21 Ocak 2014 Salı

SADE VE DERİN DEEP TONE






Hooraay hooraay holeeey holeeey ahey ahey ahey hey hey heeey bıp tıs bıp tıs bıp tıs aman aman da kimin de kitabı çıkmış daaa kitabı varmış daaaa artıık. Çok sade ve derinmiş deee aman aman da aman amaniin deep'in kitabı çıkmış daaaa dipidipin.



http://www.pandora.com.tr/urun/sade-ve-derin/332039

http://www.kitappazarlama.com/prddet.php?pid=242632

Arkadaşlar, çok teşekkür ederim. Kitabı sizin için çıkardım zaten. Galiba nette her yerde var kitap. Simgee, şimdi baktım evet, D&R'da da varmış. Ya bütün her yerde var sahiden de nette. Kitapçılarda yok henüz sanırım. Belki yeni olduğu için sadece İstanbul'da belirli kitapçılarda piyasaya çıkmış olabilir. Kitabı ben de henüz görmedim. Belki daha sonra İstanbul dışındaki kitapçılara da dağıtım yapılır. Sanırım, almak isteyenler, kitapçılara gidip istetebilirler.

Bu yazı birkaç gün dursun, bütün arkadaşlarım görsün. Sonra yine her gün yazmaya devam.

:)

Bugün Perşembe ve henüz görmedim kitabı. Gönderecekler. Biliyorsunuz, yazılarımı blogdan siliyorum yeni yıla girerken. Word'de de saklamıyorum. 2011 ve 2012 yıllarında yazdığım 1 000 yazının 400 adedini silmişim. 2012 yılının 2. yarısında blog arkadaşlarım ısrar edince yazılarımı saklamaya başladım. O nedenle, yazılarım bende de yok zaten.

Blog arkadaşlarımız genel olarak son yazılarımızı okurlar. Eski yazılara giden azdır. Herkes güncel ve en yeni yazıyı okumak ister. O nedenle siliyordum biraz da. Bir de ben bir bloga girince çok fazla yazı varsa o blogdan korkarım. Nası okucam diye. Çünkü bütün yazılarını okumak isterim. Bu yüzden kendi blogumda da aynı düşünüp yazılarımı siliyordum. Yeni gelen arkadaşlarım ürkmesin diye. Blogdan silince hayattan da siliyordum. Neyse işte, artık silmiyorum.

Bu kitaptaki yazılar da blog yazılarımdan bir seçme. Bir tadımlık. 8 farklı konuda 80 yazı var. Birçok arkadaşım bu 3 yılda, benden kitap istedi. Örneğin, 3 yıl önce blogu ilk açtığım zamanlarda Zeliha Umut Sepeti söylemişti ilk sanıyorum. Sonra, Drukiyyes arkadaşım, okulu bitireyim yayınevi açıcam, senin kitabını bascam demişti. Zaman içinde biçok arkadaşım blog yorumlarında kitabın olmalı diyordu. Shirin Erdem, Suhuba ve geçen yaz da Lily Aldrin söylemişti. Bunun yanında Sessiz Gemi ve Çalıkuşu da istemişti. Sessiz Gemi, sanki bu kitabı öngörmüştü ki ben bir kitabımın olacağını hiç öngörmüyordum.

Sevgili Sessiz Gemi, bir kaç ay önceki bir mim yazısında akşamları başucu kitabım Sade ve Derin demişti. Yani, uykudan önce blogumu okuduğunu kast etmişti. Bu bir kehanet bir işaret gibiydi. Söylediği gerçek oldu, kitap çıktı ve adı da Sade ve Derin.

Çalıkuşu ise bu kitabı en çok isteyen ve dile getiren. Onun bu güçlü özlemi bu kitabı getiren en önemli etkenlerden. Mutlaka zaman içinde benden kitap bekleyen arkadaşlarım oldu. Şu anda herkesi hatırlamıyor olabilirim.

Bir kitabımın olması ve onu kitapçılarda raflarda görmek ve ellerimde tutmak benim minnaklık özlemim. Ama bir kitabımın olması için benim bir girişimde bulunmam olanaksız, hayatta olmaz. Aşırı çekingen ve insanlardan bütünüyle uzak yaşayan bir insanım. Kitabımın olması hayalim, evet, ama bunun için bişi yapamam. İş bulmak için de arkadaşımın olması için de bişi yapamam. Birilerinin gelip beni keşfetmesi lazım. Yani daha 10 yıl 20 yıl blog yazarım ama bir kitap için herhangi bir girişimde bulunmam. Bulunamam. İsterim ama yapamam.

Blog yazılarımı okuyan yayınevinin teklifiyle oldu. Yazılarınızı yayınevimize uygun bulduk, dosyanızı gönderirseniz kitabınızı basarız, dediler. Seçme yaptım, gönderdim, basıldı. Ben herhangi bir girişimde bulunmadım kitabım olması için.

Biliyorsunuz, bloguma her gün yazı yazıyorum. Bir yandan bloguma yazarken bir yandan da ayrıca kitap için yazacak değilim herhalde. Herşeyim burda benim. Sizin bilmediğiniz herhangi bir yazı yazmıyorum. Burda blogda yazıyorum işte herşeyi. Ne yazarsam siz okuyorsunuz. Bir yandan blog tutarken bir yandan da ayrıca bir yazı hayatım yok benim. Sizin okumadığınız bir yazının olduğu bir kitabım olamaz ki benim. Böyle yaparsam bloguma yazamam her gün. Bütün düşüncelerim burda herşeyim burda. Blogda olmayan yazılarımın olduğu bir kitap yazamam. Buna zamanım yok ki. Böyle bir kitap için o zaman bloga çok seyrek yazmam lazım ki.

Kitabı sölemedim tabii blogdan hiç kimseye. Bir tatlı sürpriz olsun istedim. Bu kitap yazılarımı seven sizler için oldu yani. Para kazanmak için de değil. Kitaptan para kazanmak mümkün mü ülkemizde. Kitabın fiyatını düşük tuttum farkındaysanız, hepiniz okuyabilesiniz diye.


309 yorum:

  1. ay vallahi ağlarım bak, ciddi misin sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıkuşu.

      ay ben de ağlıyorum kiii şu andaa.
      :)

      Sil
  2. yaaaaa bu harika bi olaay kutlama yapalıım çok sevindim ben şuan çok çok mutlu oldum gerçek değil mi bu hıı gerçek değil mi bak şaka falan değil olley yaaa :D çok çok çok sevindim beeeeen :)

    YanıtlaSil
  3. beni de ağlattın şu an, mutluluktan ama...
    inan senden daha çok istemiştim.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun :) Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. İlk önce biyolojim üç geldi, sonra da bu, evrenin mesajı hep bunlar bak :D

    YanıtlaSil
  6. Ay bi de şimdi yeni haber vermiş ya seni de yolarım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hazırlık döneminde hiç mi çıtlatmaz ben mi kaçırdı. Yerinde olsam çatlarım haaa ne sabır küpüsün seeeen :-D

      Sil
    2. de mi kızlar ya ben kadar diyorum kitap yaz diye de deep hiç demiyo ki yazıyorum ya da böyle bi şey istiyorum diye ayıp valla :D

      Sil
    3. Ben olsam kendi yedi süraleme duyurmakla kalmaz, sizin bile yedi süralenizin duymasını sağlardım :D

      Sil
    4. ya senin puccadan neyin eksik ben sana daha çok gülüyorum sen de yaz ben 7 sülaleme duyurmakla kalmam zorla aldırırım :D

      Sil
  7. Gerçektenmi. Ay Allahım inanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl denk geldim hemen :P bloglara pek uğramıyorum artık ama kitabı görünce dayanamadım, sevindim adına :) sayende uzun zaman sonra yorum da yazdım :)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun Deeepp :)) çok mutlu oldumm :)))

    YanıtlaSil
  10. aaaaa :D gerçek mi bu yoksa bizi mi kafalıyon deep :D (kafalıyon da ne garip doğru mu yazdım emin değilim gerçi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen alalım noğlur noğluuuur :-)

      Sil
    2. ben de tam onu diycektimm alalııımmmmmm :D idefixden getirtelim 3müz ya da D&R dan soralım :)

      Sil
    3. Getirteliiiim eveet d&r a ne zaman varır ki hemen alalım acilen bak haftaya bitiyo sınavlar o hafta sonuna kadar alalııım :-D

      Sil
    4. Bi konuda çok şikayetçiyiz ama deep huysuz blogunda yer verecek bu konuya bence bizim gibi dertli çok insan vardır :D huysuzu takip et :D

      Sil
  11. Aaaaa inanamıyorum. Tebrik ediyorum Deep seni!!!! Hemen almaliyim ((:

    YanıtlaSil
  12. çoooook tebrik ederimmmm :)) çoook okunan çooook sevilen nice kitapların olsun, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. OHAAAAAA!
    İnanamıyorum çok heyecanlı!

    YanıtlaSil
  14. Çok sevindim Deep
    daha nicelerine inşallah :)

    YanıtlaSil
  15. dur bi dakika, yayınlama yorumumu. hatta ben bir şey söylemeyeyim, çünkü nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum. vallahi bak, şu anki durumumu anlatamam ki sana. kitabı elime aldığımda ağlarım kapağa bakıp bakıp, bak çok ciddiyim. sen nasıl bir insansın deep ya? sen.. yok anlatamayacağım seni.

    YanıtlaSil
  16. hadi canım harika ama buuu :) bende bir butik pasta kitabı çıkarsam ileride ne güzel olu :) http://ilknurolmez.blogspot.com/ adı da Pasta & Pasta olur :)

    YanıtlaSil
  17. Yuhaaaa bu nası bişi yaaa ne güzel bi haber bu Allahııııım muhteşemsin ki seeen dualarım kabul olmuş yaaaa nası bi haber bu böyleeeeee :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  18. Evi birbirine kattım noluyo diye garip garip bakıyolar çok heyecanlı bir şey ama yaa :)

    YanıtlaSil
  19. aaaa inanamıyorum harikaa çok sevindim :)
    Hayırlı olsun bakalımm

    YanıtlaSil
  20. Hey ciddi misin, tebrik ederim seni :)
    Kitap kapağını çok beğendim, içinde neler var :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim, birincisi geldi mi devamı gelir artık. 1-2-3... diye seriye bağlarsın inşallah.:))) Darısı benim başıma diyeyim, tembellikten daha bitiremedim ... :((((

    YanıtlaSil
  22. çok çok çok sevindiğimi Kaç kez ifade edeceğim Bilemedim :) tebrik ederim deep :) çok mutlu oldum ilk ben almalıyım :) :)

    YanıtlaSil
  23. OOOOOO Deep kendi kitabım çıkmış gibi heyecanlandım çok sevindimm :D tebrikler! En kısa zaman içerisinde almam lazımmm :D

    YanıtlaSil
  24. deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppp bugün mutlu olmaya bahane arıyodum nası mutlu ettin beniiiii :D ben kitap yazsam bu kadar mutlu olmam kucak dolusu tebriksler hemen okumalıyım :) ama ya niye gerçek adın yok ben adını merak ediyodum :(

    YanıtlaSil
  25. bi şeyler daha diycektim de heycandan unuttum :D ama çok tebrikler :)

    YanıtlaSil
  26. ilk sözüm nedir biliyor musun?yerim seni deep:))
    aferin sana maşallah sana,öpüyorum,kucaklıyorum,tebrik ediyor ve seni seviyorum.
    kitabını alıcam canım benim

    YanıtlaSil
  27. deep çok tebrik ederim!:)
    eee, şimdi kitabını aldığımda Antalya taraflarına gelince imzalayacak mısın?:)

    YanıtlaSil
  28. sen şahane bişeysin şahane

    YanıtlaSil
  29. Net'ten sipariş vereceğim :)
    Sosyal paylaşım sitelerinde de paylaştım haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  30. Tebrikler deeptone :)

    YanıtlaSil
  31. Hiç çaktırmadan hımmmm
    Seni seni Deep

    Kapak enfes olmuş bu arada

    YanıtlaSil
  32. Deep gerçektenmi? bu son günlerde aldığım en güzel haber :) çok ama çok mutlu oldum. Neden haber vermediniz ya? insan ne bileyim bir şeyler söyler :) nasıl bir sürpriz oldu anlatamam. Hayırlı olsun :) ne zaman, nasıl alabiliriz?

    YanıtlaSil
  33. Tamam :) heyecandan saçmalamışım nasıl alıcaz falan diye :) süper bir şey bu :)

    YanıtlaSil
  34. Tebrik ediyorum deep... Hayırlı olsun çok sevindim.
    Başarılarının devamını diliyorum. Nereden alacağımızı da bildir alalım..

    YanıtlaSil
  35. İnanmıyorum.
    Ciddi misin deep? :)

    YanıtlaSil
  36. Ahaa ciddisin gerçekten. :)
    Ayy inanamıyorum şu anda.
    Gözlerim doldu. İşte ağlıyorum ya. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.
    Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  37. Bir dakika ya. Şimdi kitabının içeriyi ne? :)
    O kadar sevindim ki. Türkiye'ye döner dönmez alacağım. :)
    Devrim, Ege, annem, babam, Çınar hepsi hayırlı olsun diyorlar.
    Az önce yazıyı bağıra bağıra evin içinde okudum da. :)
    Çok sevindim ya. :)

    YanıtlaSil
  38. Tebrik ederim, hic haberimiz olmadi yaa :) daha nicelerine insallah :)

    YanıtlaSil
  39. Hobaaa masallah..:) artik bi kitabi alipta (gicik bi ses tonuyla ) "ya bu yazari severim muhabbetimizde var yani "deme egosuna sahip olabiilme imkaanini yarattin ya bana daha ne diyeyim ben sana :)

    YanıtlaSil
  40. Ciddi misin? Harikasın.
    Alırım okurum. Herkese de demem bunu:)))
    Şaka bir yana, hayırlı uğurlu olsun. Çok sevindim.

    YanıtlaSil
  41. ...bu kitabın kapağını ben tasarlamalıydım :(

    YanıtlaSil
  42. Yuhhh şaka yapıyosuuunnnn ! dicektimki baktım valla gerçekmiş inanamadım bir yandan da çok sevindim hayırlı olsun deepp :D

    YanıtlaSil
  43. deep cok am acok sevindim cok cok tebrikler
    :)

    YanıtlaSil
  44. NAPTIN SEN YAAAA!!!Süpersin , harikasın , muhteşemsin yaa...Kalemine , yüreğine sağlık, ..Şimdi bilemiyorum tabi ne zaman vakit olur okumaya ya da almaya :D Bu da arkadaş tribidir , adına mutluluk de, azcık özenti de kat , çok güzel oldu bu beee:)

    YanıtlaSil
  45. Çook hayırlı olsun umarım satışları da iyi gider. :D

    YanıtlaSil
  46. sümüklü mendilim elimdeydi valla ahey ahey deyince halaya başladım süpermiş hadi hayırlısı olsun lilililililililiilili :))))

    YanıtlaSil
  47. Canımm tebrikler, çok bi sevindim. Bu haberi çok bi sevdim. Çok bi hemen alınası.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sordum D&R da, henüz gelmedi dediler. Pehhhhh olur mu yaa dedim :(

      Sil
  48. Sakinleşip tekrar geldim.
    Nasıl mutlu oldum, anlatamam ya. :)

    Umarım her şey senin için çok güzel olur deep. :)
    Yorum işini abarttım birazcık değil mi? :)

    YanıtlaSil
  49. Aaa çok sevindim, hayırlı olsun. Aldığım zaman bir imza isterim artık :)

    YanıtlaSil
  50. Wooaw abi çok iyi ya :D Cidden çok iyiymiş sınavım bitsin hemen almalıyım çok da kıskandım hayırlı olsun :) Belki bir imza gününde tanışırız :)

    YanıtlaSil
  51. hayırlı olsun, devamı da olsun :)

    YanıtlaSil
  52. Obaa, hayırlı ola.
    Dalgaları aşıp taşıdın demek kendini ağaç yapraklarına.
    Kürekleri daldırıp da suya taşıdın mürekkebi kalemin ucuna. - kapağa yorumlar -
    Sevindim senin adına, kafiyeleri biri artık durdura, MUTLULUKLAR, nicelerine.

    YanıtlaSil
  53. bu harika bir haber.. çok sevindim.. Tebrikler deep.. bu güzel yazılar kitap olmayı fazladan hakkediyordu. geç bile oldu.
    yazıların pozitif enerji, mutluluk yayıyor. kitap yolu ile daha çok sayıda insana ulaşacak olması çok güzel..
    en yakın zamanda alırım. umarım bir imza gününde sizinle karşılaşırız. ne güzel olur..
    daha nice kitaplara umarım...
    iyi ki varsın. iyi ki yazıyorsun...
    selamlar.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  54. Yok artık diye kaldım önce; linklere baktım gayet gerçekmiş.
    Tebrik ederim, en kısa zamanda edinmeli ki bunu:)

    YanıtlaSil
  55. deeep saman altından su mu yürüttün:) hiç duymadım, belki de bahsettin de ben denk gelmemişimdir...
    E hayırlı olsun o zaman:)) Tebrik ederim:)) Kapak da isim de fiyakalı görünüyore;)
    sevindim senin adına. İnşallah güzel devam eder, gerisi de gelir:)

    YanıtlaSil
  56. Nasıl yaaaa, şaka mı bu? Ya süpersin sen yaa, inan kendim yazmış olsaydım bu kadar heyecanlanmazdım. Ağlayacam şimdi. Nasıl yaaaa, ne ara yazdın :)
    Çok çok sevindim hayırlı olsun :)
    Yakışır :)
    Hemen almalıyım kitabı,durduğum hata :)

    YanıtlaSil
  57. Günaydın.
    Yine ben geldim. :)
    Heyy kitabın D&R'ın internet sitesinde de satışta. Az önce baktım. :)

    YanıtlaSil
  58. :D vay. Tebrikler deep :D imzalı bir kitabını isteriz..

    YanıtlaSil
  59. tey tey tey hayırlı olsun bakalım ilk fırsatta okumaya çalışacağım...
    tebrikler....

    YanıtlaSil
  60. AAAAAAAA süper çok çok tebrik ediyorum
    alıp okuyacağım merakla
    tebrikler tekrar

    YanıtlaSil
  61. Haade canim:)
    İnanilmaz derecede mutlu oldum deep
    O kitaptan bir kac tane alinacak diye bagirdi icimdeki Zeze:)
    Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  62. heeeyyyyy bu çok güzeellll!!! tebrikler , alkışlar, havai fişekler :)))

    YanıtlaSil
  63. hayırlı olsuun, zaten okuyan herkes kitap çıkarmanı bekliyordu,
    bloğumu her açtığımda kontrol ediyorum deep ne yazmış diye, tebrik ederim...
    alıciiğim tabiiki, yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  64. Kimselere de söylemezmiş.. Hayırlı olsun. Devamı da gelsin. Senin adına sevindim.

    YanıtlaSil
  65. hayırlı olsun deep. Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  66. şimdi hayırlı olsun diyorum, sevgiyle kucaklıyorum seni.
    aferin sana deep:)))
    okuyunca da yaparım bir yorum:)
    :)

    YanıtlaSil
  67. çok sevindim :) hayırlı olsun o kitabı bende alıp okumak istiyorum :))
    tekrardan çok çoook tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  68. o kadar yorum yaptım tebrik etmemişim yuh olsun bana :) kocamaaaaaaan tebrikler deeep :) bi de biz senin kitabı alcaz ama imzalayıp göndersen keşkem bize ya nası yaparız onu hadi bi beyin fırtınası :D

    YanıtlaSil
  69. Vay arkadaş... Hayırlı olsun, daha nicelerine inşallah. :)

    YanıtlaSil
  70. enee hayırlı olsun deep :)) ama bu gerekliydi bee :)

    YanıtlaSil
  71. Bu kadar iyi yazan birinin kitap çıkartması şaşırtmadı beni,,yolun açık olsun..

    YanıtlaSil
  72. tebrik ederimmmmm çok sevindim senin adına. umarım best seller bir kitap olur. neden olmasın bu kadar güzel yazılar yazan birinin elinden bu tarz bir kitap çıkmıştır eminim :))
    başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  73. bu arada bir imza günü falan yapacaksan haberim olsun lütfen..

    YanıtlaSil
  74. Sade değil, "sessiz" ve derinden. Tebrik ediyorum!

    YanıtlaSil
  75. Oyy yaa.. bana geri kaldım ben bu tebrik sıralamasında ama..
    Amma olsun, çok çok tebrikler Deeptone.
    İlk fırsatta bu kitabı almak isterim. :)

    YanıtlaSil
  76. heeeey sevgili arkadaşlarım. hepinize teşekkür ederim. yorumlarınızla ilgili düşüncelerimi yazının içinde sölücem. yazıya eklemeler yapıp güncellicem.

    :)

    YanıtlaSil
  77. woooow cidden yazmışsın helal olsun :) aaaayy ünlü birini tanıyorum :))))
    Bol kazançlar bol okuyucular diliyorum :)

    YanıtlaSil
  78. Aaa çok sevindim hemen almalı :) Bol okunsun dilerim.

    YanıtlaSil
  79. Sevgili Deep Facebook kitap grubumuz var (bekleriz) oraya da ekledim kitabını. Herkes davetlimiz elbette.
    https://www.facebook.com/groups/240391109472979/

    YanıtlaSil
  80. deeep yaaa aaayyy nasıı çığlık attım görüüünceeee
    Ne güzeeel süppriiiizzzz yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
    Aaaay çıldırdım oooy oyy oyy kitabının kapaığını severim !!! :D

    YanıtlaSil
  81. Ohaaaaaaa süpeeeer haber.Hangi ara çıkardan deep bunu ve bana söylemedin ha:)):):)::):) Alıp okuyacağım ben bunu.Wow hemen de yorumlarım bloğumda.Deep harbi şaşırdım ama haaa:):)

    YanıtlaSil
  82. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ınanmıyorum deepppppppppppppp hemen alacagım ay ben sana kocaman sarıldımmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  83. Deeepimmm cok sevindim cok mutlu oldumm.
    Ekliyorum listeme alıcamda okucamdaaa! Hiç sölemedinn süprizin böylesi...
    Tebriklerrr tebriklerrrrrr....

    YanıtlaSil
  84. Yine ben. :)
    İnsanın kitabı olması ve artık resmen bir yazar olmak nasıl bir duygu? Anlatsana biraz. :)
    Bir de ne zamandan beri bu kitap üstünde çalışıyorsun? Merak ettim.

    Galiba aklıma bir şeyler geldikçe bu yazının altına yorum bırakacağım.
    Kızma olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey gibi olmuş, "o kadar şey arasından neden kitap, anlatsana birazz? :))"
      :)

      Sil
  85. Harika bir haber :) Devamını da diliyorum içtenlikle ilk fırsatta okuyacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  86. Yok artııııııkk çok güzel ya :)
    Sanki benim kitabımmış gibi gurur duydum deep ya hemen almam lazım, kitapçıya gideyim de alayım :)

    YanıtlaSil
  87. Tebrikederim demek artık bir yazar arkadaşımız var e hava atarım ben o benim blogdan arkadaşım diye:) alacağım mutlaka.

    YanıtlaSil
  88. Tebrikler, Devamı da gelir insallah.

    YanıtlaSil
  89. maşallah arkadaşıma ben biliyordum sende cevher çooook .
    Darısı başka kitaplara ve kitap çıkarmak isteyen arkadaşlara teprik ederim deeep:))

    YanıtlaSil
  90. ya çok şaşırdım ama çok sevindim, bende alcam çok merak ettim off sen çok fenasın hiçte bişey söylemiyorsun bizee :))

    YanıtlaSil
  91. YOK ARTIK !
    ALLAHIM KALBİM DURACAK.
    Ah Deep , yanlış anlamadım umarım, delisin sen.

    YanıtlaSil
  92. Ne alaka bilmiyorum ama kalbim ağırlaştı resmen, çok heyecanlandım, ayyyyy allam :))

    YanıtlaSil
  93. Deep ya, görüyo musun kapak da tam senlik olmuş :) çok derin olmuş yaa.
    Ah beeee. :D

    YanıtlaSil
  94. Birazdan ağlayacağım , o olacak :)

    YanıtlaSil
  95. Bir de , ah sen çok şapşiksin, resmen hiç bahsetmedin, bildiğin sürpriz, bildiğin bir hediye bu ya. O kadar güzel oldu ki böyle olması, ne güzel yaptın, sen işi biliyorsun, işte şimdi tam anlamıyla bir yazarsın oleey. :) hem diğer -blog okumayan- insanlar mahrum kalmamalıydı senin kelimelerinden , işte o yüzden çok iyimser bir hareket oldu bu. Ve-e cut !

    YanıtlaSil
  96. http://31.media.tumblr.com/086b932bc3865f38ce878cf2221b243e/tumblr_mvlijw4zLX1qg9jyio2_400.gif

    ve böyleyim, teşekkürler.. :) bitti.

    YanıtlaSil
  97. Deeppppp :) önce şaka sandım ama kitapyurdu.com a da baktım ve evet kitabın orda da vaaaar :)
    Deepim inan çooook sevindim yaa kısa sürede kitabı alacağım konya da bulabilir miyim acaba ?
    Artık imza günü de yaparsın bize :)
    Benimde hayalim deep kitap çıkarmak bana da ilerde bigün nasip olur mu dersin hıııı ??

    YanıtlaSil
  98. Bu arada ne ara yazdın sen bu kitabı deep yaa

    YanıtlaSil
  99. Deepppp bugünün neşesi oldu yahu... Çok sevindim demek yetersiz içim titredi yolun ışıkla devam edecek eminim...ve tabii ki alacağım :) canım deep belki sana yakındır neşem şu an ister inan ister inanma:)
    Öperim sarılırım bir de kucaklarım küçük boyumla ahahah

    YanıtlaSil
  100. deepppppp senın ıg nıye yok fce yada ben bıle 1 ay oldu face acalı hahaha bısı yapmıyprum o ayrı...deepppppp yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hrıksın vllahı

    YanıtlaSil
  101. inanamıyorummmmmm:) tebrik ederim canım benm hemen siparişini veriyorummmm :) Yaşasınnn yaşasınnnnnnnn

    YanıtlaSil
  102. Hobareyyyyy, hayırlı olsun!!!
    Çok sevindim ya! Ne zaman imzalatabilirim:)

    YanıtlaSil
  103. Tebrik ediyorum...
    Darısı başımıza :))
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  104. Aha süprize bak!! Tebrik ederimm^^

    YanıtlaSil
  105. Ne yazacağımı bilemedim sırttım kaldım yaa ahah:D

    YanıtlaSil
  106. D&r bekle beniiii.
    Tebrik ederim deep sanal bir imza yollarsin artik ozgene yada payetine haaha insallah ankara d&rdada vardir olmadi online aliriiiim :)

    YanıtlaSil
  107. heeyy deep hayırlı olsun :) imza günü gelir imzalatırım :)

    YanıtlaSil
  108. Hayırlı olsun canim,Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  109. deeppppp oleyyy oley oley oleyyyyy supersin(Aslida okudum hemen sayfana kostum) bekliyordum ama boylede pat diye saskin baktim:)))gelince alacammm imzanida isteyecegimm tebrikler canim deep im:))

    YanıtlaSil
  110. Kitabi bende henuz gormedim demissin?? Ilk copy sana gonderilmedimi? Ayy cok heyecanli ya..umarim ben gidene kadar bitmez:)) ilk baski almak isterim:)))

    YanıtlaSil
  111. omg! inanmıyorummmm hayırlı olsun!!!!

    YanıtlaSil
  112. deeppp inanmıyorumm bu muhteşem bi haber! hemen alıcam ! çokçok hayırlı olsun devamı da gelir inşallah ay çok heycanlı bişey bu :D

    YanıtlaSil
  113. Amanın kitap kurdu kitap yazmış. :D Çok çok çok tebrikler. Çok sevindim, blogta birçok değerli arkadaşlar var kitap çıkartın dediğim. Umarım onlarında kitaplarını alırız. Haaaa! neden blogtaki yazıları sildiğini şimdi anladım. Blogtaki yorum yazan kişiler alsın yeter Deep. Kitap limitimi doldurdum kutu dolusu kitap aldım. Ama kesinlikle ilk alacağım kitap senin ki olacak. Alacağım deyip de almayanlardan olmak istemem. Sosyal medyaları kullanmıyorum face, twitter ama blogunda senin kitabından bahsedeceğim daha okumasam da. Yalnız bir eleştiri olacak benden arka kapağın kitabın içeriğini keşke biraz anlatsaydı. Kitabının nasıl bir içeriği var biraz bahseder misin bize. Tekrardan tebrikler kitap hastası pisiciiiik! :)

    YanıtlaSil
  114. Deep senden böyle bir şeyi bekliyordum , tebrik ediyorum . Benim de hayallerim arasında olduğu için sanki benim kitabım çıkmış gibi çok sevindim inan . En kısa zamanda almalı ve blogumda yorum yapmalıyım . İnşallah çok sevilen , çok okunan bir kitap olur ve daha nicelerini yazarsın .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  115. şaka mı gerçek mi ben anlamadım ama yakında istanbula gideceğim gerçekse alırım bir tane deep :)

    YanıtlaSil
  116. Tebrikler. İlk siparişimde sepetime kitabını ekleyeceğim.Büyük başarılara vesile olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  117. sevgili arkadaşlarım.
    bu yazıya sürekli eklemeler yapıp güncelliyorum.
    sorularınıza da yanıt veriyorum yazıda.
    :)
    bu yazı biraz okunsun arkadaşlarım duysun bu kitabın varlığını, yarın öbürgün filan yine hergün yazmaya başlıcam.
    :)

    YanıtlaSil
  118. Son güncellemeni okudum :)
    Aslında blog yazmak işte böyle bir şey. Hayalindi ama çekingenliğinden bunu kendi başına yapmanın yıllar alacağını söyledin.
    Ve tada teklif gelir.
    Aslında sen pek çok yazan arkadaşımıza önder oldun umut oldun.
    Sıkı durun arkadaşlar yakında size de böyle bir teklif gelebilir.
    Sadece siz olun ve yazın :)
    Sıkı sıkı sarılıyorum deeeeeeeeeeeeppp:)))))))

    YanıtlaSil
  119. Ben hala inanamıyorum biliyo musun ne güzel bi sürpriz oldu hem de :) keşfeden ilk kimse valla çok çok teşekkür ederiz ona, iyi ki ulaşmışlar sana iyi ki valla ay ne desem bilemiyorum hala :) sihir gibi bir şey bu :) yaşasıın holeey yaa ^^

    YanıtlaSil
  120. sürpriz oldu. çok güzel oldu... ne şöhret ne de maddiyat peşinde olmadığın belli. ne mutlu senin gibi böyle güzel insanlara...
    yazdıklarınla insanlara dokunabiliyor insanları düşündürebiliyorsan, onlara bir nebze de olsa pozitif enerji verebiliyorsan bunları paylaşmamak iyi bir şey değil deep.
    ki yazılarında fazlasıyla bu özellikler var..
    kitap yolu ile çok daha fazla sayıda insana ulaşabiliyorsun. insanlara yararlı olacak bir eser yaratıyorsun ki bu bence çok güzel bir şey...
    sadece şu yorumlardaki sevgi seline bakarak bile ne kadar çok insana mutluluk verdiğin belli oluyor..:)

    YanıtlaSil
  121. Hayırlı olsun. Taşınma öncesi zaten D&R'a uğrayacaktım. Bu kitabı da alırım artık. Eski yazıları blogdan silmeyi anlamadım. Neden?

    YanıtlaSil
  122. Deep ah Deep bir sorun olmazsa yarın kitabın elimde olucak :) çok gurur duyduğumu sevindiğimi tekrar söylemek isterim. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  123. arkadaşlar. ayyyy çok duygulandım valla. teşekkür ediyorum yaa. anlaşılmak ne hoş yaa.

    aslı, kitabı benden önce sen görcen okucan hihihiii, ne güzel, bence yakışır bu sana, uyar, iyi bişi sevindim. ne de olsa sen benim kare as'ımdasın yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla önce ben alıp okumak istiyorum Deep, yarını bekliyorum inşallah bir aksilik olmaz :) eh tabiki yazardan önce okuru görsün :)

      Sil
  124. Ay çok mutlusun mu, evde mimimi açıp dans ediyosun mu, hatta mimimi olmadan serebro dansı yapıyosun mu, arada bi çığlık atıyosun mu :D ay yap bunları, bunlar hep kural, sevinme kuralları :D

    YanıtlaSil
  125. ayyy duurr duuur şimdiii.....!!!!
    ,bu da şu bizim gerçekk sandığımız yazılarından olmasın sevgili deepp..;)
    ayyy nolur gerçekk deee,,,çokkk sevindimm kii,,yakışşıırr harbidennde..satırlarında kaybolduğum anı heyecan ile bekliyorum.bakıyorum linklere nerede imiş bu dumanı üstünde kitapp..;)
    tebbrikklerrr...!tebriklerr. tebrikler..!!:)

    bu arada yazılarını bloğundan kaldırınca hata vermiyor mu arama motorlarında sevgili ddeep.??? benim kaldırmama gereken bir kaç yazım var ve bundan sebep korkuyorum kaldırmaya...:)
    ???

    YanıtlaSil
  126. Şşşt! Son yazıma bak bakalım. Çok acele oldu, çünkü bir yandan ev topluyorum. Taşınmaca..

    YanıtlaSil
  127. oleey oleeeey dünden beri gördüklerim. kitap cumhuriyetim, aslı, begonvilli ev bloglarında kitabımı haber etmiş. çok ama çok ama çok mutlu oldum. kalkıp yerimde zıpladım valla.
    pe hito da feyste paylaştım demişti. belki benim göremediğim duyamadığım başka arkadaşlarımız da vardır. çook teşkürler ediyoruum.

    :)

    YanıtlaSil
  128. aboooooo kuzumaki hayırlı olsun! çoook ama çok sevindim. Yürekten kutluyorum. Ben de bir dahaki postta senden bahsedeceğim, duyduk duymadık demesin kimse! =)

    YanıtlaSil
  129. Bir dakika deep sen ciddi misin bu okuduklarım doğru mu? Vuaaaa senin adına nasıl mutluyum şuan anlatamam ve linklere bakılırsa cidden her yerde var bir de :o şuan senin adına nasıl mutluyum anlatamam iyi ki artık örümcek ağı bağlamış bloguma gelip haber verdin bunu kaçırsaydım gerçekten çok üzülürdüm :')

    YanıtlaSil
  130. Çok sevindim, tebrik ederim :) Hemen alıp okuyacağım. Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  131. Deep, tebrik ederiiim. Yeteneğinin bir yayınevi tarafından fark edilmesi, yazılarının sevilmesi eminim çok güzel bir duygudur ki bunun üzerine artık birde kitabın var.
    :)

    YanıtlaSil
  132. Ne kadar güzel bir haber bu, gurur duyuyorum blog arkadaşımla başarıların daim olsun bol satışlar deep tone♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  133. ooo bu gerçekten süpriz oldu, hayırlı olsun bol bol kitap satışın olsun :) herkes gibi bende senin adına gerçekten sevindim, ilk kitap siparişimde kitabını mutlaka alacağım :)

    YanıtlaSil
  134. Diiiiiiip ya nasıl sevindim anlatamam :)) birden görünce çok şaşırdım.aslında hiç şaşırtıcı değil çoktan hak ettiğin bir şeydi bu.
    çok çoooooooook tebrik ederim ya
    ay ben aşırı heyecanlandım hemen alıp okumam lazım eheh :))

    YanıtlaSil
  135. Selam. :)
    Şimdi biz yani Çınar ile ben İtalya'dayız ya kitabın burada yok. Bizde benim kardeşim Ege'yi Ankara'daki kitap evlerine, Çınar'ın abisi Bulut'u da Bursa'daki kitap evlerine yolladık kitabını alabilmek için. Ama bulamamışlar kitabı. :(
    Netten sipariş vermek istemiyorum. Böyle kitapçıya gidip kitabını elime alıp bağırmak istiyorum.
    'Heyyy bu kitabı yazan kişi var ya benim arkadaşım.'
    Evet evet bunu yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  136. Tebrik ederim Deep.
    İnşallah kısa zamanda edinip okuyabilirim.
    Sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  137. Hayırlı olsun deep. :)
    Benim gibi önceki yazılarını okuyamayan arkadaşlar için iyi bir karar vermişsin kitap çıkarmakla. :)

    YanıtlaSil
  138. ilk gülaydan duydum ve gelip yorum yazmadan önce siparişimi verdim .yane aslında imzalı felan istiyordum ama :))) ya acaip sevindim,gurur duydum.süper süper süper.benimde hayalim ve sanki ben çıkarmışımki mutlu oldum sevindim.sen yaz bloğa ve silmede gerisi gelecek :))

    YanıtlaSil
  139. Deep arkadaşım canı gönülde tebrik ediyorum seni.
    Umarım umutlarından daha güzel olur bu kitap senin için.
    Bende imkansızlardayım ama dediğin gibi belli mi olur, bir gün belki bende aynı şekilde duyurusunu yaparım :)
    Tabi şimdilik hayal sadece..

    YanıtlaSil
  140. bin tane soru sorcam kararlıyım :D Ayrıca yazmadığına çok sevindim sadistlik ama olsun :D kendine kısa kısa notlar alıp sonra yazıya döküyosun o notların da çok şekerdi ne soracağımı bu defa unutmuycam kararlıyım :D Burak Beni Menuetto da var mı eski yazılardan mı derleyip verdin :) kitabı okuyunca merakım azalır inşallah :D

    YanıtlaSil
  141. HAYIRLI OLSUN DEEPİM...DEMİŞTİM DEMİYECEĞİM:))YOLUN AÇIK OLSUN ...EN YAKIN ZAMANDA OKUMAK İSTİYORUM KİTAPIDA...İNCE FABER KALEMİNE VE DEEPİME SAĞLIK

    YanıtlaSil
  142. Deeppp :D ay sana inanamiyoruumm :D
    harika super bir haber bu kuzuuumm cok sevindim ve cok gururlandim senin adina :D
    cumartesi d&r'a kendimi atar atmaz ilk isim kitabini alip sindire sindire okumak :D
    cok cokk daha fazla yazilarin okuyabilmek dilegiyle operimmm :*

    YanıtlaSil
  143. Hayırlı olsun! :) Ne yazdığını merak ettim şimdi, e almak gerek :D

    YanıtlaSil
  144. canım çok sevindimmm bir o kadar da özendim. geçen gün bende bu programdan http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index.html blogumu kitap yapıp şöyle bir baktım. çok heyecan verici gerçekten. en kısa zamanda kitabını alıcam. kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  145. canı gönülden kutluyorum, başarılar bol bol satışlar inşallah.....

    YanıtlaSil
  146. Deep hayırlı uğurlu olsun :)))
    Senin adına çok sevindim
    İnşallah en yakın zaman da temin eder okur blogumda da paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  147. DEEP ! Ben bugüne dek senin bütün kitap tavsiyelerine uymuştum ama bu en müthişi olmuş.Sanırım en çok bunun için heveslendim.Hayır bir de o kadar tanıdık o kadar biindiksin o kadar bizdensin ki benim için , ben yazmışım gibi heyecanlanıp sevindim.Bu kitabı mutlaka alacağım , bulacağım Deep mutlaka....çok tebrik ediyorum seni.Benim böyle girişimlerinden hiç haberim olmamıştı inan şok oldumm yaa cidden çok güzel.sen hep yaz nereye yazarsan yaz hiç farketmez biz nolursa olsun bulur okuruz ki ...

    YanıtlaSil
  148. ben senin adını buldum deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppp :D
    kesin derin. bence de derin. çok güzel isim bu ya. kim koydu :)

    YanıtlaSil
  149. sevgili deep,
    amanın!!! ne şahane haber bu!!!
    tebrik ederim, ay ne desem bilemedim! ne mutlu ya:) hemen edineyim;)

    YanıtlaSil
  150. Yani var ya ne ditecegimi bilemiyorum o kadar sevindim ki böyle kelimlerle anlatamıyorum ya
    Böyle böyle önce bi baktım yazıya algılamam birkaç saniye sürdü sonra kendi kendime gülmeye basladım filan :D o kadar sevindim ki deep ya of :D hemen alıcam en kısa zamanda sonra da yazdıgın her satırda bunu yazan benim arkadasım ve onunka gurur duyuyorum diyecegim
    Hatta böyle tum arkadaslarıma hediye alacagım ya cok tebrik ederim gercekten :))
    Bu arada daha simdiden baslayayım devamını isteriz :))

    YanıtlaSil
  151. ya senin blogundan önce haberim oldu bi şekilde. ama hatırlamıyorum nerede okudum:)) tebrik ederim çok, çok sevindim, twittırdan da duyurdum blog dünyamızın güzel çocuğunu:)

    YanıtlaSil
  152. Deeeppp aldım kitabınııı kargoyu bekliyorum hemen okuyacam ve bir değerlendirme yazısı yayınlayacam hehe bakalım deeep güzel yazmış mı :D :D

    YanıtlaSil
  153. çok hoş, çok keyifli bir hadise...
    gönülden tebrik ederim. gerçekten adına sevindim.
    mutlaka okumak isterim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  154. Inanmiyorum neler kacirmisim ben
    Cok sevindim yaaa
    Saka gibi
    Hayirli ugurlu olsun
    Daha nice nice kitaplar yaz bizde alalim insallah
    Ilk isim kitabi almak olacak
    Ama keske uzerinde senin imzanolabilseydi
    Cok sevindim
    Yaaa cok guzel bir sey buuu
    Cok ozel

    YanıtlaSil
  155. Kutlarım seni. tabii ki alacağım , ve mutlaka da imzalatmak isterim ;)

    YanıtlaSil
  156. İnanamıyorum!!! Süper

    Çok güzel bir şey bu, çok çok sevindim. Ne mutlu, darısı başıma:)

    En kısa zamanda edineceğim. Hak ettiği değeri görür, okuru bol olur, hayırlı olur
    inşallah.

    Devamının gelmesi dileği ile, tebrikler!

    YanıtlaSil
  157. kitap mitap tamam çok çok güzel de ben seni özledimm ççokkk

    YanıtlaSil
  158. Deeeppppp çok ama çook çoook sevindim ,o umutsepeti benim galiba kitap yazmalısın diyen :) Nasıl mutlu oldum bunu söylemiş olduğum ve bugün sen bir kitap sahibi olduğun için anlatamam. :)
    uğrayamasam da,bende derin izler bırakan,çok sevdiğim blog arkadaşlarımdan birisin. Çok klasik olacak ama bir gün kitabının olacağını biliyordum, olmaması anormal olurdu,sen bu kadar güzel yazarken. :) Daha nice nice kitapların olacağından,pek çok kişi tarafından okunacağından eminim. :) İlk fırsatta alıcam inşAllah :)

    YanıtlaSil
  159. Heehey artık benimde tanıdığım yazar bir dostum var :)
    Ah ben bu yazının yayınlandığı günden itibariyle görmeme rağmen yorum yazamadım bir heycanlandım insan kendi adına ancak bukadar sevinebilirdi herhalde olur olmazda bir yorum olmaz dedim ,yazıp yazıp sildim amaaan herşey bir yana dur bir kutlayayım bu bir başlangıç olmalı uzun bir serüvenin başlangıcı gibi bir şeyy Deeptone deyince koca koca raftlar gösterilip orada senin eserlerin yer almalı . Başucu kitabı, ne hoş çınlıyor kulağa böyle düşünüp düşünüp en içten dileklerimi söyleyen anlatan bir yorum yazacağımı hayal ettim, şu sınavda geçsin uzun uzun güzel kelimeler seçicem dedim ama aklımda burada kaldı aylarca bu yorumu geciktirmişim sanki artık en sonunda ne olursa olsun kutlayacağım sonra gel yine ayrıntılı bir şekilde yorum yaz dedim kendime ."Sade ve Derin" ismide özel içindekiler dahada bir güzel kimbilir benim okuyamadığım nekadar yazı vardır hep umutsuz olma diyorsun ya bak kitabın ilk günlerden etki göstermeye başladı bende bir gülümseme elime alacağım günü hayal ediyorum , eminim ki her birimizin hayatında önemli bir yer kapladın gerek yazı açısından, dostluk ,moral anlamında bak sana yeni bir isim daha buldum yazıları hep biz yazarız ya ama yazıların bize hiç cevabı olmaz işte sen yazılarımızı konuşturan bize cevab veren farklı birisin .Dedim ya nice nice eserlerini yayınlamanı şahit olma dileğiyle tebrik ediyorum gönülden :)))

    YanıtlaSil
  160. deeeeeep cok ama cok sevindim .cok mutlu oldum senin adina
    sen layiksin kalemin de. basarilarin daim olsun güzel insan
    ilk firsaatta okuyunca beynimde ve kütüphanemde en nadide yerinde olacak kitabin tekrar tebrik ederim seni nice yeni kitaplara
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  161. Neeey?! Ben kucuk teraziye hamileymisim, digp'in kitabi cikmis! Ne harika bi gun olm bu?!

    YanıtlaSil
  162. Huhuuuuu deep nerelerdesinnnn

    YanıtlaSil
  163. Tebrik ederim. Okuru bol olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  164. Tebrikler :))) Niocel;eri olsun devami da gelsin :)

    YanıtlaSil
  165. Yorum yapmicam dedim ama dayanamadım yapcam
    deeeppp sen beni deli etmeye mi çalışıyorsun??!!
    ne demek minnaklık hayalim ama ben bişi yapamam girişimde bulunamam hiç arkadaşım yok vs vs..
    yahu deli etme beni çocuk! seni okuyan daha tanışmadan seven o kadar insan var.
    nasıl bu kadar pısırık olursun?!!
    aaaa bide huysuzun blogunda adım ortaya çıkarsa kapatırım blogumu demişsin!
    deli misin sen çocukkkkk!
    tabi ki bilinmeyince her şey daha kolay içinden geleni içinden geldiği şekilde yazabiliyorsun bu düşüncene saygı duyarım ama adı ortaya çıktı diye de insan blogunu kapatır mı?
    hem bir düşün bakalım yalnızca İstanbul da -dikkatini çekerim Türkiye'de değil- seninle aynı isim de kaç tane insan vardır?
    kim nerden bilecek senin kim olduğunu! ahh deepp çok sinir ettin bugün beni gerçekten bakkk çok çok kızdım yaniii..
    resmin yok gerçek hayatınla bağlantılı tek bir yazın yok sadece adının Ahmet, Mehmet, Hasan, Ali vs olduğu öğrenilecek o kadar ne var bunda bu kadar büyütecek yahu..
    ayy neyse susayım ben sinirlenince çenem düşüyor benim :)
    kaba olduysan sorry deepsiiii

    YanıtlaSil
  166. :))

    http://ozlemyilmazz.blogspot.com.tr/2014/01/veee-deep-kitap-ckard.html

    YanıtlaSil
  167. Cok sevindim cesaretinden attigin adımdan dolayı çok tebrik ederim. Bazen hepimiz birseyler için hevesleniriz , bir adım bile atamayiz.sen hayallerini gerçeklestirdin.tebrikler.

    YanıtlaSil
  168. önceki gün Ebru paylaşmış facebook 'ta gördüm hem şaşırdım hem çok sevindim :) hemen okumak istedim , istiyorum,okuyacağım :)

    ve deep , sende insana iyi gelen birşeyler var biliyor musun :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  169. Senin hiç bir işinin kar amacı gütmediği için böyle güzel zaten hepsi içinden geldiği için ama ama ALLAH yürü kulum der bir bakmışsın 2. 3. 4. kitabı basıyorlar bizde hepsini alıp okuyup kütüphanemizin en güzel köşelerinde saklıyoruz ne güzel olur dimi :))))

    Ben şimdi İstanbul'da değilim nettende almak istemiyorum of çıldırıcaam :D

    YanıtlaSil
  170. hadi hayırlı olsun diyelim o zaman..
    Bi dahaki İkinci Adam'dan olmasın da
    Can olsun Bilgi olsun remzi olsun İş Kültür olsun Yapı Kredi Kültür olsun işşallaaa

    YanıtlaSil
  171. Hayırlı olsun, keyifle okunun

    YanıtlaSil
  172. Seninle daha yeni tanıştık ve geç bir tanışma oldu bu :)
    Şimdi sen demişsin ki sadece blog yazılarımdan oluşan bir kitap. Bu kitap ilaç gibi gelecek desene :)))
    Tebrik ederim. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  173. İşim gücüm yok, bu yazıya gelen tebrik yorumları şeysini okuyorum, tatil bana fazla geldi, alın tatiliii asdfgh şaka şaka tatlimi elletmem -_-

    YanıtlaSil
  174. Beni benle bırak biraz da, rahat rahat ağlayayım.. Mutluluktan, Gururdan...
    Sonra tekrar geleceğim.. <3
    Kuzummmmmmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  175. İnanamıyorum benim arkadaşlara yaptığım süprizlerden de süpriz oldu..
    Ruhun roman..
    Bir kitap değil, bin kitap çıkar senden..

    YanıtlaSil
  176. gerçek mi bu? aaa inanmıyorum deep,nasıl böyle bir anda pat diye çıkarırsan,Alıştıra alıştıra haber verseydin ayyy şu an çok mutlu oldum deep
    bu arada evet yazılarını silme :D kalsınlar :D
    ayyy çok merak ediyorum :D

    YanıtlaSil