17 Nisan 2014 Perşembe

VINCENT KONAĞI HALE NUR DURMUŞ




VINCENT KONAĞI HALE NUR DURMUŞ

En en en sevdiğim arkadaşlarımdan, biricik çakıltaşımız, hayal gücüyle beni her zaman hayretlere sürükleyen, fantastik, fantezi, bilimsel ve bilimkurgusal dünyası, bunun yanında çok fazla derin bir duyarlılığı, duygusallığı olan yazıları, şiirleriyle bir güzel insan ve bir önemli yazar arkadaşımız Sessiz Gemi-Kavanozdaki Beyin arkadaşımızın yazma ışıltısının, zekasının, yüreğinin, gizemli hayal gücünün fark edilmemesi olanaksızdı zaten.

Veeeee ilk kitabı çıktııııı. Vincent Konağı. (vensan okunur).

Bunu söylemek öyle heyecanlı kiiii. Herkes duysun herkes okusun bu hayal gücünü, heyecanı, gizemi. İyi bir yazarla karşı karşıyayız. Duyurun, okuyun. Herkes bilsin. Arkadaşımızın 2. kitabını şimdiden bekliyoruz.





92 yorum:

  1. ilk yorum yapmalar filan, hem de hafta içinde...

    YanıtlaSil
  2. ay bu alttaki kııız, ben her geldiğimde hala orda mı diye bakarken kitap mı yazmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ms. zompir.

      ivit o işte. bi de çalıkuşunun şiiri vardı. o rica etti, kaldırdım şiirini, bi işi varmış. :)

      Sil
  3. Bence bu artık altlara bakmamam hakkında evrenin bi mesajı... Neyse yorumları katletmiyim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ms. zompir.

      evrenin her yöne mesaj hakkı var di miiiii :) ne katletmesi beee. istersen bütün gün gece yorum yap. sana hep izin var kiiii :)

      Sil
    2. ebeet,ona hep izin var,bence deeeee :)

      Sil
  4. deep hala ellerim titriyoo bi de sürekli gülüyorum gören deli diyecek artık :) teşekkür ederim çakıltaşı çingusuumm, ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemiyorum hala, saçmalayabilirim bol bol :) ms. zompir yorumuyla iyice çığrımdan çıktım hihi tanışmak nasip olmadı daha okuyup yorum yapmıyorumdum pii bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      hah haaa, zompir gibi saçmalamak diye bi deyim var ki yaaaaa :) saçmala işte sen deeee :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun, tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli.

      düşünsene, roman yazdııııı, hem de gizemliiii :)

      Sil
  6. Ee maşallah diyelim o zaman :)
    Dur bunun da siparişini vereyim :)
    Öldürücem zaten onları siparişi 1 ay sonra getirmemek de ayıp anca gelir :)
    Yaptım ki mimleri :)
    Yalnız şimdiden uyarıyorum hikaye, hikaye değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma tanış.

      öldürme yazık onlara amaaaa :)

      Sil
    2. Hiç de değil :))
      Ay adamlarda yüz olsa getirirlerdi :)

      Sil
    3. şeyma tanış.

      yüzsüz onnar maske takıyolaaar :)

      Sil
    4. Ay brnde salaklık niye bekliyosam :)
      Netten niye almadım ki :))
      Şimdi dank etti :p

      Sil
    5. şeyma tanış.

      nasıl oldu şöyle mi, dankkk :)

      Sil
    6. Olamaz mı olabilir :P

      Sil
    7. şeyma tanış.

      denedim oluyomuş, dankk :)

      Sil
    8. Deep ya cidden artık beni deli sanıyolar senin yüzünden :D
      Her yorumunu okuduğumda gülme krizine giriyorum :D

      Sil
    9. şeyma tanış.

      hihi, sansınlar yaaaa, iyidir be delilik :)

      Sil
    10. Di mi ama :P
      Gelde karşındakine anlat sen onu :))

      Sil
    11. şeyma tanış.

      bak deli desinler, rahat edersin beeee :)

      Sil
    12. Diyolar ki zaten üstüne dengesiz diyolar :D
      Ama öyleyim yalan yok :P

      Sil
    13. şeyma tanış.

      ay herkes dengesiz kiii :)

      Sil
    14. şeyma tanış.

      ivit ivit :)

      Sil
  7. Ooo.. ne hoş. Ne güzel bir haber. Demek ondan ortalarda yokmuşmuş. :)
    Blogdaşların kitapları peşisıra çıkıyor, ben daha birini bile okumadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      düşünsene hem de romaaaan :) sen okumaya bi başlıcan. arkası gelcek ama di mii :)

      Sil
  8. aaa ne güzel...hayırlı olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcunun dünyası.

      aaaa fuar hanım gelmiiş :)

      Sil
  9. Ne güzel bir haber. :)

    Tebrikler Sessiz Gemi'ye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarçınlı domates.

      di mi valla yaaa :)

      Sil
    2. böyle birkaç isim kullanan bir ben değilim. bkz.tarçınlı domates :)

      Sil
    3. anşe.

      drama yaaa. gıcık kötü bi arkadaşı blogunu saptamış da rahatsız ediyodu o da bulunmasın diye böle bi isim bulmuştu :)

      Sil
  10. Blog aleminde ne cevherler çıkacak daha bakalım:) hayırlı olsun ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bütün blogcular tek tek kitap çıkarıyor :) Hayırlı olsun arkadaşımıza :)
    Ben hala senin kitabının yarısındayım deep :( Çok yoğunum bu ara hiç bişey yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve tadında.

      olsun ya üzülme olur ki öle bazen :)

      Sil
  12. kitabı anlattığınız yazıyı okurken bir an işleri bırakıp, odadan fırlayarak kendimi en yakın kitapçıya atayı sonra da kitapçı da "verin bana bu kitabı" diye bağırmak geldi içimden:)) gerçekten harika bir anlatmışınız ne kadar heycanlandığımı anlatamam hemen siperiş verip okuyacağım.. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. tebrik ederiiimmmm,darısı yeni cevherlerin başına inşallahhhh

    YanıtlaSil
  14. ama çok hızlısııın, benden önce yazmışsın. ben daha duygulanma evresindeyim. çooooook mutluyumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıkuşu.

      heyecandan yemek yiyemedim ben de yaaa :)

      Sil
  15. N ekadar güzel yenı yazarlara destek olmak gerek. Kıtabı okuduktan sonra yorumlayıp duyurmak ısterım tabıkı. hemen kıtabı edınmenın bır yolunu aramaya başladım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yusuf ve yunusun annesi.

      netten alamaz mısın ki :)

      Sil
  16. ne güzel ya insan gururlanıyor valla , bana n'oluyosa !!
    sen kitap çıkardığında da çok duygulanmıştım zaten ben
    dur gidiyimde kızı kendi adresinden de tebrik edeyim :)
    öpüldün Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tülay demirbaş.

      seni görmek ne güzel :)

      Sil
  17. ben geldimmmm..
    ya çok güzel birşey bu..
    sırayla herkesin kitabı çıkıyor..
    gurur verici.

    YanıtlaSil
  18. Tebrik ederim dilerim hak ettiği ilgiyi görür. Ne çok istedim bir kitap yazmayı ama sanırım benden çıkmaz :)) Ama roman değerindeki anılarımı yazacak değerli bir yazar ilgilenir belki bir gün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. juliette koç.

      anılarını bloguna yazsanaaaa :)

      Sil
    2. Bloğum dekorasyonla alakalı biliyorsun. Arada ufak anılar sıkıştırıyorum ama buna özel blog hazırlamak lazım. Onda da muhtemelen sürekliliği olmaz vakitsizlikten işte :) belki sana anlatırım sen yorumlar yazarsın bir gün ;)

      Sil
    3. juliette koç.

      zamansızlık. anladım. :) olur tabii bi gün :)

      Sil
  19. Tebrikler :)
    Merak ettim ki :)

    YanıtlaSil
  20. Bloggerlardan şu sıralar ne çok kitap çıkıyor. Müthiş bir şey. Evet almak gerek, teşvik gerek ki daha da çoğalalım.

    YanıtlaSil
  21. Biraz önce Çalıkuşunun blogunda okudum ve sonra hemen buraya geldim Deep :)
    Çok sevindim yürekten tebrik ediyorum. Hayırlı bol satışları olsun.

    YanıtlaSil
  22. Yaaaa ben az önceki yorumunu yanlışlıkla sildim okurken, çok özür dilerim ve hepsini okuyamadım. :(( Tekrar paylaşır mısın rica etsem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli.

      hıhım. hallettik neysee :)

      Sil
  23. senin linkinle facebook da yayınladım,hayırlı olsun deep,çok şahane bişey kitap yazmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva peynirci.

      iyi yazar olunca eveeet :)

      Sil
  24. Kapak tasarımına bile bittim, değil ki içeriği. Tebirkler.

    YanıtlaSil
  25. yorumları tek tek okudum çok çok mutlu oldum ki been :) hala çok heyecanlıyım kaçıp saklanasım geliyo deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      ben de hep okuyom ki burayı tekrar tekrar :) bak şu anda 209 okuma oldu. bak yanda bu haftanın en çok okunan yazısı yaaaaa. meşhur oldun beeee :) tuvalete saklan kitle kapıyı :)

      Sil
    2. yaaa deme öyle cidden kaçarım saklanırım baak :)

      Sil
    3. sessiz gemi.

      ayy tımım tımım bütün sözlerimi geri aldııım :)

      Sil
    4. bütün sözlerimi geri aldım'ı bütün sözcüklerimi geri aldım olarak okudum. çok tatlı :D

      Sil
    5. anşe.

      sensin dadluş :)

      Sil
  26. İlk fırsatta tanıtılacak. Çok başarılı olması umudu ile....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay cansever.

      evet o bitanecik yazarımız yaaa :)

      Sil
  27. Çok sevindim ya...başarılarının devamını dilerim sevgili blog arkadaşımıza yolu hep açık olsun ...
    Duyarlı ve duygusal diyorsun ah bir güzelde yansımıştır güzel yüregi kitabında.
    Hayal gücü ona nice eserler yazmasına vesile olur inşallah çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jysra reçani.

      ne güzel dilekler bunlar. çok iyi bir yazar ki o :)

      Sil
    2. hey gidii hayranlığım kitabıyla başladıydı bugün ailemden biri gibi.Valla sizlerin kitabı çıkınca artıkın bir annenin evladına göğsü kabardığı gibi kabarıyorum valla ne büyük bir mutluluk iyi ki ama çok çoook iyi ki varsınız yüreği temiz güzel nadir insanlar hiç vazgeçmeyin yazmaktan siz :))

      Sil
    3. arsu.

      ayyy sen de vazgeçme ayooool :)

      Sil
  28. Ahh gençler size hayranım:))
    Tebrik ederim o arkadaşı nezdinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir gündü..
      :)

      Sil
    2. çakıltaşı.

      hihiiii eveeeeeet :)

      Sil
    3. çakıltaşı ve çalıkuşu sanırım aynı kişiydi? o zaman bi kapı açıp gitsem de onlar. peki yukarıda (yazıda) çakıltaşımız dediğin olay? anlamıyorum, yoksa herkes onlar mı? bi açıkla ya:(

      Sil
    4. anşe.

      çalıkuşu işte aslında. o, erkek kardeşiyle aynı odada kalıyo. blogu ailesinden gizliydi. sonra erkek kardeşi blogunu keşfetti. çalıkuşu da, çakıltaşı adıyla adres aldı, bana yorum yapmak için, kardeşi bulamasın diye. bi kapı açıp gitsem o adres yine zaten. bloguma yorum yapsın diye. sessiz gemi, çakıltaşlarını çok severmiş. o yüzden bana ve çalıkuşuna çakıltaşı diye sesleniyor :) yani anam sen de bir çakıltaşısın işte. ben de bi de cookie girls diyorum. kurabiye kızlar :)

      Sil
  29. Deep, Acaba neden eski yazılarını gizlediğini öğrenebilir miyim? Ne güzel okuya okuya gidiyordum ama sonlara gelince anladım ki eskileri kaldırmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      ya bak şöyle. beş yıl oldu benim blogda ve her gün yazdım. baktım yılda 500 yazı olmuş. yazılar ve biraz da duyuru mim blog tanıtımı işte. beş yılda 2500 yazı. çok fazla yaa. yani çok dolu blog. dedim ki, arkadaşlarım girince bloguma boğulup gidecekler, biraz hafifleteyim blogu. ilk iki yılı toptan sildim yani kendime de kopyalamadım. ama son 3 yılı worde kopyaladım saklıyom. nasıl olsa hep blogda olcam. arada yayınlarım eski yazılarımı toptan işteeee olabilir :)

      Sil
    2. Tamam o zaman :) teşekkür ederim cevap verdiğin için:)

      Sil
    3. gürültü.

      ay neden cevap vermicek mişim ki yaaa :)

      Sil