5 Ocak 2015 Pazartesi

BALIM DERİN TANEM


Bizim Derin kendini insan sanan bir köpek.
Köpekleri sevmiyor kendisi. İnsan seviyor sadece. Dahası o hayvan sevmeyen bir köpek. Köpekleri de sevmiyor kedileri de.

Hepsinden korkuyor. Kediler kovalıyor bunu. Köpekler kovalıyor. Kedinin biri biraz dişini tırnağını göstersin hemen kaçıyor gerisin geri bizim yanımıza.

Köpeklerin yanına gidiyor parkta bir çocuk gibi heyecanla, onlar oyun için bizimkinin üstüne gelsin hemen korkup kaçıyor.
O yüzden yanımızdan hiç ayrılmıyor. Yalnız da kalamıyor. Yalnız kalınca insan gibi ağlıyor, küsüyor, depresyona giriyor.

Biz de onun bir köpek olduğunun farkında bile değiliz. En mutlu olduğu zamanlar parkta biz zincirini havaya attığımızda havaya zıplayıp onu tutması, bir de yerde ne bulursa yemesi.
Ona diyoruz bak Derinim, balım, tanem, tamam anladık sen bizdensin, insansın ama arada ısır felan yani, birilerine havla, kimlik bunalımı geçiriyorsun.

95 yorum:

  1. bir psikolog görmeli derini :) ama çok tatlı resimde benim çocukların yanına getirelim onu hemen alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destina.

      senin çocuklar sefiyo mu minik köpüşlerii :)

      Sil
  2. Büyük bir travma geçirmiş olabilir. :)
    Pek şekermiş ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      ha haaaa eveeet :)

      Sil
  3. Merhaba Derin.
    Benim de kendini köpek zanneden bir tavşanım var. Tavşanları hiç sevmiyor. En yakın arkadaşı ise köpeğim Poseidon. Birlikte uyuyorlar, yemek yiyorlar.
    Kimseye söyleme ama sanırım birbirlerine aşıklar.

    YanıtlaSil
  4. şimdi senin mi o tatlı şey:))
    sevgi dolu şey:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva peynirci.

      ıı diil binim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ne güzel oynanır ama di mi onla :)

      Sil
  6. :) Ne kadar sizden olmuş,ailenizden biriymiş gibi davranmışsınız,insan olmadığını hissettirmemişsiniz Ona demek ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miskin ve beceriksiz.

      güzel öykü olmuş ama di miiii amaaa :)

      Sil
  7. Sizden gördüğü sevgiyi özümsemiş, hayvanlardan hemcinslerinden korkmasının nedeni belkide bu olabilir.Çok tatlıymış maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendim paylaştım.

      bilmem öledir herhaldeeee :)

      Sil
  8. Böyle kücük,minikken pek tatliliar.Köpek filmleri izlettir,hemcinslerini uzaktan tanisin,köpek nasil davranir ögrenebilir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      hihi film tımıms piki :)

      Sil
  9. Oy oy oy kıyamam ben ona, çok tatlı, depresyona girmesin, maşallah da diyeyim nazar değmesin öptüm Derin'i...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      girmesin ama de miiii :)

      Sil
  10. Kimlik bunalımı yaşayan onca insandan sonra derincike çok görmemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatıra koleksiyoncusu.

      di mi amaaa :)

      Sil
  11. Ah yavrum, acıdım şimdi Derinciğe, İnşallah köpek olduğunu anlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de deep aklıma bi şeyler geldi de ben bunun hikayesini yazabilirmiyim??

      Sil
    2. tuhaf şeyler dükkanı.

      hah haa anlasın de miii. yazabilirsin tibisi :)

      Sil
    3. tuhaf şeyler dükkanı.

      bişibişi diiller:)

      Sil
    4. tuhaf şeyler dükkanı.

      :)

      Sil
  12. :)) köpekler çok tatlı hayvanlar.. çok sıcak davranmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşim düşova.

      o sıcak baksan yaaa :)

      Sil
  13. Çok iyi ya kendini insan zanneden bir köpek:) Çık tatlı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ivit çık çık tatlı yaaa :)

      Sil
  14. derinin çocukluğuna inmek lazım.:))

    YanıtlaSil
  15. Oldukça karakterliymiş bence, takdir ettim kendisini, bu devirde herkese yüz vermemek de en güzeli :D :D

    YanıtlaSil
  16. Hayvanların huyu sahibine benzer derler..Derin de çok tatlı ve benzerlerinden farklı; bu tespite inansam mı ne?

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar ilginc sasırdım.köpekleri seviyorum.hic hayvan beslemedim suana kadar.öyle işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap.

      ay beslemek zor yiaa.:)

      Sil
  18. ALEMSİN DEEPSİ YA
    BENDE CMARTESİ GÜNÜ EYÜP TE BİR KÖPEĞİN BAŞINI SEVDİM
    ANINDA İKİ PATİSİNİ ÜZERİME DAYADI
    BU KADAR SAMİMİ OLMASAK DA OLUR DEDİM BİRAZ DAHA SEVDİM
    AYRILMAMIZ BAYA ZOR OLDU
    SOKAK HAYVANLARI HEPSİ İLGİ VE SEVGİ BEKLİYOR
    NE YAZIKKI İNSANAR ÇOK FAZLA KORKUYORLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sengül öncel.

      tabii beklerler. minik köpek olursa ben de severim yoksa korkarım kaçarım valla :)

      Sil
    2. minik felan değildi yani
      patileri omuzuma kadar geldi ya

      Sil
    3. sengül öncel.

      aman ben çok korkarım yaa :)

      Sil
  19. Herkesin ve herşeyin kalbini okuma özelliği var sende bukadar derim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jysra reçani.

      aa ben derine hikaye yazayım dedim ama yani benzeşeceğini hiç düşünmedim kiii. cici bişi yazayım demiştim. şirin komik olsun. hani demiştin yaa duygulu bişiden komik bişi çıkartayım diyeeee yaaaa :)

      Sil
    2. Yoo gerçekten böyle yalnız geziyor :) Ve sadece insanlara yaklaşıyor.Başka köpek filan görünce ses çıkartıyor o küçük köpecik vardı ya onu çok kıskanıyordu ona bakınca biz dört ayak üstüne kalkıp kulaklarını dört açıyordu.Biz evdekilerle hadi görüşürüz filan diye sarılınca dışarda birbirimize zarar verdiğimizi düşünüyor korkuyor ve bak bu fotoğrafta güneşleniyor ozaman kimse kaldıramıyor yerinden annem senin gibi demişti bana sıcak havada keyfine diyen yok :) Dışarda geceleri sesini duyunca kimbilir kim sataştı diyorum dua ediyorum kendisine :) Görünüşüne bakıp aldanmamışsın doğru tespit gözüktüğü gibi :)

      Sil
    3. jysra reçani.

      ayyy çok tatlı ama kıskanıyor ve sarılınca siz korkuyo he :) ha haaa güneşi seviyor yanii. ay evet aman ona bişi olmasın. bak ama bana da benziyomuş o yaa :) hımm bak sen hissetmişim yani biraz, sezgilerim güçlü zaten yaa :)

      Sil
    4. bunu hiç silmesene yani yıl başı gelince silmiyorum artık demiştin ama işte öyle demek geldi içimden benim için neolurr

      Sil
  20. Cok tatli yaa,annemlerde köpegimiz var ama biz daha tanisamadik,cok heyecanliyiz,öpüyoruz sevgili Derin´`i,sevgilerimizi yolluyoruz ona.ilet lütfen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir terazi kızı.

      gidince sen de oynarsın onunlaaaa :)

      Sil
  21. Ben geldiiiiii.
    Deepppppp beni özledinnn miiii ? :):):)

    Annem sevsee beslenir böyle şeker şeyler ama sevmiyor hatun.
    Neymiş uzaktan gayet tatlılarmış bla bla bla pehhh.
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müptezel.

      tabiiiii ki yaa herıld yanee :) evde zor annen haklı yaa :)

      Sil
  22. canıımm çok tatlııı.. Derincik yirim seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      yinir di miiii amaaa :)

      Sil
  23. Oyyy kurban :) jsyra nin kopusu di mi. Vay be hikaye de yazmışin. Cok tatliymis. Minciklarim bunu ben yaaa uyyy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kireatif başgan.

      ne cici ama di miiii :)

      Sil
  24. ne güzel bi köpecikmiş buu :) evcil hayvan besleyebileceğimi düşünsem böyle bir köpek evlat edinirdim heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilirsin.

      evde zor ama di miii yaa :)

      Sil
    2. aynen zor bence :) bir de can sonuçta sorumluluğunu üstlenmek filan hakkına girmemek lazım hayvancığın.

      Sil
    3. bilirsin.

      evet yaa sona hep sokağa bırakıyolar bikaç ay bakıp :)

      Sil
  25. ouu kişinin hamile olduğunu sezip bebeği koruyanları da varmış ne kaa ilginç gelmişti ilk duyduğumda :)) Derin .. hımm kim koydu ismini çok güzelmiş kii ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam misket.

      ölesi de mi varmış. :) jysra koyduuu :)

      Sil
  26. Bizim köpeklerden biri kendini insan sanıyor. Diğeri de bizi köpek sanıyor. Bunu kanıtlayacak yüzlerce ipucu var ama anlatması uzun sürer:)) Seninki de çok şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvilli ev.

      ha haaaa haaaaa :)

      Sil
  27. Ahh çok hoşuma gitti, güldüm de :) Hayvanları sevmiyor dedin, tamam şimdi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızlı erkekli kedili.

      :)) kikiki.

      Sil
  28. Ay insan olmanın neyine özenmişş kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pozitif manyak.

      di mi yaa haklıısın :)

      Sil
  29. Bizde çizgi filmlerin etkisiyle köpüüş diyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sema.

      hihi ama çok tatlı laf kii :)

      Sil
  30. Böyle köpek olur mu ya. :)

    YanıtlaSil
  31. bu it familyalarına ait bireyler hakikaten bir tuhaf oluyorlar, Kerem'de var bir tane , adını Panter koydu , kendi buldu sokaktan , tabi annneannesi bakıyor zira evimiz müstakil değil, fakat yok böyle bir şey, pek çok insanda onun kadar akıl ya da duygu yok , yok böyle bir şey yani ,aylarca görmediği oluyor Kerem'i yine de her gördüğünde sevinçten deliriyor , kimseye yapmadığı sevgi gösterileri yapıyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemcisi.

      ne tatlı ama de mi yaaaaa yaptığııııı :)

      Sil
    2. ya anlatsalar inanmam , ben de daha önce köpek baktım , ancak bunu gibisini görmedim , bir de adıyla bu kadar alakasız bir hayvan olamaz , bizden biri varsa yanında Panter oluyor da , yanından azcık uzaklaş bak o kuyruk nasıl kısılıyor, Kerem'e sıklıkla takılıyorum , şımarık , sünepe , miskin falan mı koysaydın bunun adını diye :D ödleğin , panter taklidi yapanı :D çok tatlı , ve insanlar konusunda da duyuları çok güçlü , değerini biliyor kendisine yapılanın yani...İnsanlarda yok bu özellik ne yazık ki, ya da kayboldu ...

      Sil
    3. kitap eylemcisi.

      ay çok tatlıymış o panter yaa :)

      Sil
  32. Çok acıklı bir hikaye olduğunu düşünüyorum Derin'in hikayesinin. Ama hayır yanılıyorsunuz sizler. Siz sorunlusunuz bayım. Onu kendini insan sanan bir hayvan sanan sizlersiniz. O elbetteki bir insan. Ve bunu her söylediğinde ona gülüyor, ısır felan diyorsunuz. Lütfen yapmayın böyle. Bu yaptığınıza hakaret etmek denir. Sizin ananıza bacınıza deseler öyle, hiç hoşunuza gider mi? Lütfen biraz empati kurmayı deneyin. LÜTFEN! ADAMI HASTA ETMEYİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eleneo.

      :) ayyyy sen hayvan haklarıcısı da mı oldun :)

      Sil
    2. Üzgünüm beyefendi ama size kızgınlığım gittikçe artıyor. Tüm bunlardan sonra ona hala hayvan demeniz tahammül edebileceğim bir şey değil... yalvarırım sarf ettiğiniz kelimelere dikkat edin.......... bir de gülmüşsünüz.... ayıp ayıp!!

      Sil
    3. elenoloji.

      ay pardon yaaa hassasiyetinizi anlıyorum :)

      Sil
    4. Teşekkür ediyorum.........

      Sil
    5. o kadar ahlaksız ve seviyesiz yorumdan sonra böylesi bir ciddiyet kazanabilmenize şaşırdım doğrusu. Bu helen arkadaş bu yazının yorumlarında sonunda kendine gelebilmeyi, özüne dönebilmeyi başarmıştır ve artık onu bekleyen güzel günler vardır önünde.

      "önüm.. hep günler filan. ayak altında, geçemiyom:D"-helene.

      yine alakasız bir üslupla cevap verdi bakınız. esefle kınıyorum bu zeka seviyesi düşük kişiliği!

      Sil
    6. anşe.

      hep böyle olsun bence o helene kişisi :)

      Sil
    7. ay yorum yapamama olayını yineee yaşıyorum :D yazıyom sayfa gidiyo sinirrr. neyse geçen ingilizce çalışırken bi kelime öğrendim: utter. önce cümlenin içindeyken anlamı çok belliydi. o cümleyi okuyunca "sarf etmek" olarak düşündüm o kelimeyi. aklıma şey geldi hani sen demiştin "sevgili günlük bugün sadece 3 kelime sarf ettim" o geldi aklıma güldüm :d yani cidden, ekmek almaya gidince bile daha çok kelime sarf etmiyor muyuz? evet bunu yapıyoruz ve sevgili günlük, çok komik:) sen işte, napak:)burdan baktığımda hiç öyle 3 kelimeyle yetinebilecek biri gibi durmuyorsun ama!!!!! bilemedim. ne sen bilemen be ben bilemem. deepko:)

      Sil
    8. anşe.

      gerçekten öyle ki. günde 10 sözcüğü geçmiyodum ki :) o da günaydın merhaba filan, bunun dışına çıkarsam çok kızıyodum kendime :) bir ekmek, hepsi bu işte :) ha haa ay ben günlerce tek kelime konuşmuyom yaaa :) ama konuşmayı biliyom tabeee :)

      Sil
  33. çok tatlı ama o yaa. Senin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leydi viç.

      bizim jysra var yaaaa onun evlerinin kapısının önündeki köpüş ooo :)

      Sil
  34. Hey deeptone bu köpek oyuncak gibi yani fotografta. Demek kendini bulamamis derintanecik. Demek hiç ısırmiyor o zaman hiç korkmaz şimdiki sarilirdim bilee. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öz.

      ay sen severdin çok di mi eveeet :)

      Sil
  35. bu minik tatlı şey kendini insan sanıyor. bense hiç insan gibi hissetmiyorum kendimi. ya kuşum ya da bir ağaç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakıl taşı.

      kuş ya da ağaç tamam sevdim iyi seçimler :) bu köpek bizim jysra'nın biliyo musun ve kayboldu yaa belediye götürmüş.

      Sil