27 Mayıs 2015 Çarşamba

BİR SİTEM VAR ARTIK THE DEEPTONE.COM



Düşünüyordum son aylarda da blog var ya bir de kitaplarım için bir site olsun. Kitaplar olsun orda kitaplarla ilgili arkadaşlarımın yorumları olsun onların çektiği fotolar da olsun.

Bir de özellikle Helene ve Kreatif Başkan diyordu. Twitter aç, sosyal medyada ol filansı diye. Onları da açtım ayolcuklarım. Site var. Site yaptırmak aynen inşaat gibi. Aynen mimari poroce gibi. Sitenin teması en zoru. Yani mimari çizimler gibi. Sitenin temasına karar vermem yaklaşık dört ay sürdü. Bütün temaları araştırdım.

Sonra da inşaat işte. O da bir ay filan sürüyor. Site tamam ama bir de iç dekorasyon var. O da bana düşüyor. İç dekorasyonu zaman içinde yavaş yavaş yapacağım yani. Yazı ve foto eklemek oluyor bu işte. Yeni öğreniyorum ben de. İçini zamanla dolduracağım. Elim alıştıkça.

Her zamanki gibi blogdayım. Yerim burası. Hergün blogda olcam yine. Site de ikinci evim olacak. Orası yazlık gibi. Havuzlu site gibi. Kuruçeşme'deki evim sanki. Ağaoğlu sitesi gibi işte. Blog işyeri gibi oluyor. Site kitap ağırlıklı.

Eh, blog ve siteden sonra da sosyal medya işte. Feys, twit, insta, pinte, hepsi olcak. Önem sırası böyle. Blog bir site iki sosyal medya üç. Sosyal medya'da da yaparım bişiler. Aslında, wattpad ve vlog da var aklımda ama, hepsine yetişmek zor olabilir. Aslında ben sadece yazsam, yazı yazsam, deneme eleştiri öykü şiir yazsam da site ve sosyal medya kendi kendine gitse ne güzel olur ama öyle olmuyor yanee.

Sitede görüceniz, iletişim de var. Blog bölümünde yine aynı blog gibi yorum yapma durumu. İletişim sayfasında da yine aynı blog gibi. Yani Lily, Kırmızı Tavşan, Kınalı Martı gibi nick'lerle yazabileceksiniz siteye, bana. Yani, gerçek kimliğinizi ben bilmeyeceğim, siz kendiniz söylemedikçe. Ayrıca, siteye yazmayıp mail de atabilirsiniz. O da var iletişim bölümünde.

Yani böyle işte. Artık iyice yerleştim nete. Site için logo da lazım bu arada.


155 yorum:

  1. Hayırlı olsun.. Çok sevindim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nahide zereyak.

      tişkürleeer :)

      Sil
  2. oleeeeyyy yakışır yazarımıza yaa süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel güzel cepte de iyi açılıyor. du bakiyim fotolara evde. alışırsın ki. çok güzel olmuş yaa çok sevindim canım arkişiiim ^-^ okur yorumları kısmı çalışmıyor bir de iletişim kutusunda bi arıza var. ama tasarım çok iyi kim yaptı yahu bunu. sen mi yaptın ?

      Sil
    2. kreatif başkan.

      tasarımı bir web şirketi yaptı. temayı aylarca aradım valla ocaktan beri. tema yüzünden beklettim twiterı felan. sen aç deyince diyodum önce site teması, içimden :) okur yorumları kısmı boş daha da ondan. oraya kitap linklerini koycam ya ondan öyle herhalde. iletişim kutusu da, mail yeni ya google daha tanımıyor galiba onay durumları var olur yakında o da ben öğrendikçe :) temayı the theme forest adlı siteden seçtim. lounge adı. bulabilirsin o siteden. tasarımı tabii ki şirket yaptı ayol :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. berkay abalı.

      böle modern yeni bişi olsun istedim yaa :)

      Sil
    2. Cook modern olmus,cooool :)

      Yorum bile biraktim ...

      Sil
    3. şule m.

      aaaa valla mıı ilk yorum senden oldu o zaman sanırım heee :)

      Sil
  4. ee logon var yaa, deeptone penguenli çok tatlı. ki yaptu yaa bunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kreatif başkan.

      pengeun ben istedim ya. martı kartal pengeun düşünüyodum. e güzelse kalsın o zaman. web şirketi yaptı hepsini :)

      Sil
  5. hayırlı olsun hemen atlıyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kerime günaydın.

      daha çok bir şey yok. zamanla doldurcam içini. kitaplar için kalıcı bi yer olsun diye düşündüm yaa :)

      Sil
  6. Hayirli olsun hayirlara vesile olsun sevgili deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah ne verdiyse.

      teşekkür ederim sen de hep dua et benim için amaaa :)

      Sil
  7. Ne güzel olmuş çok tebrik ederim :)) oraya da uğrarız ne iyi olur.
    Sana asistan lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ha haaa, gerçekten de sitenin içini doldurmak için lazım valla :)

      Sil
    2. Ben bu siteye bakamadım daha Deep. Blogları gezeyim sonra oraya uğrayacam :D

      Sil
    3. şenay bn.

      olsun ya zaten fazla bişi yok ki içinde. zamanla gelişcek işallah :)

      Sil
  8. Hayırlı olsun. Çalışmak...daha çok çalışmak ve gelişmek, büyümek, daha güzel işler yapmak...Yolunuz açık olsun. Kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      çok çok teşekkür ederim. ne güzel söylediniz. site, kitaplık gibi oldu işte :)

      Sil
  9. Hayırlı olsun. Siteye biraz bakma fırsatım oldu. Tema-tasarım her şey 10 numara 5 yıldız olmuş. Mutlulukla ve sağlıkla yazarsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayla.

      heeey güzel olmuş he oh :) tişkürler yaaaa :) uğraşması zor ama işteee :)

      Sil
  10. Oyy hayırlı uğurlu olsun ne güzel ama bak yeni bir kitap yayınlamışsın gibi sevindim yine yakışır vallaaa.Herşey okadar hoş kii :)Süfrizcisin her zaman ki gibii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ama ama baksana fotoyaaaa, site, huzurlu bi yer olsun dedim ki işteeee yaaaa matkaaaaa :)

      Sil
    2. Eveeet en değerli yazılarından birinde yayınlamışsın fotoyu dur başka birşiy yapcam bu fotoyla demiştin zaten ya:)))
      Site senin huzurunu yansıtıyorr evet ya hep huzur saç sen böyle :))

      Sil
    3. arsu.

      hımmm eveet :) tamam peki saçcam madem :)

      Sil
  11. Sitene üye olunmayack Mi? Ben Mi görmedim?

    Hayirli olsun tekrârdan ,cok güzel,ferâh bir tasarim olmus...Cok hosuma gitti,güle güle kullan, güle güle yaz :)
    Biz simdiden sonra orayimi hep ziyaret edelim ?...
    Tuhaf bir soru oldu galiba :) (görüntüleme sayisi acisindan )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      üyelik gerekiyo mu bilmiyom. sorarım. yani gerekirse o da olur yaa :) ferah olmuş de mi sağol :) anladım. ben yine aynı burda olcam. ama burdan oraya ordan buraya da gelebilirsin. olabilir yani. ben de bilmiyorum ki. :)

      Sil
  12. Hey hayırlı olsun bak ben senin gizli hayranın olcam tamam mı ismimi söylemicem farklı çok farklı bi nick bulcam tamam mı o ben olcam ama sen benim ben olduğumu anlama tamam mııı bide şimdi yazmıcam daha sonra yanii hihii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir alık balık.

      tamam allam deli yaaa :)

      Sil
  13. VAY VAYY VAYYY YAKIŞIR KUZUM:)HAYIRLI OLSUN KANTİN İŞLETMEYE BEN TALİBİM ŞİMDİ GELENİN GİDENİN KARNI AÇIKIRR YAAA KIYAMAM SANA DA MİSAFİRLERİNEDE:)))BELKİM PARADA KAZANIRIM DEĞERLİ YAZARIM NEDERSİN?ZENGİN BİLEM OLABİLİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluklar sokağı.

      ha haaa teyzoş yaaa evet kantin de lazım doğru hehee :)

      Sil
  14. Her yerde ol sen,seni her yerden takip edelim.

    Bu arada,Deep,Tozlu Kitaplık'a bir baksan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslı seymen.

      bakarım tabeee :)

      Sil
  15. Kolay gelsin.Bence teknik kısmı başkasına bırakın,siz sadece yazın. Eminim teknik konuda yardım edecek çok çıkacaktır size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi fikri.

      ah ben de bunu istiyorum ki. benim tek derdim yazmak valla. teknik konuda işallah çıkar evet yardım edecekler :)

      Sil
  16. hayırlı olsun canııımmmm,ne iyi düşünmüşsün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seher.

      tenk yuuuu güzel oldu de mi yaaaa :)

      Sil
  17. hayirli olsun çok hos olmus sevgili Deep, hem ordan direk blogada bakabilecgiz sanirsam ne guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sultan başpınar.

      tişkür yaaa. ben de bilmiyom valla daha ordan buraya mı burdan oraya mı :)

      Sil
    2. deep yapabilecegim bişey olursa söyle instagramda heleni var ama face twitterda ıstersen etkin olurum senin adinaaaa ya da başka ne ıstersen:)

      Sil
    3. bir alık balık.

      tamam aklımda tenk yu. bilmiyom kiiii :) hadi bak söyle ilk twiti sen söyle ben yazayım :)

      Sil
    4. Ben söylemeyeyim şöyle yapalım :' İnsanı tanımaksa zor zanaat. ama değer. Bütün şiirler, öyküler, şarkılar insanı anlatıyor. anlayana selam olsun ' :)

      Hem deep evet sen de fenomen olsana potansiyelsin sen bee ziyan olmaa :)

      Sil
    5. bi şiirinden yazabilirsin bikaç kuble ^-^ ritivitliciiim seni ^-^

      Sil
    6. bir alık balık.

      geçenlerde helene ile blogda twiti konuşuyoduk da şöyle demiştim :) "duyduk geldik burada fenomen olunuyormuş" ilk twitim bu olsun. evet o da olabilir zanaat olan onu da yazayım ilk twitlerde. bi de şunu yazcam ya. en sevdiğim dize. bir düş gördüm karmaşık bütünler hep ayrışık :) varsın ama şiirde yoksun ama şehirde o da olur. o zaman ilk twitlerim derin vamiden olsun he :) bi de ilk olarak helenee üye olcam o benden söz aldııı :)

      Sil
    7. kreatif başkan.

      ilk twitim şu olsun o zaman :) hisset ateşiiiii ateşiiiiii teşiiii şiiiiii :)

      Sil
    8. Heey bir düş gördüm karmaşık bütünler hep ayrışık ben de şimdi dicektim bunu ama selam daha hoş olur diye demedim :) evet fenomen tamam yaz hadi :) evet heleniyi takip et hadiiii faceboktan arkadaş oldum heryerden takip ediyorum seni yaaa artık deep blogu bıraksam da sen heryerdesin kiii. :)

      Sil
    9. ahahaha :D yakarız ortalığı talığı alığı ğı eheheh :)
      bana da üye olcan mı piki ^-^

      Sil
    10. bir alık balık.

      yani şu mu olsun: "duyduk geldik burada fenomen olunuyormuş" :)

      heryer deep :)

      Sil
    11. kreatif başkan.

      helene aylarca önce söz aldı. tfit açarsan ilk bana üye olcan dedi. zaten düşünmüştüm. ikinci de sana olcam. sona işte öz balık olur :)

      Sil
    12. Allasen heryer deep ne bee :D evet fenomen diyebilirsin heleni beğendiyse olur evet :))

      Sil
    13. bir alık balık.

      o zaman deep every where :) tamam yazayım bunu ilk hadiiiii :)))

      Sil
    14. bak sen yaz biz de ritivit yapcaz. benim yiğenim var ona dicem o da yapsın belki takip artar :))

      Sil
    15. Evet hadi ama arka arkaya at başka sözler de kitaptan filan :)

      Sil
    16. Hey sakın seni takip eden herkesi takip etme :D fenomenliğin ilk kuralı bu sanırım :D

      Sil
    17. bir alık balık.

      arka arkaya mı. çok çok mu yazayım yaaaa. fenomenlik peki peki :)

      Sil
  18. Oo deep bir açıldın pir açıldın desene :) yolun açık olsun kimse tutamaz artık seni :P ben sana diyim fenomen olursun sosyal medyada :) sitene de bir forum havası versen ohoo değme gitsin keyfine bence düşünebilirsin , zamanında web tasarımına meraklanıp bir iki kitap okuyup bir iki site açmıştım sonra hayat meşgalesi kaldı gitti ama çok zevkli şeyler bunlar , hepsiyle birden ilgilenmesi zor olabilir tabi ama halledersin senn ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      twiter fenomeni mi olsam acaba diyom :) fenomen sayısı çok eksik orda da ha haaaa :) forum mu o da olur be zamanlaaaa :) sitenin içini doldurmak çok zaman alacak yaaa. bi se sosyal medya. ama benim yerim asıl blog ki. yazmak en önemlisi işteee :)

      Sil
  19. valla süper olmuş çok profesyonel duruyorrr hadi hayırlı olsunnn ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah önen.

      valla en son teknoloji oldu işteeeee :)

      Sil
  20. bu harika bir şey. çook sevindim ve beğendim. gerçekten sürpriz oldu. yorum yazamadım , ama tekrar bakacağım. şimdi tam akşam işleri başladı bizde kızlar geldi yemek falan sonra uzun uzun bakacağım. şu foto işine de üzüldüm. belki sonra çekebiliriz, nasıl olsa artık bir siten var :)) hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.

      tamam foto bakanı sen ol işteeee :)

      Sil
    2. desene blog cumhuriyeti kuruluyor :))

      Sil
    3. özlem b.

      hıhım ivat :)

      Sil
  21. Hayırlı olsun deep:)
    çok profesyonel olmuş bence umarım verdiğin emeğin karşılığını bulursun..
    sevgiler benden kocaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş.

      sağoool. ay bu keyif için ki yaaa. bi karşılığı olamaz kiiii. soyut mutluluk evet evet işte :) tenk yuuuu :)

      Sil
  22. Hayırlı olsun Deep..
    çok güzel olmuş site..
    Selamlar.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shirin.

      güzel mi yaaaa sağooool :)

      Sil
  23. Deep, çok güzel olmuş! :) Twitter ve Facebook'ta olman gerekiyordu zaten! :) Ama Facebook sayfası boş gibi, arkadaşlık isteği göndermeli mi? Like edilebilen sayfalardan değil mi? Ona bir bak. :) Çok güzel. Hadi bakalım. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      tamam bakayım. bana birkaç kol parmak filan lazım galiba :)

      Sil
  24. Hayırlı olsun... Çook iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem e.

      güzel olmuş mu yaaaa :) içini doldurmak da zor ama yaa :)

      Sil
    2. Sen yaparsın da olmaz mı hiç :) Emeğinize sağlık :) İçini doldurmak gerçekten zor olmalı ; ama yavaş yavaş o da olur eminim ben :)

      Sil
    3. irem e.

      tamam o zaman peki :)

      Sil
  25. Hayırlı uğurlu olsun.
    Çok iyi olmuş bir ordan bir burdan takip eder dururuz bide seni ne edek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklu hayat.

      ay sen var yaaa yeni arkadaşlarım arasında en sevdiklerimdensin yaa :) burda yazcam ki yine aynı o site de kitaplarım için olsun dedim işte. zamanla orası da zenginleşir bakalım :)

      Sil
    2. Duygular karşılıklı deep'im tone'um :))

      Sil
    3. çocuklu hayat.

      kikiki :)

      Sil
  26. amanda aman bu ne güzel bi sayfa olmuş böyle.. Hakkaten çok şeker ve hoş bi tasarım olmuş içerikleri doldurdukça daha da güzelleşeceğine eminim. Hayırlı vede uğurlu olsun rabbım suspended sayfaları göstermesin inşallah hep online olsun.. :) Güzel içeriklerini özellikle düşündüğün gibi bol kitaplı bi site olsun. Şimdiden ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu defter.

      teşekkür ederim yaa sevindim sölediklerine. yazı ve foto eklemem lazım doğru. onlayn olsun ivit bence de :) kitap olsun yaaa işte yeter :)

      Sil
  27. Çok güzel projeler bunlar hayırlı olsun kardeşim benim ;)
    Ben iyim teşekkür ederim beni merak edip sorduğun için :))

    YanıtlaSil
  28. Yanıtlar
    1. bir alık balık.

      vadped ve vlogda gözüm var. özellikle kitap vidyoları var ya. şunu okudum felan diye. du bakalım hayırlısı. önce site ve twite alışayım daaa :)

      Sil
  29. Hayırlı olsun Deeptone :) Herşey gönlüne göre olsun :)
    Yeni siten çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal medya kafe.

      heeey sen anlıyon bu işlerden yaaa sevdin yani heee :)

      Sil
  30. Hayırlı olsun yazlığın pardon siten diyecektim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdican.

      hihi evet o yazlık, büyükadada oluyol :)

      Sil
  31. Çok iyi düşünmüşsün ve düşünmüşler deep :) Yeni sitede güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. servet arslan.

      oleeeey sağoool :)

      Sil
  32. Bir dakika !!!

    Yeni sitenin önüne kırmızı kurdele gerip, o kurdeleyi kestikten sonra açılışı yaptın mı, deep?

    Kırmızı kurdele önemli sonuçta. Makas da gümüş olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drama.

      kırmızı kurdele tımams piki bi düşüneyim. haklısın yaa :)

      Sil
  33. hayırlı olsun canım deep,yakışır sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedili evin tarzı.

      heyoooooo sağoool :)

      Sil
  34. BA-YIL-DIM!! Fikrine temana sitene kısaca herşeye.
    Hayırlı olsun. :))

    YanıtlaSil
  35. Hayırlı uğurlu olsun bence geç bile kaldın böyle bir sayfa açmakta. :) Wikipedia Ansiklopedisine senin hakkında bilgi oluşturucaktım sonra vazgeçtim. Ne bileyim belki yanlış anlarsın falan diye. Hani benim adıma niye habersiz açtın durumları falan olur.
    Tekrardan hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 delinin günlükleri.

      yanlış anlamam ki. yapabilirsin. kızmam böle hoş düşüncelere ki. sağolasın. ayrıca kitap olayını da unutmadım. bir formul bulamadım daha göndermek için :)

      Sil
    2. 1 deli.

      oh neyse içime dert olmuştu :)))

      Sil
  36. Yanıtlar
    1. safiye.

      sağol yaaaa kitaplar için düşündüm bakalım. ama herkesin hoşuna gitti galiba yorumlara bakarsak :)

      Sil
  37. Çok güzel olmuş, özellikle girişte seçtiğin fotoğrafları beğendim. Hayırlı olsun web siten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağlar aslan.

      mersi. değiştircem sonra o fotolarıı. kendim çekcem bişiler bakalım :)

      Sil
  38. Hayırlı olsun Deeptone 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülşah şahin.

      tişkürleeer eski dostoooom :)

      Sil
  39. Sana attığım menşınları görebiliyor musun ? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşkız.

      twitır mı evet tebiii :) alışıyom yavaş yavaş :)

      Sil
  40. hayırlı olsun :D sen eni konu bu sanal alemin profu oldun yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      saoooğol. yazmak ve blog önemli yaa. site, kitaplar için işte :) twit feys de arkadaşlar rica etmişti. :)

      Sil
  41. Güle güle kullanın efendim.:)

    YanıtlaSil
  42. dip ya güzel de hem orda hem burda dağıldın ya olmadı :(//

    olsun hadi ya :D

    e kime yaptırdın siteyi peki nasıl oldu güzel olmuş para mı verdin bunun için bide :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz derin.

      yok dağılmam ki. hep blogda olcam yine :) site kitaplar i.in sosyal medya da biraz işte :) web şirketine. bedava olmuyor tabii ki :)

      Sil
  43. Hayırlı uğurlu olsun, çok güzel bir tasarım olmuş güle güle kullanın , fakat resimler biraz daha fazla olsa daha güzel olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökhan tekin.

      yazı ve foto koycam daha çoook :)

      Sil
  44. Güzel bir haber:) Hayırlı olsun;)
    Ama aşırı sosyallik yazma enerjini sönümlemesin deep:(
    Blogla başlayıp, sonra tamamen diğer sosyal medya unsurlarına kayan blogger arkadaş var, biliyorsun.
    Ama sen yazmadan duramazsııınnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza aydın başer.

      teşekkür ederiiim :) bişi olmaz. asıl yerim blog. diğerleri süs gibi işte :)

      Sil
  45. Süper bir haber Deep, hayırlı uğurlu olsun sana bir de site şarttı zaten :) Ayrıca herşeyiyle çok beğendiğim güzel bir site olmuş. inşallah daha nice yeni kitaplara imzanı atarsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli mutfak.

      piki cici sineeem :)

      Sil
  46. kreatif başkan ve helene ne iyi etmişler!
    :) :))

    YanıtlaSil
  47. Hayırlı uğurlu olsun hepiciği. :)
    Hızlı giriş olmuş toptan..
    yetişmek zor olur evet... Allah kolaylık versin. :=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      sağool :) önemli olan blog yaaa :)

      Sil
  48. Deep;
    Hayırlı olsun. Çok güzel bir hareket bu bence. Oradan da takip ederiz artık. Ama blogun yeri tabi hep ayrı oluyor ya.
    Logoyu içeriği yavaş yavaş halledersin.İçine sinmesi önemli olan. Çok sevindim.
    Mutlulukla güzel günlerde, daha nice güzel paylaşımlarda kullanman dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğbanın dünyası.

      çok ama çok teşekkür ederim kii :)

      Sil
  49. Hadi hayırlısı bakalım. Ya siteler blog tadını veriyo mu? Zormuş onların kontrolü falan diye şeyettiydim de... Çok anlamam gerçi ama varsa bir hikmeti ben de yapem bir ara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve yanı.

      blogu seviyom ben. siteyi daha bilmiyom o kadar. kitaplar için açtım yaaa :)

      Sil
  50. Şu an sayfayı bir aşağı bir yukarı kaydırdım ne yapacağımı şaşırdım :) ne güzel bir haber bu. vay be neler olmuş arkadaş, :)) neyse yorum bölümüne inmişken yazayım dedim ama şimdi sitene gidiyorum ben :) tebrikler canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek eren.

      yorumunu gördüm kiiiii :)))

      Sil
  51. Deep, harika olmuş. Tek kelime diyecek olsam, çok zarif bir site olmuş. İkinci kelime huzur, üçüncüsüyse güvenilir. Bayıldım. Hayırlı olsun, yolu açık olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete.

      ne güzel tanımlamalar yaaa :)

      Sil
  52. hayırlı olsun deep :)

    YanıtlaSil
  53. Yanıtlar
    1. nihal b.k.

      nerdesin sen ama yaaa :)

      Sil
  54. hayırlı olsuuun:). heryerden takip ederim :)bazı şifrelerimi unuttum onlarıda yenilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sema.

      yaza artık yaparsın yaaa :)

      Sil
  55. Şimdi gördüm ben bun. Hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil
  56. Yanıtlar
    1. hatıra koleksiyoncusu.

      oleeeey tişkürleeer :)

      Sil
  57. Yanıtlar
    1. ahu kader.

      güzel olmuş muuu yaa :)

      Sil
  58. Çooooook geç gördüm de bu yazını böyle bir siten olduğunu araştırırken görmüştüm de ben, ne zaman yayınlandığını daha yeni gördüm de hani vardı yeniden mi açtın falan dedim de :) Benim yazın çektiğim fotoğrafı da koymuşsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      güncellicem bu yaz. tabisi olcak foton :)

      Sil
  59. Bir de yeniden hayırlı olsun bari dememiştim :))

    YanıtlaSil
  60. Siteniz hayırlı olsun. Böyle geçmişten ileriye doğru okudukça ne güzel değişimler görüyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif ipek durmaz.

      ay hepsi 2 yılda filan oldu ya eveeet saoool :)

      Sil