25 Aralık 2015 Cuma

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE "ALTIN ÇAĞ"




Kitabın Künyesi
"Geçmişten Günümüze ALTIN ÇAĞ saklı izleri"
Yazar: Ezgi Duran 
SINIR ÖTESİ Yayınları 
Haziran 2014

Ezoterizmle ilgilenin veya ilgilenmeyin , hiç mühim değil. Bu kitabın büyüsüne kapılacaksınız.
Bir zamanlar herşeyin mükemmel olduğu, gelişmişliğin ve iyiliğin en üst düzeyine ulaşılmış bir çağ yaşanmış yeryüzünde. "ALTIN ÇAĞ"  ve yine bu çağa doğru gidiyoruz diyor yazar Ezgi Duran.

Gizemler, sırlar, değerli bilgiler ışığında konuyla hiç alakası olmayanların bile rahatlıkla okuyabileceği tarzda hazırlanmış akıcı bir kaynak kitap.


Geçmiş uygarlıklardan günümüze insanoğlunun ne aşamalardan geçtiğine tanık oluyoruz. Sırlar, gizemler, kahinlerin öngörüleri hepsi bu kitapta sürükleyici ve aşırı derecede merak uyandıran bir dille anlatmış Ezgi




Kitabın arka kapağındaki ;

"Gelecekte bizi neler bekliyor? Nasıl bir sürece doğru gidiyoruz? .."

"Kuran-ı Kerim'de tufan öncesi uygarlıkların bizlerden daha ileri düzeyde olduğu birçok ayette vurgulanmış ve belli bir süre sonra da insanlığın tekrar o mükemmeliyete kavuşacağı üstü örtülü bir şekilde dile getirilmiştir."

bu cümleler kitabın içine dalmak için sizi sabırsızlandırmaya yeter bile.


Açıklanamayan esrarengiz olaylara;  mesela UFOlar, esrarengiz sesler, piramitler gibi konulara değinilmiş, eski çağ düşünürlerinin ütopyalarından altın çağa değindikleri noktalar yer verilmiş.

Teknik Gelişmeler ve tekamül bölümünde gözüme çarpan bir tez ise ; insanların altın çağda telepatiyeteneğiyle rahatlıkla iletişim kurabilecekleri..

Bölüm bölüm altını çize çize sorgulayarak okuyacağınız mükemmel bir eser.


Altın Saçlının Misyonu alt başlığında ;Atatürk'ün Altın Çağ'a olan ilgisi ve olacakları önceden gören yapısına değinmiş Ezgi.  Atatürkün  batık kıta Mu ile ilgili kitabı 48 saat boyunca odasından çıkmadan aralıksız okuduğu bilgisini de bu kitaptan öğrenmiş bulunuyorum.

Ezgi Duranın yer yer kendi o sıcacık kalbinden bizlere söylediği o harika özlü sözlerine ve kendisine hayran kalacaksınız.

Gelelim altı çizili satırlara...



"Bir tek insan, bir anne babanın ve diğer tüm sevdiklerinin cennetidir" sf74



"İnsan, dilemekteki ve yaratmaktaki kapasitesi sınırsız olmasına rağmen hedeflemekteki ve inanmaktaki yetersizliği yüzünden daima acı çekmiştir" sf149 



"Lüks ve zenginliğe karşı olduğu için bir fıçının içinde yaşayan ve su içmek için kullandığı çanağından başka birşeyi olmayan Diogenes (MÖ 412-323), kendisine "dile benden ne dilersen" diye soran Büyük İskender'e "Gölge etme başka ihsan istemem" demiştisf 144


Gize Piramitleri (Mısır) alt başlığı çarpıcı bilgiler içeriyor.




Çok mutluyum böyle bir kitabı okuduğum için. Bunun için Ezgi Duran'a sonsuz teşekkürler... Ayy böyle pek resmi yazmak zorunda hissettim kendimi amaaa :)

Yazarımızın büyük hayranıyım ve kendisinin ne kadar tatlı komik sevecen şeker olduğunu biliyorum.;)

Yeni kitabını da dört gözle bekliyorum.

Bu kitabı alınız canlarım;)

Bu yorumun yayınlanmasında blogunu bana açan sevgili deepe de çok teşekkürler.

Ben kim miyim ? eheheh :) Kreatif Başkaaannn !!! ;)

bana kreatifbug@gmail.com adresinden ne zaman isterseniz ulaşabilirsiniz.Blogumu kapattım sizleri takip etmeye çalışıyorum. hepinizi öpüyorum mucks <<3<3<3

Bu arada benim bir ricam var sizlerden, arkadaşlarımızın kitaplarını alıyoz ya netten aldığımız siteye yorum da girsek ya. Bende jeton yeni düştü gittim kitap yurdunda hem Deepin hem de Ezgi Duranın kitaplarına yorum bıraktım Siz de yapsanıza böyle Çok akıllıyım de mi :) ehehehe :D

67 yorum:

  1. ben de fotoğraflara bakıp diyorum Derin böyle detaya girmezdi noldu :))
    hoşgeldin iyi ki geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem di mi :) cok tesekkur ederiiiiim ♥♥♥♥

      Sil
  2. Allah gül güzelim gelmiiiş!
    Kreatif başkan okuyunca beynim uçtu ya nasıl sevindim dün özgülün bir haberine sevinmiştim bugünde gül güzelimden haber geldi.
    Söz değil bizler gerçekten bir aile olduk burada demi ya içimde ki bu hoplama zıplama sevincinin başka açıklaması olamaz dimii.

    Hoş gelmişsin başkanım yaa :)
    Ne güzel anlatmışsın kitabı.
    Ayrıca kitaptaki yakaladığın güzel dokunuşları bizlere detaylı bir şekilde sunman ne hoş fotolar çok çok naif tıpkı senin gibi ya :)
    Sana ulaşabileceğimizede çok mutlu oldum valla çok özlemiştik canım ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüsraaaaa tatliiiim ben de nasil mutlu oldum simdi bu yorumuna cansin sen yaaa♥♥♥♥

      Sil
  3. Kreatif başkan gözlerim doldu. Şu an derste saklı saklı okumaya çalıştım yazını. Dayanamadım heyecanlandım çünkü. Seni çok özledim. Çok sordum seni. Sağolsun arkadaşlar bilgilendirdi beni. Çok sevindim seni gördüğüme. Deeptone a ayrıca teşekkür ederim çünkü seni merak ettiğimi bilenlerdendi. Bana gelip yorum bırakmış son yazımı oku diye. Ne çok mutlu oldum. Ne olur tekrar aç blogunu. Meğer biz büyük bir aileymişiz. Ayrıca Ezgi Duran'ın kitabına bayıldım tam benim tarzım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgunum ikonum :) yaa ne kadar tatlısin. boyle gitmek zorunda kaldim haber vermeye calistim tek tek ama beceremedim:/
      ben de seni cook ozledim coook sekersin ve blogun da pek guzellesti takip ediyom hep ehehe;) eveet yaa aile gibi olduk cok haklisin. kocamaaaan opuyorum seni mucksss ♥♥♥♥

      Sil
  4. Deeep, ne diyim sana ne diyim evladım?! Bi tanesin! Hem kitap tanıtımı için, hemi deeee Kreatifin yorumuyla içimi ısıttığın için. <3 <33 Çoook teşekkürler. Şimdiden mutlu seneler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimikli kizzz mimikliiii :)
      sicacik yorum bu ♥♥♥♥♥ cok opuyorum ♥♥♥♥

      Sil
  5. Başkan, senin buralarda olduğunu bilmek gerçekten çok güzel hoşgeldin, sefalar getirdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gokhan ah centilmen arkadasim :)kocaman tesekkur ediyorum sana. mailini de aldim cok naziksin yaaa. sevgiler♥♥♥

      Sil
    2. Rica ederim arkadaşım o senin kalbinin güzelliği.

      Sil
  6. Diyorum yazının tarzında bir farklılık var meğer Deep değilmiş :D Kreatif Başkan'ı çok geç tanıdım ve kısa süre sonrada bloğunu kapayınca takip edemedim. Yazıyı beğendim ellerine sağlık Kreatif Başkan :)
    Bu arada Ezgi Duran çok tatlı bir insandır. Kitabını henüz okuyamadım maalesef ama okuyacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karga ve kiz
      gec buldun cabuk kaybettin di mi:)
      sagol cnm okuyunca cok ilginc bulacaksin ♥♥♥

      Sil
  7. Güzel bir kitaba benziyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Ben de şaşırdım deep böyle yaMaZdı dedim sonra çıktı ortaya ;) kitap güzelmiş severim böyle konuların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize her yer okul
      yaa di mi sagolsun deep. evet kitap grcekten guzel ♥

      Sil
  9. Ben de artık aşağıya geçerken bir şey var burda diyorum ilginçtir, sonra yorumlar daha bir ampul yaktı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aile albumu
      :) evet yaa deep sadedir:)

      Sil
  10. Ay!cok sevindim bu postta..Ilgimi cekti bu kitâp... muhakkak okumak Isterim...ilkin sasirdim,yazi,fotolar sinin tarzin degil.Hizli hizli okurken baskasinin yazisinimi paylasti diye isim ararken Kreativ Baskan gördüm :)
    Yihhuu!

    Bilgisayari ogluma devretmem gerekiyor sImdI..Noel tatili evdeyiz..Bana sira gelmiýor..Yine gelirim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suleeee caniiiiimmm oleeey yupppiii yehuuu:) ♥♥♥♥♥ iyi tatiller sekerciiiiimm ^-^

      Sil
  11. Wooww,hemen listeye ekliyorum,muhteşem bir kitaba benziyor,Atatürk için bölüm ayırması bile yeterli okumak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda sahin
      ayy cok sevindim yaaa oleey ^-^♥♥♥♥

      Sil
  12. Hangi çağı yaşarsak yaşayalım gideceğimiz yer aynı. Mühim olan Ahirette altın çağı yaşayabilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolcu
      ee tabi evet ^-^
      kitabi seversin o zaman sen di mi

      Sil
  13. Yaaa ben de diyorum Başkanım berelerde... Sesini duymak iyi geldi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone
      ayy icim kipir kipir oldu ♥♥♥♥♥

      Sil
  14. :)) Seni saklambaçcı Başkan. Öpüyorum seniii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahceperim
      sobeeeeeeee :) optum kocamaaaaan ♥♥♥♥♥

      Sil
  15. Ayyy cok merak uyandırdın bak bende !!!!
    Mutlaka o kitabı okumalıyım şimdi ! TÜrkiye'den gelen bir arkadaş bulmalıyım...hmmm ! Ay ne yapsak ne yapsak ?....
    Haaa bu arada deep kardeşim seni instada kabul ettim bu sabah bil bakalım ben kimim ( sakın burda söylemeyesiiin haaa!!! :S ) ? Bana gelince ben seni zaten çoktaaan takip ediyorum kiiii... :))) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda
      yurtdisina gondriyor ya bu kitapyurdu felan diye biliyorum ben ;) ♥♥♥♥

      Sil
  16. Allah'ım ya ne zamandır Deep'e gelmiyordum , birden bu kadar detaylı anlatım ve bir sürü kitap fotoğrafı ile karşılaşınca bir şaşırdım , ama çok güzel yazmışsınız , ekledim okunacaklarıma sn. kreatif :D yine gelin ama renk olmuş , çok güzel de olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi
      ayy kocaman tesekkurler ♥♥♥♥

      Sil
  17. Ben de diyorum deep bu kadar bol resim kullanmaz. Bu kadar detaya inmez. Yorumları uzun olmaksızın nettir. Ve postun sonunda ben şaşa kalır. Bir göz atalım kitaba bakalım. Çok dikkatimi çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluğun adı
      eveeet deep sade :) cook teşekkürler♥♥♥♥

      Sil
  18. Evet kitap çok duygu yüklü. Mutlaka bakacağım, Bu arada tanıştığıma memnun oldum Kreatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem kuklasi
      ben de memnun oldum;) ♥♥♥

      Sil
  19. Sürprizleri seven tatlı bir başkan hiç beklenmedik bir zamanda "Merhaba"
    diyebilir. Nasıl da özletmiştir kendini.
    Şimdi kucak dolusu selam ve sevgileri iletme zamanıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule ablacim ben de bi sürü kalp yolluyorum sevgileerr♥♥♥♥♥♥♥♥

      Sil
  20. Kestane Kebap pisirdim,kokusu gelmedimi?

    Iyisin degil Mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      geldi geldi :) iyiyim. kreativo'nun yazısı okunsun diye haftasonu yazmadım. yarın başlıycam yine yazmaya :)

      Sil
  21. Kitap da yazı da yorumu da dikkatimi çekti ..kurgudan mi ibaret yoksa gerçek yanları da var mı kısaca insana bir şey katıyor mu yoksa güzel bir ebediyete felsefe yolculuğuna mi çıkarıyor ? ..vakti pek bi kıymetli gerçekten bende kalacak seveceğim kitaplar okumak istiyorum ha bu kitap tam da böyle bişey derseniz seve seve alıp okurum inşallah ..Teşekkürler kreatif..

    Deep? ..sevgiler,daima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değmesin yağlı boya
      kurgu değil kaynaklarla tezini savunuyor yazar. ama çok ilginç bilgiler var. seversin kesin;)
      ben teşekkür ederim <3<3<3

      Sil
    2. Mutlaka temin edeyim o halde ..çok teşekkür ederim cevabınız için sevgiler.

      Sil
  22. çok hoş bir sürpriz oldu gerçekten:)) kitrabı çok merak ettim, bu arada fotoğraflar da çok hoş olmuş.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren o.,
      eveet süpriiiizz :)
      yaa ben de foto çekmeyi fotoları hatta abartıyı felan çok seviyom :) ama beğenmene çok sevindim. kitabı okuyunca kulağımı çınlatırsın artık ;)

      Sil
  23. ayy bu yazı benim için resmen sürpriz oldu. ^^
    deep diye okuyordum, hatta deep'in yazılarında ki üslubu mu değişmiş ben bloggera adım atmaya atmaya diye düşünürken son satırla yüzümü gülümseme kuşandı. hoş geldin kreatifbug. yalnız böyle heyecanlı, ve bir o kadar içten bir anlatım karşısında kitaba hayli bir merak ettim. zaten geleceğe uzanan, daha doğrusu pencere açan film ve kitapları severim. kitaptan yaptığın alıntılar da oldukça ilgi çekici. bu keyifli yazı için teşekkürler bu arada. :)
    veee deep; ne güzel bir işe vesile olmuşsun yeniden. konuk yazar ağırlamak, tam senin misafirperver koca yüreğine yakışır derece. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river,
      ayy çok sağolsun evet böyle birşeye vesile oldu arkişim deep.
      ben de bu tatlı yorumun için sana koskocaman teşekkür ediyorum <3<3<3<3

      Sil
  24. Bu kitabı da okuruz tabi:)Kreatif seni görmek güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim
      ee tabi yaa kitap okumak bzim işimiz diyosun ;) seni görmek te çok güzel çoook teşekkür ederim. bu kitabı okuyunca senin yorumunu çok merakediyorum;)

      Sil
  25. bu tarz bılgı yogunlugu olan kıtaplara bayılıyorum deep. teşekkürler paylaşım için. hoopp ekledim listeye. ama şu sınav donemını bı atlatayım once senın kıtaplarını alıcam. yetti gari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fokuuum bıyığım ahahah :) kızz Allah seni napmasın , postu düzgün okusana :D

      Sil
    2. bak benım kreatıfıme bak hele yaa kara batak gibi fotolara bakarken atlamışım ama yakaladım artık bırakmamm :D

      Sil
    3. fokummm :) 2016n çok güzel geçsin <3<3<3

      Sil
  26. ay süper yaaa!:) seni görmek çok güzel başkanım:) fotolar da süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,
      canıııımmm seni de görmek harika !! çok teşekkürler <3<3<3

      Sil
  27. Ay ne kadar sevindim kreatifbug oluşuna :-) özlemişim bee :P
    Ilk fotoda sasirdim zatiin deep elini falan gostermezdi diye, altından ladybaskan çıktı :D ee devami gelecek mi yazıların?
    Bi de kitap cok ürkütücüymus.. sprituel kitaplar hep urpertici bulurum zatiinn :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doktocuuummmm :) kızz ben de çok özledim yaa . hatta gelip dicektim koş deepe yazdım diye , aman dedim şimdi komitesi komisyonu bişileri felan konsantrasyonunu bozmiyiiim doktorumuuunnn :)
      deep elini göstermez kolunu göstermez günahını vermez ayol o kikiki:) şimdi postu kaldırırmış :p
      yok hiç bir ürkütücü yanı yok valla bak. hem sen gerilim roman yazarısın ki zatiiiiiin :)
      çook öpüyorum seniii <3<3<3

      Sil
    2. Kreatifff canin post yazmak ister, 'ay bi kitap yorumlayacak blog olsaydi' dersen hic dusunme, bana yaz :-) bir deep kadar takipcim yok ama eski ve eskimeyen dostlara kapımız hep açık :-)
      Ay yaa bilmem niye urkerim.. enercisinden falan herhalde.. bi ara parapsikolljiye takmıştım, demek ki cok takmışim hobi olacakken fobi olmus :D :D

      Sil
  28. Kreatif Baskan'ım, gerçekten sen misin!! *şoke olmuş emojinin yanında az kalacağı emoji* Çok mutluyum şuan, süper hissediyorum. Hani böyle en sevdiğin çikolatayı alırsın, yanında promosyon en sevdiğin içeceği falan verirler ya, öyle bi şey. kırkta yılda bir bloguma girebildiğimde Deep'ten(canımsın deep) bir sürpriz haberi almak ve buraya gelip bununla karşılaşmak.. Ya sahiden süper mutlu oldum yaa. Bağıra bağıra şarkı söyleyesim falan var. Saçmalayasım, gidip kardeşime sarılasım(bunu yaparsam kedi cırmalamıştan betere dönerim, deneylerle sabittir) var. Ve şuan elimde olsa çekirdek çitleyerek sabaha kadar yorum yazabilirim ama, başımda cırlayan bir adet kardeşim var.. Hep böyle sürprizler yap sen, yaa, hem sevabı var =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıdıııııııııık!!! kız bıdıııkkk!!! yaaa ben niye hep böyle bağırıp duruyom :D
      ahaha ben de dobişko dobişko sırıtan emoji :)
      ah ben de bıdıkııım ayy bu yazıyı görmene çok sevindim.
      deep haber verdi he:) iyi yaopmış valla ;)
      ahaha ne tatlı mutlu oluyon sen öyleee bıdıııkııım.
      ayy çook şekersin yaa çook öpüyorum o bir adet kardeşin de yanaklarını mıncırıyorum.
      <3<3<3<3

      Sil
  29. Uğrayamıyordum ne zamandır. tek tek bakıyorum deep neler yazmış diye. bu kitap da çok ilgimi çekti kaptırdım kendimi ama alttan alta da diyorum ki; "bunu sanki deep yazmamış, onun anlatımı değil bu. fotolar da pek feminen" ama kitap ilgimi çektiği için de fazla durmadım üstünde, sonra ismini görünce de ben bi şok bi şok bi şok! :) hoş geldin canımın içi. hep gel böyle, bizlere de gel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dileeeeeeeeek :) kız dileeeeek :D
      cancazııım ne güzel yazmışsın yaa. hoşbuldum hem de çook hoş buldum sıcacık dost mesajları <3<3<3<3
      çook öpüyorum seni ..<3<3<3<3

      Sil
  30. ya böyle şeyleri ben niye hiç merak etmiyorum bende bir bozukluk var ama :( bilemedim ben oni.
    ya kreoş yaa (kreoş mu????????) naber? hadi blogunu kapattın instagramını niye kapattın? bütüm yorumlarda mal gibi kalmışım sdfgh hesap ver çabuk pislik ♥♥♥

    YanıtlaSil
  31. Hoşgelmişsin Başkan !!! Özledim seni :)
    Blog dünyasında uzun zamandır yoktum.Blogunu kapattığını deepten öğrendim.
    Kitabın tanıtımı harika olmuş.Ellerine sağlık canım :)İlk fırsatta alıp okuyacağım ;)
    Görüşmek dileğiyle :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil