21 Ocak 2016 Perşembe

MUTENA


Kedilere nankör derler. Köpekler insanların büyüklüğünü kabul edermiş. Bu benim sahibim diye düşünürmüş. İtaat eder yani.

Kedilerse kendini insanla eşit görürmüş. Onu büyük görmezmiş. O yüzden kedilerde minnet yok diye düşünülüyor. Yok böyle bir şey.

Bizim yan yana iki apartman bahçesinde tam 17 tane kedi vardır. Herkes onları doyurur. Örneğin, geçen hafta sonu iş gezisine çıktığımda dönerken kedilere balık almıştım. Biz, balıkları temizleyip kızartıp veririz kedilere. Gazete üzerine koyarız.

Yine her zamanki gibi koydum balıkları gazeteye. Dışarı çıkıp döndüğümde baktım ki balıklar aynen duruyor bahçede, kediler de ortada yok.

Bahçeden geçip apartmana girdiğimde, evimin kapısı önünde duruyor ve beni bekliyordu tam 17 adet kedi.

Hoş geldin ve teşekkür ederiz diyorlardı. Daha sonra gidip balıkları yediler.

65 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. nedensiz yazar.

      öyleymişler ivit :)

      Sil
  2. Kediye nankör diyen haltetmiş, onlar kedi sevmeyen tipler...asıl nankör insandır. Dünyada insandan daha nankör canlı azdır. (yılanlar vs. yavrusunu yediği için belki insana yakın zaten adı üstünde yılan...)ben çok nankör gördüm hiçbiri 4 ayaklı değildi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      haklısın valla insan kadar kötüsü yoktur.

      Sil
  3. Insanlar kendilerine esit bir sey gormek istemiyor bence.. enüst olma arzusu filan..
    Niye temizleyip pisiriyo ki? Çiğden biraksa da yerler bence :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      onlar da güzel yesin diye. onların neyi eksik yaaa :)

      Sil
  4. Bir insana da Birşey verirken hep minnet isteriz ya aslında Allah bizi digerlerine verecekmiyiz diye imtihan etmek için verir o Zenginliği. Biz de baskasına burs yardım ya da bir şekilde paramızdan verirken minnet bekleriz aslında o para onun hakkıydı onun parasıydı. Bunşekilde düşünmek Lazım. Kediler de nankör mü degıl mi bilmem ama niye minnet etsin ki bize onlara bakmak zaten bizim Görevimiz degıl mi? Biz onlara yardım edince onlar degıl biz kazanıyoruz sonuçta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize her yer okul.

      minnet beklemek çok saçma evet. iyilik iyilik için yapılır de mi :)

      Sil
  5. Şu dünyada insanlar kadar nankör başka bir varlık yok. Ağızsız dilsiz hayvancıklara nasıl da iftira atıyorlar.

    YanıtlaSil
  6. Vay canına çok şaşırdım, ilginçmiş doğrusu Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem kuklası.

      hayat böle işteee şaşırtır insanıııı :)

      Sil
  7. tam da bu sabah arkadaşımla kedilerin nankör olmasının aslında kedilere alerjisi olan bir adamın kedilere attığı bir iftira olduğu ve gelecekte milyonlarca kedi almamız gerektiği hakkında konuşuyodum biliyo musun
    şimdi bile ponçiksin yani
    ne ponçik bi insansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miss vampiring.

      ponçik sana benzer :)

      Sil
  8. bana biri ponçik diyince sinirim bozuluyo
    seninki de bozuldu mu
    ponçik
    hdklhfldf
    nys

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miss vampiring.

      cıks diyebilirsin :)

      Sil
  9. Kediler nankör değildir. Şehir efsanesi tamamen... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Kedi candır yaa. Bizim "Beyaz" da periyodik olarak sevgi istiyor. Her gittiğimde durmadan miyavlayıp kendini yerde yuvarlıyor. Ben sevene kadar yalvar yakar peşimde :D
    Nankör kedi görmedim hiç. Ama nankör köpek, ohooo. Sahibini ısıranı mı dersin, yemek vermeyince saldıranı mı dersin... bissürü var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. talha.

      seninki tatlıymış ama :)

      Sil
  11. Bu devirde bu kadar akıllı kedi pes doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      neden yaaa hormomlu gıdayla mı besleniyorlar artık neden akıllı değiller ki :)

      Sil
  12. Hiii kedi candır can.Tüm hayvanlar candır tabi de kedi bambaşkadır.Yemekten önce okşanmak ister onlar.Bazen sadece başı okşansın diye sokakta peşinize düşerler.Hem bi de delidir onlar.Ters yüz diye animasyon var bikdin mi,filim çok güzel de sonunda çekim hataları gibi bir bölüm var.Orada kedilerin kafasının içinde neler olduğunu gösteren bir sahne var,mutlaka izlemelisin.Sen zaten kedi insanısın,sana anlatmaya gerek yok da,sevmeyenler okur belki diye yazıyorum.Hiç bir kedi önünden mamasını almaya çalışıyorsunuz diye sizi ısırmaz ama köpek ısırır.Şimdi kim nankör oluyor.Hem hayvanlar ne bilsin nankörlüğü zaten.Köpek de doğası gereği öyle yaoıyor zati.Oy oy oyy,kediler uzaylılar zati.Eski Mısır'da bir inanış varmış.Güya kediler çok büyük bir uygarlık kurmuşlar,insanlara falan da bakıp besliyorlarmış.Sonra bakmışlar çalış çalış sonuç aynı,uygarlıklarından vaz geçip pet olmaya ve insanlara kendilerini baktırmaya karar vermişler.O yüzden bu kadar burnu havada gezip duruyorlar.Heheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      ha haaa kediler akıllı deseneee :)

      Sil
  13. Arkadaşım bahçede kedi beslerdi. Bir tanesi ne yakalasa gelip kapının önüne koyar, o görmeden elini sürmezdi :) Hahaha tabi kapıyı açınca.bilimum leş görmek pek hoş olmasa da niyet güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      ha haaa ne tatlı kediymiş o :)

      Sil
  14. Eskiden kedileri sevmezdim.Ama ne zaman iş yerinin bahçesinde yavru kedileri gördüm ve onları beslemeye başladım işte o zaman kedilerle aramda güzel bir bağ oluştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      yavru kedi sevilmez miii :)

      Sil
  15. kediler de gayet kadir kıymet bilir yani nereden çıktıysa bu laf..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      ay sen biliyon muuu adamın ismi kadir soyadı kıymetbilir miş yaa :)

      Sil
  16. Ovvvv sevsin seni beni kediler..Ya o tavadaki hacı:)

    YanıtlaSil
  17. kediler kedileeeeer bizi delirttilerlerler
    bazi insanlar kedisever
    bazilari tiksinir nefret eder yahut korkar
    kedilere karsi hicbir sey hissetmemek.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anşe.

      ben hayvan besleyemiyom. çok zor benim için. kendime zor bakıyom yaa :)

      Sil
  18. Ne güzel birhistir yaşadığınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melike yıldız.

      hoşgeldin amaaa :)

      Sil
  19. Ben kedileri köpeklerden daha çok seviyorum açıkçası. Biraz bencil olmaları hoşuma gidiyor. Aynı ben. :)

    YanıtlaSil
  20. Kedileri bir rahat bıraksınlar canım ne diye itaat edeceklermiş bize etmesinler zaten bu insanlar nankör asıl daa :)

    YanıtlaSil
  21. Kediler haklı bence :D Üstün görülecek bir canlı türü olduğumuzu düşünmüyorum :D Keşke bir kedinin insanı olsam da, geçinip gitsek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      ha haaa komik misin sen :)

      Sil
  22. Şşşt.. Kedisever var burda *-*
    Davranışın için seni kutluyorum. Çok iyi bir şey yapmışsın deep ;)
    Dostum vişnelikiraz da duymalı bunu. Dur, bekle, hemen paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap avcısı.

      vişneli kiraz şeker evet o da :)

      Sil
  23. Valla şuan evimde 2 kedi var ve birbirlerini kıskandıklarında bile o kadar tatlı oluyorlar ki. Miyav sözcüğünden başka bir şey bilecek olsalar kesinlikle ; beni biraz daha sev olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyna özden.

      sevilmeyi en çok kediler seviyo herhalde de mi :)

      Sil
  24. Yaaaa ne güzel ya .
    Keşke bu kadar korkmasam onlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden korkuyorsunv ki? Çok sevimlilerr *-*

      Sil
    2. şym couture/kitap avcısı.

      bazıları köepkten korkar bazıları kediden hayat işte :)

      Sil
  25. ben insandan nankörünü görmedim :(

    YanıtlaSil
  26. vefalı pipisi pisiler :) bizim de bir tane apartmanın içinde geziyor geçen soğuktan çok üşümüş biz de aldık içeri geziyor apartmanın içinde yatağı yemeği de oldu pekte sevimli kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      oh şanslıymış kerata :)

      Sil
  27. Valla kedileride köpekleride severim ama kedilerin kendilerine öyküye göre insan konumunda yanı aynı haklara sahip olduklarını görmeleri kötü çünkü insanın özenilesi tarafı yok hayvanlar oldukları gibi güzeller özeller.Ne zaman hayvan insan karşılaştırması yapsam senin başka bir öykün geliyor aklıma framdaydı galiba keşke insanada hayvanlar kadar değer gösterebilsek sevebilseydik demiştin ama insanlar dünya oldu olası zaten hiç anlaşamadı bundan sonrada anlaşamaz zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      napcaz bu insanları yaaa :)

      Sil
  28. Aferin onlara :D
    Kedileri çok severim ben de :)

    YanıtlaSil
  29. Başlığa aldanıp geldim bir "nutella" gibi göründü gözüme... ahaha.
    Ben daha çok köpekleri severim; fakat kedileri de severim. Burada "hayırlı" yönleri ortaya çıkmış demek. ahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza m.

      :) kedi köpek hiç beslemedim ama ben de köpekleri yeğlerim :)

      Sil
    2. Sevin kedileri zira kediler değil insanlar nankördür.

      Sil
    3. emine bektaşi.

      evde besleyemiyorum. yalnız yaşıyom zor oluyo bakmak iş hayatında. :)

      Sil