26 Şubat 2016 Cuma

PONY ERKEKLERİ


Son zamanların akımlarından biri de My Little Pony erkekleri. Bizim ülkeye gelmedi bu akım, her şey gelir ama bu gelmedi.

Bildiğimiz My Little Pony hayranı olan Amerikalı erkekler. Çizgi filmi ve ilgili eşya, nesne hayranı olan erkekler bunlar. Ve her yaştalar. Çocuk, ergen, yetişkin.

Bu erkekler, My Little Pony giysileri giyerek parti veriyorlar. Giysili parti. Kadınların konsept partileri gibi. Bu erkeklere Brony deniyor.

Çocuklar için sorun değil. Yetişkinlerde de sorun olmuyor. Ama ergenlerde sorun olabiliyor. Liselerde, bu Pony erkekleri ile alay ediliyor, aşağılanıyor.

Bir Amerikalı liseli oğlan, okulda çok alay edildiği için kendini öldürmeyi denedi ama ölmedi ve bitkisel hayata girdi, bedeni çalışıyor ama beyni çalışmıyor.

My Little Pony çizgi filmlerini seslendiren Amerikalı kızlar bu oğlanın yatağının başında Pony şarkılarını seslendiriyor, belki duyar da iyileşir diye.

Bu dünyada böyle şeyler de oluyor.

62 yorum:

  1. My Little Pony erkeği olmak ergenlikte kendini ispatlama çabasını baya bi baltalar gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. dreamella.

      çocuklar çok şirin oluyo yaa :)

      Sil
  3. Bizim ülkede zor gibi görünüyor deep.Kaldıramazlar bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdicann.

      sizin orda var mııı :)

      Sil
    2. Burada görmedim hiç. Mormonlar çok ya ondandır.

      Sil
    3. Seni mimledim deep. Merak ediyorum. .

      Sil
    4. sevdicann.

      mormonlar haklısın evet :) mim taam ne güzel mimmiş oo :)

      Sil
  4. Vallahi bugün bir erkek çocuğunun elinde gördüm oyuncağını. Buraya gelmiş gelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafa tigris.

      bak seeen valla mııı :)

      Sil
  5. İlk kez duyuyorum . Niye herkes kendi gibi olmaz ki. Çocuklara bunu öğretmeli ki birilerinin kazançları adına kullanılmasınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem berberoğlu.

      ya insan demek ki özdeşleşmek istiyor birileriyle :)

      Sil
  6. her taşin altindan da amerika cikiyor. ben de ilk defa duyuyorum. sizi takibe almayi unutmusum kusura bakmayin acemilik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      ay önemli diil takip etmek kiii. ben de üye olmadan okuyom bütün blogları zağtensiii :)

      Sil
  7. Amerka'da bully ağır bir sorun tabi.Niyeyse orada ana babalar hiç müdahale etmiyorlar,bizde olsa gidip saçını başını yolarız.Fazla özgüvenli yetiştirmeye çalışınca da ,çocuk kendini korumayı öğrensin diye,saldım çayıra baba ve kutsal ruh kayıra mantığı işlemiyor işte.Zavallı çocuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      bullying evet ya önemli. bilemedim artıki isa musa gel beni kutsaaa derler işteee :)

      Sil
  8. Amerikanın oyunları bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz o.

      ha haaaa bi de israil yaaa :)

      Sil
  9. Vays.. Türkiye'de çocuklar ve ergenlik dönemindekiler böyle bir şey yapmaya kalksa annelerin terliği önlerini keser sanırım. Ama gerçekten.. Doctor Who gibi güzel bir diziye sarıp onun cosplayliğini falan yapmak koleksiyon yapmka varken neden My Little Pony?? Ya da Hogwarts'dan mektup bekleyebilirdiler bence. Ben çok yetenekli bir cadı olduğumdan Hogwarts'ta eğitim görmeye ihtiyacım olmadığını, o yüzden çağrılmadığımı düşünüyorum şahsen. Bence beni gizli bir silah olarak herkesten saklıyorlar. Yoksa mektup gelirdi ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      ha haaaa ay en ciciş gelmiiiş :)

      Sil
    2. tuhaf şeyler dükkanı.

      yaaaa levan polka yı nasıl ezberledin ama yaa söleseneee yazsana bana sözleriniiii :)

      Sil
    3. Ahahah birnkere dinledim ve Aman Allah'ım bu çok güzel, ezberlemem lazım dedim^^

      Sil
    4. tuhaf şeyler dükkanı.

      aferim valla ezbere söleyebiliyorsan :)

      Sil
  10. İlginç işler... Ben de görmüştüm... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      yazın görmüşsündür yurtdışında :)

      Sil
  11. Allah Allah, neler oluyor du dünyada ya! Yazik olmus cocuga..:(

    YanıtlaSil
  12. Ya,son postuma baksana bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule m.

      ay ne tatlı haber yaa :)

      Sil
  13. Bu akım nasıl oldu da Türkiye'ye gelmemiş şaşırdım doğrusu :))
    Amerikanın oyunları bunlar bizimkiler de hemen atlıyordu herşeye aferiin bu sefer atlamamışlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal medya kafe.

      bu bize hiç uymadı herhalde :)

      Sil
  14. Aman allahım! kurgu sandım. Daily Mail'da fotolarını gördüm şimdi keşke onlardan birini koysaymışın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      daily mail. gece sen söyleyince vaktım. çok hoşlar yaa :)

      Sil
  15. Sonunda kitabını sipariş edebildim fiyuuuvt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anşe.

      nerdeeen ettiin yaa :)

      Sil
    2. sonunda bilindik (daha doğrusu bildiğim) güvenilir bir sitede buldum:kitapyurdu. :)

      Sil
    3. anşe.

      hımm pikiş :)

      Sil
  16. Hadi canım ... İlk duydum ve bir bu kalmıştı diyorum .....
    Keşke eksik kalsak bu akımdan ...

    YanıtlaSil
  17. Biride demiyor ki herkes işine baksın demi :( Dünyanın her yerinde başkalarının ne yaptığıyla ilgilenen insanlar mutlaka ki var ve bunun acısını bir şekilde ifade edilmeyi anlaşılmayı bekleyenler çeker yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      yine haklısıııın erasmus leydiisiii :)

      Sil
    2. biliyon mu bak oda arkadaşım doğum günüme mutluluktan ağlayan yüz ifadesi şeklinde yastık almıştı onun ismini senin söylemen üzerine erasmus leydisi koyduk :)

      Sil
    3. arsu.

      :)))) çok tatlııııı olmuuuş :)

      Sil
  18. Biliyorum ben bu arkadaşları. Orhun anlatıyor, dalga geçiyor arada:) İlginçler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer e.p.

      orhun haklı çünkü komikler yaaa :)

      Sil
  19. Hep Amerika'nın oyunları bunlar deep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. :)

      Sil
    2. menfi/anşe.

      ebeeet, bi de israaiil :)

      Sil
  20. Vay be, dünyada neler oluyor. Ergenler acımasız oluyorlar değil mi? Bu dünyada insan insanı koruyamıyor, çocuğumuz olsa koruyamayız onu dışarıdan. Evden çıkartmamak da psikopatça olur.
    Sen nerden biliyorsun bunu? Çok ilginçmiş. Ama Türkiye'ye inşalah gelmez bu akım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anşe.

      evet korumak çok zor :) kardeşim anlattı telefonda ben de yazı haline getirdim bi şekilde işteee :)

      Sil
  21. Tüh yazık garibe ya :) Dünyanın her tarafında ne kadar ilginç olaylar oluyormuş sayende haberimiz oluyor deep güzel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      valla işte insanlık bi garip oluyo valla :)

      Sil
  22. İnanılmaz bir durum, nasıl değerlendireceğimi bilemedim...:) geçmiş olsun acil şifalar diyelim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      bence de inanılmaz ama oluyo işte :)

      Sil
  23. Benim anlamadığım, hem keyfiye pony erkeği oluyorlar (çok tatliş olmuşlar), hem de dalga geçilince güçlerine mi gidiyor? Dalga geçilecek birşeyse niye yapıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul hanımefendisi.

      eh insanları anlamak ne zaman kolay oldu ki :)

      Sil
  24. bizim erkeklerimizin kafasında 40 poni var 40ının da kuyruğu değmez diğeirne :D

    YanıtlaSil
  25. O ne güzel çoban ve kuzu. Böyle küre görmemiştim. Christmas ruhu olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve yanı.

      güzel miiiii eveeet öyle bişiiii :)

      Sil