5 Şubat 2016 Cuma

TAMARA


İnsan okul yıllarını özlüyor. Cheer turnuvası vardı. Onun koşuşturması ne güzeldi. Ruj seçimi, üniforma dikilmesi.

Bir gün ödev vardı, yapıp netten öğretmene gönderecektik ödevi. Bir türlü yapamıyordum, programlarda iyi değilim de ondan, sınıf arkadaşımı aramıştım da o da you are a little retarded demişti. Geri zekalı demişti bana. Bana!

Şimdi ise hem çalış hem de hafta sonu vereceğin partiye hazırlan. Bir sürü misafir gelecek yine. İlk önce çağırıyorum sonra da bin pişman oluyorum nasıl hazırlanacağım diye.  Parti bitince çok mutlu oluyorum oh diyorum bir daha iki yıl parti vermem.

Soğuklar beni depresif yapıyor galiba. Gidip bir kazak alayım kendime yeni. Bir diziye başlayım hastalık gibi, Şubat da böyle geçsin. Geçen sene The Good Wife dizisine addicted olmuştum. Tamam Grey Anatomy’ye başlayım. Şu sıralar soğuktan mutsuzum galiba.

İşyerine yeni birisi geldi. 30 yaşında Suriyeli. Türkçesi, İngilizcesi kırık, Fransızca bilmiyor. Bakalım business oriented biri mi. Bir de yeni bir kız geldi, Tatyana. Tembele benziyor. Tamara adlı bir kız da başladı yeni. Uluslar arası şirket olmak böyle bir şey. Tamara Lübnanlı, türbanlı.

İngilizce, Fransızcası çok iyi derecede. Hong Kong’ta yaşamış. Orda hayat çok pahalı olduğu için İstanbul’a gelmiş. Şimdi artık ona hep Tamaraaa Tamaraaa diyoruz. Cihanda tek meleğim bir tanecik bebeğim Tamaraa Tamaraaa açma kalbimde yaraaa.

52 yorum:

  1. Hahahaha ;))) Tamaraaaa Tamaraaaaa yapma bize numaraaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafe tigris.

      :) ne güzel şarkı de mi yaa. dansöz şarkısı :)

      Sil
  2. yemekler ahhh tamara falan ama karnım acıktı galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli yetenek.

      :) bak o mantarın içinde kaşar peyniri ve rendelenmiş karides var:)

      Sil
    2. O bile yeter bana,4-5 tane :))
      Aslinda tatli disinda oldukca Saglikli bir Menü gibi gözüküyor :))

      Sil
    3. şule m.

      eveet, tavuk var bi de ıspanaklı pırasa ve kereviziz :)

      Sil
  3. Tamara'nın fransızcası iyiymiymişş ne güzeel ne zor dil yaa biraz biraz öğrenmeye başlayayım şu sınavları atlattıktan sonra kursa giderim filan diyorum ama o telavuzlar öldürecek beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli müzeyyen.

      onu da öğrenirsin nolcak yaaa :)

      Sil
  4. Parti öncesi stres.. sonrasında büyük bir rahatlama hissi... herşeyin üstesinden gelmenin verdiği bir rahatlık... bunu sanırım hepimiz yaşıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      di mi di mi :)

      Sil
  5. Tamara yemek ismi gibi gelmişti.. Açlık başıma vurdu >_< Aslında aç da hissetmiyorum ama, ruhum her daim aç sanırsam n_n

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      :) şarkı ama çok istersen yiyebilirsin kii :)

      Sil
  6. Tatlı tabağını alabilir miyim ordan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz ortabey.

      tatil bitti miiii seniin :)

      Sil
  7. acıktım yaa:)

    parti mi uuu zor iş yaa benim gibi üşengeçler için.. nedemiş tembeller : yemek buldun giriş, iş buldun sıvış :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aihara kotoko.

      uyanık senii seniiii :)

      Sil
  8. Tamaraa Tamaraaa açma kalbimde yaraaa.:))) Harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde cengiz.

      evet çok tatlı şarkı yaa :)

      Sil
  9. Ben niye davet edilmedim partiye ? Niye haa niyeeee !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi.

      ay unutmuşuz ayol bi daakine artık özür özür :)

      Sil
    2. Bitti mi , bitmediyse topla tüfekle kapıya dayanıyorum :)

      Sil
    3. kahve telvesi.

      komikçi seniiii seniiii :)

      Sil
  10. Ah tamara!! bir yazı yazmıştım başrolü tamara oynuyordu ani hatırladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destina.

      aaa dur ben de öle bişi hatırlıyom ya sendeee :)

      Sil
  11. sen boşver tamara falan , tabağa gel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      ha haaaa ebet ebet :)

      Sil
  12. Partileri sevmem;ne vermeyi ne almayı sevmediğim türden sosyal olay =parti.
    Çaktırmasam da asosyalim ben :-p

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye z.e.

      ben hiç bilmem parti neyin. ben de oldukça aşırı asosyalim yaa :)

      Sil
  13. Onu bunu bırakıp ben resimdekilere odaklandım.Dünden beri 1 saatlik uykuyla kahvaltısız duruyorum, sanırım acıkmaya başladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs. soda.

      ha haa neden ki öyle bişi yaptın yaa :)

      Sil
  14. Hadi bakalım partide iyi eğlenceler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  15. Üniversite ikinci sınıfta neredeyse şu ana kadar izlediğim tüm dizilerin yüzde doksanını izlemiştim. Hiçbir şey yapmadan boş vaktimde sürekli dizi izliyordum sanırım. Şimdi diziyi sevsem bile 5. bölümden sonra başında oturamıyorum :D
    Ama bu dizi hastalığı var gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      yani sıkılıyor musuun :)

      Sil
    2. İşte başında duramıyorum, başka bir şey yapmam gerekiyor gibi geliyor, fazla uzun geliyor falan..Evet bazen de sıkılıyorum tabi :)

      Sil
    3. şenay bn.

      boşa zaman gibi geliyor diyorsun e doğru haklısın :)

      Sil
  16. Hava soğudu mu direk depresyona bağlıyoruz, bırak depresyonu da yemeklerin tariflerini koyuver şuraya, mmm acıktım görünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      ha haaa kalimeroooo :)

      Sil
  17. Üşengeç bir arkadaşım vardı aynen böyle hep gezme tozma planı yapardı hepimizi toplardı sonra kendi pişman olur gelmezdi evinden sürükleyerek çıkarmadığın sürece gelmezdi :)
    Tamara cici bici şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ha ha ilginçmiş o arkadaş :) ne tatlı şarkı de miiii :)

      Sil
  18. deepsiii ama ben yine fotoğrafa bakmaktan yazıyı okuyamıyorum ki olmaz ki böylee :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      ha haaaa oh yağcık :)

      Sil
  19. Yemekler çok leziz ama hakkında yazılanları ben mi kaçırdım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melike yıldız.

      fotodaki yemekler mi. öyküyle hiç bir ilgisi yok. yazı veya öykü yazınca foto seçerken karar veremiyom bazen de o zaman bi yemek fotosu koyayım diyom, son günlerde yediklerimden veya yaptıklarımdan. yani o fotodaki yemeklerden bu öyküde söz edilmiyor hiç :)

      Sil
  20. Cok alemsin Deep, nerden aklina geldi su Tamaraaa :)) Guzel anilari canlandirdin, tesekkurler...
    Bu arada tabaktaki mantar ilk gozume carpan oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli mutfak.

      hoşgeldin yaaaa sen görmek ne güzeel :)

      Sil
    2. Hosbuldum, Tesekkur ederim Deep :)

      Sil
  21. bende yeniden hayata döndüm deep, blogu bırakmıştım, dizi izlemeyi kitap okumayı film izlemeyi her şeyi, bir tek müzik dinliyordum hala ki onu yapmasam fizyolojik olarak da ölürdüm zaten, gerçi bu konuda da biraz yaşanmışlıklarım oldu, dolu dolu ama aslında bomboş bir 2 yıl geçirdim hepsini anlatacağım yine blogumda, dönmeyi istiyorum hem hayata hem de bloguma, kocaman sevgiler birikmiş bol bol özlemler- mell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melinda sordino.

      hoşgeldin. çok sevindim ki yaaaa :)

      Sil