3 Mart 2016 Perşembe

BİR GECE HİKAYESİ




Gece sokulsun içimizdeki derin yalnızlığımıza

Uğuldayan rüzgar kaçmasın

Ağaçlar ne de huzursuz

Yağmur sakinleştiriyor geceyi

Seninle uzun bir yürüyüşe çıkıyoruz

Geceye eşlik ediyoruz

Herkes uykuda, bir nevi başbaşayız

Susuyoruz

Suskunluğumuz ne kadar da samimi

Gülümsüyoruz

Benim yanaklarım kıpkırmızı, senin gri bir atkın var boynunda

Mevsimlerden kış

Kokun burnuma işliyor, en sevdiğim

Adımlarımız yorulmuyor, adımlarımız cüretkar

Elini uzatıyorsun, dokunuyorum sana

İçimde bir bahar canlanıyor

Ruhuma hediyesin

Gece hiç bitmiyor

Adımlarımız daha öteye bırakıyor bizi

El ele uzaklaşıyoruz gecenin karanlığına doğru

Kayboluyoruz

72 yorum:

  1. Jehan barburu dinlemeyi sevdiceğim çok sever ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      ben de severim. şiirime yakıştı gece gece :)

      Sil
  2. Aklıma kaldırımlar şiiri geldi geceye eşlik ediyoruz diyince... Diyince derken ünlü daralması oluyor.. Pardon az biraz üşütüklük seviyem artmış olabilir =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuhaf şeyler dükkanı.

      ünlüler daralınca böyle mi oluyorlar hımmm, biz ünsüzler noluyoo :) ha haaa genelde üşütüklük seviyen daha düşük yanii :)

      Sil
  3. Kayboluyoruz bu varlıklar aleminde
    Sıfıra yaklaşırken son kez bakıyoruz gözlerimizin içine
    Ben gözlerinde bir yok oluşu izliyorum
    yansımamı görüp de
    sen varoluşçusun, varoluşçu yok oluyorsun
    Mutlak sıfır olmaya 3 kala
    3 damla yaş akmıyor gözlerimden
    Kaybolmak çok değerli
    Bir ki üç. Bom!

    Devam yazdım bak bozdum biraz ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anşe.

      yok yok iyi olmuş :) ben de tv'de "kördüğüm" izliyom şimdi bir anda şiirim geldi yaniii yazdım. :)

      Sil
    2. Hımm. Ben de belki romantik film izlerim benim de şiirim gelir. İyi yazmışsın sevdim bunu ve yaniiii, aldım onu geldi. yaniiiii başladım okulda biraz

      Sil
    3. Şu "ruhuma hediyesin" ne güzel. :)

      Sil
    4. anşe.

      ha haa, kördüğüm romantik değil yaaa çok aksiyonlu, şiir bağımsız olarak geldi içime :) ruhuma hediyesin ya çok şiirce olmuş gibi evet :) baksanaaa, yani geldi mii, yaaa kapakı yanlış yaptık demişlerdi, fotosunu göndersene yaa, kapak yanlış olmuş, yeniden yapcaklarmış kapağı da, daha sonra gelmeliydi alla alllaaa, ilk gören sen oldun o zaman bu kitabıı. ben zaten en geç görüyom ki :)

      Sil
    5. anşe.

      ay instaya koymuşsun, bugün gündüz bakmamıştım instaya. :) oleey ama o kapak değişcek, yanlış yapmışlar yaa, kapak kıvrılıyormuş öyle mi yaaa, kızın kafası kesilmiş baksanaaa :)

      Sil
    6. neresi eksik ki?

      http://i.hizliresim.com/m65YY1.jpg

      Sil
    7. zaten kıvrılmalı olmayacak mıydı? böyle de iyi :)

      Sil
    8. ben de orayı keser ayraç yaparım. :D

      Sil
    9. anşe.

      ay 15 şubat yazıma baksana, kapak öyle değil. bak o kapakta kızın kafası tam. yanlış basmışlar, kapağı kıvırmışlar. o foto tam olcaktı. kıvrılan yer ise ön kapak gibi olcaktı. yani iki kapak iki kulak dört parça olcaktı. ön kapakta kıvrılan yerde, yine ön kapağın aynısı olcaktı. minik kulakta da ön kapak olcaktı. ön kapağın küçültülmüş hali olcaktı. yanlış yapmışlar işte. ben kitabı görmedim. nette görünce kitap yurdunda, orda baktım, kızın kafası yok. yanlış yapmışlar. düzeltcekler ama. yani ön kapak fotosunu kıvırmışlar yaa :) 15 şubattaki ön kapak yine aynen ön kapakta olcak. kıvrılan yer ise ön kapağın minyatürü olcaktı. sendeki kitap yok piyasada yaniii :))) ama olsun tabii ayraç olsun :)

      Sil
    10. ilk okuyuşta anlamadım resmen :D şimdi anladım ama.
      önemli olan içi ki :)

      Sil
    11. anşe.

      ay tabisi içi önemli. kapak ikinci derece. hatta önemli de değil ama yanlış yapmaları saçma işte. yapmamalıydılar yaa. neyse olmuş. oku bakalım sen içiniii. ilgini çekecek miii kikikii :)

      Sil
    12. olur öyle bazen. :) evet başladım biraz ders başlamadan önce. Gece'yle başlıyor zaten Gece çok ilgimi çekiyor seviyorum onu çok naif, çok kız, çok sanattan anlayan, çok duygusal, çok hüzünlü bir kız. Bu kız ilgimi çok çekiyor :D

      Sil
    13. anşe.

      dur hele bi oku bakalım birasçık :)

      Sil
    14. anşe.

      ha haa, önemli olan iç entellektüellik eveeet ha haaa :)

      Sil
    15. ben aslında bu yoruma yanıt yazdım ve o an internet gitti şansıma ayrıca film izlemeyi planlyordum bir de. Delibal diye film var ya işte arkadaşım onu izlemek istemişti dün ben baktım internete düşmemiş. Üzüldü ben de dedim ki aynı seviyede çok romantik çok aşk çok ağlamaklı başka film bulayım sana. o da çok sevindi. ve bu noktada sana başvuruyorum sen önerirsin di mi şimdi hemen bana :)

      Sil
    16. anşe.

      sevdiniz mi kiiii :)

      Sil
  4. Ooo Ceylan Ertem! :)

    Deep'in beğeniyle izlediği bir dizi vardı gerçi ben hiç izlememiştim ama Kara Ekmek ne oldu o kaldırdılar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      yok kaldırılmadı. yeni yıla girerken bitti. çok heycanlıydı ve çok heycanlı bittiii. o halen en sevdiğim türk dizisi medcezirden buyanaaa :)

      Sil
    2. Kaldırıldı derken evet yani beklenenden erken bitirildi demek istemiştim... Olsun... Başka dizilere artık... :)

      Sil
    3. kafa dergi.

      yok erken bitirilmedi ki. bir olay dizisi vardı o olaylar bitince bitti iştee :) şimdi, kördüğüm ve göç zamanı izliyom, yerli dizilerden :)

      Sil
    4. Kördüğüm güzel. Ama çok izlenmiyor maalesef. Yine de bitirmezler herhalde hemen. Güllerin Savaşı final iyiydi. Müzikleri çok iyi. Hatırla Gönül de çok iyiydi.

      Sil
    5. kafa dergi.

      genelde tek bir dizi seçiyom izlemek için, tv'de. kördüğümü alican ulusoy sevdiğim için izliyom. o benim sevdiğim ekibin içinde :) göç zamanı da herkes güzel dedii :) bunlar bitince başka bir dizi seçerim. mert fırat, engin hepileri, melisa sözen filan olmalı ancak. bir tiyatrocu grup var sevdiğim onları izliyom işte. kadıköy ve bakırköy oyuncuları bunlar :)

      Sil
  5. Şarkı seçimi çok güzel ki Deep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menfi ebru taş.

      güzel mii. şiir yazdım akşam sonra da foto düşünürken o geldi aklımaaa, bak foto da bir otobüs yolculuğundaan. koltuk arkasında müzik film oluyo ya, dinliyoduum :)

      Sil
    2. Görmez miyim gördüüüm :)
      "Benim yanaklarım kıpkırmızı, senin gri bir atkın var boynunda
      Mevsimlerden kış"
      yüreğine sağlık Deep :)

      Sil
    3. menfi ebru taş.

      ayy sevdin ha sevindim iştee, hayali bir şiir buu, duygusal, az hüzünlü, kurgusal, zihnimde canlandırıp hayal edip yazdım iştee :)

      Sil
  6. "Suskunluğumuz ne kadar da samimi"..
    ne kadar güzel bir söz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      ay valla mıııı yaaaa :)

      Sil
  7. anaamm,sohbeti kaçırmışım ya,nooldu da bu kadar geveze oldun bakiim sen,şiirler,blogerlarla yazışmalar falan ??Bahar geldi de mii,kavak yelleri falan...Hadi hadi,iyidir aşk iyidiiirr.Bak mesela ben,her bahar kocişkoma yeniden aşık olurum.ÖÖle bakar bakar seyrederim,ellerini,yüzünü,araba kullanışını,uyuyuşunu falan.O da bilir huyumu tatlı tatlı gülümser.Haa zannetme ki aşkımız hep bahar bahçe,öyle depremler yaşadık ki distopik evlilik oldu.Ama sonra kalkıp canavarlarla savaştık,yeniden ve yeniden başlattık aşkı.Aşk çoook emek istiyor,sabır istiyor,empati istiyor.Hele bizim ülkede dışarıdan müdahale de çok olduğu için acıcık sağır ve dilsiz olmayı istiyor.Gece çok güzel olur aşkınla yürümek,sessizliğin içinde konuşmadan dertleşmek.Elini tuttuğunda düşüncelerinle konuşursun,tuhaf bir iletişim geliştirirsin,bunu yakaladıysan o eli hiç bırakma,çünkü senin diğer yarın odur.Kafandaki kalıba,doğrularına,eğrilerine uyup uymaması önemli değil,yüreğiniz bir atıyorsa o iş olur,hihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      güzelmiş sizinkisi. distopik ha haaa. tadını çıkarın iştee :) ben almayım. yalnız ve huzurluyum ben yaaa :)

      Sil
    2. Ya alma da,o seni alırsa da inatlaşma.Elini tuttuğunda sesini duyuyorsan bırakma işte.Yalnızlık çok güzel gerçekten ama sevdiğinle paylaşması daha güzel valla bak

      Sil
    3. sevda şahin.

      bi gün biri bana yaklaşabilmeyi başarırsa belkiii :)

      Sil
  8. Samimi suskunluklar her daim aşka mı gebedir?
    Yoksa kokusu burnuna işleyenler mi daha çok seviliyor?
    Bitmeyen gecenin sabahında elinde eli olan mı daha çok seviyor, o eli tutan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      ben bilmem ben yazar geçerim vallaaa yaa :)

      Sil
  9. ne güzel bir şiir. paylaşabilir miyim bunu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      tabisii. dün akşam ilham geldi yazdım iştee :) ben de enginarı paylaşcaaam :)

      Sil
    2. aa gördün mü enginarı

      Sil
    3. demirkadın demir.

      pişmemiş halini görebildim ancak eveeeet :)

      Sil
    4. :) iyi ki söyledin şimdi blogger panele baktım yorum bırakmışsın. ben emaillere bakıyordum ama yine email olarak gelmiyor bloguma gelen yorumlar. neyse bununla bir ilgileneyim:/
      teşekkür ederim geldiğin için ;)

      Sil
    5. demirkadın demir.

      ay gelcem tabiii alla alla yaaa :))))

      Sil
  10. Bitmesin hiç o gece amaa bırakmasın kimse kimsenin elini, iyi böyle, herkes iyi.

    YanıtlaSil
  11. Ben hiç uğrayamıyorum yaa :( Ayh iyi haberlerim var bak :))

    YanıtlaSil
  12. Şiiri de güzel yazarmis benim blogger arkadaşım. Ben de bir jehan barburu hayranıyımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın.

      ayyy tişkür yaaa :)

      Sil
  13. deep yaa yazdığın her şeyi okuyucuya yaşatmayı nası beceriyosun acaba anlatsana biraz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      ay işteeeee çok hissederek yazıyom yaaa ondan belkiii :)

      Sil
  14. Dışarda yağmurun sesiyle birleşince şiirin daha bir güzel oluyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      ayy yağmur mu yağıyodu okurken ne güzelmiş :)

      Sil
  15. bir gece ansızın gelebilirim...
    gece; bazen hüzündür, bazen huzur..

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      aman da kim gelmiiş :)

      Sil
  16. Şiirli ve mutlu hafta sonları Deep :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel olmuş sakin ve naif Yüreğine sağlık güzel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      ayyy öyle miii :)

      Sil
  19. gece gece bloglarda gezinirken geceye şiyir, güzel tesadüf :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif deniz.

      ne güzel olmuuş o zaman uğramaan :)

      Sil
  20. Selamlar efendim :) ben eski tanıdıklardan bir yolcu, geçiyordum uğradım :)
    Bazen kaybolmak ve boşlukta hislerine eşlik eden birinin olduğunu bilmek bambaşka bir histir.
    Ne güzelsin..
    Yaşadığımız, hissettiğimiz tüm büyülü an'ları sevmeli insan.
    Güzel geceler hiç bitmesin..
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mörşil.

      ayy mörşilya şeysiiii gelmiiş yaaa :)

      Sil
  21. Suskunluğumuz ne kadar samimi...Ruhuma hediyesin...
    Ayy okusam kırılacakmış gibi narin kırılgan saf sözcükler bunlar.
    Kelimelere sarılasım geldi resmen yüreğine sağlık çudutu.
    Yaz aylarındaki o parkların içinde akşamları yağan hafif bir yağmurun ardından burnuma gelen toprak kokusu kadar güzel ılık bir rüzgar kadar hoş aşklar aşıklar hep hissedildikleri gibi masum kalsalar hem öyle çekingen aynı zamanda öyle samimi.Çok sevdim şiiri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ne güzel benzettin ya park yağmur toprak ne güzel :) aşk karışık iş zor iş yaaa :)

      Sil
  22. ''suskunluğumuz ne kadar da samimi''

    Yüreğinize sağlık. Bu cümleyi içime yazdım şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif ipek durmaz.

      hoşgeldiiiiin :)

      Sil