1 Mart 2016 Salı

PARK HALİ


Erken gelen bahar insanları sokağa çıkarıyordu. Mahalle parkı dolmuştu bile öğlen saatinde.

Bir bankta hamile bir kadın ile annesi birlikte çekirdek çitliyordu. Bir diğerinde, bir kadın bir adam ve bir bebek vardı. Herkes maşallah diyordu geçerken.

İki kız başları önlerinde mesaj çekiyorlardı. İki genç oğlan birbirine askerlik anılarını anlatırken çekirdekçiye yaklaşıp birbuçuk bardak tuzlu çekirdek ile iki küçük meyve suyu aldılar. Bir teyze spor yapar gibi başını öne eğip kaldırıyordu.

Bağıra çağıra iki kız geçti. Biri önde biri arkada.

Sonra Hera geldi parka. Minik köpek, annesiyle. Annesi, yere yapmasın diye onun altına bir orkidin yarısını kesip koyardı hep, sonra da giydirirdi ama Hera yürürken illa ki o orkidi düşürürdü.

Degas ve Audrey de geldiler. Hera ile Degas aynı cinstiler, şimdi birbirlerinin popolarını kokluyorlardı. Audrey ise onlardan küçük ama onların yanında ayrılmaz hiç.

Audrey’in gözünde kiraz gözü çıkmış. Üçü oynarken, annesinin kucağında bir köpek daha geldi, sürekli titriyordu, tikli gibi, bir ayağı hep atıyordu. O da gençlik hastalığı olmuş.

52 yorum:

  1. Ama keşke konuşamayan melekler hiç hasta olmasalar,annesi Hera'ya Orkid takmasın ya,pislerse temizleyiversin ya da köpek bezleri var ondan alsın.Bahar hep helsin,hiç gitmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      peki annişkooooo :)

      Sil
    2. mimledim seni yavrucuğum,seversen yapıver gari,hihihihi

      Sil
    3. sevda şahin.

      ay pikiii :)

      Sil
  2. Hava birden ısındı ama soğur yine... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      olsun az kaldı nisana :)

      Sil
  3. orkid mi :D ilk defa duydum öyle yaptıklarını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi poşet kitap.

      oluyomuş işteeee :)

      Sil
  4. Hamile hatuna bu günlerini iyi değerlendirmesini öğütlüyorum yeni bir anne olarak:)) ve evet, köpecikler ortalık yerleri kirletmesin lütfen. Yada kirletirlerse sahipleri temizlesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza a.b.

      ha haa hamilelik daha kolay diyosoon :)

      Sil
  5. Yaa yazını yeni okudum bende tam bir film paylaştım Deep izlemelisin o zaman :) http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/2016/03/film-gunluklerim-haciko-bir-kopegin-hikayesi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menfi ebru taş.

      sen de yıldızları izleyen köpeki izleee amaa :)

      Sil
  6. Bugün hava çok güzeldi gerçekten ama ben yine evdeydim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merve canbaz.

      ev kuşuyum diyosoon :)

      Sil
  7. mart ayına girişte kediler neredeydi parkta . bak onlar için sosyal medyada gündem olmuş :) orkidlerle mi bakımı oluyormuş köpeklerin çok ama çok şaşırdım. foto pek bi komik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      hımmm evet kedi ayı di mii gündemi bilmiyom bi bakıyım neymiş :)

      Sil
  8. Havanın ılımını hisseden kendini dışarıya atmıştı bugün, bir kez de ben katılmak istedim bu şölene. Kendimi Maçka Demokrasi parkında buldum. Aman Allahım! O tatlış köpekler, kediler. Yemin ediyorum saatlerce sevmeye doyamadım, onlarla beraber koşturdum, sarıldım. Saatler sonra arkadaşım n'olursun yeter diye kolumdan çekiştirerek eve götürdü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyna özden.

      maçka parkı. ay benim mahalleye gelmişsin. hergün önünden veya içinden geçerim ki. üst taraftaki bölümde kediler birikmiştir hep. girişte solda gözlemeci var nefis. demokrası parkı kısmında evet köpek çok. bi de aşağıda ilerde solda kafe çok güzel ya. bak, son kitabımın son öyküsünü o kafede yazdım yaa :) o parkta çok öykü yazdım yaa hatta bi kere de bi binaya çıkıp parka üstten bakıp "parka bakan pencere" adlı bir öykü yazdım kii. keyifli gün geçirmişsiin :)

      Sil
    2. Yazarımız ilhamını nerelerden alıyor anlaşıldı:))

      Sil
  9. Köpecikler mutluysa sorun yok, hamile bayana söyleyin oturmasın, yürüsün haaa bir de o kızları uyarın da bağıra çağıra ne öyle? Azıcık saygı efendim, saygı :)

    YanıtlaSil
  10. Ben eskiden bahar havasi severdim yaslandikca kisi yagmuru sever oldum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      yaşlandıkça insan bahar yaz ister ayol sen de ters mi işliyoo :)

      Sil
  11. İkimiz de park hallerini yazmışız dün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      hımms du gelip okuyum :)

      Sil
  12. Ne güzel martın ilk yazısı. hep bahar olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek eren.

      eveeeet öyle olsuun :)

      Sil
  13. Evet köpeklerin de özel günler oluyor. Şu günler o dönemlere rast geliyor sanırım yiğenimin köpeğinde de aynı sıkıntı var. Fotoğraf çok komik yaa :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir dünya bu. Ben sürekli ya birbiriyle tartışan, ya telefona bağıran, yada sohbet etmek yerine telefonlarıyla uğraşan insanlar görüyorum. T_T gerçi kızlar burada da mesaj yazıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nail art in wonderland.

      mesaj her yerde yaa. ama bak bu telefonda bağırma olayı benim de dikkatimi çekiyor. yani, cepten kavga eden eşler veya sevgililer hep yollarda. :)

      Sil
  15. en sevdiğim köpekler ki ama yok yanımızda :D özledik mi ne panteri :D

    YanıtlaSil
  16. Gençlik hastalığı hayvanlar için çok kötü yaa, annem bahsetmişti bir gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs. soda.

      ben de yeni duydum ki.

      Sil
  17. Köpekleri uzaktan seviyorum, mesela yazdığını okurken :D Yanımda olsa kaçsam mı diye düşünmeye başlamıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      küçük köpekler tatlı yaa ama büyüklerden ben de korkuyom :)

      Sil
  18. Resimde çok şirin görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dreamella.

      ebeeet, de miiii :)

      Sil
  19. Hayatın İçinden bir gün. Çok tatlı gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      di mii amaaaa :)

      Sil
  20. Evet cok tatlilar..Oglumda istiyor bir tane..sevmek icin..pisligini ben temizleyecekmisim..sabah aksam Ben gezdirirmisim..tabi ,onun zamani yok..:)

    YanıtlaSil
  21. çok tatlılar ya ^^
    şu an kendimi bebeğin yanından geçip maşallah diyen kafilenden hissettim. köpekleri severim fakat uzaktan. :)
    ne denli ufak olursa olsun. (bknz: küçükken terrier cinsi tarafından kovalanmış kız. oysa sokağa boş su şişesi atardım. o da getirirdi bir vakitler, öyle hoş bir oyunumuz vardı eskiden pamuk yumağı ile. tabii pamuk yumağının oyunu bırakmayıp peşime takılıp kovalamasına kadar.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. riv.

      ay küçükken korkmuşsun demek ki. ben de korkuyom ama büyük köpeklerden. ya uzaktan görünce yolumu değiştiririm hemen :)

      Sil
  22. Çok şekerler:) severim köpekleri bizim sokakta var bir iki tane ne zaman çıksam dışarı peşime takılırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      çok çocuksu şirin oluyolar yaaa minik olanlar :)

      Sil
  23. Ya hava sabah kötü duruyor, öğlene doğru güzelleşiyor, bahçede arkadaşlarla otur konuş tüm tenefüs mis gibi hava, sonra okul çıkışına doğru yine bozuyor. Sinir oluyorum bir öylee bir böyle :D Havalar bir karar verse keşke.
    Gerçi şimdi bahar olacak, yazın ortasına doğru sıcak havalardan sıkılıp kış gelse demeye başlıycam . Sonra kış olacak nerede bu sıcak havalar diyeceğim.Ben de kararsızım hava ne yapsın :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra ünal.

      ha haaaa cicişsin işteee :)

      Sil
  24. küçük köpecikler bebekler ve çiçeklerin saflığı birbirlerine benziyorlar dimi.Hayat her yönüyle bahar olsa keşke.Mesela gönüllerimizede az kaldı bahar gelecek desek keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay evet ya hayatımıza bahar gelse gitmese de mi yaaa :) bebekler köpüşler çiçekler evet bak parklarda oluyor bu en tatlılar :)

      Sil