12 Nisan 2016 Salı

DÜNYA DİPOŞ GÜNÜ


Dün akşam uykudan önce Cheese in the Trap dizisinin çekim öyküsünü anlatan özel bölümü izliyordum. Bu diziye de sonuna da bayıldım ben. Uyurken de bugün öğlen civarı bloguma ne yazarım diye düşünüyordum. Üç konu vardı kafamda. İlki, dün sevimli Esseve Rin mimledi, hangi kitapları yakıp yeniden yazarsın, gibi bişi, ikincisi, bir Kübo yazayım, üçüncüsü de sevgili Demirkadın aklıma düşürmüştü, bir uzakdoğu felsefeleri yazayım, çünkü bahar geldi tam zamanı. Bir de aklımda Ankara öyküleri var. Ankarada yaşayan bir kahraman geçiyor aklımdan. Yani, dört konu varmış kafamda. Bir yandan da, Blana K, kafkas sürgünü okuycam, Acemi Demirci'ye Ankara anılarını sorcam, acaba Ankarada Kavaklıderede Adalet Ağaoğlu ile karşılaşmış mı diye sorcam, Adalet teyze eski RV'nin üstünde oturuyormuş da. Anı okumayı sevdiğim için. Kuğulu Parkta Fazıl Say ile karşılaşmış mı? diye sorcam, var kafamda.

Tabii, hepsini yazamam. Yazarım da arkadaşlarım okuyamıyor ben çok yazınca. Hiç durmadan yazabilirim yaa. Günde iki yazı mesela düzenli yazarım. Ama arkadaşlarım yetişemiyor diye frenliyorum kendimi. Yorumlar ve blog okumak da keyifli bir de tabii. Bir yandan bloga yazıp bir yandan da kitaplarım için yazmak da kolay.

Böyle düşünürken bugün sabah 10:30 civarında açtım blogumu. Demirlady (Felady, kimya diliyle), koş bugün senin günün dedi. Aaaa nasıl ama yaaa. Sevgili Kurall, Sevgili Gökçe Bağtır, Okuma Günlüğüm Eren, Kahve Telvesi, aralarında anlaşmışlar, dün, ben adlı denememden sonraaa, sevgili Kurall'ın ince düşüncesiyle, bugünü 12 Nisanı "Dünya Deeptone Günü" ilan etmişler. Ayyyyy, hayat ne güzel yaa. Hep diyorum işte. hayat güzel, sadece bana güzel değil yaaa, hepimize güzel.

Bloglarda herkes kaynaşsın, birbirini tanısın, arkadaş olsun, bu beni çok mutlu ediyor, insanları mutlu ederek mutlu olabiliyorum, bunun için uğraşıyorum yani, Burada birbirlerimizin hayatlarına dokunuyoruz, gerçekten de öyle. Hep diyorum, burası bir apartman gibi. ben deee herkesle sohbet eden apartman yengesi, teyzesi gibi işte. Herkesten malzeme toplayıp kek yapan yengegil. Elti elti. Görümce. Böyle kek daha güzel oluyor. Ne diyom ben yaaa :)

Şimdi gördüüüm, Kore Fenomenisi de yazmış. Dağınık, Gözde, Kore Fenom, Blana K, Demirlady, iki Zehralar, Böyle de bir çete var yaaaa :) En tatlı yorumcular çetesiii :)))) Dodi, Le yan, Menfi, Beyza, Emine, Kısa, Kitap Güneşim, daha büssürü arkadaşıma tişkür ederim kii.

Madem ben de o zaman bu hafta sadeceeee blog tanıtımları yapıcam, deneme öykü yazmıycam, tanıtamadığım arkadaşlarımızı tanıtıcaym. Dipoş, dibidip, dipsos, dipçik, hepinizi sefiyooo.

KURALL


GÖKÇE BAĞTIR


EREN O


KAHVE TELVESİ


KORE FENOMENİ


DELİ KIZIN BOHÇASI DERYA



Bu yazılar şimdilik bilebildiklerim. Gözümden kaçanlar olursa yine eklerim. Bir deee, bu yazılara o bloglarda yorum yapan arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Hepinizin de farkındayım, Bi de hiç bişeyi unutmam kiii, yaniii iyi şeyleri unutmaaam, olumsuz şeyleriiii sabah olunca unuturum kiii. :)))

67 yorum:

  1. canım yaaa çok tatlısın sen.... sen de çok seviliyosun kiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız, ben konuya sonradan dahil oldum . Eren yazdıktan sonra. Karar verenler arasındabolmayı isterdim elbette....:(

      Sil
  2. Mutlu olmalısın :) Sevenin çok bugün herkes senden bahsediyor ne güzel olmuş. :) Okuyabildiğim kadar çok güzel yazı okudum seninle ilgili bugün. :) Hepside ne de güzel şeyler yazmış..

    YanıtlaSil
  3. Hahhhahhahhaa deli şeyyyyyyy 😘😘😍😍❤️❤️❤️ İyi ki bizim deeptonumuzsun

    YanıtlaSil
  4. Bahçe biçiyodum deep çim yeni gördüm:) biz de seni seviyoruz canim mutlu edebildiysek ne güzel. Bazen unutuyoruz küçük seylerin de mutlu edebilecegini.

    YanıtlaSil
  5. Deep! bu gün senin günün, sende mutlu ol bizde olalım herkesler olsun!
    Bak deşifre ediyorsun teyzeler, yingeler, eltiler... :)))
    Daha gelecektir.. sürprizler.. Bizde çok teşekkür ediyoruz sana ;)
    Hep bize destek oluyorsun... birimiz hepmiz hepimiz birimiz için ahahah :)))

    YanıtlaSil
  6. Bu dünya dipoş günü bir harika dostum :)

    YanıtlaSil
  7. Keki kaçırdın ya ondan böyle oldun sen. Olsun varsın kabulümüz :))))))

    YanıtlaSil
  8. heeeyyy deep günü haa yuppiii :) deep ya geçen bi arkadaşım bana günlüğünü gösteriyordu ilk sayfasında senin sade ve derinden bi sözün vardı çok mutlu oldum onu görüncee :) hepimizin hayatına dokunuyorsun işte böylee :)

    YanıtlaSil
  9. Gidip yarım ekmek tavuk dönerin üstüne mum dikip senin adına üflesem mi deep, ne dersin? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turşu da var di mi içinde? bana da yak geliyorum :D

      Sil
  10. deep, kahve telvesinde gördüm
    günün kutlu olsun
    ordaya da yazdım ama inan yetersiz
    sen harika bir insansın...
    herşey için çoooooooookkkkkkk teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Dipoş günü, Dünya'da delice kutlanmaya devam ediyordu. Her yer karnaval alanına dönmüştü. Konfetiler etrafta uçusuyordu. :D

    Günün kutlu olsun, Deep. :))

    YanıtlaSil
  12. bu ara uzak kaldım biraz blogtan; ama bu yazıyı şuraya not ettim hepisine gidip bakacağım ama şimdi değil malesef :( sevgilerr deep; günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Unuttun sen kahveyi unuttun dipoş. Alacağın olsun :))))

    YanıtlaSil
  14. Deep gunu guzelmis. Yarinda benim dogum gunum deep. Yarinda benim gunum olsun mu 😉🙆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Tokideki Ses!!! Nice güzel yıllara sevdiklerinle (biz de dahil) :)

      Sil
  15. O zaman tatlım bugün senin içinde bizim içinde kutlu olsun:D
    Sana kocaman gülücükler yolluyorum:D
    Her yıl bugün sevgi ve mutluluk hisleriyle kutlansın:D

    YanıtlaSil
  16. Hahaha, e kutlayalım buradan biz de o zaman :)

    YanıtlaSil
  17. Deepppp emin misin bak ortalığı çok pis dağıtcaz gelcek Dağınık sonra cümbüş göbek atarsın :D son bi kaç gündür yazamıyorum kısa süre sonra döncem sana ben detaylısından yazcam yorumları onaylamaktan parmakların ağricak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhaha Gözde resmen çağırmış "gel" demiş, "dağıt buraları" demiş.. Bu gün benim günüm, bu hafta benim, herkese tam tolerans demiş!!!!! Bugün bir şey demez bence :D (ben ertesi güne kaldım ama sayılmaz :P) Hadi dağıtalım... Eee daha daha nasılsın :D

      Sil
    2. ahahahah komşum ben biliyodum senin böyle yapacağını :D yine gitmişsin yarım sayfa yazmışsın azcuk bana sakla :(( galpte veremiyorum ki feno keser beni sana öpücük ^.^ dağıt buralar hep bizim Blana toplar dimi :))))

      Sil
    3. Ahha Komşum ya ama bak AcemiDemirci benden çok yazmış ona da kız :P
      Blana toplamakla kalmaz dezenfekte eder ama harfler de silinebilir bak tehlikeli o..

      Sil
  18. Ya bak şimdi nasıl duygulandım dipçik😌Sanki seni sevmek ve tanımak ayrıcalıkmış gibi.Kendimi çok özel hissettim. kim bilir sen neler hissediyorsun😊Ağladın mı çünki ben ağlamakla gülmek arasında garip bir duygudayım.insanların seni tanımadan,senin hakkında hiçbirşey bilmeden sevmesi başka bir olay.Blok dünyası ayrı bir gezegen.Bizim gezegenimiz ve hep güzel şeyler var.Ben umudumu yitiriyorum sen destek oluyorsun,sen üzülüyorsun ben sırtını sıvazlıyorum,omzuna dokunuyorum.Say ki kalbine dokunuyorum.Gerçek olamayacak kadar güzel.😌Sen bizim ne istersek oyumuzsun. arkadaş,dost,gizemli ama içten ,samimi ama mesafeli,gerçek yada hayal.iyi ki varsın👭👬👪👫💇💆🚶💃👯🙇🙍Biz bu kadar geniş ve çeşitliyiz ve seni seviyoruz💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİTİRİM ZEHRA!!! Ne güzel yazmışsın :.( yazma... yapma bunu bana!!! :.(

      Sil
  19. Çok kıskandım ben bu olayı.deep günün kutlu olsun.çok yaşa:)

    YanıtlaSil
  20. :)))) Çok hoş bir yazı deeptone.... Beni düşünceye itti. Ankara anıları olarak yoksa yalnızca Koru metrosunun Kızılay'a gidiş dönüşlerini mi anlatıyorum diye. Arada öğle tatillerindeki gezintilerimi de yazıyorum gerçi.

    RV'yi hatırlattığın iyi oldu. En seçkin restoranıydı Ankara'nın. İki ortağın baş harflerinden oluşurdu RV. Kuğulu’ya bakar o da.

    Ankara’dan çok sanatçı çıkar. MFO’nun Mazhar’ı, balerin karısı, Ankara Konsevatuarı mezunu pek çok tiyatrocu, Bülent Ortaçgil…. Çoktur. Kültür şehri malum Ankara.

    2015 yılı Öğretmenler Günü vesilesiyle anlattım öykücülüğe çıkışımı ve blogumda yayınladım. Çıkışı diyorum zira hep yazmaktaydım, ortaokulda ilk kez bir şiir ile yarıştım; ama yayın amaçlı değildi çalışmalarım. Anne tarafımın hepsi yazmaksa yazar eni konu çünkü. Yazar olmak anlamlı değil, ellerinden gelmek anlamlı. Beni yarışa sokmak için didinenleri anlattım o yayında. Aslında ben lisedeyken herkes ressam olmamı bekliyordu. Çünkü çizerim de. Ben de öyle sanırdım amatörce de olsa ressam olur ve Ankara Kadın Ressamlar Derneği ile bağ kurarın sanırdım. Resim şimdi daha çok fotoğraflar ile var.
    Ankara'da, yine Tunalı'da bulunan bir tur şirketinin ki 1980li yıllardan beri vardır, hafta sonu turcularındandık bizler. Dağ bayır gezerdik. Dağları zaten çoook severim. Tutku benim için. En çok Kapadokya, Yedi Göller, Pamukkale gezileri olurdu hafta sonları. Koskoca gruplarımız olurdu. Hep birlikte giderdik kankalar, kan bağsız kardeşler olarak.

    Adalet Ağaoğlu ile hiç karşılaşmadım. Resim sergileri, galeri gezilerinde çok bulunurduk. Ancak CSO konserlerinin her hafta sonu izleyiciydim. Carmina Burana olduğunda Senfoni Orkestrasının salonunun girişi de dolardı. Salonda da ayakta dinleyenler olurdu. Hatta dışarıdan duyabildikleriyle yetinenler de çoktu. Senelerce kaçırmadım o konserleri.

    Hala birçok arkadaşım ve ailesi Tunalı civarında oturur. Annem de orada hala. Artık yetişkinler olarak Ankara dışında, İstanbul'da, İzmir'de ve yurtdışında epeyce arkadaşımız var.

    Oooo... Ben iyisi mi yorumu öyküleştirmeyeyim. Ve senin için Sevgili deeptone bir Ankara anısı anlatayım… Blogumda da "Bir Ankara Anısı" olarak yayınlayayım.

    Böylesi güzel girişimlerin, birleştiriciliğin için çok teşekkürler. Çok güzel buldum çooookkk.

    Yaşasın Dünya Dipoş Günü! Yaşasın deeptone 
    Hüdaydaaa....

    YanıtlaSil
  21. Deeep her yerdesin maşallahh sana seviyoruz ki seniiii :)))

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar güzel bir hareket yapmışlar arkadaşlar. Senin yerin ayrı deep herkesin gonlundesin. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. yaa hem cok guzel hem de cok komik yaa:) dipos gunu ^-^ herkesler cok tatli. sen de cok tatlisin yengeeee ;) bu kadar cooook sevilmek herkese nasip olmaz ki guzel elticim :D hadi bakalim happy world deeptone day ♡

    YanıtlaSil
  24. Birinci katta yaşayan apartman muhtarı Deep :D Yaz kış orada, herkesten haberdar :)

    YanıtlaSil
  25. Deeptone bugün ve her gün senin günün olsun, ben senin istediklerini yazayım hatta :)) Bloğumun formatı bile değişsin, o kadar değerlisin ki! :) Hepimizi çok mutlu ediyorsun, değerli hissettiriyorsun :)) Çook değerlisin :))

    YanıtlaSil
  26. İyi şeyleri unutmayıp kötü şeyleri hemen unutman süper bişiii. Sen bu kadar bloga nasıl yetişiyorsun merak ediyorum. Ama blog alemini bilip seni tanımayan yok sanki:))))

    YanıtlaSil
  27. bugün sana da yazdığım gibi hergün hayatımızın ta içindesin derinim ama bu güzel fikir için teşekkür ederiz dostlara ��Bu arada eksik kalan kitapları buldum mest oldum �� Be blog kaynaşması meselesine gelince bugün bahsettiğimiz konu ile ilgilenirken , dostlardan gördüğüm destek ile bi kere daha emin oldum ki iyi ki blog yazmaya başlamışım ve iyi ki blogger dostlarımın peşini hiç bırakmamışım

    YanıtlaSil
  28. Deeep bloguma uğrasanaaa mesajların birikti bi sürü :)))

    YanıtlaSil
  29. Yaşasın blogların Deep'i! :D Yaşasın Deep günü! :D Neredeyse gördüğüm her blogdaki Deep günü ilanın altında yazım vardı sanırım bugün. <3 Herkes çok güzel, Deep ayrı güzel ve komik. <3 Her günün mutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  30. Hani derler ya sihirli bir değneğin olsa diye, işte benim tanıdığım tek sihirli değneksin. Dünya Deep günümüz tüm yurtta, KKTC ve tüm temsilciliklerimizde kutlanmalı. :D

    YanıtlaSil
  31. Dünya Dipos günü hepimize mübarek olsun Allah yılına güle güle eriştirsin :))

    YanıtlaSil
  32. Deep güzel yürekli insan iyi ki varsın :) . Dünya Deep günümüz kutlu olsun efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep güzel insan bir uğra bana :)

      Sil
  33. Olaylar olaylar... Dünya deeptone günümüz kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  34. Ya deep sabah okulda gördüydüm ben de hemen yazayım dedim ama telefondan güzel olmaz eve gidince yapayım dedim olmadı. Kursta etütse kalmak zorunda kaldım. Ordan ablamlara. eve geldim saat 1.5. artık günü kaçırdım bir sene bekleyeceğim o Zaman ;( ;(
    Ama sen yapmışım diye kabul etsen ben de bu açığı kapatmanın yollarını arasam olur mu ki acaba??? :)
    Hatta Eren o nun paylaşımını copy-paste yapayım dedim. Özenmeden yazmak istemedim. Keşke yapaydım. Öff öff çok sıkıldı canım. Neyse sen dün olduğu gibi bugün de
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talha ne yazmışsın yahu :D Bir kısmı benim için de geçerli :) Dün akşam yazamadım :)

      Sil
    2. Ne yapsak ki dağınnık anne yahu bişiler yapmalı...

      Sil
  35. Deep günü var dediler kutlamaya geldik:)))) güzellikleriniz sonsuz olsun canım kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  36. Deepcim mutlu olmana cok sevindim:) ama bu sefer yine sen simarttin Bizi, her zamanki gibi cok iyisin:) bu arada sunu ekleyeyim, bu organizasyon ge,cen hafta yapilmisti, yani Ben yazinin zamanlamasi o yuzden cok ilginc oldu:)

    YanıtlaSil
  37. Ne güzel ne mutluluk :) Biz de sizi daha yakından tanıma fırsatı bulduk böylece, tebrik ediyorum sizi :))

    YanıtlaSil
  38. E o zaman günün hayırlı olsun deep:D

    YanıtlaSil
  39. Kötülerin düşmanı bloggerların kankası iyi ki varsın deep ;)

    YanıtlaSil
  40. deli gibi merak ettiğim kisi dünya dipoş günün kutlu olsun geleneksel 30 yılınıda kutlarız inş. :)

    YanıtlaSil
  41. Yaaa her yer deepsi dolmuş çok tatlı! (:

    YanıtlaSil
  42. Geleneksel 1. Deeptone günün kutlu olsun Deep ;)

    YanıtlaSil
  43. Diiiip, Deeeeep, DEEP, Dipoş, dibidip, dipsos, dipçik, Dipcan, Dipogger, elti, yenge, kaynımın gelini, bacanağımın kız kardeşinin kuzeni, apartmanın gizli yöneticisi, Kübo'nun gizemli sözcüsü, hikaye canavarı, kendisi olgun - yüreği bıcırık insan, yorum selamcısı, gizli takipçi, aleni dağıtıcı, durmadan yazıcı-tanıtıcı :)
    Buralar senden sorulur! Yılda bir gün de sana yakışır ;)
    Kutlu, mutlu, sevdiklerinle (biz biz!!!!!) hep birlikte yaşlanacağımız o apartmanda nice güzel anılarımız, kek kokularımız, dedikodularımız olsun :)
    Ayrılma buralardan, atma bizi blogundan :D
    Ne güzel düşünmüş arkadaşlar, ne güzel de yazmış hepsi! Kutluyorum hepsini! Seneye biz de dahil oluruz artık ;)
    Seviliyorsun çok, iyi ki varsın...
    (Duygu karmaşam ve yoğunluğum yoruma yansıdı mı bilmiyorum ama anladın sen onu :))

    YanıtlaSil
  44. Haha eglendim okurken. Kutlu olsun o zaman:)

    YanıtlaSil
  45. -deeptone gününe damdan düştüğüm için biraz garip gelecek- Kutlamaları gördüm bloga abandım ! - okurkende pek bir eğlendim ^^ - şimdiki amacım eski postları elekten geçirmekte - Asıl mevzu ise - Dünya DeepTone günü kocaman kutlu olsun daha nice bombastik kutlamalara !

    YanıtlaSil
  46. Olaylara geç kaldım yine ama.. :/ Sevgili Deep: hep mutlu, musmutlu Deeptone günlerine! :)

    YanıtlaSil
  47. Aferin çocuum,beni hep böyle gururlandır sen.Oh valla,kırkaltı yaşımdan sonra,hazır,olmuş,sevilmiş,büsbütün bir çocuğum oldu ya,çok ballıyım ben.Gerçi neye benzediğini bike bilmiyom,yanımdan geçse tanımam ama ana yüreği işteee,ay ben yavrumu pek seviyom.İki insan çocuğum,bir kedi çocuğum,bir de deep çocuğum var.Bunun türü ne mi,ayol yazdım ya,deep türü o...Heheeeytt,çatlayın kadınlaaar,hazırdan hazine gibi çocuuum vaaarr.Aferin benim kuzuma,aferin.Svenlerine de aferin,onlar da benim çocuum bundan kelli......Derinciğim,günün hayırlı olsun,düşünenler de sağolsun 😍

    YanıtlaSil
  48. ayyy ne güzel bir gün oldu değil mi arkadaşlaaar :) tişkir ederim ki hepsinizeeee :)

    YanıtlaSil
  49. Yaa çok güzelmiş, Dünyaaa Dioş günüüüü :D :D
    Ama ben kaçırdım ya :/ :(
    Neyse dur takvime not edicem, Seneye 12 Nisan'da kutlamaya gelicem :DD
    Olsun geç olsa da Dünya Deep günün kutlu olsun deep :DD

    YanıtlaSil
  50. Geç fark ettim günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  51. Hafta sonunu bekledim rahat yazabilmek için ama bak 12 nisan günü doğum günü gibi birşey olmuş artık seneye frambuazlı pastayla kutlarız demedi deme ayrıca ben deepcan demeyi severim en çok banane :) E ozaman geçmiş doğum günü kutlu olsun diyeyim buna bir sürprizli hediye düşünülmeli :)

    YanıtlaSil
  52. kaçırmışım ben bu etkinliği ya , vizeler biraz sarstı mı , tamam kızma ya , ben de kendi başıma yaparım dipoş gününü ne var yani :D

    YanıtlaSil
  53. ne tatlı arkadaşlarım var beniiiim sizin yok işteeee kikikiiii :))))

    YanıtlaSil