15 Nisan 2016 Cuma

MÜZİK TURU


Connie Francis: 1950’lerden hoş bir vokal. Tatlı pop şarkılar, dinlendirici. “Stupid Cupid (Salak Eros)” şarkısından başlanabilir.

Lena Chamamyan: Günümüzden, Suriye’den bir ilahi ses. Mükemmel oryantal müzik. “Love in Damascus (Şam’da Aşk)" ile başlanabilir.

Maserati Band: Günümüzden, kendine özgü bir Amerikan post-rock grubu. Türü sevenler için iyi. “Pyramid of the Sun(Güneş Piramidi)” ile başlanabilir.

Snowy White: 1970’lerden bir rock gitaristi. Zamanın en iyilerinden. “Midnight Blues (Geceyarısı Hüznü)” ve “Bird of Paradise (Cennet Kuşu)” ile başlanabilir.

Cafe del Mar: Ibiza’da ünlü olan müzik tarzı. Yumuşak, kolay dinlenen, ortam müziği.

Sophie Zelmani: Günümüzün İsveçli şarkıcısı. Hüzünlü ve dinlendirici bir ses. Yumuşak, folkumsu müzik. “Stay with my Heart (Kalbimle Kal)”, “Waiting for the Miracle to Come (Bir Mucize Beklemek)” ile başlanabilir.

Laura Izobar: Günümüzün etkileyici sesli blues, caz, soul şarkıcısı. “Can’t be Love (Aşk Olamaz)” ile başlanabilir.

Halie Loren: Günümüzün en başarılı caz vokalistlerinden. Tüm eski standart caz şarkılarını söylüyor. Ses, icra, mükemmel.

30 yorum:

  1. Ooo biri caz mı dedi? Bu yazı tam benlik olmuş Deep! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      caz sevilmez miii :)

      Sil
  2. Sıradan gidiyorum, günün anlam ve önemine uygun olmuş malum hafta sonu kafalar dinlecek. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      eveeet bu liste huzurluk olduuu :)

      Sil
  3. Ruhum bu kadar gıdadan sonra obez olacak!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      yaa özellikle şu halie loren gözdem oldu yaaa :)

      Sil
  4. Deeep ;
    Giriş müziği
    İlk dans
    Pasta kesme
    Çiçek atma ... hatırlayamadığım 2 şey için daha müzik bulmam gerekiyor kiiiiiiiii :)))))

    Bence böyle bir post yapabilir deep engin ve çeşit dolu bilgisiyle :))))

    Şaka bir yana müziği ne kadar çok sevdiğimiz bilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      eveet olabilir yaaa :) biliriim :)

      Sil
  5. Heme aralarından seçip dinliyorum deep eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menfi ebru taş.

      hoş liste oldu bu yaaa :)

      Sil
  6. Yeni adresler. Uğramalı. Hadi o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      müzik iyidiir :)

      Sil
  7. caz' a Caro ile ısındım burdan kaptırır giderim artık özlemişim bu arada yaa seni okumayı :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fok bıyığı.

      nerdesin sen yau :)

      Sil
  8. canım bu çok güzeel bir paylaşım olmuş teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      müzik tabiiii :)

      Sil
  9. senin bu tavsiye önerileri ayrı seviyorum ben deep :) Sophie Zelmani=Kalbimle Kal söz tamam kalıcam :))

    YanıtlaSil
  10. Ayy ben bunları bir dinleyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayy en çok halie loren sevdim yaaa :)

      Sil
  11. Halie Loren izlemeye alındı. Dinlemeye de alınacak.

    YanıtlaSil
  12. dinleme listesi için herşey tamamdırrr :)

    YanıtlaSil
  13. İkinci tavsiyeyi hemen dinlemem lazım. dört sene orada kalmış biri olarak arap nağmelerini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      iş mi tayin mi acaba :)

      Sil
  14. Ama ben senin bu postuna yorum yazmıştım. Bana Lena yı tanıştırdığın için teşekkür etmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      bişi bişi diil kiii :)

      Sil
  15. Senin Mustafa Koç olduğundan şüpheleniyorum bilmiş ol:) Bir de çok merak ediyorum, acaba bir gün kim olduğunu açıklayacak mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar 006.

      ha haa nerde yaaa keşke koç ailesinden olsam sınırsız param olsa da dünyayı gezsem yaa :) yok açıklamıcam hiç. bilmem belki blogu ve yazmayı bırakırsam olabilir amaaa :)

      Sil