19 Mayıs 2016 Perşembe

ASTREA


Zaman ve uzay boşluğunda uçuyordum. Güneşin altında ilginç bir şey kalmamıştı. Hayata dönmek istiyordum. Ruhum yanmaktaydı. Hüznümü anlatacak sözcükler yetersizdi.

Uçmaya ihtiyacım var. Ölümsüzüm ama yeniden doğmak istiyorum. Boşlukta çığlıklar duydum. Ölülerin çığlıkları boşlukta duyuluyordu. Benim de gözlerimden ve kalbimden kan akıyordu yaralarımdan. Karanlıktı, aya baktım, yaratıklar uluyor. Karanlıkta boşlukta bir gökkuşağı gördüm.

Aklım hala yerinde olmalıydı. Sevgi ve hoş hatıralar taşımak istiyordum boşluğa, karanlığa. Boşlukla dansımda ilk müzik çığlıklar ulumalar olacakmış. Belki de cennetin kapısına doğru uçuyorum. 

Fısıltılar kulağımda. Kalbini unutma, o kanlar boşuna akmadı, kalbini unutma. Ağlıyorum ama gözyaşı yok. Kendi kanımda boğulmak istemem. Yine uçmalıyım.

Boşlukta uzayda boşluk var sadece. Hiç sığınacak yer yok. Soğuk rüzgarlar kanımı alıp götürüyor. Kaderimle yüzleşmeliyim. Kaderim buymuş. Şimşek çaktı birden ve kargalar gördüm. Zorla kaldırdım kılıcımı ve tüm kargaların canını aldım. Şimşekler kargalar boşlukta da varmış diye düşündüm boşlukta döne döne uçarken.

Melekler geldi gel seni kıyıya götürelim, yaralarını saralım dediler. Yok dedim daha önce neredeydiniz? Bırakın uçayım bırakın uçayım. Yıldızlara. Gölge olayım. Yıldız olayım. 

40 yorum:

  1. İlk Yorum benden :D Bende Uçmak İstiyorum :D Kendimi buradan, bu gerçeklikten kopartmak, bir bulut gibi yükselip uzaklaşmak, dışarıdaki nemli yaz gecesine karışmak ve uzaklarda bir yerde; dağların üstünde ayrışmak, yok olmak istiyorum. Ama buradayım; bacaklarım birer beton sütun, ciğerlerim havasız, boğazım yanıyor. Öyle uçup gitmek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin ömer.

      hayalinde git yaa sen de :)

      Sil
  2. Mitoloji? Terazi takım yıldızı :))) Ama bana daha çok Hezarfen Ahmed Çelebi konuşuyor gibi geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      :) pegasus havayolları reklamı yaaa :)

      Sil
  3. Bu savaş hiiiç bitmez Deep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır.

      eyvahlar olsun :)

      Sil
  4. Hey ama bu çok güzel :) Astrea hıımmm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      seversin sen böyle şeysileri :)

      Sil
  5. Güçlü bir ruh, yalnız bir insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şüpheci karakter.

      astrea ivit ivit öyledir kendileri :)

      Sil
  6. Astral seyahat diyorsun yanii :) ben de geleyim birlikte gidelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa.

      vizen var mıııı :)))

      Sil
    2. Vizeye ihtiyacım yok :)) hava mı da atarım :P

      Sil
    3. mariposa.

      hah haaa astral vizen var haaa sen özelsiiin :)

      Sil
  7. Uzaya çıkmadan kendimi boşlukta hissediyorum. Bu nasıl bir durum deepcim:D
    Hiçbir şey benim için normal değil ne kadar anormalim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. le yan.

      seni de böyle bir model yapmışlar yaaa :)

      Sil
  8. hala yaranın acısını duyarken kim elini uzatsa daha önce neredeydin denir sanırım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedili evin tarzı.

      de mi yaa off yaaa :)

      Sil
  9. Gölge olayım, yıldız olayım... Kalbindeki tezat dilinden şiirsel akmış... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      öyle geldi işte yaaaa :)

      Sil
  10. Ölülerin çığlıkları, hayal etmek bile tüyleri diken diken ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul hanımefendisi.

      diken gören gül de görermiş :)

      Sil
  11. mitolojik bir pasaj gibi ...

    YanıtlaSil
  12. Hak ölmüş, adalet kan ağlıyor desene. İnmez mi artık yer yüzüne?
    Bu arada kurguna ve ifade edişine bayıldım ;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Okur okumaz Mavi Yıkıntı diye bir kelime geçti aklımdan :)
    Yani hem güzel ama aynı zamanda dibe çöküş.
    Sarhoş olup unutup hafiflemek serinlemek gibi bir his ama ondan sonra daha büyük bir sıcaklığı karşılamak gibi ardından bir baş dönmesi.
    Uçurumdan atlamanın korkusuyla uçmanın hafifliği arasında çekilen çelişki ve korku.Atlayıpta kanat çırpmanın sandığın kadar kötü olmaması ve ansızın kuş olmayışını hatırlaman.Niyetin bellidir ama yürüyerek inmeyeceksindir uç yüksekliklerden çünkü gökyüzünde süzülüşünü seyre dalmaktan çok içindeki denizlerin boğuluşunda gelip bir yıldızın bir bulutun ruhunu çıkarı vermesini dilersin gün yüzüne.İşte ozaman bir bakarsın ki kızıla dair ne varsa yorgun ama tatlı kiraz bir gün batımına sığmıştır tüm acılarınla birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      vallahi bu yazdığın şiir olduuuuu :)

      Sil
  14. Fantastik yazmayı denedin mi Deep? Bize fantastik hikayeler suuun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      deneriz bee nolcaaak :)

      Sil
  15. Fantastik bir filmden bölüm gibiydi çok beğendim.

    YanıtlaSil
  16. şu aralar bir uçup gidesim var zaten buda iyi oldu :))) Bırakın benii bırakın :))) salı verin gitsin küçük özlemii :)) :))

    YanıtlaSil
  17. Ilginc bir yazi olmus. Gotik gibi mi:) kurgularin enteresan deepcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      gotik iyi söyledin. ben de bunlara heavy metal yazılar diyorum. "sade ve derin" de böyle 3 yazı vardı. "derin mavi" de de 3 tane öykü var. frambuazlıda da 1 tane var böyle bir yazı. "derin mavi" de ayrıca birkaç tane heavy metal şiir de var :) ben bunları hayal edip yazıyorum. :)

      Sil
    2. Derin maviden heavy metal siir paylasabilir misin cidden merak ettim. Nasil oluyor ?

      Sil
    3. demirkadın demir.

      REQUIEM

      hiçbir yer hiçbir kimse güvenli değil
      korkma
      sen kanatsız bir çiçeksin

      yanarken öpeceğim seni
      en karanlık ay zamanında
      güneşin karanlığında

      yıldızlar yangındayken
      kanın saçılırken buzun üstüne
      acı bahçelerinden söküp alacağım seni

      fısıldayacağım en karanlık tutku sözlerimi
      kozmik lanet gemisinde
      seni şeytanın patikasına götürürken
      bedensel ve tinsel zevklerin doruğunda
      en sonsuzluk şiirinde

      ve ben hiçbir şey hissetmeyeceğim
      derin maskemin altında


      :)

      Sil
    4. Vuuu:) ultra heavy metal :) dikkatle okumak lazim. ;) cok tesekkurler ;) paylasirim bunu yarin izninle ��

      Sil
    5. demirkadın demir.

      dark deep :) peki bakalım :)

      Sil