9 Haziran 2016 Perşembe

KADIKÖY KİTAP GÜNLERİ


Bu yıl ilk kez düzenlenen Kadıköy Kitap Günleri keyifliydi. Çok sayıda yayınevi vardı Haydarpaşa'daki peronlar arasında. Standlar açık havada idi, çok güneş parlayınca gezmek zor olabiliyordu, bir de trenler öyle büyük ki insanın dikkati dağılıyor, trenler kitaplardan daha ilginçti.


Yayınevlerinin tümü yoktu ama çoğu vardı. Yayınevlerinin sahipleri ve editörleri, yazarları da geliyordu. Bilmediğimiz yayınevlerini görmek iyiydi. Sohbetler de vardı, imza günleri de. Selim İleri kitap imzalarken izledim. Biraz hastaymış, beli ağrıyormuş. Bir de tarih sohbeti dinledim. İlk açılış günü iki kez ziyaret ettim. Birçok yazar da vardı.

68 yorum:

  1. Aaaa ne güzelmiş keşke istanbulda olmuş olsaydım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      ilerde artık eşinleee :)

      Sil
  2. Kitap fuarlarını seviyorum ben. Söyleşiler, imza günleri ile daha da farklılaşıyor. Haydarpaşa Garı tarihi bir mekan. Ne anılara tanıklık etmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      gar kitaplardan daha ilginçti yaa :)

      Sil
  3. Ne güzelmiş. Keşke İstanbul da olsaydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      ilerde işallah :)

      Sil
  4. Ne güzel Deep! Uzun zamandır kitap fuarlarına gidemiyorum. Hep bir telaş. O yüzden biraz da imrenerek okudum yazını. Neyse önümüzdeki fuarlara bakıciyz inşallah ✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      bigün gidersin yaa :)

      Sil
  5. Güzel şehirde güzel etkinlik... Keşke orada olsam dedirtiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      görersin bigün :)

      Sil
  6. ben gidemedim bir türlü, çok da gitmek istemiştim oysa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      olsun seneye gidersin yaa :)

      Sil
  7. Benim yerime sen bir kez daha ziyaret eder misin? :}

    YanıtlaSil
  8. kadıköy kültür seviyor galiba. hep bir etkinlik hali, ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elçin biber.

      kadıköy evet kültürün beşiğidir ki :)

      Sil
  9. Ne iyi etmişin Deep… Haydar Paşa Garı zaten başlı başına bir güzellik. Çok gidip gelmişliğim var eskilerde. Trenler de en sevdiğim araçlar. Kaldı ki kitaplarla nasıl güzel olmuştur o yüksek tavanlı bina. İyi ki gitmişin ve biz de haberdar olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      kitap ve tren yakışıyo değil mi birbirine :)

      Sil
  10. Şu fuarın fotolarını gördüğüm bütün blog sahiplerini çok kıskandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      ayyy deme öylee :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. maviye iz süren.

      hepimizeee :)

      Sil
  12. bende gitmek istedim nasip olmadı ya tüh artık bir sonrakine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      evet seneye artıkın :)

      Sil
  13. Trenler harika olmaliydilar. Tren hastasiyiz biz:) (ben ve demir) ;oralarda senin kitap ta vardi belki de:)
    Ne guzel fuarmis deepcim. Tarih sohbetinde kim vardi konu neydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      yoktu benim kitaplar :) tarık tufan idi adı galiba. konusunu hatırlamıyom. tarih sıkıcı yaa :)

      Sil
  14. Çok gitmek istedim ama şehir dışında olduğum için kısmet olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      olsun artık seneye. :)

      Sil
  15. Ama ben de oradaydım hem de Selim İleri kitap imzalarken sohbet ederken oradaydım
    Görsek de birbirimizi tanımayız ne garip di mi?

    http://mavidebirnokta.blogspot.com/search?updated-max=2016-06-03T15:10:00%2B03:00&max-results=1&start=2&by-date=false

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      görsem seni tanırım ben. yazını okudum :) ben senden sonra gelmiş olmalıyım :)

      Sil
    2. o zaman bir başka bahara inşallah Çağla.. çok kesişiyor yollarımız

      Sil
    3. kadriye.

      istanbul küçük dimek ki :)

      Sil
  16. imrendim şimdi...
    yaşadığım şu küçük şehirde bırak kitap fuarını kitap satın alabileceğim bir kitapçı bile yok!
    neyse ki internet var. bir de böyle fuarlara gidip anlatanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar.

      hep o şehirde kalmazsın ki ömür boyuu. gelcem sanaa. giremedim bikaç gün bloguma :)

      Sil
  17. hafta sonu devam edecek miydi hafta içi gidemedim :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      yok geçen haftaydı bitti.

      Sil
  18. ya gördüm ama gidemedim sınavım vardı belki seneye denk gelirim diye umuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      işallah artık seneye :)

      Sil
  19. güzel günler dilerim deep :)

    YanıtlaSil
  20. Gitmeyi çok istedim ama fırsatım olmadı yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık anne.

      olsun yaa önemli değil ki :)

      Sil
  21. Cok güzell gerçekten Istanbulda olmayi cok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şym coture.

      olursun ki bigün :)

      Sil
  22. ben kaçırmıştım sen gitmişsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokomell.

      önemli bişi diil yaa :)

      Sil
  23. Sevmem o haydarpaşa garını. Severim de sevmem. İçinde kahve de olsa kitap da olsa sevmem. Severim de sevmem işte. Veda şeysileri...

    YanıtlaSil
  24. Ben gidemedim ya, hem üşendim hem de nasıl olsa bir süre kitap almayacağım, belki gidersem tutamam kendimi diyerek istemedim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat ocak.

      iyi yapmışsın :)

      Sil
  25. Tüh ya keşke İstanbul'da olsaydım dedim bir an :(

    YanıtlaSil
  26. Böyle açık havada ne kadar güzel gözüküyor. Biz de Alaçatıda böyle kermes gibi bir şey gördük göbekte falan mıydı neydi baya tabii Alaçatının her haline hayran kaldım. Kitap falan satıyorlardı baba 2 dakika dur sen burdan 1 kitap alayım geleyim demiştim. Gerçekten kitap gördüm mü dayanamıyorum. Alaçatıya gitsem de bin tane fotoğraf çeksem diyorum :) Yaz çok güzel yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      hatırlıyom ki. baban uzun zaman durmamıştı çabuk gidelim işimiz var demiştii :) yazın işallah gidersin ki yinee :)

      Sil
    2. Ben bunları demiş miydim ya ? :) Yine olabilir belki :)))

      Sil
    3. irem yağızel.

      işallah işallah :)

      Sil
  27. Şu an Kadıköy'deyim bitmemiştir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağlar arslan.

      geçen hafta bitmişti kiii :)

      Sil
  28. İstanbul'da olduğun halde böyle güzel etkinliklere katılamamak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs. soda.

      sana uzak demek kiiii :)

      Sil
  29. Bu yıl gittiklerimin arasında favorim oldu! :D İstediğim yayınevleri vardı -özellikle Metis- ve trenlerin arasında kitap incelemek mükemmeldi Deep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      evet evet trenler ve metis bence deee :)

      Sil
  30. ben de gittimm. ama inanılmaz kalabalıktı. hem sevindim insanların kitap almasına hem de afakanlar bastı. son reyonlarda çok yoruldum öyle boş boş baktım. kitap aldın mı? aldıysan neler aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      hiç almadım yaaaaa :) trenlere baktım sadeceeee :)

      Sil
  31. Kirşehirde ben varken ilk kez kitap fuarı düzenlendi biliyon şansına dedi herkes çok heyecanlanmıştım hemde yurdumun önünde kuruldu standlar kitapların olduğu her yer güzel ama hep kitaplarla geçsin ömrümüz dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      bence de yemek yiyelim ve kitap okuyalım yeter işte :)

      Sil