7 Temmuz 2016 Perşembe

FİLM LİSTESİ



Kara Tahta, 2000, İran

Cennetin Çocukları, 1997, İran

Bir Kız (Flickan), 2009, İsveç

Alıç Ağacının Altında, 2010, Çin

Kırmızı Renkli Gri Kamyon, 2004, Sırbistan

Savaş Cadısı, 2014, Kanada

Lizbon’a Gece Treni, 2013, Portekiz

Metalci, 2013, İzlanda

Buzdan Hayaller, 2003, İzlanda

Once, 2006, İrlanda

Düşüş, 2006, Hindistan

Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak, 2004, Türkiye

Ah Güzel İstanbul, 1966, Türkiye

Vesikalı Yarim, 1968, Türkiye


2015 yılında izlediğim 181 film (6’sı sinemada, diğerleri netten) arasından 4/4’lüklerin listesi.

(devam edecek)

32 yorum:

  1. Bu kadar kitap okuyup bu kadar film izliyorsun da sosyal hayat yaşayabiliyor musun merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      sosyal hayat, sinema konser tiyatro filansa hepsine gidiyorum. yüzmek, gezmek de yapıyorum. ama yalnız başıma :) insansız sosyalim ben yaaa :) hayatın içinde ama insansız :)

      Sil
    2. Benim de yaşadığım size benzer bir hayat :) Sınırlı sayıda insanlayım ama iletişimlerde iyiyimdir :)

      Sil
    3. daha mutlu yaşam.

      anlamıştıım bunuuuu :)

      Sil
  2. İran, Çin ve Hindistan ilgimi çekti. Bakarız gari. Teşekkürler Deep!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      üç ülkenin de listedeki filmleri çok çok iyi :)

      Sil
  3. Galiba en sondaki iki tanesini biliyorum. Bir düşüneyim önce. Rüzgarda kitabımı okurken -bil bakalım hangi kitabı okuyorum Derincim :)- bir toparlayayım zihnimi, yazarım listedekileri izleyip izlemediğimi. Ama trenleri çok sevdiğimden bir de Çin filminin kültür ögeli olacağını bildiğimden fırsatım olursa eğer, izleyeceğim. Bu bir söz değil ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bilemediiim ipucu verseneee hihihiii :) lizbona gece treni bir edebiyat filmi, kaçırma :) çin filmi çok çok iyi :)

      Sil
    2. Olur, izlemeye çalışırım. Bu arada, bilemediğin bir şeyi tesadüfen öğrendiğime sevindim deep.

      Sil
    3. acemi demirci.

      şanslısın sen :))))

      Sil
  4. Güzel liste, ellerine emeğine sağlık. Cennetin cocukları ve karpuz kabuğu tekrar seyretsem iyi olur cok Zaman geçti aradan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize her yer okul.

      ikisi de ne film ama yaa :)

      Sil
  5. Valla çok aktifsin Deep. Senin bir günün 36 saat mi acaba? Nasıl yetişiyorsun her şeye Sunbaee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem kuklası.

      akşamlar ve haftasonları hep yalnızım. ondan ondan sanbeee :)

      Sil
  6. Sen süpersin :) şaşırığ kalıyorum sana hem film hem kitap kurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesrin.

      en sevdiğim şeyler yaaa. bi de müzik ve yabancı dil :)

      Sil
  7. Vesikalı Yarim ve Cennetin Çocuklarını izlemiştim...Diğerlerine de bakmalı Hint yapımı olanı merak ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      hint yapımı olan en iyisi ve en sevdiğim :)

      Sil
  8. süper liste Deepcim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      valla bu liste çok iyi oldu sayiden de :)

      Sil
  9. Listedeki türk filmlerini izlemiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      üçü de çok iyi film yaa ve bence türk sinemasında ilk 10'a girerler :)

      Sil
  10. Ya böyle her telden film izleyip, kitap okuyorsun ya hayran kalıyorum sana.
    Ben halaaa belirli türlerin etrafında dön dur. Elim gidemiyor bir türlü. Ama şu an etrafında dolandığım türlerden yavaş yavaş kopacağım inanıyorum.
    Gözüme en çok çarpan Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak oldu. izleyeceğim onu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra ünal.

      yaa böyle daha renkli oluyor yaa. karpuz kabuğu. çok güzel yaa :)

      Sil
  11. Bir cennetin çocuklarını izlemişim 😢
    En çokta karpuz kabuklarında gemiler yapmak'ı merak ediyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      çok güzel ya o karpuzlu olan :)

      Sil
  12. Vaaay ilk defa izlediğim bir şey var yeeeeee :D Cennetin Çocukları'nı ben de 2015'de izlemiştim ve beni çok etkilemişti film ya. Bak aynı yönetmenden Cennetin Rengi var, onu da izle. Hatta önerisini yapacaktım blogda bu yakınlarda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözde türker.

      cennetin rengi. izlememişim. izliycem hemen :)

      Sil
  13. Ahmet Uluçay'ın güzel sineması..
    Karpuz kabuğundan gemiler yapmak'ı 2-3 sene önce izlemiştim hala etkisinden çıkamıyorum, çok kırılgan çok hoş bir film. Listeni çok sevdim deep:)
    Emdb diye bir uygulama var çok işe yarar, biliyorsundur belki. Filmlerini orada da biriktirebilirsin diye söyleyeyim dedim, iyilikle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minel.

      embd. baktım şimdi. tamam :)

      Sil
  14. uğursuz olan 2016 mı ne bilemedim ama bu listedekilerini çok seviyorum hepsi biricik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayy uğursuz denmez öyleeee :)

      Sil