4 Temmuz 2016 Pazartesi

KİTAP LİSTESİ 2



2016'nın ilk altı ayında 40 adet kitap okumuşum. Eh bu fena diil.

Bu kırk kitaptan onbeşi en iyiler. Hatta bu liste iftihar listesi gibi olmuş. Rüya takımı. Umarım hep böyle kitaplar okurum.

Don Kişot-Cervantes
Kuşlar-Tarjei Vesaas
Martin Eden-Jack London
Doktor Jivago-Boris Pasternak
Prens-Makyavelli
Gazap Üzümleri-Steinbeck
Vadideki Zambak-Balzac
Eugene Grandet-Balzac
Oğlak Dönencesi-Henry Miller
Dinle Küçük Adam-Wilhelm Reich
Dua Saatleri Kitabı-Rilke
Ve Yüzlerimiz, Kalbim, Fotoğraflar Kadar Kısa Ömürlü-John Berger
Boğaziçi’nde Bir Gezinti-Dionysios Byzantios
Theo’ya Mektuplar-Van Gogh
Bitmeyen Aşk-Pınar Kür

Hepimize huzurlu keyifli sevgi dolu bayramlar.

42 yorum:

  1. Maşallah sana! Mutlu, huzurlu bayramların olsun!

    YanıtlaSil
  2. Huzurlu ve mutlu bir bayram temenni ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ben deee :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      sana daaa ciciiiş :)

      Sil
  4. Dokuz tanesinin kimisi ta lise yıllarımda okunmuşum meğer listeye gz attığımda fark ettim. Lise de ya da ortaokulda yaşımın kitaplarını değil de yetişkinlerin kitaplarına merak sarmamın kötü yanı, bugün hatırlarken bazı kısımların netliğinin olmaması :) Gazap Üzümleri, ders kitabımızdı. Steinbeck'i sıkça okumuştuk. Mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      evet çok erken yaşta ağır eserler okumuşsun sen :)

      Sil
  5. Ay çok kıskandım ne kırkı ancak 20 olmuştur benim.
    Çok da güzel kitaplar okumuşşsun bu arada Deep'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat izlerim.

      okursun sen de bi ara yaaa çok çok kitap :)

      Sil
  6. Ne güzel bir liste... Keşke ben de okuyabilsem böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      okursun ki çocuklar büyüsün azcık madem :)

      Sil
  7. "Ramazan" Bayramın mübarek olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      tamam "şeker" değil :)

      Sil
  8. Ayy çok güzel gazap üzümlerini çok merak ediyorum ya ve hiçbirinide okumamışım zevklerimiz farklı olsa gerek o yüzdendir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      aynı olmasın yaa daha eğlenceli böleee :)

      Sil
  9. Çok güzel kitaplar okumuşsun, özellikle de Martin Eden. :) Favorilerimdendir kendisi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esma tezgi.

      martin eden çok çok iyi yaaa :)

      Sil
  10. Maşallah, sahiden rüya gibi bir liste olmuş, neyse bir kaç tane okuduğum var bu seferki listede, onlarla avutuyorum kendimi. Hepsi okunması gereken kitaplar, tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat ocak.

      bu liste sıkı oldu he :)

      Sil
  11. Sadece iki tanesini okudum :( bravo harikasınız
    İyi Bayramlar 💝

    YanıtlaSil
  12. umarım okursun güzel insan :) şeker gibi bir bayram geçirmen dileğiyle iyi bayramlar ....

    YanıtlaSil
  13. Darısı bizim başımıza :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de sadece 3 tanesini okudum klasikleri okumayı ben de çok severim :) Hayırlı huzurlu mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  15. İçlerinden 4-5 taneyi ben de okudum oğlak dönencesi de okuma listemde ;) iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  16. İstanbul'un şimdiki bayramlarını dinlemeyi isterdim. Ben bugün eski Aksaray bayramlarını anlattığım öykümü paylaşınca aklıma geldi. Tabi ki eskisine benzemeyecek; ama yine de belki bir nüans?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      bilemedim valla istanbulun bayramları mı var kii :)

      Sil
  17. Geçmiş olsun Derin. İstanbul'a sel gelmiş, öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      evet ya, gelmiş, ama ben görmedim yani, bizim bu taraflarda yani, nişantaşı maçka osmanbey burlarda olmadı.

      Sil
  18. Deep, Face'den 2 kitabevi falan vardı istek göndermeye başladı böyle kitabevi yayıncılıklar falan. Seginus Yayınları ile Birlik Kitabevi'ni duydun mu ? Kitap çıkartan tanıdıkların var mı buralardan ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      duymadım ama baktım benim yayınevlerine benziyooo :)

      Sil
  19. Don Kişot Dinle Küçük Adam
    Martin Eden okuduklarım. Bu üç kitaba da bayılmıştım. Bitmeyen Aşk. Jivago, vadideki zambakta elimin altında okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplarla beslenmek.

      sölediklerin hep müthiş kitaplar :)

      Sil
  20. Okuma hevesin hiç azalmasın ya kendinle gurur duymalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      hele şimdi daha çok okuyom. bi süreliğine film ve diziyi kestim :)

      Sil