3 Temmuz 2016 Pazar

KİTAP LİSTESİ



2015 yılında 54 adet kitap okumuşum. Çok değil. Yüzlerce film ve dizi de çok izlediğim için kitap sayısı düşük olmuş. En az 70 olmalıydı.

Okuduklarım arasında 4/4'lük olanların listesini veriyorum.


YERLİ

Amanvermez Avni-Ebüssüreyya Sami
Akşam Güneşi-Reşat Nuri
Gelmiş Bulundum-Edip Cansever
Her Gece Bodrum-Selim İleri
Yaz Geçer-Murathan Mungan
Yunus Emre Divanından Seçmeler
Barbar ve Şehla-Ahmet Telli
Bir Umuttan Bir Sevinçten-Refik Durbaş

YABANCI

Jude-Thomas Hardy
Murphy-Beckett
Şiirler-Pablo Neruda
Babalar ve Oğullar-Turgenyev
Pereira İddia Ediyor-Tabucchi
Stiller-Max Frisch
Zen Ustaları
Pıtırcık Tatilde-Sempe
Mülksüzler-Le Guin
Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şoförü-Edgar Keret

BLOGÇULARIN KİTAPLARI

Aynadaki Göz-Kezban Şahin Taysun
Geriye Kalan-Makbule Abalı
Göçebe Şehrin Efendisi-Hamiyet Akan
Gülkurusu Öyküler-Gonca Keskin
Albümdekiler-Gülsen Varol
Düş Batımı-Hanife Mert
Beni Sevmek Zorundasın-Erdi Karadeniz
Ters Düz-Mert Ofluoğlu

48 yorum:

  1. Türkiye'de 12 kişi başına 1 kitap düşerken sizin rakam hayli yüksek :) Tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ya yılda 100 olmalı yaaa off yaaa :)

      Sil
    2. Rakama takılmayın.Nitelik daha önemli :)Sevgilerimle :)

      Sil
    3. daha mutlu yaşam.

      nitelik tabisiii ama kitap hayatta en sevdiğim şey yaa :)

      Sil
  2. Böylesine yoğun günler arasında hiç de azımsanmayacak bir sayı.Ortalama her aya beş kitap düşüyor. Mutlaka sindirerek okunmuş kitaplardır bunlar. Kutlarım.
    Sağlıklı günlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      sindirerek ve çoğu da çok iyi kitaplar ama daha çok okumalıyım :)

      Sil
  3. Maşallah harikasın listelerindeki kitapları dikkate alacağım. Çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feride.

      bu listede bazı kitaplar inanılmaz iyiii :)

      Sil
  4. Maasallah benim gecen seneki sayım 20 lerde kalmıştı ;( film ve dizi yok üstelik ;) baktım kitap okutmuyor bu veletler Bana ben de indirdim e kitaptan jules verne kitaplarını sesli okuyorum çocuklar da dinliyor. ;) okumak için çareler tükenmiyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize her yer okul.

      ne güzel bir formüüül :)

      Sil
  5. Harikasın !!! tebrikler deep ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      kızdım ya az geldii. bu yıl intikam alcam kendimden :)

      Sil
  6. Yıl, elli iki hafta. Okuduğun kitap sayısı elli dört Derincim :) Kızma kendine. Her hafta bir kitap hatta biraz fazlası olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      iyi ama az yine de. ben başlayınca bi gecede bitiriyom bi kitabı yaa :)

      Sil
  7. Türkiye ortalamasının çok çok üzerinde bir rakam olduğu kesin. Yalnız bahsettiğin kitaplardan çoğunun adını bile duymamış olduğumu fark ettim. Bİr de selim ileri demişsin, sevemedim gitti. gerçekten 4/4 olduğunu düşünüyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      her gece bodrum. evet dört dörtlük bir roman bu. :)

      Sil
  8. Harika! Entellektüel insan, tebrik ediyorum seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      ne entelektüeli yaa. :)

      Sil
  9. Okuduğun blog yazılarını da ilave edersen sanırım 100ü geçersin.
    Benim böyle bir düşüncem yok o yüzden rahatım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      ya kitap hayatta en büyük tutkum yaa :)

      Sil
  10. 45 çok derken 100 hedefe bravo derim. Hızlı okuma teknikleri mi biliyorsun? Nasıl okunur yoksa😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      yok yaa. saatta elli sayfa okuyorum romanları :)

      Sil
  11. Mülksüzler... Bence de 4/4lük. Okumasi zor ama sonuç şahane. Diğerlerini de not alacağım tabii. Ben de 2015 okuduklarımı paylasayim diyorum ama hep erteledim 😂 2016da da elle tutulur pek bir sayı olmayacak sanırım....

    YanıtlaSil
  12. Önceki seneler cok okudum. Lakin bu sene baya az oldu. Okul filan iyice karıştı. Bende tatilde kitap okumanın keyfine varmaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. le yan.

      tatilde kitap okumak büyük mutluluk kii :)

      Sil
  13. Kasım 2015'den Temmuz 2016'ya kadar 70 küsür kitap okudum. Evden çıkmamanın faydaları. :)

    Mülksüzler benim de okunacaklar listemde. :)

    YanıtlaSil
  14. Valla bravo, bende kitap blogu yazıyorum diye geçiniyorum. :D
    Gerçi hiç sayı tutmadım bugüne kadar ama anca o kadar oluyordur benim, genelde daha azdır herhalde. Bir de listeye bakıyorum, neredeyse hiç birini okumamışım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat ocak.

      ya kitap en birinci tutkum yaa :)

      Sil
  15. Tebrik ediyorum sevgili deep. Harikasın ne diyeyim. Tevekkeli değil dört kitabı bu kadar çabuk çıkardın..:) Gerçekten kutluyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanife mert.

      senin de olsun hadi inşallaaah :)

      Sil
  16. Ben 52'yi aştığım zaman kendimi başarılı buluyorum o yüzden bence çok iyi bir sayı:) Listeden de Babalar ve Oğullar ve Ters Düz dışında okuduğum başka kitap yok:) kolay gelsinnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      haftada bir fena değil evet. :) listede klas romanlar var. onları okursun belkii :)

      Sil
  17. Tebrikler!!!! Güzel bir paylaşım , elinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Benim de bayramda okunacak 6 kitabım var 2'si bitti bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      he maşallah iyi skor :)

      Sil
  19. Sana ne diyeyim ki Deep, muhtesemsin :) Tebrik ederim.
    Ayrica mutlu, huzurlu guzel bir bayram gecirmeni dilerim :)

    YanıtlaSil
  20. Ooo maaşallah ben hiçç ağzımı açmayacağım bu konu da:)))) eskiden çok okurdum(ben de eskidim bu arada ya:)) son bir iki yıldır kitap blogları sayesinde tekrar vakit ayırmaya başladım .:)
    Sevgiler mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  21. Okumak istediklerimi okumuşsun Deep :D Bu sene hedefine erişirsin, hem film de lazıım :D İyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      efeeet :) senin daaa :)

      Sil
  22. Sanırım hayalimdeki hayatı yaşıyorsun Deep...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      hayalinde kalsın işte sadeceeee :)

      Sil
  23. Kitap yazan blogçuların listeside uzar inşallah diye geçti içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      işallah tabiiii herkes yazsııın :)

      Sil