14 Temmuz 2016 Perşembe

SEVİYE HANIM



Seviye Hanım, Twitter'da keşfettiğim arkadaşım. Videolar çekiyor. O benim neşe kaynağım. Seviye Hanımın seviyeli videoları.

Videolarını izlerken aman Seviye Hanım diye şarkılar söylüyorum, aman Cevriye Hanım gibi. Çok ciddi konularda çok ciddi düşüncelerini paylaşıyor ama çok komik. Seviyeli komik.

İzmire gidiyor ve Kordonda İzmirlileri eleştiriyor, moda şovu yapıyor, Kore Pop üzerine düşüncelerini paylaşıyor. Kendisi atletik de aynı zamanda, düzenli olarak beyin jimnastiği yapıyor.

Şiir seslendiriyor, şiir yazıyor, kitap yazıyor, kedisi Fuzuli de seviyeli bir karakter. Çocukluğu güzel geçmiş. Seviye Hanım bizimle bilgilerini paylaşıyor. Kültürümüzle nasıl etkileriz insanları, bunu da anlatıyor. Çantamda Ne Var bölümünde yedek varis çorabı taşıdığını görüyoruz.

Yorumlar da keyifli. Ona gelen yorumlar ve cevapları. Rüya yorumları, nasıl seviyeli olunur, Seviye Hanım her derde deva.

YouTube'a "Seviye Hanım" diye yazarsanız onlarca videosu geliyor.


Seviye Hanım Twiitter'da:

https://twitter.com/SeviyeHanim

17 yorum:

  1. Çok değişikmiş,baktım videolarına :)

    YanıtlaSil
  2. Seviye Hanım İzmirlileri eleştiriyor deyince nesi var İzmirlilerin eleştirecek diye merak etmiş, eee biraz da bozulmuştum bir İzmirli olarak. Neyse ki eleştirdiği konular genel olarak öğündüğümüz konular. Gavurluğumuzla öğündüğümüz gibi:))

    YanıtlaSil
  3. İlginçmiş...twitter hesabımı kapattım ama herkese açıksa Seviye hanımın twitlerine bakacağım merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  4. Seviyeli arkadaştan seviyeli mesajlar... Çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker. Hep böyle sevecen insanlarla dolsa dünya, kin ve nefret olmasa..

    YanıtlaSil
  6. videosunu izledim çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  7. Youtube, hiç ilgimin olmadığı hesaplardan. Yazılarım nedeniyle zaten mevcut hesaplarım da. Yoksa zaman ayırmazdım. Dağ, doğa gezileri dururken.

    Sevinmeyi, gülmeyi çok özledik. Komedi zaten benim görseldeki beylik seçimim. İyi oldu öğrendiğim. Teşekkürler Deep.

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel tanıtımdan sonra merak ettim doğrusu.. Hemen bakmak üzere ayrılıyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. komik şeylere bayılıyorum ben de . seviye hanıma bakayım bi ;)

    YanıtlaSil
  10. tişkirlir irkidişlir. seviye hanım ivit kendine özgü ve eğlenceli yaa:)

    YanıtlaSil
  11. Değişik ilginç bir kişilik İzmiri eleştiren videoyu gördüm görmeseydim daha sevimli gelecekti gözüme ordan puan kırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      izmiri komik eleştiriyo yaaaa :)

      Sil