6 Ağustos 2016 Cumartesi

ALTIN ÇAĞ



Ezgi Duran

Altın Çağ, ezoterik veya gizemli dediğimiz türden bir kitap. Baştan sona çok ilginç. Çünkü, çok değişik ve farklı bir bakış açısı ile yazılmış çok da iyimser ve olumlu bir eser.

Bu şaşırtıcı kitapta öncelikle bir zamanlar dünyamızın yaşadığı altın çağ anlatılıyor. Bu çağa tekrar gireceğimizi, bunun için belki de sevgi dolu ve masum olmamız gerektiğini  belirtiyor.

Altın çağ, çeşitli kültürlerin tarihlerinde ve kitaplarında yer alan bir mutlu çağ, bolluk çağı. Sonra da gümüş, tunç ve demir çağları geliyor. Şimdiki çağ demir çağı dünyamızın.

Kitapta, kültürel yönden sonra bilimsel yönden de altın çağ anlatılıyor. Altın çağa tekrar girileceğinin izleri belirtileri gösterildikten sonra bu çağa ayak uydurabilmemiz için gerekli değişimler ve ilerlemeler belirtiliyor.

Dünya üzerinde açıklanamayan tüm belirtiler açıklanıyor ve ardından dünyada ve Türkiye’deki altın çağ merkezleri sıralanıyor.

Belki de altın çağa biz isteyerek ve değişerek girebileceğiz. Çektiğimiz tüm sıkıntılar da huzur öncesi bulanıklık. İnsanoğlu, huzurun ve mutluluğun, bir zamanlar var olup da kaybolan Mu ve Atlantis uygarlıkları gibi kaybolmaması için biraz çaba göstermeli herhalde. Çaba da sadece sevgi ve sanattan geçiyor.

Bilgilendirici, yatıştırıcı ve iyi kalpli bir kitap.

Not:4/4

35 yorum:

  1. Bilgilendirici, yatıştırıcı ve iyi kalpli bir kitap

    ne hoş bir tanım bu böyle ...
    sevgiler Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemika.

      senin gibiiii işteee :)

      Sil
  2. Metro nedeniyle iki kez Kızılay'daki en büyük kitapçı önünden geçerim haftada bir gün. Dönüşte bakardım eğer daha önce bu yazıyı okuma fırsatım olabilseydi ki telefonumun yalınlığı, internete bulaşmamışlığı nedeniyle de yok :)))

    Benzeri kitaplardan epeyce okudum. Teşekkürler Derincim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      piki mademsi :)

      Sil
  3. Daha önceki yayınından sonra alıp başlamıştım okumaya,ara ara okuyorum,bir sefeerde okumalık değil bence bu kitap.Ağır ağır,sindire sindire okumak kazım.Bir çok kişiye de tavsiye ettim.Gerçekten güzel yazılmış,öyle sallamasyon yazdım oldu kitaplardan değil.İnsanı umutla dolduruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      ya ne olumlu ve hoş bir dili var di mi yazarın :)

      Sil
  4. Altın erkeklere haramdır, kadınları da pek bir meşgul eder. En iyisi yerinde dursun. İşin latifesi tabi bu. İnşaallah manen altın çağları yakalarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      işallah yakalarız yaa :)

      Sil
  5. distopik ve ütopik kitapları severim. ama sanki bu ütopikten ziyade biraz daha 'evet, olabilir' tarzı gibime geldi.
    insanların gönlünde kelebekler uçuşturan yapımları seviyorum.
    arada bir pembe gözlüklerle dolanmak keyifli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      ya bu kitap çok olumlu iyimser ve insana iyi geliyor :)

      Sil
  6. Son bir yıldır merak edip denk geldikçe okuduğum konular.Kitabın ismini de çok duydum.Demek ki edinmenin zamanı gelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytül örcün.

      oku oku çokoş kitap :)

      Sil
  7. İlginç bir kitaba benziyor. :)

    YanıtlaSil
  8. -bilgilendirici- yi gördükten sonra tamamdır dedim, merak ettim deep.
    Fotoğraftan ötürü acıkmış da olabilirim. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ause esua.

      nefis köfte di mi :)

      Sil
  9. Ve Deep'in yemek sofrası!:)

    YanıtlaSil
  10. Türkiye'deki altın çağ merkezleri nerelerdeymiş, Şirince vardır kesin?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      pamukkale, karya, hattuşa, göbekli tepe imiş :)

      Sil
  11. kitabın konusu ilgi çekiciymiş.. merak ettim doğrusu.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine öztürk.

      ilginç ve hoş kitap vallası :)

      Sil
  12. bunu değil ama bu konuda ezoterik kitaplar okudum baya insana umut veriyor hakikaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      di mi di mi ben de seviyom :)

      Sil
  13. Ben böyle kitapları yazarın özgeçmişine bakarak okuyorum, ilk aklıma gelen arkeolog olduğu, öyle mi? bu konuda kısaca bilgi verebilir misiniz? sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      meslekini bilmiyom valla :)

      Sil
  14. Yeterince sevgi dolu ve masum olursak şirinleri de görebilir miymişiz peki??

    YanıtlaSil
  15. yeps , yazarın kendisi de görmemiş henüz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      gördü de yorum yapmadııı :)

      Sil
  16. Kitaplarada kızmıyor değilim hani.Gidip iyi birşey okuyorsun ve asıl gerçeğe dönünce daha büyük bir umutsuzluğa düşüyorsun.Değişim mi zor var olana alışmak mı bilemedim :)

    YanıtlaSil
  17. Köfteler olunca kitaba ilgim kaymadı bir sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      köfteye ben de bayılırııım :)

      Sil