21 Ağustos 2016 Pazar

DERGİ LİSTESİ


Son aylarda birçok dergi okuyup blogumda yazdım. Bütün dergileri okuyup yazacağım. Şimdiye dek olanların bir listesi. Dergileri ikiye ayırdım. Edebiyat dergileri ve diğerleri, diye. 

Genel:

Genç Sanat (Görsel Sanatlar)
Hayal Perdesi (Sinema)
221B (Polisiye Edebiyat)
Evim (Dekorasyon)
UPXIV (Yer altı)

Kültür Sanat Edebiyat:

Çukur Mecmua
Ayarsız
Mahzen
Fil
Pul Biber
Cins
Bavul
Nepal Fanzin
Moral 0
Plüton

Genel ve Kültür Sanat Edebiyat dergilerinin listesi idi bu. Edebiyat dergileri olacak ikinci listede.

26 yorum:

  1. İşin yok mu ki senin, gidip çalışır mısın lütfen :))

    YanıtlaSil
  2. Bir yerde bedava bulursam bakarım ama dergi pek bana göre değil. :)
    Eskiden burda dergisi alırdık ama şimdilerde hiç bana göre bir şey olmadığından almıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gazete bayileri kalmadı artık. Büyük kitap evlerine uğramalı almak için.
    Neyse ki hazırladığın listeler sayesinde birkaç çok eski olduğundan çok bilindik dergi dışında da edebiyat dergisi olduğunu biliyoruz. Bu durumda ne almak istediğimizi biliyoruz yani :))) Adı çok bana yakın gelen bir dergi hep aklımda zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      sen deeee kuş dergisi çıkaaar :)

      Sil
  4. harika bir liste. hep dergi alırken saçmalıyorum. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      bişi bişi diil :)

      Sil
  5. Hasbinallah! Ben adını duymadım, millet almış okumuş. Vallahi pes. Pesimist olcam yakında.

    YanıtlaSil
  6. ay yine donattın beni:) Sağol ol varol deep. İyi ki varsın be ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel sevren pınar.

      yaparım ben :)

      Sil
  7. 221B iyi :D Dergi okumak yerine kitap okumayı tercih ettiğim bir dönem. Ancak yine de dergilere haksızlık etmeyeyim, iyi ki var bu kadar çeşit çeşit konuda basılan ve okunan dergiler. Bir süre sonra gelip tekrar bakmalı buradan o halde :)

    YanıtlaSil
  8. Çok doğru paylaşımlar deep tebrik ediyorum seni...
    Kitap okumak zor geliyorsa al bir dergi o kadar...

    YanıtlaSil
  9. Bir kaç derginin ismini duymuştum. Ama daha elime alıp karıştırmak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürlük savaşçısı.

      üniversitede okursun artık :)

      Sil
  10. Bu kadar çok şeyi bir arada nasıl yapıyosun yaaa! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ay hep kültür sanat şeysileri yaa :)

      Sil
  11. Kültür sanat dergilerinden en çok sevdiğin hangisiydi ve nereden aldın? Ay nasıl mutlu oldum bu yazıyı görünce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arya.

      221B. mephisto istiklal caddesi :)

      Sil
  12. ve evet okuma azminede hayranım unuttuydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay ama en sevdiğim şey okumak yaa :)

      Sil