27 Ağustos 2016 Cumartesi

DİZİ LİSTESİ 2


Son bir iki yılda izleyip bloga yazdığım polisiyeler. Aralarında kötü hiç yok. Çok iyi olanlar ve efsane olanlar var, The Wire gibi, ve bir de çok sevilenler. 

The Wire (A.B.D.)
The Mentalist (A.B.D.)
Bosch (A.B.D.)
The Fall (İngiltere)
How To Get Away with Murder (A.B.D.)
True Detective (A.B.D.)
Happy Valley (İngiltere)
The Americans (A.B.D.)
Den Som Draeber (Danimarka)
Forbrydelsen (Danimarka)
Bron/Broen (İsveç)
Cold Case (A.B.D.)

(devam edecek) 

29 yorum:

  1. Ben ilk Kore dizimi izlemeye başladım. Oh my venus :)
    Sempatik hoşuma gitti gibi :) konuşmalarını sevmedim sanki.
    Yine de fena değil, izleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      oh my venüs tatlı yaaa. alışırsın konuşmalara :)

      Sil
  2. Bir dizi biliyorum, hala yazarım hakkında. Bir de birkaç dizi bilseydim hangi zaman yeterdi bana diye düşündüm listeyi görünce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      :) ha haa eveet :)

      Sil
  3. Psikoloji içerikli dizi var mı bunların aralarında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Mentalist'i çok seversin,Cold Case de ilgini çeker

      Sil
    2. daha mutlu yaşam/sevda şahin.

      onlar olur evet. bron ve true detective de olur, the fall da :)

      Sil
  4. Hiçbirini izlememiş olmanın üzüntüsünü yaşamak için zamana ihtiyacım var :( Favorin hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uykusuz panda.

      1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12. hepsi favorim :)

      Sil
    2. Neyse ki yalnız değilim :D

      Sil
    3. bir garip seyma.

      :)

      Sil
  5. Beni bak,hepsi çok güzel diziler ha.Mentalist'in FBI a geçmeden önceki bölümler daha güzeldi.Cold Case sıkı dizi,Tru Dedectives ,Forbidekseyn hepsi sıkı diziler.Dizi zevkimiz de benziyor seninle.Stolker,I robot izlemediysen izle,onlar da güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      onları duydum bakarım :)

      Sil
    2. ı robot yazmışım ya la,Mr. Robot olacak o

      Sil
    3. sevda şahin.

      tımams :)

      Sil
  6. Bir türlü yabancı dizi izleme alışkanlığı edinemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre yıldırım.

      olsun önemli bişi değil :)

      Sil
  7. Ben bunların hepsini izleyemem ki:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hiçbirini izlemedim :'(
    Ya bu iki yıllık listede bizim Sense8 de var dimi Deep Sense :)
    Polisiye hariç aile dizi veyahut dram dizilerinde var mı listede ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      sense8 ayrıca yazmalı ivit :) bu listede yok ama var tabii, aile ve dram :)

      Sil
  9. Polisiye çok severim true dedective ilk sezon harikaydı ikinciyi çok sevemedim şu ara how to get away with murder seyrediyorum

    YanıtlaSil
  10. elinize sağlık:) biz de sayfamıza bekleriz http://adabikozmetik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adabı kozmetik.

      hoşgeldiniiiiz :)

      Sil
  11. Bron/Broen (İsveç) ve Cold Case (A.B.D.) izlemişliğim var, vakit bulsam hepsi sıradan geçecek de hastalardan sıra gelmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      olsun sen iyi bak hastalaraa :)

      Sil
  12. bizler izlememiz gerekenlerin listesini uzatıyoruz sen izlediklerinin işte en büyük fark :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ama en güzeli yine de okumaaak :)

      Sil