11 Ağustos 2016 Perşembe

YARATICI İMGELEME



Shakti Gawain

Yaratıcı imgeleme, olmasını istediğimiz şeyleri yapabilmek için hayal kurabilmek demek. Hayal gücümüzle isteklerimize ulaşabilmek için kafamızdaki olumsuz düşüncelerimizi yenebilmek demek. Yaratıcı imgeleme, varmak istediğimiz sonucu şimdiden hayal etmek demek. Güçlü hayal edersek ve odaklanırsak hedefimize ulaşmamıza hiçbir şey engel olamaz.

Her gün hayal edersek enerji bizden yanadır, değil mi? Hayal etmek için elbette huzurlu olmak gerekir. Keyifli bir şekilde hayal etmek. Odaklanmadan ve olumlu enerjiyle yaklaşmadan hangi hedefe ulaşabiliriz ki? Ayrıca, kötü ve olumsuz bir hayali imgelemek de bize ancak enerji ve zaman kaybettirir.

İstek, inanç ve kabullenme ile başarabiliriz. Bir şeyi başarabilmek için önce içimizdeki bütün olumsuzluğu boşaltmalıyız. Temizleyip yer açmalıyız olumlu enerjimize.Örneğin, ressam olmak istiyoruz. Bunu zihnimizde evirip çevirip iyice canlandırdıktan sonra bu düşümüzü bir pembe baloncuğa yerleştirirsek zihnimizde, sonra da bunu göğe yollayıp serbestçe dolaşmasına izin verirsek o düşümüz o pembe baloncukta hep süzülür, o balon evrende bizim için olumlu enerji toplar. Düşümüzü serbest bırakıyoruz ki, bize olumlu dönsün.

Düşlerimizi onaylarsak, inanırsak, dua edersek, mutlaka gerçekleşecektir. Aslında çok sayıda insan aynı düşe inansa toplumsal olarak gerçekleşmemesi de olanaksız. Ancak, temiz bir kalp ve iyi niyet şart.

Yaratıcı İmgeleme adlı bu kitap, zihin, beden, ruh, aklı özgürleştirip her türlü başarıya gidebilmemiz için bize yöntemler sunuyor.

Ünlü Akaşa Yayınlarından bir temel kitap.

Not:3/4 

58 yorum:

  1. Çok uzun zaman önce okumuştum, bir kaç ay önce de yeniden okumak için aradım da bulamadım, ama buna benzer konular çok revaçta olduğu için bu tip her kitapta bahsediliyor bu konudan... klasik bir kitap:)

    YanıtlaSil
  2. Bu iyi düşün iyi olsun olayı bende hiç olmuyor Deep :) Hep bir terslik... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı rujlu blog.

      alla alla yaa nasıl oluyomuş öyleee :)

      Sil
  3. Her hayalin üstünde Cenab-ı Hakkın kudreti var. İyiki de var. Yoksa insanlar her istediklerini yapabilselerdi yanmıştık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      aman aman evet tabisi :)

      Sil
  4. Rabbim hepimizin gönlünden geçeni nasip etsin inşallah.. :) Düşlemekten vazgeçmeyin bir gün mutlaka gerçekleşeceklerdir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden geldiği gibi.

      kesinlikleeee haklısııın :)

      Sil
  5. Akaşa yayınlarını çok okurum.Bunu okumamıştım.Almak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      nasıl da kaçmış sendeeen :)

      Sil
  6. Akaşa yayınlarından Üçüncü Göz diye bir kitap okumuştum yıllaaaar önce. Pek etkisinde kalıp araştırınca ne göreyim! Öyle bir yazar da yokmuş, olay da. Hayallerim yıkıldı resmen. Yok yaa, belki de vardır. Gizemi kaçmasın diye inkar etmişlerdir. Herhal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      üçüncü göz, görmüştüm. hikayesini bilmiyodum ama :)

      Sil
    2. O kitap ben de var.Yazarın yok olduğunu bilmiyordum :)

      Sil
    3. daha mutlu yaşam.

      :)

      Sil
  7. bende kesinlikle inanıyorum olumlu düşünmenin, hayal kurmanın ve fikirlerimizi nagatif blokajlamamanın güzel etkileri olduguna.. bunu okumamıştım bende.. deep tavsiyesi ise incelemekte elbette fayda vardır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defnenin masalı.

      tabisi olumlu etkisi olur kii :) bu kitap iyi. benzeri çok kitap var ama bu temellerden biri işte :)

      Sil
  8. Ay deeep bu iş öyle olmuyo be kuzum. Yok balon yap, yok pembe osssunn felan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur yağar.

      hah haaa bende sökmüyoo diyosuun :)

      Sil
  9. Son zamanlarda kişisel gelişim için okuduğum kitaplarda ve izlediğim videolarda da benzer şeyler söylüyorlar. Çok doğru. Bu kitabı da ekledim alıncaklar listeme. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jihoo.

      bu kitap iyi. böyle iyi bikaç kitap daha var onları da söylerim :)

      Sil
  10. Benim Süpürgesiz Cadı'ya rehber olacak bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
  11. Çok isteyince, çabaların da o istediğin yöne çevriliyor.Çaba, istek, şans birleşince neden olmasın ;)

    YanıtlaSil
  12. "İyi düşünelim, iyi olsun" diyenlere hak veriyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Ay en sevdiğim türden bu kitap:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ahhh o "ki" topları işe yararlar gönülden,içten,Kalpten...
    Sana yolladım bile " ki "
    Sevgi....

    YanıtlaSil
  15. Okudum, çok uzun değilmiş :D Secret felsefesi ile aynı sanırsam. Benim de çevreme hep olumlu enerji yaymak istediğim doğrudur :) Ama desteklenmek önemli. Diğer türlü, "saf iyimser, hayalperest" gibi kalıyor insan. Boşa kürek çekiyorsun deniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek kıroğlu.

      desteklenmek beklenmemeliiiii yaaa :)

      Sil
  16. Çok dua ettim de gerçekleşeni hatırlamıyorum.. Aman boşver hayal kurmak bedava kur hayali gitsin.. Bizi ayakta tutan hayaller zaten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer.

      bence de hayaller ve umutlar :)

      Sil
  17. ben ne zaman iyi düşünsem iyi olur çok şükür :)

    YanıtlaSil
  18. Gerçekleşen şeyler oluyor olmuyorda.Herşey gerçekleşir diye düşünmüyorum.Kimise iyiye yorar olmamıştır daha iyisi olsun diye buda olmamıştır demek değildir derler.Ne bileyim dua ederim hayal ederim olurda kimi zaman istediklerim ha gene şükrederim hayal ettim filan olduda derim ama bazende belki kaderimde vardıda oldu yani her iki türle düşünürüm.Her zaman dua ve hayalimden oldu diye düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      o zaman dua hayal ve kader madem annaştık :)

      Sil
    2. nette pdf formatında okudum kitabı sayende :)

      Sil
    3. arsu.

      anaaaaa var mıymış yaaa :)

      Sil
  19. Tırı vırı şeyler bunlar,kişisel gelişim kitabı altında hayal pazarlıyorlar.Bana bir tek kişi göster bu kitapları okuyup hayallerine kavuşmuş.Başarı bir karakter özelliğidir,baskın karakterde bir kişi başarılı olmak için her yolu dener.Esilgen karaktere sahip kililer de kendi yarattıkları çember içinde kendilerine yetecek kadar başarır.Olay bu kadar basit.Hayal et olsun felsefesinin kendisi hayal zaten.Uğraşma bunlarla yavrucuğum,başarını karakterin belirliyor.Bak mesela sen,çift karakterlisin,bu da bir tür kendini korumaya alma davranışı.Günlük hayatta normal bir çalışan genç insansın,burada ise bir çok şeysin.İçindeki baskın karakter deep tone olarak bu mecrada ğstün başarılar sergiliyor.Ne oldu,yine baskın karakter başarılı olmak için bir yol buldu ve başarıya ulaştı.Aferin benim yavrucuğuma.Bu arada kardeşlerin de üniversiteli oldular,biri senin yolundan gitti mütercim tercümanlığı yazdı ilk tercihine,diğeri de bilgisayar mühendisliğini ve başardılar.Ayol hayal ettik oldu beaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      aferin onlaraa :)

      Sil
  20. bu yayın evi neden ünlü deep? hiç duymamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      akaşa, kendi türünde bir efsane ya bizde. genelde gizemcilik, parapsikoloji gibi konularda bütün kitapları, bu konuda uzmanlaşmış yayınevi. sen hiç ilgi duymamış olmalısın bu kitaplara :)

      Sil
  21. Ay hayal kurmak güzel tabi de benim balonlar patlıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uykusuz panda.

      hah haaa ölme emii :)

      Sil
  22. Hayal ettiğim öyle çok şey gerçek oldu ki... Neyse bi tahtaya vurayım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      hadi işallah hep öyle olsun :)

      Sil
  23. bu evrene mesaj gönderme, iyi düşün iyi olsun olayı son zamanlarda iyice yayıldı değil mi? Bu konu da bir şey okuduğumu sanmıyorum ama bir denemek gerekir.Gerçekleşmesini istediğim o kadar güzel hayallerim var ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      denemekte bir zarar yok ki de miii :)

      Sil
  24. Hayal kurmak, olumlu olmak, huzurlu olmak. Önemli 3 lü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      evet evet işte buuuu :)

      Sil
  25. olur okurum , 1400 yıl sonra falan sıra gelir herhalde ama olsundu , hayal kurmak ta güzel :D

    YanıtlaSil
  26. Temel bir kitap evet. Hoşuma gitti. Notta. :)

    YanıtlaSil