4 Eylül 2016 Pazar

AY ÇÖREĞİ



Piraye Şengel

Sevimli ve hafif bir yerli polisiye. Ay Çöreği Detektiflik bürosu.

Detektifler de Servet ile Azade. Servet, polis okulundan atılma, Azade de çok yiyen ve polisiye okuyan bir kız. Eğlenceli ve birbirine uymayan iki karakter birlikte olay çözüyorlar.

Birkaç olay birlikte ilerliyor. Bilgisayar hırsızlığı, cinayet, aldatma. Bu tuhaf ikiliye birçok iş geliyor bir anda önleri açılıyor. Tam içimizden iki detektif ile çevremizde hep olabilecek suçlar.

Heyecan, gerilim, aksiyon pek yok ancak çok rahat okunuyor ve mutlu ediyor. Yani, alçakgönüllü bir ilk polisiye roman. Yazar, seri haline getiriyor sonra bu ikiliyi.

Bizden tatlı bir polisiye isteyenlere. Ay Çöreği pişiren ve yiyen iki detektif.

Not:3/4

40 yorum:

  1. Hafif polisiye okumaya dayanamıyorum sanırım, çok çok iyi olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      :) tamam sen ağırlardan git mademsi :)

      Sil
  2. Aaaaa tam da ay çöreği almışken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır.

      ben de çok seferiim :)

      Sil
  3. Sevimli ve farklı bir kitaba benziyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Polisiye romanlarına bayılırım. :) Severek okurum gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      eğlenceli valla :)

      Sil
  5. Dedektif kelimesini bilerek mi öyle yazıyorsun acep? Espirik de olabilir gerçi o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      yok, haklısın, dedektif olmalı. bak aslında ingilizcedeki "to detect" fiilinden geliyo bu. detective aslı bunun. bize kolay geliyo dedektif demek. ondan yaptım bu hatayı :)

      Sil
  6. Başta ay çöreği tarifi sandım :( çok canım çektiyse demek ki :))

    YanıtlaSil
  7. Kitap güzelde canım çekirdek çekti -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisa istanbullu.

      özellikle gerilim romanı ile çekirdek iyi gidiyoo :)

      Sil
  8. Polisiye kitabı mi :))) çekirdek citleyerek okuyabilirimmc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürlük savaşçısı.

      ben de öyle yapıyom hep :)

      Sil
  9. Gerilime hiç bulaşmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      amaan o da uzak kalsın de mi amaaa :)

      Sil
  10. Yomiyemi aldım alacak kitaplarını alayım bir bunu da listeme koyarım :)

    YanıtlaSil
  11. Ahahahahh ne tatlı ismi var kitabın ....
    Piraye Şengel tanımadığım bir yazar , tanışmış oldum

    YanıtlaSil
  12. Hemen not alınıyor alınacak kitaplar listesine deepcancığım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyza a.b.

      hoş kitap beyzacaaaan :)

      Sil
  13. Polisiye de AHmet Ümit tek geçerim.. ama yenilere de fırsat vermek lazım..
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş.

      oooo başka büssürü polisiyeci var yaaa :)

      Sil
  14. Yerli polisiye okumak istediğim vakit liste başlarında olacak o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      ama bu yumuşak polisiye :)

      Sil
  15. Polisiye kitaplarını sevmememe rağmen yazını okuyunca hoşuma gitti :). Bu arada takipdeyimm

    YanıtlaSil
  16. Polisiye severim ama hiç okumam. :) Belgesel olursa daha tercihimdir. Yarım saat, bir saat içinde bitecek. Radyo tiyatrosu da olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      blogumda "tiyatro" başlığında var ki tiyatrolar :)

      Sil
    2. Biz de bulduk bir yerden indiriyoruz. :)

      Sil
    3. müfred.

      tımıms piki :)

      Sil
  17. ne severim ay çöreğini de. ama şu an aklımda çekirdek var. bu kitap ay çöreğiyle değilde, çekirdekle gider diyor içimdeki ses.
    geçenlerde babamla bir film izlemiştik, aslında kendisi açtı ben biraz durdum daha sonra içeri gittim, geldim bir de ne göreyim film bitmişti. ama onda da internet üzerinde bilgisayar hırsızlığı yapan bir vatandaş vardı, zaten o sahne ilgincime gitmişti karakterin anlatımıyla başladığından, öylelikle dalmıştım o an. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      :) tatlı bir anıı :)

      Sil
  18. Yaa bende demiştim zaten bir polisiye için fazla duyarlı bir kitap ismi diye :)

    YanıtlaSil