29 Eylül 2016 Perşembe

BENİM DİZİLERİM 2



SENSE 8

Dünyanın farklı yerlerinde yaşayan ve birbirlerini tanımayan sekiz kişi ortak rüyalar görmeye başlarlar. Hepsi bir şekilde telepatik olarak birbirlerine bağlıdır. Dizide bu kişilerin yaşamlarını izlerken bir yandan da neden birbirleriyle bağlantılı olduklarının gizemini çözmeye çalışırız. Onlara yardım edenler ve onları avlamaya çalışanlar da vardır. Heyecanlı, sürükleyici, doğaüstü. Herkese göre sayılmaz, yetişkin öğeler de var. Bunlar göz ardı edilebilir, atlanabilir, izlerken.

SHAMELESS

Utanmaz anlamına gelen dizide, utanmaz bir adam ve ailesinin yaşamı anlatılıyor. Yoksul ve varoşta yaşayan ailenin babası tam bir ahlaksız, ailesine karşı da hayata karşı da, üçkağıtçı, düzenbaz. Ailenin tüm bireyleri kendine özgü, tuhaf, cahil. Hayatın bütün olumsuzluklarını yaşayan ailenin günleri hep olaylı. Başlarına sanki hiç hoş şeyler gelmiyor. Çok canlı bir aile. Dizi, yedinci sezona geldi ve çok renkli. Amerika’da bol ödül aldı, sinemanın usta oyuncuları da var dizide. Ancak, herkese göre değil. Dizide, alkol, uyuşturucu, cinsellik ve her türlü olumsuzluk var. Amerika’da böyle bir hayat yok. Onlar tutucu insanlar. Dizideki olayları yaşayan aile de pek olamaz gerçek yaşamda. O nedenle dizi aslında tam komedi. 

38 yorum:

  1. Sense 8 e başlayayım mı o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. shamelessi bende izlemiştim. fakat pek devamını getıremedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşayan anılar.

      sürekli izlemek zor. geçen bayramda izledim altı sezonunu ben de :)

      Sil
  3. selam shameless arada bakıyorum ayakta durmaya çalışan gençlerin mücadelesi komik bir şekilde anlatılıyor.Dediğin gibi hayatın bütün zorlukları bir aileye toplanmış,hızlı bir dizi,Sense8 ona da bakarım mutlaka sezon arası olan dizilerim var onları bekliyorum :( Bende sana izlemişsindir belki ama The walking dead 7 sezon oldu onu tavsiye etsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece nilgün.

      walking dead parça parça baktım arada. ama izlenmeli ivit :)

      Sil
  4. Sense 8'i çok merak ettim. Çok ilginç konusu.

    YanıtlaSil
  5. Sense 8'ı merak ettim. Bakcam. Shameless'ı ara ara seyrediyorum. Vallahi gallagher'lar'ı solda sıfırda bıraktı veronica ve Kevin 😂 ben de sana the magicians'ı önericem. Gerçi 1.bölümün yarısını seyrettim daha ama 😂 sevdim şimdiye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gebbu.

      magicians piki bakarım :)

      Sil
  6. Bir diziye başladığım zaman tüm sezonu bitirmeden bırakamıyorum :)

    O yüzden şimdilik bu diizleri not defterime kaydettim ^^

    Böyle güzel tavsiyeler vermeye devam et bitanem sen ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma gökmen.

      ben de başlayıp bitiriyom bikaç gecede :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ikisi de öyle :)

      Sil
  8. Shameless henüz izleme fırsatı bulamadım ama izlemiş kadar olduğum dizi. :D Sense 8'in konusunu çok hoşuma gitti, bakacağım mutlaka. :)

    YanıtlaSil
  9. shameless i bir boş vaktimde seyredeceğim kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      izlenir çok eğlenceli :)

      Sil
  10. Hiç duymamıştım. Teşekkürler.

    Aslında dizi izlemenin nasıl olduğunu biliyorum. Sırasıyla; Captain Onedin, Elveda Rumeli ve ASİ sayesinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ivit senin diziler :)

      Sil
  11. Shameless bir arada tvde yayınlanıyordu , sonra ben bunun küçükken yaşadığımız yerde çekildiğini farkettim , hatta bizim otuduğumuz evin önünden filan geçmişlerdi , merak edip internetten açtım fakat açmamla kapatmam bir oldu , tövbe yarabbim , bana göre değilmiş . Bence amerikada böyle hayatlar var , sanırım sende amerikada yaşamıştın deep , bilmiyorum nasıl bir yerde kaldın ama bizim kaldığımız yer bu dizide ki kadar abartı olmasada böyleydi yani - çok saçma bir cümle oldu - , cahil kısmın olduğu yerler böyle gözlemlediğim kadarıyla .

    YanıtlaSil
  12. ikisi de ilgi çekici, not alıyorum bakıcam ;)

    YanıtlaSil
  13. Bu shameless'ı ne zamandır merak ediyorum belki bu kış başlarım.İyi seyirler Deep...

    YanıtlaSil
  14. Eskiden ne çok dizi izlerdim. Şimdilerde görmek bile istemiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif deniz.

      her şey dönem dönem işte :)

      Sil
  15. Shameless çok güzel ya bittiğinde çok üzülüyorum.Madem tavsiye ediyorsun Sense 8 izleyeceğim yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu ft.

      yeni sezon başlıyo yakındaaa :)

      Sil
    2. sense8 bitirdim.Mükemmele çok yakın bir diziymiş ya

      Sil
    3. duygu ft.

      değil miiii amaaa :)

      Sil
  16. şu an devamlı izlediğim tek dizi shameless. 50 dk nasıl geçiyor anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      valla öyle. başlıyo yeni sezon yakında :)

      Sil
  17. Black Mirroru bir izleyeyimde belki artık 2017de yeni dizi bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      black mirror dün gece bitirdim çok çarpıcı yaa :)

      Sil