30 Eylül 2016 Cuma

HAYALİNİ ASAN KADIN



Mustafa Görgüç

Hayalini Asan Kadın bir aşk ve intikam öyküsü. Hüzünlü, dertli, kanlı bir aşk.

Hayalet, Pembe, Sarı, Bay Kahverengi dört eski dost. Olayları hayalet anlatıyor. Bu dört kişi de birbirinden değişik, tuhaf kişilikler, dördü de kaybedenlerden, tutunamayanlardan. Çocuklukları da acımasız geçmiş.

Hayalet’in oturduğu apartmanda Manita adlı bir gizemli kadın var. Manita, terk edilmiş ve bunalımda. Hayalet ve Manita tanışıyorlar. Hayalet, Manita’ya aşık oluyor ancak Manita kaybolmuş bir karakter. Manita nedeniyle hayalet olmayacak olayların içine giriyor, kendi isteğiyle. Üç dostunu da bu kanlı maceraya sürüklüyor.

Roman gayet sürükleyici, heyecanlı, kitabın ortalarında ve sonlarında iki önemli sürpriz de var. Genel olarak hüzünlü ve acıklı bir öykü.

Ancak dil daha önemli romanda, kendine özgü bir sokak dili, varoş dili var, arabesk bir dil ancak zeki de. Duvar yazıları gibi birçok söz oyunu var, romanın konusundan çok bu dil ve sözler daha vurucu. Tek olumsuz yani, argo, küfürün bol olması.

Not:3/4

55 yorum:

  1. Küfürlü kitaplar, filmler, diziler yoruyor beni. Görmemiştim bu kitabı. Bu arada içerik üretmene hayran olmamak elde değil. Bravo sana Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      daha fazla içerik üretirim de arkadaşlarım rahat okusun yazıları diye günde bir yazıdan fazla yazmamaya çalışıyorum. bir de çok sık yazarsam, blog okuyamam sonra. ideali günde bir yazı :)

      Sil
  2. Kitabı ilk defa duydum. :) Kitabın ismi ilgimi çekti ama :) Bilemedim ki okusam mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      ismi güzel. yazarın ikinci kitabı imiş. kitabın dili daha ilginç :)

      Sil
  3. Ben küfürlü kitapları çok sevemiyorum. Ara bir oluyor, tamam diyorsun bu kadarda olsun şu sahnede başka ne diyilebilir ki ama abartısı cidden soğutuyor insanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar morghulis.

      haklısın ben de kitapta argo küfür pek yeğlemiyorum :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      aldığım hafta sonu bitmişti ki :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. kahve yanı.

      biraz öyle. ve yazar bir vadped yazarı ve nette inceledim, yazarı gencecik ve tesettürlü bir kız. ne hayal gücü var kızda yaa:)

      Sil
  6. İntikam mı? Bayılırım bu tür kitap ve filmlere :) Sen öneriyorsan güveniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi blog.

      ilginç bir dili var. yazarı da ilginç fatmanur adlı bir kızmış yazarı :)

      Sil
  7. Ah yine mi keder ama artık yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bence daa :)

      Sil
  8. Küfürlü kitapları tercih etmiyorum ki ben 😥
    Bana göre değil şu sofienin dünyası bitsinde diğer kitaplara bir göz atacağım ben .
    Seferden dolayı kitap okuyamıyorum ya ne yapmam gerek sence ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      etme zaten, ben de etmiyorum. diğer kitaplar tabisi. sen sor bak öğütlerim ki kitap :) sefer ne ki anlamadım ama :)

      Sil
    2. Sefer mi ders yazmıştım benim telin boyle problemi var her şeyi yanlış yazıyor

      Sil
    3. esra.

      olur o kadar telefonda hepimizin oluyooo :)

      Sil
  9. Ne kadar heyecanlı bir kitapmış, elinden bırakamamışsındır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeliz.

      ay ben bütün kitapları ya bir gecede ya da bir günde bitiriyorum ki zaten :)

      Sil
  10. Yeraltı edebiyatı okumayı denedim beceremedim. Kitap bana bakıyo ben ona. Konu enteresan. Okunabilir:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      dili ilginç işte :)

      Sil
  11. O nasıl kitap? Hangi edebi türden? Kan lafını bile duyamam. Sos olarak küfür, argo bir de... Hiç anlayamayacağım bir kitap!

    Sonuna kadar okuyabildin mi? Tanıttığın için ve tabii öncesinde okuma sabrında bulunduğun için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) Sabah cevaplar için baktığımda yorumuma güldüm. Beni kan tutar. Kan tutanlardan oduğumdan kana bakamam. Galiba yine tutmuş. Hangi edebiyat türü derken de kan konusunu kast etmiştim , tam anlatamamış cümle bu haliyle. Hatta çıkışmışım bile sanabilir bir başka gözle okuyan. Kan tutar beni dedim ya. Tutmuş :)

      Yine de şimdi okuyunca duvar yazısı nitelikli cümleleri, sürprizleri hatta kitabı merak ettim.

      Okurum belki, neden olmasın :) Çok teşekkürler Derin :)

      Sil
    2. acemi demirci.

      kanebiyat olsun bunun adııı :)

      Sil
  12. Bazen argo yazarın kabiliyetine göre yakışabiliyor deepciğim. Mesela arkadaşımız Tolganın kitabı da öyleydi.Okumuş muydun?

    Keyif almışsın işteee ne güzel ki :D Ama bak senin gibi çıtı pıtı bir kız argo sevmez gibi geliyor insana nedense ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      tolganın kitabını aldım sırada. argo küfür sevmiyom evet. hayatımızın gerçeği ama hoşlanmam :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. deniz derin.

      ilginç bir dili var :)

      Sil
  14. çok merak ettim doğrusu bunu alacakların arasına yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belgin binici.

      değişik bişi ivit :)

      Sil
  15. bu kitap yazarın ikinci yazısı olması sanki daha acemiymiş hissi verdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer.

      natte wadpedde baktım. bu ikinci kitabı gibi gözüküyor, ben bu dili nasıl bulup kullandığını merak ettim yaaa :)

      Sil
  16. benim de arkadaşımda var bu kitap birazcık argolu ama olsunnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okyanus arsel.

      ya evet ne yaygınlaştı bu argo :)

      Sil
  17. Gerçi yazım tarzına göre değişiyor ama ben de küfürlü kitapları çok sevmiyorum, ayrıca hüzünlü ve acıklı bir konuda istemedim şimdi:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül akça.

      ay hüzün ve acık ben de yeğlemiyorum :)

      Sil
  18. artık kolay kolay küfürden uzak kalamadığımız,sosyal medyada da bol bol karşılaştığımız için küfüre bağışıklık kazandığımızı düşünüyorum.Farklı üslupları seviyorum ben,özellikle de sokak dilini...Bu kitabı hiç duymamıştım,merak ettim tabi bulabilir miyim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      sokak dili güzel oluyo filmlerde yaaaa, kitapta eh işte :)

      Sil
  19. İsmi hoşuma gitti,okurum ben bu kitabı deep,teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      ilginç bir kitap diyebilirim :)

      Sil
  20. Deepcigim az once senin kitapta yesilliklere yayilmistim bi kedicim geldi kitabina musallat oldu :) videoya da cektim cok sekerdi. Kitabisinin yorumunu girdigimde onu da koyacagim. Simdi ise bitane instaya foto koyacagim. Bakarsin. Pek yoksun instada o yuzden haber vereyim dedim. Mutlu pazarlar canim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      tatlı kediiii :)

      Sil
  21. Oguma artıkın gııı !!

    Oguyup da başımıza bilogar oldun iyicene.. Kah gız bılaşıkları yıka haydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      heeeey neşeli yorumcu gelmiiiş :)

      Sil
  22. Okumadım ama emin olacak kadar şiddetle varsayıyorum ki sokağın argosundan daha hafiftir kitapta geçenler. Şayet yeni nesil bu konuda oldukça iddialı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      ah evet sokaklar çok sert argo dolu :)

      Sil
  23. Hımmm sevmedim sanki bu kitabı... Sen iyi de puan vermişsin ama ne bileyim :/ :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      olsun okuma mağdemsi :)

      Sil
  24. Ay hayalini asmasın !! Ay çok kötü :(

    YanıtlaSil
  25. Ne geliyorsa insanların başına çocukluktan gelen derin yaralardan kaynaklanıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ya romanlarda filmlerde hep öyle oluyor demek ki var böyle bişi de mi yaaa :)

      Sil
  26. Sokak dilini reddetmek mümkün değil, küfürlü olması okurken biraz insanı geriyor. Hiç okumadığım birtarz ama yeni değişik kitapları okumayı seviyorum. Bu arada sayfanızı bugün keşfettim. Sizi takibe aldım benim bloğumada beklerim.
    http://mothers-dream.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mothers dream.

      okunabilir evet yaa :) hoşgeldiiin görüşürüüüz :)

      Sil