1 Ekim 2016 Cumartesi

FİLM SEÇKİSİ 7



ÇİN’DE KÖPEKLERİ YERLER

I Kina Spiser De Hunde, 1999, Danimarka

Bir banka memuru, bankaya giren soyguncuyu yakalatır. Ancak, soyguncunun karısı banka memuruna gelip, kocasının tüp bebek parası için soygun yaptığını anlatır. Banka memuru da acımasız abisi ile birlikte soyguna başlar, çifte para bulmak için. İlginç bir suç komedisi. Not3/4

AYLAK VAMPİRLER

What We Do In The Shadows, 2014, Yeni Zelanda

Vampirlerin ev hayatı. Birkaç vampir aynı evi paylaşırlar. Onların hayatlarını ve sorunlarını izleriz. Yeme içme yaşama ve arkadaşlık sorunları bizlere belgesel olarak gösterilir. İnce komedi, korku komedisi, absürd komedi. Not:3/4

SAUL’UN OĞLU

Saul Fia, 2015, Macaristan

Auswitch kampı, ölülerin yakıldığı yer. Bir Macar mahkum, ortalık temizliği ile görevlidir. Bir çocuğun ölüsünü yakılmaktan kurtarıp gömmek ister. Bütün amacı budur. O dönem filmlerini sevenlere etkileyici. Not:3/4

36 yorum:

  1. Saul'un oğlunun Çok farklı bir konusu varmış😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşayan anılar.

      evet oskar adayı film yaa :)

      Sil
  2. sondakinin konusu ilginçmiş cidden ha :d merak ettim. yine hiç duymadığım güzel filmleri ele alıyorsun deep =) saygılar =)

    YanıtlaSil
  3. Sinemalarda da güzel filmler var ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      peregrine var de miii :)

      Sil
  4. Son yazıma baksaaannaa deep 🌸💞

    YanıtlaSil
  5. Saul'un oğlunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      iyi film :)

      Sil
  6. Açıkçası üçünün de konusu çok hoşuma gitti. Sonuncusu bayağı ilginç yalnız. :)

    YanıtlaSil
  7. ÇİN’DE KÖPEKLERİ YERLER ilgimi çekti,ona bir göz atacağım tavsiyen için teşekkürler,her zaman ki gibi en iyiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysenur çiçek.

      ayyyyy yıllar sonra döndün heee :)

      Sil
  8. saul'un oğlu filmine kadar komikli gidiyordu.. ben 2.dünya savaşı temalı filmlerden en çok 'life is beautiful' filmini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      ivit iyi film tebi. ay ben ikinci dünya savaşı filmlerinden hoşlanmıyom yaaa. savaş filmi bana yakın değil :)

      Sil
  9. Ya deep nereden buluyorsun bu filmleri harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      rastgele seçiyom yaa :)

      Sil
  10. Yazılarımızı Facebook grubunda nasıl paylaşıyoruz? Hangi gruplar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      söledim sanaa :)

      Sil
  11. Konular güzelmiş ilgimi çekti doğrusu :) Bu arada blogumla ilgili sorunu çözdüm deep. bu gün seni biraz uğraştırdım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güneşim.

      olsun o kadar :)

      Sil
  12. İlk film ilgimi çekti , bir göz atıcam :D

    YanıtlaSil
  13. son iki film ilgimi çekti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      ikisi de ilginç zati :)

      Sil
  14. Her zevke hitap eden filmler, çok hoş )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      bu üç film de iyiydi yaa :)

      Sil
  15. Bu fotoğraf da sinema salonundan dimi ? Girerken böyle oluyor. Geç gelenlerin karşılaştığı görüntü :))

    YanıtlaSil
  16. Galiba İngilizcesinden bir kitap okumuştum. İnterview with a vampire. Ne zaman görüştüğü kişinin boynunda iz kalacak diye beklemiştim. Sonunu unuttum. Vampirli film bana sonunu merak ettirdi. Yani -hani kitabının adı gibi- bir kitaptan bir kitaba yolculuk oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      güzel filmdi o ivit :)

      Sil
  17. Komedi olsun karamsar seyler duyup izlemekten biktik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya soygül.

      piku mağdemsi :)

      Sil