8 Ekim 2016 Cumartesi

KAFASINA GÖRE



Eğlenceli, dolu ve hoş bir dergi.

Oscar Wilde, Nilüfer, Mert Fırat, Steinbeck, Stephen King, Şener Şen, Oğuz Atay. Derginin son sayısının konuklarından birkaçı.

Gerçekten de kafasına göre bir dergi. Her telden yazılar var, her konudan. Araştırma, röportaj, öykü, deneme, makale, şiir, sinema, günlük, vb. Engin Akyürek de düzenli olarak yazıyor.

Genel olarak bir kültür edebiyat dergisi denilebilir, renkli yazılar ve öyküler var. Onuncu sayıya geldiler, çeşitli yazarlarla.

Mutluluk veren dergi. Okunur.

22 yorum:

  1. Konuklar için alınır bu sağol deep;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cumhuriyetim.

      konuk dergisi kategorisi :)

      Sil
  2. Dergi okumayı alışkanlık haline getiremedim henüz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      o da olmayıversin yaaa :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hanife mert.

      kitapçılarda gaste bayilerinde marketlerde bile var yaa :)

      Sil
  4. O kadar çok dergi varki hangisini alıcağımı şaşırıyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      rastgele alıyom ben de :)

      Sil
  5. Aklımda olsun, bir yere iliştirdim ☺

    YanıtlaSil
  6. amma dergi çıktı ve çıkıyor hala!!!
    eskiden bir k vardı, az bulunurdu, az bilinirdi. her hafta alırdım muhakkak, üniversite öğrencisiydim...
    şimdikilerden hiçbirine bağlanamadım nedense:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi.

      k evet evet metro çıkışlarında alıyodum ben da :)

      Sil
  7. Şener Şen'in imajı :)))) Şimdilerde pek yok; ama yansıttığı kavram çok tanıdık :)

    Dergilerin çok olmasına seviniyorum. Ama mutlaka bir bildikleri var ille tiyatrocu ya da dizi oyuncusu birkaç yazar koymalarında. Eğer tiyatrocular bir nebze de oyuncuların hepsi de eli kalem tutanlardansa ne sevinç verici bir durum. Umarım öyledir.

    Bu dergi yine de dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      dün şener şen filmi izledim ben de özleyince :) eli tutanlar var tabiii :)

      Sil
  8. Vecihi ya :) En sevdiğim Türk filmi karakterlerinden biri :))

    YanıtlaSil
  9. gökkuşağı gibi diyorsun yani ne güzel :)

    YanıtlaSil
  10. İlkkez duydum. Bir sayısını alıp incelemeyi düşünüyorum. Teşekkürler 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semanur kok.

      oooo daha büssürü dergi var yaaa amaa :)

      Sil