25 Ekim 2016 Salı

KALEMİM


Bizim Ayşe teyze çok tatlıdır, yan apartmanda yaşar emekli kocası ile. Kocasına da hep kalemim der. Kalemim. Kocası da hoşlanır bu laftan. Kalem gibi incesin demek istiyor diye pek keyiflenir.

Ayşe teyzenin komşusu bir teyze daha var. Adı aklıma gelmedi şimdi. O da tontondur. Bu tonton teyzenin kocası hep duyarmış, Ayşe teyze kocasına kalemim diyor ya, onun da hoşuna gidermiş.

Bir gün o amca, tonton teyzeye diyor ki, ya baksana hanım, Ayşe hanım kocasına hep kalemim diyor ne güzel bir şey, sen bana hiç güzel bir şeyler söylemiyorsun.

Tonton teyze hemen Ayşe teyzeye koşuyor, ya diyor, Ayşe bana baksana, sen kocana kalemim diyorsun, benim adam bunu kıskanıyor. Neden öyle diyorsun?

Ayşe teyze kahkaha atıyor ve tonton teyzeye diyor ki, sen kalemim ne demek biliyor musun ki?

Kalemim, bizim köydeki öküzümüzün adı, ben onu hem çok severim, hem de çok çalıştırırım, kocama da kalemim diyorum, çünkü, onu da evde öküz gibi çalıştırıyorum.

88 yorum:

  1. ahahahaaaaaaa :))))))))))))
    Resmen sesli güldüm deep :)))
    Neymiş o zaman herşeye özenmemek gerekiyormuş ahahahaaaaa :))))

    YanıtlaSil
  2. Reşat Nuri Gültekin'in Olağan İşler kitabındaki hikayelere benziyor.Çok severek okumuştum öğrenciyken o kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      reşat nuri miiiii o hooooo :)

      Sil
  3. Haydaa mevzu nereye bağlandı :) Hep şaşırtan Deep.

    YanıtlaSil
  4. Tınısı güzelmiş ama'kalemiimmm' :))))

    YanıtlaSil
  5. Sonu böyle mi bitecekti :( çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortada karışık.

      oluyo işteee :)

      Sil
  6. Yaratıcı bir isimlendirme :D Eşine öyle seslenmesiyse ayrı bir olay, adamcağızın da haberi yok sanırım hoşuna gidiyorsa eğer :D

    YanıtlaSil
  7. Ha ha haaaaa :) Sen çok yaşa emi. Romantik bir şey bekliyorum ben de :))) Çok güldüm. İyi ki paylaştın bizimle.

    Bu arada yeni bir mim başlattık. Seni de mimledim. Davetimi geri çevirtmezsin umarım. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi blog.

      tımams mağdemsi yaparıım :)

      Sil
  8. Ahahah çok güzelmiş bu. Bu arada blogun hepsini okudum. Ohh rahat ettim resmen, bir görevi tamamlamış gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif ipek durmaz.

      hadi iyisin bitirdin :)

      Sil
    2. Valla sorma :) içimi kemirip durdu. Başladın, bitir diye diye :)

      Sil
    3. elif ipek durmaz.

      :)

      Sil
  9. Olaydan fıkra çıkmış resmen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      fıkra gibi olmuş de meeee :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. destina.

      oluyo böle şeler hayatta :)

      Sil
  11. Eheh :D neye niyet neye kısmet :)

    YanıtlaSil
  12. Ayşe teyze konuyu öküze bağladı. Yaşasın Ayşe teyzeler :)

    YanıtlaSil
  13. Deep ne zamandır bloğuna giremiyorum bir selam vereyim dedim ki ayşe teyze işi öküze bağlamış.
    Hep boyle güzel yazılarını okuyabilirim inşallah .

    YanıtlaSil
  14. Ahahahaaaa... Koptum yaaaa! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Hahahahaha deep ya :) Ne güzel romantik bir yazıydı fıkra olmuş son cümlenle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      ay romantik gibi mi başlamış ki hiç öyle düşünmemiştim :)

      Sil
  16. Sayende yüzümüz güldü 🙂🙂🙂 Kalemine sağlıkk.. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden geldiği gibi.

      ama sen hep güzel yazıyon kiii :)

      Sil
  17. Hah.. Güzelmiş :) Takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birsen.

      hoşgeldiiin görüşürüüz :)

      Sil
  18. Hiçbir şey göründüğü gibi değil, değil mi?
    Allah'ın veli kulları da şöyle dua ederlermiş: "Allah'ım bize eşyanın hakikatini göster."

    YanıtlaSil
  19. tam duygulanmıştım son cümle gülümsetti... çok hoş bir yazı... bu arada olurda girmek istersen bloguma bekliyorum ki senin yorumunu almak çok güzel olurdu :)
    www.insensatebeg.wixsite.com/lordisbeg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beg.

      girdim okudum ama nereye yorum yapılıyor kii :)

      Sil
  20. Hahhaa.. :D
    Altından birşey çıkacağı belliydi ya. Şüphelendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      seni şüpheciii :)

      Sil
  21. hahahah :D çok iyi ya :D öküzün adı mı :D harika yahu :D harikasın deep =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygun.

      :) harikayım beeeen yaaa kikirikii :)

      Sil
  22. Ahahahah :D :D ya harikasınnnnn çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. destino.

      hep gül işallaaaah :)

      Sil
  23. Çok iyimiş ya 😊😊

    YanıtlaSil
  24. Hahaha romantik romantik gidiyorduk ne güzel. :D

    YanıtlaSil
  25. İşin ilginç kısmı Romantik bir yazı beklentisi içindeydim. Böyle bir son hiç beklemiyordum. Ama o kadar çok güldüm ki. 😁😁 Hatta halen gülüyorum😁😁

    YanıtlaSil
  26. Ayşe teyze de inek olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      öyle di mii yaa :)

      Sil
  27. Bak şimdi ben de öküzü merak ettim. Kalemim dediğine göre zayıf mı? bilge mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvil sokağı.

      bence ikisi de değil. itaatkar sanırımsam :)

      Sil
  28. Yani ne yapıp/edip adamı öküz ettiniz . :))))))))))))))))
    Süper vala... :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül telim.

      hah haaa eveeet :)

      Sil
  29. Okurken böbürlenip sonunda haynssss !!! sesi çıkardım :)

    Bilogar bilogar yazmış gene :)

    YanıtlaSil
  30. çok eğlenceli bir öykü olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. somniator vox.

      thanx ve hoşgeldiin :)

      Sil
  31. şahanee bayıldımmm :))) sonunda bir kahkaha attım valla :)) yüreğine sağlık güzel insan ne iyi geldi be bu gün baya sinirlenmiştim bu Kalemim güzel geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      oh oh sevindim :)

      Sil
  32. Gülümsettin...Ve açıkçası ben bayağı romantik bir son beklemiştim.Beklediğimden daha romantik bir son olmuş.(!)

    YanıtlaSil
  33. ya bayılıyorum yaşamın içinden gelen böyle tatlı tınılara. Okurken kahkaha patlatmışım, eşim sordu ne oldu niye gülüyorsun diye. Sonra ona da okudum. Sonuna kadar gülümseyer dinledi sonu duyunca o da koptu gülmekten. Hayat hep böyle tatlı diyaloglarla dolsa keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne karınca.

      di mi di mi :) bi de hoşgeldiin :)

      Sil
  34. Ah deep. Neredeyse 2 yıldır yokum ve ilk kez girip sayfana bakıyorum. Hala aynı bıraktığım gibisin, hala eğlenceli hala esprili 😊 Özlemişim seni ve yazılarını 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve tadında.

      holeeeeey eski dostuuum :)

      Sil
  35. Ya deep , ters köşe yaptın :D

    YanıtlaSil
  36. Nasıl güldüm sonunda ya :D

    YanıtlaSil
  37. hahahah :) Tuttum bunuuuu :)))

    YanıtlaSil
  38. hahaha :D ben de anlamlı bir şeyler diyecek diye bekliyordum :D sağolasın, iyi güldüm :D

    YanıtlaSil
  39. Kıyamam amcama acımasız teyze ne olacak :)

    YanıtlaSil