18 Ekim 2016 Salı

KARA PAZARLAR



Ece Evren

Kara Pazarlar anı veya günce tarzı bir roman kitap.

Kitabın kahramanı, bugününü anlatırken geçmişini de anımsıyor. Hayatındaki üç önemli kişiyi anlatıyor. Babası, eski eşi ve yeni sevdiği.

Bu üç kişi kitabın kahramanına çok acı çektiren kişiler, onu depresyona sokan, yıllarca hasta eden üç kişi. Babası sert ve sevgisiz, eski eşi de öyle, yeni sevdiği de duyarsız ve bencil.

Kahramanımız bütün yaşadıklarını bir parça sevgi için yapıyor. Sevgi açlığı onu üzüntülere taşıyor ve bu üç kişi, kahramanımız ne kadar istese de hiç değişmiyor.

Çok açık, içten yazılmış cümleler, belki hepimizin içinden geçen düşünceler, öfkeler, kederler, anlık mutluluklar ama bu denli dürüst yazmak hiç de kolay değil.

Hüzünlü bir kitap. Kitabın kahramanı umarız bundan sonra üzülmesine izin vermez ve huzurlu olur. Kitabın devamını ve olayların gelişimini de bekliyoruz elbette.

Not:3/4


Daha not: Kitabın yazarı sevgili arkadaşımız Ece Evren.

53 yorum:

  1. Ben de baktım, bulur muyum diye, İDefix'de varmış :) Okuyacağım Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Blana'm, deep çok adil, ince ve duygulu bir evlat. İkinize de sevgilerimle...

      Sil
  2. Aaa ne kadar hoşuma gitti Ece abla'nın kitabı olduğunu görmek. :) Okunacaklar listesine sevgiyle eklendi. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yavrum.Sevgiler :)

      Sil
  3. Wayy ece ablamizin demek mutlaka bakacagim :) cok.merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Şeyda, sevgiler kızım :)

      Sil
  4. Senin ve Ece ablanın kitaplarını hala almadım.Alıp okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül kızım. Benimki deneme tadında. İkincisini, yani bu öykünün devamı olanı daha dikkatli yazdım. Lakin yayıncım pek ilgilenmiyor. Ankara'da İnsancıl Sahaf'ta var diye duydum. Teşekkürler kızım. Sevgilerimle :)

      Sil
  5. Kesinlikle okumalıyım. En kısa sürede alacağım. Kitabı çok merak ettim.💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı kızım, okursan tabii ki sevinirim .Sevgiler sana :)

      Sil
  6. Harika, merak ettim, yazarımıza başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Eren, sevgiler :)

      Sil
  7. Ece ablamın kalemi :)
    Bu arada sevgiler Deep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem kızımın tatlılığı :) Sevgiler canım :)

      Sil
  8. Gelince bakicam mutlaka, belki suan depresyon halinde okumamam daha dogru, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o çılgın, takipçi, zayıf anları kollayan depresyon, dilerim stabil olur sende canım. Sevgilerimle :)

      Sil
  9. Ece Abla nin kitabı demek ben de okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yağmur Tozu, sevgiler kızım :)

      Sil
  10. Deep, beni şu an nasıl mutlu ettiğini bilemezsin. Ağlamak sevinmekle de olurmuş, zira diğerini tanıyorum ben. Sana en içten teşekkürler. Sağ ol, kalemin durmasın, sevgiyle kucaklıyor, öpüyorum seni yavrum :)

    YanıtlaSil
  11. Kara Pazarlar ismini görünce tanıdık gelmişti bana da sonra Ece ablanın ismini görünce anladım. Başarılar diliyorum Ece ablaya. :) Öpüyorum Deep :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlknur kızım. Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  12. Ece teyzem yazarda o kitap okunmaz mı ,💙 alınacaklar listesine ekledik gitti en kısa zamanda alacak birilerini bulup okumayı temenni ediyorum kendime..🙂🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Didem.Canım kızım. Göremiyordum merak ettim seni sevgiler :)

      Sil
  13. Evet isim tanıdık diyordum ben de :) Konu derin, anlatış da iyiyse çok iyi :))
    Okursak iyi :)

    YanıtlaSil
  14. Aaa Ece ablanın kitabı çıkmış, yaşasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Emine.Teşekkürler canımm :)

      Sil
  15. Bunca emeğin, çabanın geceyi gündüze katmanın sanal ortamdan çıkıp ciltlenmiş halde raflarda bulunup somutlaşması beni hep mutlu ediyor.

    Ece Evren'i kutlarım.

    Seni de hiç esirgemediğin desteklerin ve sayfanı gönüllü olarak adadığın için kutlarım Derin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun Ayşei kardeşim. 2015'in Ocak ayında çıktı aslında. Tanıtımı yapamıyor Gece Kitaplığı. Ben unutuyorum bile bazen. Cevap da vermiyorlar zaman zaman aradığımda yayınevini... Bir bandrol sorgulaması yapmam lazım. Deep gerçekten çok incelik gösterdi. Size ve ona bu vesile ile tekrar teşekkürler.

      Sil
  16. Kitap yazmak çok kolay değil. Zaman, emek, çaba istiyor. Sevgili Ece Evren'i kutluyorum. Blogdaki yazılarını zevkle izliyordum. Kitabını da mutlaka okumak isterim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule kardesim.Epeyce oldu çıkalı ama yayıncım, reklam çalışması yapacağını söylediği halde ve bilere birer web sitesi açacağını, her bilgiye ulaşabileceğimiz bilgisini verdiği halde olmadı. Şu an itibariyle gidişat hakkında bir bilgi sahibi değilim.İlgine teşekkürler canım. Gözlerimin astiğmat derecesi yükseldi sanırım, yazıları çift görüyorum. Takip edemiyorum kimseyi. Sevgiler karedşim.

      Sil
  17. Ece Ablanın anlatımındaki etkileyiciliği ve dürüstlüğü çok takdir ediyorum. Kitabını alıp okumak niyetim var ama kısmet olmadı bir türlü. Biraz geç olacak belki ama mutlaka okuyacağım, hem belki devamı ile birlikte okurum, daha güzel olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Serhat yavrum. O, ani bir kararla zamanlaması yanlış olsa da , duygularımı samimi olarak anlattığım ve yazması en kolay belki,
      tüm dünyayı kardeş bildiğim için sakınmadan olanları paylaştığım ilk taşkınım. Aslında tarzın değil, ama sen ablanın yazılarını seversin. Sağ ol Serhat beni yalnız bırakmadığın için. Sevgiler oğlum )

      Sil
  18. Okumalı o zaman... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinirim canım. Sevgilerimle persephone :)

      Sil
  19. Okumak lazım o zaman :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Calimero, sevgilerimle :)

      Sil
  20. Yazmak güzel hem yazana şifa hem de aynı dertten muzdarip okurlara. Ben hayat tecrübesi ile sevgi arayışını bir arada buluşturan yürekten tadından yenmez anı ve güzel günler betimlemeleri de okumak isterim. Çünkü güzel anların kıymetini yorgun yürekler bir başka biliyor. Hayırlı olsun diyorum, bir emek ürünü sahibi olmak çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Begonvil sokağı, aynı açıklamalarınızdaki gibi bir kitap. Gün gün olayları, güzellikleri, kırıldıklarımı ve tüm duygularımı aktardım. Yorumunuz için teşekkürler. Rahatsızım biraz geç cevapladım galiba, üzgünüm, sevgilerimle...

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Takdir sizin. Sevgiler canım :)

      Sil
  22. Çok merak ettim, hem deep hem ece abla kitabınızı almadım, listemde var. İnşallah kısa sürede okurum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Medine, sevgiler kızım :)

      Sil
  23. sevgili arkadaşlarım, ece ablanın kitabına gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler deeptone kızım. Sevgilerimle :)

      Sil
  24. ooo blogger yazarlar , hep birlik olsunlar ....:D güzel tanıtım , henüz edinemedim ama okumak istediklerimden biri Ece Abla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kitap Eylemi. Sizin değerlendirmeniz beni mutlu eder. Sevgilerimle :)

      Sil
  25. Sevgisizlik bir evin çürük temeli gibi devası olmayan bir hastalık gibi geçmiyor yıllar geçsede ve ne kadar önemli bir konu.İçtenlik ve büyük duygularla yazıldığına inanıyorum ablamızı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      valla ne içten yazmış yaa.

      Sil
    2. Arsu, Deep'i okumaya gelmiştim, yeni gördüm. Teşekkür ederim :)

      Sil