17 Ekim 2016 Pazartesi

SPAGETTİ


(Kavas Hüdai anlatıyor)

Çok adam dövdüm, dayak yedim. Kendimi korumak için dalardım yani, kimse kötü konuşamazdı bana. Bir olay olurdu, bir karışırdı ortalık, paat, karakoldayız. Bütün karakolları ziyaret ederdik, şubeleri de.

Dörtyol ağzında şube vardı, bir gün bizi aldılar oraya. O da bizim amcaoğlu ve onun ortağı Bahattin yüzünden oldu. Bir restorana gittik, spagetti yiyoruz. Restoranın üstü de disko. Karşıya iki tane kız geldi, felaket güzel, resmen. Bahattin onlara iki spagetti gönderdi. Bahattin dedim, yapma, başımıza bela alacaz. Yok abi dedi, kızlar bize bakıyor. Abi filan diyor ama yaşım daha 16-17 civarı. Torna tesviyede çalışıyorum, akşamları masörlük, amcaoğlunun kadın kuaföründe, bir de orkestrada tumba, bateri çalıyorum. Para nerde ben orda.

Bahattin, göçmen, Giritli, çok acaip bir çocuktu. Çok acaip. 25 yaşındaydı, saçları bembeyazdı, 1.80 boyunda, beyaz tenli, öyle bir adamdı yani. Ağzı da laf yapıyor. Kızlar kalktı. Bahattin, hadi biz de kalkalım dedi. Hesabı ödedik, kalktık. Kızlar yürüyor, biz yürüyoruz. Vurdular yürüyorlar. Bahattin, yaklaştı kızlara, tanışalım, gezelim, şöyle yapalım, böyle yapalım, diyor. Kızlar diyor ki, -Bizi rahatsız etmeyin, buraya bir iş için geldik, rahat bırakın bizi.

Bahattin diyor,-Rahatsız olmazsınız. Böyle konuşa konuşa çok yürüdük, bir karakolun önüne kadar. Kızın biri, durdu, çantasını açtı, bir şey çıkardı, meğerse kızlar polismiş, Ankara’dan özel görevle gelmişler, birisini takip ediyorlarmış, işlerini bozmuşuz. Aldılar mı bizi karakola. Aşağı indirdiler, küf kokuyor orası.

İçeri giriyorsun, duvarda coplar var sıra sıra, uzatmalı coplar. Hangisinden istiyorsun diye soruyor polisler. Seçiyorsun seçtiğin cop birden uzuyor. Dayağı yedik tabii. Biri geldi odaya, -Çıkartın bunları yukarıya, bir ekip alıp götürecek şubeye. Abi resmen altıma işedim. Ne oluyor ya burada dayak yedik, daha ne olcak?

Aldılar bizi götürdüler şubeye. Ulan dedim Bahattin, senin yüzünden neler geldi başımıza. Birinci kata girdik, kimlikleri verin, verdik, ayakkabı bağcıklarını verin, verdik, kemerleri verin, verdik, cüzdanlarınızı, bozuk paralarınızı, verdik, buraya teslim ettiğinize dair imza atın, attık. Hadi çıkalım dediler, merdivenlerden çıktık, dördüncü kata geldik, bizi bir odaya aldılar, karanlık bir oda.

Bir iki kişi geldi odaya, böyle zebellah gibiler. Nerelisin diye sordular, Vanlı, nerelisin, Vanlı, nerelisin, göçmen. Ben, amcaoğlu, Bahattin. Nerde oturuyorsunuz, şurda, şurda, şurda. En son ben söyledim, o anda yumruklar gelmeye başladı. Bir dayak bir dayak, saat gece üç. Saat onda karakolda dayak yedik, şimdi de şubede.

-Siz sivil polis kızlara nasıl askıntı, olursunuz? dediler. Onlar Narkotik’ten, burada bir eroin satışı varmış, onu takip ediyorlardı, siz işi bozdunuz, biz işi kaçırdık, dediler. Dayak bitti, çıktım, koridorda aynaya baktım, yüzümü tanımıyorum, şişmiş, dudağım patlamış, yüzüm büyümüş.

İndik aşağıya, komiserin yanına, bir daha yapcak mısınız, yapmıcaz abi, yapcak mısınız, yapmıcaz abi. Bana bir baktı, komiser. Hüdai, sen misin, dedi. Dedim, benim. Oğlum, sen daha akıllanmadın mı dedi. Ulan seni bütün karakollarda dövdüler, şubelerde, dövdüler.

Çıktım, Bahattin’den bir yüzlük aldım eve gittim. Annem baktı, oğlum, ne yaptın, kiminle kavga ettin dedi, ağladı. Dedim anne ne diyon ya, bırak da uyuyum, hayatım spagetti western olmuş zaten.

60 yorum:

  1. Nasıl güzel yazmışsııınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor incir.

      öyle mi diyosuuun :)

      Sil
  2. Hikaye ama gerçekten yaşayanlar vardır bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      oluyo di mi böyle şeyler :)

      Sil
  3. Desene artık dikkat etmek lazım her yerde polis çıka bilir karşımıza deme ki şu oluyor Bahattin her kuşun etti yenmez :)) birde her bayana selam vermeyeceksin yazık olan Hüdaiyi ye olmuş bir spagetti western uğruna bir güzel soba yemiş :)çok güzel bayıldım şahanesin devamını bekliyoruz çok sevdik biz bu Hüaiyin öykülerini Güzel insan ...burada resimde çok güzel kendimi kurtlar vadisi dizinde gördüm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      çok komik olmuş bu yorumuun :) cadılar bayramı fotosu oo :)

      Sil
  4. Deep geçmiş olsun, arka sokklardan bir bölüm izledim sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      :) aa benzemiş mi valla :)

      Sil
  5. Saf bu Hüdai, anlaşıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buzlu kalem.

      bilmiyom artıkın :)

      Sil
  6. Kalemine yüreğine sağlık çok beğendim devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibel özmen.

      nerdesin seeen :)

      Sil
  7. Ben şimdi Hüdai için ağlasam mı gülsem mi bilemedim. Saf arkadaşı yüzünden yedi dayağı. :D Ama polisiye bir diziden bir kesit gibi okudum. Kalemine sağlık çok güzel yazmışsın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar.

      yazık oldu adama yaaa :)

      Sil
  8. Çok beğendim. O kadar akıcı gidiyor ki insan hem okuyor hem canlandırıyor. Hüdai için biraz üzüldüm. Ama arkadaş için çiğ tavuk dahi yenir diyorum yalnızca 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semanur kok.

      çiğ dayak yemi o da :)

      Sil
  9. Deep kitap yazısını diyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi.

      ne güzel diyon sen :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      pikiiii yazazrım yine mağdemsii :)

      Sil
  11. Ah o kızlar yok mu:) Neler geliyor erkeklerin başına onların uğruna :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş çok akıcı kalemine sağlık deeptone :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimliksiz.

      mimini yapcam kii :)

      Sil
  13. beğendim..

    Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  14. Nasıl bir algıda seçicilik+ açlıksa direk kesin yemek tarifi diye daldım acaba evde spagetti varmı diyerek hem de ahah neden biz yemek yapmayı seviyoruz bu kadar deep:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipekböceği.

      yemek ve kitapla yaşıyom bende sanki :)

      Sil
    2. O zaman beşinci yemek kitabı mı? :))

      Sil
    3. acemi demirci.

      ay ne güzel oluuur :)

      Sil
  15. Ahahaa... Bayıldım... Çok iyi kurgu... Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ay durup dururken bayılmaaa bi doktora görün sen :)

      Sil
  16. Çok güzeldi bayılarak okudum.Süperr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortada karışık.

      ayyy bayılarak nası okuyon yaaaa kikikii :)

      Sil
  17. İnstagramda makarna vardı . Burada da spagetti tarifi beklerken .... Çok güldüm kendime . Neyse ki son satırda buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi.

      ha haaa aşçı hüdai olmasın bu kahraman :)

      Sil
  18. Hüdai'yi okurken arkadan Baba -The Godfather- filminin müziği duyuluyordu sanki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o, fon müziğini duydum. :)

      Sil
    2. acemi demirci.

      don hüdai corleone evet :)

      Sil
    3. elif deniz.

      hüdaiyi al pacino oynasın tımams :)

      Sil
    4. Tam adı o demek :))) Anlamıştım.

      Sil
  19. Huylu huyundan vazgeçmez ama neyse.

    YanıtlaSil
  20. Yazık kıyamam çapkınlığın bedelini suçsuz olanı ödemiş resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      arkadaş hatırı desene :)

      Sil
  21. Hahaaaa çohh güzel olmuş bu bölüm. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif deniz.

      sanaryo yazıyim ben :)

      Sil
  22. ahahah şu fotodakiler ne öyle yaa :) resmen yüzüklerin efendisindeki o suratsız adamlar gibiler ödüm koptu ;)
    sen cop yedin mi deepcim hiç ? üniversitede bi ara milli yiyeceğimizdi :D yani benim hiç olaylara karışmışlığım olmasa da yoldan geçerken yoldan geçiyorum diye bacağıma yemiştim bir tane. bir keresinde de baktım 100 lerce kişi koşuyor ben de onlara takıldım dedim bi durum var koşayım. yolumu değiştirip gittim grubun arkasından meğer arkadan polis geliyormuş ahahah :D salak gibi sona kaldım dona kaldım iyi mi . neyse yurdun içine beni birkaç erkek çekti sağolsunlar son anda topuğuma cop yemiştim. yani hüdai ile kaderdaşız hiçbirşeyle ilgimiz yok ama salaklıkğımız sayesinde bela geliyor üstümüze :) kısacası uyanık olmak sürüklenmemek lazım kimsenin peşine :D sonra sıpagetti değil sıpatepti yersin işte böyleeee ehehe :) haydi öptüm fıstık mutlu günlerin olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      onlar cadılar bayramı şeysileri :) cop yemedim kolay mı tarifini versen yaaa hihihi :) milli yüyecek ha ha haaa :) hey allam ucuz kurtulmulun sen :) sıpatepti ha haa sen mizah yazsanaa :) senin daaa fındıkçıım :)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. şenay bn.

      o çok güzel oluyor biliyom :)

      Sil
  24. Sevdim vala bu Kavası... Kafa dengi... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül telim.

      bana uyar diyosun :)

      Sil
  25. Bir daha yapacak mısın? Yok abi... Hahahaha! Ne güzel kurgulamışsın ya, bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      bayılmaaa kendine dikkat eeet :)

      Sil
  26. Tarif vereceksin sandim ben de 😂😂😂

    YanıtlaSil
  27. Hüdai de büyüdü yahu , ama ne dayak yedi yazık . Başında ne gelse başkalarının yüzünden geliyor .

    YanıtlaSil