25 Kasım 2016 Cuma

SEVGİLER BENO'DAN


Benokız

Beno, yeni evli, mutlu, eşi Sarıoğlan’ı çok seven, iyimser ve iyi bir insan. Instagramda fotolarını ve yaşamını paylaşıyor, benonunblogu sayfasında, ayrıca bloğu da var.

Cici bir hayat, kendi halinde, sevgi dolu bir hayat. Evi de cici, oyuncak ev gibi. Eve ruhu yansımış belli. Filmlerde, animelerde gördüğümüz şeker kız evlerinden.

Sonra Beno’ya kötü ve kahverengi bir misafir geliyor. Beklenmedik ve kötü kalpli bir misafir. Ama Beno bunu bir oyun gibi düşünüyor. İyimserlikle ve iyi kalple bunu kendi kendine oynadığı bir kurguya dönüştürüyor.

Sonra otel tatilleri başlıyor, aslında hastane tabii, arada ev tatilleri, tedavi sırasında, otelde ve evde zaman geçiriyor, hastalıkla çok kendine özgü bir şekilde savaşıyor, hastalıkla ve tedavi gereçleriyle adeta arkadaş oluyor, bütün o zorlu süreci kendince yumuşatıyor.

Tabii eşi Sarıoğlan da sevgi dolu ve hep eşinin yanında. Doktorları da. Ve diğer onu sevenler ve ayrıca internet arkadaşları da onu hiç yalnız bırakmıyor.

Benokız daha sonra bu süreci kitaplaştırıyor. Hastalık ve tedavi sürecini sanki masalmış gibi anlatıyor ve bize hayatta nelerin önemli olduğunu hatırlatıyor.

Duygusal, ince ve derin ve hatta mizah yüklü ve sevecen bir masal. Benokızı tanıyın.

Not:4/4

34 yorum:

  1. Instagram hesabini izliyorum.Kitabi da eminim cok guzeldir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyda nur.

      çok tatlı yazmış yaa.

      Sil
  2. İntagramdan takip ediyorum. Umut dolu. Kitbınıda alıp okumam lazım. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asaf.

      kitabı da çok tatlı ve duygusal :)

      Sil
  3. onu izliyordum ama kitabı olduğunu bilmiyordum teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ümran tuncer.

      kitabı da kendi gibi şirin :)

      Sil
  4. Tanıyalım, uğrayalım... Ay o cici bebeyi ne çok severim, şöyle çayın içine bandıra bandıra yemeyi:) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ben de bayılıyom hep yiyom :)

      Sil
  5. Ben de alayım takibe. Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de tanıyorum benoyu, çok güçlü bir örnek olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kalemi.

      valla bravo ona de mii :)

      Sil
  7. Beno kızı igde takip ediyorum ama kitabını okuyamamdım henüz;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feride.

      kitabı da çok tatlıı :)

      Sil
  8. Mükemmel bir kişiliği, harika bir bakış açısı var. Instagram hesabına bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Deeptone bakacağım hemen. Zor olanı kolaylaştırmak ne muazzam bir şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      ya valla ne kadın o yaa :)

      Sil
  10. Ben de instagramda takip ediyorum ve kitabını da okuma listeme aldım bile

    YanıtlaSil
  11. Tanıyalım o zaman :) Gidip bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  12. Gördüm resmi Deep :D Anılar işte :))
    Madem bu yazının altına yorum yazıyorum, yazı hakkında da bir kaç söz söyleyeyim :)
    Kitap ilgince benziyor, yazdım bir kenara :) Bloğu takibe aldım ama sanırım epeydir güncellenmemiş. Olsun, belki bir gün tekrar yazar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karga ve kız.

      instada daha aktif o :)

      Sil
  13. Ne kadar cici bir blog öyle,tam benlik,kendisine sifali günler diliyorum,tabiki takipteyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir terazi kızı.

      çok cici insta hesabı da :)

      Sil
  14. Daha önce de uğramıştım Benokız'ın sayfasına. O güzel siteye. Eğer gözümden kaçmadıysa iZLEYENLER yok. Üye olamadım bu yüzden. Yorum da bırakamadım. Ama buraya bırakabilirim sanırım Benokız'ın yakın takipçisi olacağımı.

    Tanıttığın her blogu tanımaktan memnunuz Derin. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      pikiii ankara kuşçusuuu :)

      Sil
    2. :)))
      İnstegram hesabı da gözümden kaçmış olabilir mi?
      Blogunda göremedim.

      Sil
    3. acemi demirci.

      benonun blogu diycen gugula :)

      Sil
  15. cici cici bir blog gittim baktım. sonra detaylı gideceğim inşallah deepcim . e senden 4-4 almış baksana kitabı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      benonun instasını izle asıl :)

      Sil
  16. ne diyosun hem de 4/4 ooo aldık notumuzu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      çok önemli bi kitap bu yaa :)

      Sil