21 Aralık 2016 Çarşamba

ANARŞİNİN EVLATLARI



Sons of Anarchy

Bir motorsiklet çetesi dizisi. A.B.D.’de ünlü olan Harley çetelerini anlatan bir suç, aksiyon dizisi.

A.B.D.’de Harleylerde yaşayan aileler bile var ve bunlar yılda bir kez bir araya gelirler, yüzlerce, binlerce motorsikletli. Ve birçok da çete var. Çete sözcüğü aslında doğru değil bunlar kulüp aslında.

Ama yasadışı işlere giren motor çeteleri de var ya da öyle sanılıyor. Bulundukları kasaba veya eyaletlerdeki uyuşturucu, silah, fuhuş gibi yasadışı aktivitelere de giriyorlar, gizli şekilde. Ancak, genel olarak Harley çeteleri sadece romantik ve nostaljik gruplar. Çünkü, Harleyler ve Harley giyimi, aksesuarları asiliği, özgürlüğü çağrıştırıyor, çizmeleri ve yelekleri özellikle.

Sons of Anarchy de Kalifornia’nın Charming kasabasında yerleşik bir çete. Kuralları, törenleri, prensipleri var. Yasal bir kulüp iken yeni liderleri Clay (Amerikan sinemasının klasiklerinden Ron Perlman) kulübü silah ticaretine sokuyor. Diğer çeteler, Meksikalılar, Çinliler, İrlandalılar arasında silah trafiğini yönlendiriyor kulüp ama bu yüzden çok dram yaşanıyor ve ölümler gerçekleşiyor.

Clay’in yardımcısı Jax (Charlie Hunnam, yürüyüşü ve havası ile çok yakışıyor) ise kulübü kuran adamın oğlu aynı zamanda ve annesi de Clay’in eşi. Yani Clay aynı zamanda Jax’in üvey babası. Annesi Gemma, üvey babası Clay ve Jax arasında zaman zaman iyi zaman zaman gergin bir ilişki var. Clay, yasadışını severken, Jax yasadışını bırakmak istiyor.

Dizi yedi sezon ve her sezon onüç bölüm ve her bölüm bir saat. Ancak, aksiyon, dram, heyecan, suç hiç bitmiyor. Çekici bir dizi, havalı, seyri çok hoş.

Suç ve motorları sevenler kaçırmasın.

38 yorum:

  1. Arkadaşlar hep yabancı dizi soruyolardı bilmiyorum bilmiyorum diyip duruyordum. Artık sorduklarında verebileceğim bir cevabım var. Anarşinin Evlatları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık benim.

      dizi isteyince sor bana sen :)

      Sil
  2. Dizi izlemeyi hala öğrenemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      sorun diil ki yaaa :)

      Sil
  3. bir kaç bölüm izlemiştim pek sarmadı beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      olabilir tabii ya her diziyi hepimiz sevcek diiliz tabii :)

      Sil
  4. Ekşın dolu gözüküyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      eveeet çok iyiii o yöndeeen :)

      Sil
  5. Deep. İzleme, okuma, seyretme, dinleme. bu ne yahu. komplekse giriyorum vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      :) yalnız yaşayınca hayat kolay yaa.

      Sil
  6. şu harley çizmesini bi heves alıp aman yarebbim beş kilo çizme mi olur oğluum kendimi taşıyamıyom sürükleyin beni nidalarıyla bi ihtiyaç sahibine verdiğim günden sonra bırak dizisini izlemeyi, içinden harley geçen herşeyden kaçarak uzaklaştım. he harleyle davidsonın ayrı kişiler olduğunu da sonradan öğrendim, ben soyadı sanıyodum. zaten motor ve suç da sevmem. seni seviyorum diğp; sayılır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semmma.

      harley davidson soyadı mı. ha ha haaaaa :) sayılır ivit :)

      Sil
  7. ilginç, aksiyon suç ve motor harika 3lü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sisterella.

      evet valla öylee :)

      Sil
  8. Bu tipler korkutuyor beni.

    Polisiye, dedektiflik belgesellerini severim ama dizi izlemiyorum. Bir de gerçek olması lazım tabi. :)

    YanıtlaSil
  9. Ilgincmis bir bakiyim ben👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      sıkı dizi valla.

      Sil
  10. Çete demişsin aksiyon demişsin motor demişsin kötü adamlar demişsin tam istediğim karışımlar bunlar. Listemdeki diğer dizilere ekliyorum bunu da tatlım :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      ha haaa bence de bomba gibi dizi :)

      Sil
    2. Kaçırmayalım bombayı o zaman :)

      Sil
    3. sümeyye.

      izlersen söle amaaa sevsen de sevmesen dee :)

      Sil
  11. Dizileri takip etmiyorum ben de. Lakin hani soran olursa cevaplarım belki diye yazınızı okudum. Cinayet varsa eşime tavsiye edeyim. O sever kanlı şeyleri:) Benim için hazırlık mı yapıyor ne:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      ha haa, cinayetler hep en yakından işlenir zaten ki :)

      Sil
  12. Ağır bir diziymiş. Doğasız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      doğalı dizi bulmak da zor yaa :)

      Sil
  13. sevgili deep tone, blogunu hep ziyaret ediyorum. bütün paylaşımlarını okuyorum. yorum yapmıyorum. çünkü yabancı diziler sinemalar çok izlediğim merak ettiğim şeyler değil. kusuruma bakmazsın umarım :)

    YanıtlaSil
  14. bu kadar yoğun geçen bir dönemde bu dizi tanıtımları beni gerçekten çok yaralıyor not almazsam unutacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızkardeşler.

      izleyeceğin zaman gelip bakarsın yaa :)

      Sil
  15. Ya öyle güzel tanıtım yapıyorsun ki izleyesim geliyor :))
    Sevmem bu kadar uzun dizi izlemeyi ama buna bir bakabilirim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      birkaç sezon izle sen de :)

      Sil
  16. bak bi kore filmi dicem sana , love lie, bir dene bakem :D

    YanıtlaSil
  17. Adamın aile ilişkilerini anlayana kadar beynim yandı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      haklısın yaa karışık biraz :)

      Sil
  18. ben heyecanlanınca ard arda kafam üç gün ağırır ya :)
    en iyisi ben Black Mirroru bitireyimde şimdilik bir söylediğin bölümleri izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      o da ilginçmiş :) ya sevdin mi acabaa :)

      Sil