10 Aralık 2016 Cumartesi

DEEP AİLESİ




Blogumda iki türlü öykü yazıyorum. İlki, serbest öyküler, ikincisi de kurgu kahramanı olan öyküler. Bu yıl sonunda blogum altıncı yılını bitiriyor. İlk 4 yılda, 2011, 2012, 2013, 2014, 8 adet temel kahramanım vardı. Bunlar;

SİMAY. 25 yaşında makine mühendisi. İstanbul’da özel şirkette çalışıyor. Yalnız yaşıyor. Müzik, tiyatro, doğa sporları seviyor. Eğlenceli, aksiyonlu biri. ÇAĞLA. Tipik ergen liseli. Karadeniz’de yaşıyor. GECE. Çellocu, Galata’da yaşıyor, konservatuarda okuyor, 20 yaşında, yalnızlık seviyor, müzik ve çizim dışında bir şeyle ilgilenmiyor. MODEL. Fotomodel, Nişantaşı’nda yaşıyor, yaşamayı seviyor, 25 yaşında. LENA. Cihangir’de kız arkadaşlarıyla yaşıyor, resim öğrencisi, bale ve gizemcilik ile ilgileniyor, 20 yaşında. DERİN. Tek erkek kahramanım. 27 yaşında, detektif, kimya, adli tıp mezunu, en çok halasının bulduğu işlere bakıyor. ZÜLEYHA. Üniversite mezunu işsiz, evde oturuyor, babası çalışmasına izin vermiyor, 23 yaşında. Bilgisayar meraklısı, zeki ve komik. ASMİRA. İstinye Park AVM’de tezgahtar, 20 yaşında, gezmeyi, eğlenmeyi seviyor. NURNİNA. 23 yaşında, ailesiyle yaşıyor, kapalı bir kız, Üsküdar’lı.

Son iki yılda, 2015, 2016, ise, birkaç yeni kahraman daha eklendi. Irak Savaşındaki Osmanlı gazetecisi Muharrir El İnsani, hemşire adayı Kübo, görücü usulü evlenen bir kızın evlenme öyküsü, İslam baba, aşkının peşinden giden Payidar, bıçkın delikanlı Kavas Hüdai, gibi.

68 yorum:

  1. Hepsini de sevdik. Öykülerinde güldük, hatta gerçeklermiş gibi algıladığımız da oldu, yorumlara bakarsak :)

    Hepsinin yeni öykülerini okumak isteriz, zahmet olmazsa deep kızçemiz :)

    YanıtlaSil
  2. Deep ailesi umarım daha da kocaman bir aile olur :))
    Mimlendin bu arada Deep! http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/12/mim-geriye-baks-2016.html

    YanıtlaSil
  3. Vayyy ne güzel bir aileymiş :)
    Kübo 😍
    İslam babayı biliyorum kalanları bilmiyor ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      diğerlerini üniversiteye başlayınca okursun kii :)

      Sil
  4. Deep :) yaa benim tek tek hepsini okumam lazımm :)) öyle merak ediyorumkii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      baksan ya, derin mavi adlı kitabımda serbest öykülerden var 41 tane, yani adlı kitabımda da simay çağla gece var uzun öyküler :)

      Sil
  5. Valla öyle bir yazıyorsun ki ilk başlarda hangisi gerçek hangisi hayal ürünü bilmiyordum gerçi bazen hala acaba diyorum 😂 deep sen senaryo yazsana valla bir poyraz karayel e rakip olursun

    YanıtlaSil
  6. Sende bu hayal gücü oldukça daha çok kahraman eklenir:)

    YanıtlaSil
  7. Çok genişmişlemiş aile. :)
    Geniş aileler eğlencelidir, kocaman sofraları, bol, bol değişik öyküleri olur. Osmanlı gazetecisini ve Kübo'yu hatırlıyorum. Diğerler hanım efendilerimiz, beyefendilerimiz acaba nasıllar, artık onlardan da haberdar olduğuma göre bir vakit kapılarını çalarcasına öykülerine izleyici kitlesinden ziyaret etmek isterim. Ama şu filmim bitsin öyle. Cuba Feliz'i açtım az evvel.

    YanıtlaSil
  8. Bir gün bir hikaye de buluşurlarmış ne güzel olur:)))Yeni yıl da geliyor kutlayanları vardır muhakkak:))

    YanıtlaSil
  9. Deep ailesini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Daha nice yeni kahramanlara... Yeni yaşın şimdiden kutlu olsun;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Kahraman üretim merkezi gibisin ya Deep. Bize de azıcık feyz veriver:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      ay sen yazarsın yaa endişe etmee :)

      Sil
  12. Ya ne güzel bir aile bu böyle, heves ettim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      senin müzeyyeni de bu aileye alalım :)

      Sil
  13. Baya kalabalık ve sevimli bir aile :)

    YanıtlaSil
  14. Karakterleri topluca görmek iyi oldu, yazma sevdanın hiç tükenmemesini dilerim sevgili Deep.;)

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. bir garip seyma.

      ayyyy sen var yaaa en tatlılardansın yaa :)

      Sil
  16. Nee ben bunlari gercek saniyodum 😣

    YanıtlaSil
  17. Beni de yaz arada bir olur mu ? :)

    Ama, gerçekten süper yazıyorsun.

    YanıtlaSil
  18. dolu dolu 6 yıl, ne güzel^^

    YanıtlaSil
  19. Happy birthday deepcim💕💕 kahramanlarin cok renkliler 3 tanesiyle kitapta haşır neşir olmuştum digerleriyle de burada. Kuboyu hatirladim bak o Caglaya cok benziyor.ikisinin arasinda cok fark göremiyorum ben 😄
    Kavas hudaiyi ben hatirlayamadim 😧
    Gorucu evlenen kizin da evlendigini hatirlayamadim komikti cok ta ne ara evlenmislerdi hikayenin devamini mi kacirdim.
    Kahramanlarinla nice guzel yazilar paylaşımlar diliyorUm guzel arkadaşım. Bu arada iyisiniz di mi.Istanbulumuzun ulkemizin basi sagolsun. hayirli kandiller canim. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      tişkirler şekerciim. iyiyiz ama üzgünüz işte.

      Sil
  20. 2017'de de yeni kişiler eklenir inşallah deep ailesine :)) severek okuyorum, bazen gerçek mi kurgu mu diye arada kalıyorum hatta :D sen hep yaz deep... ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fernweh.

      kurgu yaaa ama gündelik yaşamdan kurgu, yolda kafede metroda gördüklerim duyduklarımdan yazıyorum, tanımadığım insanların yaşamları yani :)

      Sil
  21. Deep hikayeleri gerçek sanıyordum,neden bu kadar tatlısın!Daha güzel hikayelerde buluşuruz inşallah!Yazmayı hiç bırakma olur mu? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      sen çok tatlı olduğun içiiin :) tımams bırakmıycam :)

      Sil
  22. Bir yorum yazmıştım ama tam o sırada net kesildi. Neyse artık.

    Mevlid kandili hayırlara vesile olsun.

    YanıtlaSil
  23. Yanıtlar
    1. sezer.

      bi mafya ailesi de bi de deep ailesi :)

      Sil
  24. Hepsinin yeri ayrı..en çok Derin😉 kitaplarını bir alamadım ne kotu:(((konu disi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dost bahçesi.

      du bir "derin detektif" yazayım tımams :)

      Sil
  25. Hepsini çok seviyorum ama şu Kavas Hüdai'ye bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  26. Çok tatlış yazıyorsun hepsini de okumayı çok seviyorum ^^

    YanıtlaSil
  27. Senin en çok bu devam hikayelerini seviyorum galiba. :)
    Nice senelere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      eski yorum şampiyonum gelmiiiş :)

      Sil
  28. Seni ve aileni(karakterlerini) seviyorum deep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı.

      ben de senin şiirlerinii :)

      Sil
  29. Bir yazından kurgu olduğunu öğrenene kadar küboyu gerçek sanıyordum 🙊

    YanıtlaSil
  30. Seviyorum ben bu aileyi ;)

    YanıtlaSil
  31. biricik aile her birini öptüm gözlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayyy onlar da seni çok çok öperler kiii :)

      Sil
  32. Hepsinin hikayesini okumak da çok zevkli:)

    YanıtlaSil