9 Aralık 2016 Cuma

FİLM SEÇKİSİ 11



GİZLİ ODA

La Cara Occulta, 2011, Kolombiya

Gerilim ve gizem sevenler için. Bir orkestra şefinin kız arkadaşı onu terk eder. Yeni bir kız arkadaşı olur. Ancak eski kız arkadaşı da bir şekilde adamın hayatındadır. Eski kız ile yeni kız arasında bir sır vardır. Heyecanlı, kaçmaz. Not:3/4

PRENSİM

Mon Roi, 2015, Fransa

Bir kadın bir erkek, erkek çok serseri, kadın da çok normal. Birbirine uymayan bir çift. Ancak, aşkları çok gelgitli, ayrı da kalamıyorlar. İki Fransız oyuncudan mükemmel bir film. Yıpratıcı ama çekici aşkları sevenlere. Not:4/4

CUBA FELİZ

Karim Dridi, 2000, Küba

Kübalı yaşlı bir sokak müzisyeni ülkeyi dolaşır ve durduğu her yerde tanıdığı ve tanıştığı kişilerle o anda canlı müzik yapar. Belgesel bir müzik filmi. Eğlenceli, canlı, hayranlık uyandırıcı. Not:4/4

42 yorum:

  1. Deep :)) güzel filmler paylaşmışsınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      gerilim, aşk, müzik, eveeeet :)

      Sil
  2. Kur'a çektim. Ortanca çıktı. Umarım izleme fırsatım olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      belki ilerde izlersin yaaa.

      Sil
  3. İlginç filmler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. gizli odayı merak ettim, fransız filmlerini severim ama gelgitli aşklar daraltır beni:)

    YanıtlaSil
  5. Prensimi merak ettim deep boğmasın bizi izlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      boğmaz yaa sürükleyicii :)

      Sil
  6. Ben kimim ve mad max i izledin mi deep bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      ikisini de izlicem tımams :)

      Sil
  7. Karar kilamadim birinde. :) film havasında olmadığım için fazla dikkat de edemedim herhalde :)o havaya burundugumde google abiye yazacağıma buraya yazacagim film seçkisi diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyda nur dinçer.

      ay bende film çok istediğin zaman gel sor yaa :)

      Sil
  8. not alıyorum ama ne zaman izlerim bilemiyorum :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice.

      sende zaman olmaz şimdi yaa yola gidiyoon :)

      Sil
  9. Hmm film önerileri huh:)) şimdi sour grape seyrettim..farklı ve ilgincti..ilgi alanim:)))xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dost bahçesi.

      sour grape. taam izleyim. şarap film diyoon :)

      Sil
  10. Dünya sinemasına hep ihtiyatlı yaklaşmışımdır. Bazen mesaja kurban edilen filmler oluyor bu mecrada. Paylaşımın için teşekkürler Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaferb.

      fransız sineması sefiyom ben de :)

      Sil
  11. Bu ara işler yoğun,annemin sağlık durumu vs derken hiç bir şeye vaktim kalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      haklısın ya boşver filmlerii :)

      Sil
  12. yine harika filmlerle karşımızdasın bakıyorumda. özellikle prensim olan çok ilgimi çekti. baylırım serseri erkeklere ve yıpratıcı aşklara. filmde de olsa kitapta da. yakın zamanda izleyeceğim kuzucuk. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sümeyye kip.

      iyi film işteee :)

      Sil
  13. Benim favorilerimden biri de Prestij. İzledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      prestij baktım hatırlamadım izliycem iyi belli :)

      Sil
  14. Bu seçkilerine bayılıyorum deep.
    O piti, piti diye aralarından seçiyorum bazen izleyecek birşey bulamadığım zaman.
    Çünkü geceler atışmalıklarla birlikte izlenecek güzel bir dizi, film yahut anime olduğu vakitler hoş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      atıştırmalık ve dizi/film/anime, bence de işte mutluluk :)

      Sil
  15. Yazdıklarını okudum ve bunu izlemeliyim dedim o film La Cara Occulta. Teşekkürler Deeptone :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      güzel gerilim ivit :)

      Sil
  16. GİZLİ ODA bak bu izlenir valla :)

    YanıtlaSil
  17. Gizli Oda süper bir filmdi gerçekten, diğerlerine de bakıcam Deepcim:)

    YanıtlaSil
  18. Üçüncü filmi merak ettim şimdi :D

    YanıtlaSil
  19. müzisyen amcamızı izleyelim bencesi :)

    YanıtlaSil