17 Aralık 2016 Cumartesi

FİLM SEÇKİSİ 12



BARRY LONDON

Stanley Kubrick, 1975, A.B.D.

Genç bir İrlandalı serseri, hayatını kazanmak için her şeyi yapar, asker olur, sonra da zengin bir kadınla evlenir, ancak hırsı hiç tükenmez. Yönetmenin iyi filmlerinden, bir yaşam öyküsü. Not:3/4

BEN KİMİM?

Who Am I?, 2014, Almanya

Bilgisayar hacker’larının ilginç dünyasını anlatan bir aksiyon filmi. Eğlenceli. Not:3/4

AÇIK KALPLER

Elsker Dig For Evigt

Susanne Bier, 2002, Danimarka

Kuzey sinemasından mükemmel bir örnek. Bir çift evlenme planı yaparken adam kaza geçirir ve yatağa bağlanır, kadın ise bir başkasına aşık olur, aşık olduğu adam ise evli ve çocukludur. Bu dört kişinin de hayatı alt üst olur. Oyuncular, konu, film, her şey iyi. Not:3/4

30 yorum:

  1. İskandinavya sineması severiz, o filmi de duymamıştım listeye eklendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi.

      ben dee çok seviyorum iskandinav sinemasını :)

      Sil
  2. Barry London'a bir saat dayanabilmiştim, afaganlar basınca devamını izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      evet ya uzun bir film ve ağır tempo haklısın ama iyi film :)

      Sil
  3. Birisinin nasıl sonuca bağlanacağını çok merak ettim.
    Bugün gülme imi yapmasam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      filmlerin sonu öyle oluyor evet :)

      Sil
  4. Ben Kimim ve Açık Kalpler'i izlemeye çalışacağım. Teşekkürler paylaşım için. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık benim.

      açık kalp, eveeet sağlıkla ilgili gibi duruyo de miii :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      üçü de farklı iyi ama sondaki en iyi :)

      Sil
  6. Stanley Kubrick'i çok etkileyici filmler çeken bir yönetmen olarak biliyorum. "Gözleri tamamen kapalı" çok izleyici bulan bir film olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      kubrick evet, 2001 uzay yolu macerası, full metal jacket ve evet o film de var dediğiniz, iyi filmleri var ivit :)

      Sil
  7. Susanne Bier sevdiğim bir yönetmen, filmin konusu yabancı geldi. İzlememişim galiba. Araştıracağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film gündemi.

      bier de iyi bu film de üstelik mads mikkelsen var yaaa :)

      Sil
  8. Ben Kimim'i izleyeceğim.
    Hoşuma gidecek gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      bilgisayar dünyası işteee :)

      Sil
  9. Güzel öneriler,teşekkürler....

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir filme benziyor :)güzel bir tanıtım oldu tebrikler:) bende yeni katıldım blog dünyasına beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogby nur.

      hoşgeldiin görüşürüüz :)

      Sil
  12. Teşekkürler Deeptone hepsini merak ettim. İzlenecek çok film, okunacak çok kitap var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      evet ya yetişilmez ki zaten değil miiiğğğ :)

      Sil
  13. Allah'ım Ruheşim şu who am ı' yı izlemem konusunda -hala- başımın etini yiyor. Senden de 3/4 almış ya izlemem farz oldu yemin ederim (okuyucu amuda kalkıp gülümsüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      izlersin yaaa :)

      Sil
  14. Ya sonuncu filmin konusu çok üzücü ya , daha izlemeden kadına sinir oldum desem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      iyi film amaa iştee :)

      Sil
  15. sonuncu filmin özetine bakınca bir bakışta önyargılı davranıp nasıl bir kişilik kadın ya dedirtiyor ama bence filmde açıklaması vardır zaten.Aşık olduğunu zannedip boşluğa düşmüştür aile özlemi duymuştur kadın.

    Ben kimimde teknoloji ile ilgili olduğu için ilgimi çekti teknolojiden soğutuyorlar ya bir silkeleniyorum böylelerini izleyince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ah evet zor konu ama çok güzel film :) ben kimim izlenir evet ama süper film değil :)

      Sil