18 Aralık 2016 Pazar

HAYAT KİTAP SİNEM


Hayat Kitap, Hayatım Kitap Sinem, çok eski blog arkadaşlarımdan. Öncelikle kitap yazıları yazardı. Geçen yıl bir İstanbul dergisinde yazmaya başlamıştı. Ben de hemen duyurmuştum blogumda. Uzun zamandır da kanserdi. Daha geçen yıl yeni evine taşınmıştı. Sürekli hastaneye giderdi tedaviye. Her zaman mutlu ve umutluydu.

Kitap, edebiyat severdi. Blogumdaki bir önceki header'ı o yapmıştı. İki yıl onun yaptığı header'ı kullanmıştım. Kitaplar hakkında, yazmak hakkında, onun hastalığı hakkında çok konuştuk onun blogunda. Ev bulma aşamasında da konuşuyorduk, nerde otursun diye. Üsküdar Beykoz taraflarını düşünüyordu.

Onun blogunun en iyi yorumcusuydum. Bunu hep o söyledi. Yani en sıkı yorumcusu idim. Toptan gider okurdum yazılarını. Sen olmasan blogum bomboş kalcak derdi bana hep. Blog arkadaşı olarak çok severdik birbirimizi. İyileştiği zaman hemen bloguma gelirdi. Güzeldi tatlıydı iyi kalpliydi.

İki sene önce idi sanırım, Hastaneye giderken sölemişti bana, Ben de hemen blogumda sağ üstte bir yazı ile duyurmuştum ve bütün blogçu arkadaşlarımız ona geçmiş olsun demeye gitmişti onun bloguna. Ne mutlu olmuştu.

Blogunda en son yazılarında yine ameliyata gittiğini sölemişti, daha çok yakında. Kaybetmişiz. Hep iyiler gider derler ya. Az önce Demirkadın Demir Derya söyledi. Sonra da Kitap Eylemcisi Eylem'de gördüm ve hemen gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

Başımız sağolsun.

109 yorum:

  1. Yazınızla kendisini tanıdım. Çok genç..Çok üzüldüm.. Ölüm hele ki genç ve üretkense daha da çirkin oluyor. Huzurla uyusun inşallah. Başınız sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.y.

      bir gün kitap yazmasını bekliyorduk onun. sağol.

      Sil
  2. Ben tanımıyordum ve böyle acı bir vesileyle öğrendim şu an:( mekanı cennet olsun, hiç tanımasam da içim buruldu:( tüm sevenlerine, sana, özellikle ailesine Allah sabırlar versin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük ve ben.

      sağol. önce eşine Allah sabır versin.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. şenay bn.

      sen rastlamışsındır ona yaa bloglardaa.

      Sil
    2. Farkında değilim aslında. Sen bahsetmişsen görmüşümdür.
      Üzüldüm çok.

      Sil
    3. şenay bn.

      görmüşsündür ama unutmuşsundur kitap blogu idi.

      Sil
  4. deep o kadar uzuldum ki şok oldum . gencecik bir insan . Allahim rahmet etsin ailesine sabir versin. Şu illet hastalik yaşlı genc cocuk dinlemiyor. Nur icinde yatsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      ya evet ya hep yenmişti hastalığını hep umutlu neşeliydi nasıl şok olunmaz ki.

      Sil
  5. Çok üzüldüm.

    Gösterdiğin ilgi... Ne güzel yapmışın. Üzüntünü anladım. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      sağol yaaa of işte of.

      Sil
  6. üzücü.. sevenlerinin başı saolsn.

    YanıtlaSil
  7. Önce Kitap Eylemcisi Eylem'de okudum. Tanımıyordum, henüz çok genç.
    Yakınlarına sabır diliyorum.
    Cihan'ın Bahçesi'ni de rahmetle andım bu gece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makbule abalı.

      sevgili ablacım. benim de aklıma cihan abla geldi. 2015 mayıs'ta da onu yazmıştım. arada gidiyorum onun bloguna da. geçenlerde akrabaları yanıt verdi bizlere onun blogunda.

      Sil
  8. Allah sabır versin tüm sevenlerine. Yazını okumaya başlaadığımda böyle bir şey beklemiyordum. Tanımıyorum ama çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  9. Sevenlerinin, ailesinin ve tanıyan herkesin acılarını paylaşıyorum. Üzüldüm.

    YanıtlaSil
  10. Offf cok uzuldum mekani cennet olsun😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebek etkisi.

      olcaktır inşallah.

      Sil
  11. Rabbim.mekanini cennet bahcelerinden bir bahce eylesin. Sevenlerine sabir versin.. 😔😔

    YanıtlaSil
  12. Çok üzüldüm :( Mekanı cennet olsun... Biliyor musun 2 yıl önceydi sanırım blogumdaki banner ımı tasarlamıştı... Diyecek birşey bulamıyorum . Allah ailesine sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim defterim.

      sana da yapmış demek.

      Sil
  13. Yazını okuyunca içim cız etti Çok üzüldüm Allah ailesine sabır versin inşallah 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      versin valla evet.

      Sil
  14. Ne tatlı bir evlatmış. Başın sağ olsun Deep, kötü hastalık, çok kötü. Hiç affı yok. Allah rahmet eylesin. Üzüldüm doğrusu :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      of evet ya ne hastalık ama.

      Sil
  15. Başımız sağ olsun. Iki yil önceki yazini hatirliyorum. Ben iyilesecegine cok inanmistim. Masallarda iyilerr bir seycikler olmuyordu. Başın sag olsun kiymetli bir dostunu kaybettin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady.

      hayat artık masallar gibi olsun.

      Sil
  16. Allah rahmet eylesin :(Bu hastalık en sevdiklerimizi almaya devam ediyor, çok üzgünüm

    YanıtlaSil
  17. Başın sağolsun Deep çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  18. Rabbim rahmeti ile muamele etsin, ailesine sabırlar dilerim.. Çok üzüldüm gerçekten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı.

      üzülünmez mi yaa.

      Sil
  19. İlk önce Eylem'in blogunda okudum ben de yazıyı.Tanıyormuş gibi yüreğim buruldu.Şimdi de sen yazınca...Üzgünüm gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      tanısan severdin zaten.

      Sil
  20. Üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
  21. Ben de Kitap Eylemi'nde gördüm çok üzüldüm, çok gençmiş nurlar içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  22. çok erkendi deep, o kadar umutluydu ki, o kadar sımsıkı tutunmuş hayata , o kadar yapacakları varken ... ve o kadar çok kötüler yaşarken etrafımızda , neden sinem , dünden beri kendimde değil gibiyim , düşündükçe daha fazla koyuyor bu ölüm bana , nedenlerim keşkelerime karışıyor , Sinem her konuştuğumuzda umut verirdi içime , o kadar acıya dimdik durunca , hayat bu işte bugün var , yarın... çok üzgünüm , aileye sabır dilerim... ışıklar içinde yatsın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      haklısın eylem hayat işte.

      Sil
  23. Bir kaç kere bloğuna bakmıştım. Allah rahmet eylesin, taksiratını affetsin.

    YanıtlaSil
  24. Genç yaşında böyle umut ve hayat doluyken, çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne kaleminden.

      öyle işte yaa.

      Sil
  25. Güzel insanlar daha bir erken gider oldu sanki, başınız sağolsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadet uslu.

      öyle oluyor sanırım.

      Sil
  26. :'(
    Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  27. Ayyy :((( çok çok üzüldüm şuan. Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  28. Daha önceden tanımıyordum. Yazınızla kendisini tanıdım.
    Mekanı cennet olsun inşallah. Rabbim kalanlarına sabır versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökhan tekin.

      sağol kardiş :)

      Sil
  29. Çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.Başın sağ olsun :(

    YanıtlaSil
  30. Çok üzüldüm... Sen duyurduğunda ziyaret etmiştim sayfasını... Allah rahmet eylesin:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ah yaa hayat işte.

      Sil
  31. Rabbim mekanını Cennet eylesin. Ve sevenlerine sabır versin. Üzüldüm Deeptone...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      eylesin versin valla.

      Sil
  32. Makarna yerken okuyordum yazını birden boğazıma takıldı yiyemez oldum.
    Başımız sağolsun deep. Allah mekanını Cennet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      eylesin eylesin valla.

      Sil
  33. İnsan hiç yüz yüze tanımadığı birinin dünyadan gidişine üzülebiliyor işte. Ben de üzüldüm, mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs. soda.

      teşekkür ederim ciciş.

      Sil
  34. Ben blogunu bilmiyordum. Çok üzüldüm gencecik güzel bir kiz. Allah Rahmet Eylesin.

    YanıtlaSil
  35. Yaa Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun amin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürlük savaşçısı.

      sağol yaa.

      Sil
  36. Allah Rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  37. Başı sağolsun Deep... Mekanı cennet olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
  38. Blog actiktan sonra Instagram uzerinden takip etmistik birbirimizi. Hasta oldugunu biliyordum. Bana cok hayat dolu gelmisti. Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      olsun evet olsun.

      Sil
  39. Tanımıyorum ama çok üzüldüm. Mekanı cennet olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      olsun bence de yaaa.

      Sil
  40. Başın sağolsun Deep :( Yine bir blogger arkadaşı tanıştırıyosun bizlere zannederek okumaya başlamıştım yazını.Çok üzgünüm.Sevenlerine sabır dilerim.

    YanıtlaSil
  41. Allah gani gani rahmet etsin, kalanlara sabır versin. Sevileni kaybetme korkusunu bilirim, yine yaşıyorum. Şu anda akan gözyaşlarımın hürmetine nurlar içinde yatsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      offf ya kaybetme kimseyiii.

      Sil
  42. Üzüntünü paylaşmak için uğradım.
    Işıklar içinde uyusun.
    Sevenlerine sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  43. Sevdiğini kaybetmenin korkusunu da , sevdiğini kaybetmenin acısını da yaşadım.Sonrası içinde doldurulmaz bir boşluk mu dersin, karanlık mı, kimsesizlik duygusu mu... Bu hastalık benim de canım annemi aldı. Allah geride bıraktıklarına sabır versin.Mekanı cennet olsun. Ve... Annem çok iyi bir insandı. Evet, iyiler erken gidiyor bu dünyadan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülcan.

      of yaaa üzüldüm senin için de.

      Sil
  44. Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  45. Yazının sonunda ''kaybetmişiz''dediğinde içim bir tuhaf oldu.Allahım mekanını cennet etsin,tüm sevenlerine,ailesine sabırlar diliyorum....

    YanıtlaSil
  46. Allah rahmet eylesin. Nurlar içinde yatsın. Çok üzüldüm ben de. Tüm sevenlerine ve sana başsağlığı diliyorum.

    YanıtlaSil
  47. Yanıtlar
    1. erdi karadeniz.

      evet erdi yaaa.

      Sil
  48. Başın sağ olsun, Allah ailesine sabır versin:(

    YanıtlaSil
  49. Gencecik bir hayat.. Allah rahmet eylesin. Rahat uyusun..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti.

      uyusun evet işallah.

      Sil
  50. İnsan ne diyeceğini bilemiyor!.şu hayat ne acımasız!!
    her geçen gün, gözümüzden düştükçe düşüyor bu dünya!
    Allah rahmet eylesin, başın sağ olsun ..
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izler ve yansımalar.

      çok haklısın.

      Sil
  51. Allah rahmet eylesin , iyiler her zaman bu dünyadan önce gidermiş deep , bu dünya onlar için sanırım fazla kötü :(

    YanıtlaSil
  52. Allah sevdiklerine sabır versin mekanı cennet olsun...
    Ölümü kabullenmemek değilde iyi insanların bu kadar çabuk göçüp gitmelerine inanmak çok güç. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      evet ya valla haklısın.

      Sil
  53. Bilmiyordum Deep, çok üzüldüm şimdi duyunca :(

    YanıtlaSil
  54. Sevdiğim bir blogtu. Konuşurduk bazı yayınların altında karşılıklı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve yanı.

      çok iyi biriydi yaa hem de sıkı kitapsever ve ayrıca gaste yazarıydı yaa.

      Sil