5 Aralık 2016 Pazartesi

İLK AŞK 2


Ayhan amca, Facebook’ta bulduğu ilk aşkına yazdığı kağıttaki düşüncelerini feysten ona mesajla gönderemedi elbette. Ama bir süre daha unutamadı.

Ayhan amca, Antalya’ya akrabalarını görmeye gitti. İlk aşkı Nurşen hanım da Antalya’da yaşıyordu. Acaba feysten yazıp buluşsam mı diye düşündü. Düşündü düşündü ama yine yapmadı.

Ankara’ya döndü, eşiyle birlikte Mesa’da yaşıyordu amca. Evdeyken de arada bir aklına geliyordu ilk aşkı. Ayhan amca emekli olduktan sonra sitenin yönetimini almıştı. Yine sitenin bahçesiyle uğraşmaya başladı.

Ama geceleri rüya görüyordu, bu rüyalardan uyanmak istemiyordu. Rüyasında Nurşen hanımla yıllar önceki çok kısa süren lise aşkını düşünüyordu.

Bir sabah, eşi ondan önce uyanmıştı, eşi henüz emekli olmamıştı, Bakanlıklarda idi, uyandığında Ayhan amca horluyordu, şöyle bir dürttü, şişt uyan Ayhan horluyorsun dedi.

Ayhan amca uyandığı an yatakta eşine doğru dönüp “Nurşen ne var ne oldu?” dedi.

Eşi, ne Nurşen’i, Nurşen kim deyince, ah Nurşen işte, liseden arkadaşım, ilk aşkımdı o benim, dedi eşine, herhalde rüyamda onu görüyordum.

Eşi de sabah olmasına rağmen bir kahkaha attı, akıllı kızmış, evlenmemiş seninle dedi.

Ayhan amca, yatağında döndü kendi tarafına ve bu Nurşen’i düşünmeyi bırakmalıyım, dedi kendi kendine.



(Not: Bu öykünün ilk bölümünü 9 Kasım’da yazmıştım, yanda Öyküler başlığında duruyor. Yolda bulduğum bir kağıtta okuduklarımdan kurgulamıştım. O zaman arkadaşlarım, devamı olsun deyince düşündüm ve bir bölüm daha yazdım işte)

46 yorum:

  1. Şu facede olmasa halimiz yaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      de mi yaaa :)

      Sil
  2. Ahhh Ayhan amca yakayı ele vermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol kahveli.

      evet ya napsın uykusunda rüyasında işte :)

      Sil
  3. Ay kadının yerinde olsam paralardım adamı 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      seni kıskaanç :)

      Sil
  4. Ah, ah be Ayhan amcacığım.
    Ruhun geçmişte kalmış, rüyalarında konuşuyorsun.
    Ayhan amcanın eşide maşallah anlayışlı kadınmış.

    YanıtlaSil
  5. Artık gözü uyku tutmaz rüya göreceğim diye Ayhan Amca'nın. Ve neler sayıklayacak diye de eşinin galiba :)))

    YanıtlaSil
  6. Ahahah Ayhan amcanın hikayesinin daha da devamı olsun ama deep :) Kadının tepkisi süper yalnız :)

    YanıtlaSil
  7. Hmm amcaya kızdım ben şimdi. Evlisin ne Nurşeni. Amcasın amcalığını bil dimi.

    Gelecek mi bölüm yoksa yine çok bekleyecek miyiz deep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      ya amca napsın yaa işte geçmişini hatırlamış yazık :)

      Sil
  8. Eşine farklı bir bayanın ismiyle seslenmek ve bu ismin eski aşka ait olması. Ayhan Bey'den cesur hareketler. Eşinin tepkisi daha iyiydi gerçi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaferb.

      evet yaa çok cesur de mi belki de şapşiik :)

      Sil
  9. Devamı gelsin, merak ettim. Öykünün başında amcanın karısını ya ölmüş ya da boşanmış diye hayal etmişim, şimdi evli olduğunu okuyunca bak şimdi oluyor mu dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lulu.

      ya amca işte gençliğini hatırlıyooo :)

      Sil
  10. İnanmıyorum ben nasıl ilk bölümü görmemişim :O
    Çok beğendim gerçekten Deep, ilk bölümü de bu bölümü de :) Artık sen konularak gitmiyorsun konular kendiliğinden geliyor sana demek ki. Eh bir işe emek veren insanın hali başka tabii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karga ve kız.

      ya valla ne şans oldu yaa :)

      Sil
  11. Yuh amcaya bak :) aman yok guzelim adam milletine guven olmuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      ha haaaa eveeet :)

      Sil
  12. Valla helal olsun Ayhan amcanın karısına:))) Kadın ne çektiyse artık Ayhan amcadan:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      ay bıkmış demek ki de mi yaa :)

      Sil
  13. Amca gittin gidecen bence de bırak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine bektaşi.

      ha haa de mi yaa :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      oluyo işte demek ki :)

      Sil
  15. kıskançlığı aşacak olgun yaşlarda hayat daha eğlenceli sanırım

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok hoşmuş, eşi de olgun bir hanımmış yani kıskançlık yapmamış, bravo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ay kırk yıl önceki şey için kıskanılır mı de mi yaa :)

      Sil
  17. Valla Ayhan amcanın eşi pek bi şakacıymış 😄😄. Ayhan amca da az değilmiş hani 😄😄

    YanıtlaSil
  18. İlkini hatırladımm face'den profiline bakmıştı :).
    Eşi onun kadar ciddiye almamış kadınlar genelde konuyu didik didik eder ya hanii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli özne.

      evet ama bu teyze demek ki kıskanmıyo işteeee :)

      Sil
  19. Ay teyze kızmamış , ben olsam çok kızardım , sen halen unutmadın mı diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      saçlarını yolar mıydııın :)

      Sil
  20. Bunlar bitmiş.. Kadın çok kızıp, günlerce kim bu Nurşen tadında vırvırlanmadıysa -hem de sahici, için için üzülerek- adam ise döndüğünde hata ettim Nurşen olacaktı hayatımda treni kaçırdım diye depresyon gibi bir şeylere girmediyse bitmiştir. İkisi de derdine yansın, samanlıkları hiç seyran olamamış.

    YanıtlaSil
  21. Böyle şeylere çok üzülüyorum ben deep. Ne bileyim adamın veya kadının ilk aşkını hatırlaması veya sevmeden evlenme ya da görücü usulü falan. Sevmeden olmuyor bence. Yürümüyor ne ilişki ne de kurmaya çalıştıkları aile. Güç bela kursalar bile o kavgalar tartışmalar o kadar kötü etkiliyor ki çocuğu sağlıklı bir birey olamıyor. (karşında canlı örneği var )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      of anlıyorum evet.

      Sil
  22. fotoğraf kapadokya mıı ama oralara kadar gidipte görmemek bir benim yapacağım iş herhalde :)

    ay evlenenler niye ortasını bulamıyor ya gençlikte çok kıskanıyorlar yaşlanıncada umursamıyorlar of sinir oluyom dedem anneannemde hep didişirdi ama sanırım tadı tuzu o:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      kapadokya görürsün yaaa nolcak türkiye kazan sen kepçee :) evlilik tuhaf bişi demek kii :)

      Sil