16 Aralık 2016 Cuma

MELEKLERİN GÜCÜ


Dün akşamüstü, Beki İkala Erikli öldürüldü, bir kadın tarafından. Sabah duydum öldürüldüğünü, Evrim Divadonnabella arkadaşımın instagramından. Duyduğum anda, onu tanıyan biri öldürmüştür diye düşündüm. Kendisi ruhsal konularla ilgiliydi, sevdiğim bir insandı. Birkaç kitabını okumuştum ve sevdiğim konularla ilgileniyordu kendisi. Melekler, melek mesajları, gibi.

Şöyle düşündüm, herhalde ondan veya kitaplarından etkilenen biridir katili. Belki onun öğrettiklerinden bir şeyler bu katilde ters tepti. Belki katili olan kadının bir sevdiğine bir şey oldu ve yazarı suçlu buldu. Kendisi yaşam koçuydu, çok insana faydası olmuştu. Bakalım, ardından nasıl bir dram çıkacak?

Onun bir kitabını, 3 Kasım 2013'te yazmıştım blogumda. Sevdiğim bir insan olduğu için o yazı bir kez daha yayınlıycam. Bir yazıyı ikinci kez yayınladığım hiç olmamıştır. Bu arada, ben de bu konularda arada bir yazıyorum, hatta kitaplarımda işlediğim bir konu bu, spiritüellik.

Meleklerle konuşa konuşa o da bir melek oldu artık.


MELEKLERİN GÜCÜ

Beki İkala Erikli

Meleklerin Gücü bir anlamda Meleklerle Yaşamak adlı kitabın devamı. Melek Terapisi dediğimiz şifalandırma çalışmasını yapıyor Erikli, ama o melek koçluğu terimini yeğliyor. Erikli genelde spiritüel dediğimiz alanda çeşitli eğitimler almış, melek terapisini de bu çalışmanın ustası Doreen Virtue’dan öğrenmiş.

Geçmişi şifalandırmak. Önemli bir kavram. Erikli’nin söylediği gibi hepimizin beyninde, kalbinde, ruhunda geçmişle ilgili kayıtlar var. Bu kayıtlar, geçmişte yaşadıklarımızla oluşuyor ve günümüzü etkiliyor. Yaşama katılma, para kazanma, başarı, beceri, sınav gibi her türlü yaşam alanında, bu kayıtlar, bunlara kilitler de diyebiliriz, gündelik mutluluğumuzu etkiliyor, ileriye doğru adım atmamızı engelliyor.

Bunlardan kurtulup kendimizi özgürleştirmenin yolu kafamızdaki bu kayıtları silmek, kendimizle, yaşantımızla ilgili düşüncelerimizden kurtulmak. Bu kayıtlar, geçmişteki biz’den kaynaklanabilir, bu yaşamdaki biz’den, ama bizim daha önceki yaşantılarımızdan da kaynaklanabilir, bunu kim bilebilir, belki daha önce de yaşadık geçmişte, o ruh bizde duruyor hala.

Veya ailemizin geçmişinden bir ruh duruyor olabilir içimizde veya ziyarete gelebilir, çoğumuz sevdiğimiz kaybettiklerimizin bizi ziyarete geldiğini biliriz. Bu dünyadan ayrılmak istemeyen bir ruh olabilir ya da biz o ruhun ayrılmamasını isteriz. Belki de geçmişte yaşamış tanımadığımız bir insanın ruhu da olabilir.

Bunların hepsi olabilir. Şu gerçek var. Bu kilitler, kayıtlar bizim önümüzdeki engeller. Biz bunları fark etmeyebiliriz bile ve şu güzelim hayatta eksik enerjiyle yaşayabiliriz veya potansiyelimizin çok altında yaşarız.

Bu kayıtları silmenin bilimsel ve alternatif çeşitli yolları var. Psikoloji, tıp, reiki, EFT, NLP ve benzerleri. Erikli ise bunu melekler yoluyla yapıyor. Melekler yoluyla geçmişimizi şifalandırıyor. Bu kitabında bunu açıklıyor ve şifalandırdığı insanların anekdotları var. Sayılar, melek kartları gibi yan malzemeler de var. Şifalandırdığı kişilerin bu kitap dışında nette de yazıları, blogları var zaten.

Başmelek Mikael ve çeşitli yaşamsal konularla ilgilenen diğer meleklerden yardım isteyerek bizi engelleyen bu bağları çözüyor. Bunu kendi kendimize de yapabiliriz. Çok istersek. Her şey bununla ilgili zaten, sorunun farkına varmak, çözmeyi yürekten istemek, kalbimizi temizlemek, temiz kalple istemek, gerçekten istemek, mış gibi yapmadan, ne isteyeceğimizi bilmek, meleklerden yardım istemek.

Herşey zaten zihnimizi, egomuzu temizleyip geçmişteki biz’i unutmakla başlıyor. Bir tık ileri gidiyoruz böylece. Erikli de bunu bize gösteren rehberlerden bir tanesi.

İlginç bir konu, ilginç bir kitap.


Not:3/4

51 yorum:

  1. Ben de şok oldum.Sevdiğim ve takip ettiğim biriydi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      sevdiğini tahmin ediyordum evet.

      Sil
  2. Bak bu yazıyı okumadan hemen önce telefonum elimde yazarın haberini izledim. Hemen ardından bu yazıyı okudum. Hiç tanımıyorum duymadım.. Ama üzüldüm. Hele bu yazıdan sonra... Katil eğer ki kitabını okuyup etkilenen biriyse yazdıklarımızın okuyucu üzerindeki etkisini gösteriyor ki. Ki kendisi yaşam koçu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan hohori.

      ah evet çok doğru söyledin. acaba katilin motivasyonu ne ben de merak ediyorum.

      Sil
  3. detaylarını çok merak ettiğim, daha ziyadesiyle üzüldüğüm bir konu.. dediğin gibi bakalım arkasından neler çıkacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semmma.

      katil azcık kaçıkmış yaa.

      Sil
  4. Ben de haberlerden öğrendim bu akşam.Allah rahmet eylesin.Enteresan bir cinayet gibi duruyor.Spiritüel konularla ilgili, meleklerle şifayla ilgili bir yazarın öldürülmesi ilginç.

    YanıtlaSil
  5. Ben de sabah gördüm. Planlanmış bir cinayet bu. Bariz belli. İlginç çok ilginç. Üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      takip etmiş öldürmüş evet yaa.

      Sil
  6. Ben de çok üzüldüm. İlk kitabını ben de okumuştum.
    Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
  7. Cani insanlar ne yaparsın!!! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık benim.

      artık toptan delirdik.

      Sil
  8. İlk defa duyuyorum böyle bir şeyi. Bütün insanların üzerinde vazifeli melekler var. Buna inanıyorum elbette. Lakin bunlar kendilerinden birşey yapamazlar. Ancak Hz. Allah'ın emriyle hareket ederler. Onun emrinden çıkmazlar insan gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müfred.

      sanırım meleklerle iletişim kurabilenler de var.

      Sil
  9. İlginç konular. Genler yoluyla bilgi aktarımı gibi bir şey mi bu? Hepsi kötü mü etkiliyor bunların?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros tyrha.

      yok ya iyi etkiliyor. bu katil kaçık biraz. gen değil meleklerle iletişim kurmak işte.

      Sil
  10. Ben de bütün kitaplarını okudum. Dün bir arkadaşım vatzaptan yazdı haberi. Duyunca şok oldum:( Bu işler enteresan ben de nasıl bir dram çıkacağını gerçekten merak ediyorum. Bir insan, bir insanın canına nasıl kıyar yaaa:!:( Yolu ışık olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      katil baksana kırıkmış azcık.

      Sil
  11. Melek kartları vardı bende de ilk zamanlar deli gibi bişey düşünüp kartı çekerdim Allah rahmet eylesin çok üzüldüm katili yakalanmış akli dengesi yerinde değilmiş kadının

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      aaaaa öyle miiii yaaaa off yaaa.

      Sil
    2. kısaca dodi.

      evet ya biraz kafası gidik herhalde. kitaplarını okumuş ondan kafam gitti diyor ama herhalde kafası gitti ama ikalayı suçlu buldu kendine. tüh ya yazara yazık oldu ben daha dramatik bir durum bekliyordum. silahı nasıl aldı buldu ki acaba yaa.

      Sil
  12. Bu sabah kızım da hayretler içinde ve çok üzülerek anlattı Deep. Artık ne kadar arttı bu tip olaylar. Bence psikolojisi bozuk insanlar, tehlikeli boyutlara ulaşmış olmalı ki durumları katil olabiliyorlar. Allah rahmet eylesin. Şimdi yazısını okuyacağım. Üzüldüm ya :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece evren.

      evet ülkemiz kafayı yedi valla.

      Sil
  13. dün gece haberlerde gorunce cok cok uzuldum.. insanlara yol gosterenlerın, yardımcı olmanın sonu bu olmamalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol kahveli.

      hayat işte acımasız olabiliyor.

      Sil
  14. Hiç duymamıştım ismini, ölünce duymak nasipmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem.

      iyi kitapları vardı yaaa.

      Sil
  15. Ben bu yazarı ne yazık ki, ölümüyle tanıdım Deep. Ne şekilde ve neden olursa olsun, insanların öldürülmesi kanımı donduruyor. Bir de katillere sürekli, akli dengesi yerinde değil deyip yaptıklarını meşrulaştırıyorlar ya, deli oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı rujlu blog.

      evet haklısın işte napabiliriz ki yaa.

      Sil
  16. Maalesef son yıllarda ülkemizde bu tur olaylar cok arttı genelde kadına siddet erkekten gelirdi simdi artık kadını erkegi birbirine siddet iceriyor cok yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emekliyim.

      ülkece cinnet geçiriyoz işte.

      Sil
  17. Kitapları okumadım ama üzücü tabi :(

    YanıtlaSil
  18. İnsanlar delilik, cinnet gibi kavramlara sarıyor artık pis eylemlerini. Ne güzel tekrar yayınlamanız. Huzur içinde olur insallah meleklerle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.y.

      o da melek gibiydi zaten yaaa.

      Sil
  19. Kitaplarını hep görüyordumm raflarda ama hiç okumamıştım. Yazık sorunlu birine denk gelmiş çok üzüldüm. Ama sen çözmüşsün bile demişsin ya ters tepmiş. evet o kişide ters tepmiş. Üzücü çok üzücü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirkadın demir.

      hayat hiç adil değil derler ya işte bu o.

      Sil
  20. Bu yazını anımsıyorum
    Konu,aşina olduğum bir konu
    Tıpkı farklı düşüncelere inançlara saygısız,nefret dolu insanların olması kadar aşinayım en azından

    Çok üzgünüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye.

      ölüme aşina olduk yaa.

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. melike yıldız.

      öyle vallası.

      Sil
  22. Ben kitaplarini okumadim ancak facebook sayfasina bakiyordum arada. Çok üzücü ama haxatta herseyin bir nedeni olduguna inaniyorum kabul etmek zor ama böyle. Cok güzel yazmissin deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      ah evet vardır inşallah bir nedeni.

      Sil
  23. Benimde sevdiğim takip ettiğim yazarlardandı. Çok çabuk öğrendim ben ve o kadar kötü oldum ki.. Onun kitaplarında hissettiğim samimiyeti hatırladım falan.. Gerçekten bilmiyorum noluyoruz böyle nereye gidiyoruz bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the ipek.

      valla dünya bi acaip oldu.

      Sil
  24. Ben tanımıyordum deep ama herkes hakkında bir şey paylaşmış , acaba neden öldürülmüş ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ruh dengesi yerinde olmayan bir kadın, dört yıl önce eşinden boşanmış, bu yazarın kitaplarını okumuş, kafayı takmış yazara, o melek değil şeytan diyormuş, annesiyle yaşıyor katil kadın, yazarı izlemiş öldürmüş, sonra annesine telefon etmiş, "vurdum" demiş, saçlarını kestirmiş sonra tanınmamak için, annesi ise o vurdum dedi ya, televizyonda görmüş, o yazar vuruldu diye, anlamış kızı öldürdü, polise ihbar etmiş, polis de eve dönerken arabasıyla evinin orda yakalamış kadını. yani kadın azıcık kaçık kafalı imiş.

      Sil
  25. şu devirde hastalıklı ruhları iyileştirmek zor neredeyse imkansız bu yüzden ne çabalarsan zararına sanki :\

    YanıtlaSil