21 Aralık 2016 Çarşamba

NABER


Naber bir mizah dergisi. Mizah dergilerine yakın olanlara tanıdık gelecek bir dergi. Bildiğimiz Uykusuz, Penguen havasında.

Dergi üç ayda bir ve iki yıldır çıkıyor. Dergiyi, mizah dünyasından tanıdığımız Umut Sarıkaya tek başına çıkarıyor. İçindeki yazılar ve karikatürler hep ona ait.

Şimdilik altı sayı olan bu dergide mizah yazıları, mizah öyküleri, çizgi öyküler, karikatürler var. Son yıllarda mizah dergileri bölünerek çoğalıyor. Eski ustalar yeni dergiler çıkarıyorlar.

Naber de Uykusuz, Penguen tarzı mizah sevenlerin pek seveceği bir dergi. Bol sayfalı ve doyurucu. Konuk çizer de alıyor.

Mizah dergileri, diğer tüm dergi türlerinden daha önemli. 

46 yorum:

  1. Bilmiyordum. Edebiyat, sanat, mizah üzerine ne çıkarsa dergi, yayın, kitap büyük sevinç duyuyorum. Teşekkürler Derin :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum ben de.Teşekkürler Deep. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Naber dergisini biliyorum ama hiç elime alıp okumadım. Mizah dergilerine alışmak istedim ama çok başaramadım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin punar.

      bir sürü var dene bi tanesine alış ya çok keyifli bişi mizah okumaks :)

      Sil
  4. Merhaba deepcim. Rica etsem biraz daha açar misin mizah dergisi diger tum dergilerden önemli dedigin kismi. Sevgiler cnm. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demir lady :)

      ya mizah önemli olduğu için. mizah yumuşatır her şeyi, dünyaya esnek bakmamızı sağlar, gururu önler filan işte. bizim insanımız mizah sever ama dergide sevmiyor :)

      Sil
    2. Tişkürler:) guzel aciklamaydi yüs puan 💕💕 dergi mizahi cok farkli toplumun genel yapisina ters dusuyor o yuzden hep belli kesim okur maalesef. Pikiii mizahtan sonra ne tarz dergi diyorsun deepcim ?

      Sil
    3. demirkadın demir.

      valla bilmem ki ama sanat/bilim/spor olsa gerek demirleydiciyim :)

      Sil
    4. Höööö!hatta hööcüğüm 😄💕 fazla cim cim im diiiy miii sekercim 😄 alttan alttan mesajlar da verirmiiiss bu kizzzz:) . kibarlik zarafet guzelim askolsun cok teessuff cik cik :p

      Sil
    5. demirkadın demir.

      ha haaaa sen hiç denişmee hep böyle kal teraryumcuuumcum :)

      Sil
  5. İlk defa duydum eskiden çok mizah dergisi okurdum ve bundan da keyif alırdım :) naber dergisi ile açılışı yapayım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esmanur.

      işte o eskilerin devamlarından bu daa :)

      Sil
  6. Merhaba, uykusuzu severim. buna da bakacağım. teşekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmas koçan.

      uykusuz seviyorsan buna bayılırsın söleyim sana :)

      Sil
  7. Hiç duymamıştım deep :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslıhan t.

      her şeyi nasıl duycaz de miii amaa :)

      Sil
  8. Mizah dergilerini seviyorum. Ama onlar da çok bölünüyorlar. Herkes kendi dergi çıkartıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turgay aksoy.

      ha haa evet yaaa öyle işte durmadan bir bölünme var :)

      Sil
  9. İlk defa duydum :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi yazar.

      nası duycaz ya her şeyiii duyamayız zateen :)

      Sil
  10. Valla oncelikle sizi bu kadar gec kesfedebildigim icin cok ozur dilerim. Karekterli durusunuz ve emekleriniz icin oncelikle teaekkur edeyim.ben bu yaklasimdaki arkadaslara saygi duyuyorum.mizah dergilerini cok takip edebilen birisi degilim ama 3ay uzun bir zaman degil mi? Saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ibrahim fidancal.

      bu dergiyi eski uykusuz çizeri umut sarıkaya tek başına yazıyo çiziyo çıkarıyo ya ondan işte uzun sürüyor ama üç aya bedel bir dergi, dolu ve büyük, oku oku bitmiyor :)

      Sil
  11. Tek başına herşeyi sırtlanmış Umut Sarıkaya...Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşimle.

      hıhım oluyor bazensi :)

      Sil
  12. Nerden alabilirim? Her kitapçıda var mı? Carrefour'da var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık benim.

      her yerde var avm de markette herbiyerde :)

      Sil
  13. Bilmiyordum, öğrendim😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      mizah iyidir yaaa :)

      Sil
  14. Şu mizah dergilerinden bende alacağım yazısından daha çok çizimleri dikkatimi çekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatoş avunduk.

      ah evet haklısın :)

      Sil
  15. Bu taraflara kitap fuarı geliyor orada çoğu mizah dergileri,posterleri,aksesuarları uygun fiyata satılıyor. Peki Nur alıyor mu? İki standt gezip parayı bitirdikten sonra tabiki alamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      kıyamaaam :)

      Sil
  16. Uzun zamandır Uykusuz'la Penguen'i bile okuyamıyorum... Eskiden her hafta alırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      olsun meşgulsun ilerde okursun :)

      Sil
  17. Vov! Naber ? -Sagopa Kajmer - Naber :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      iyidir beaaaa :)))

      Sil
  18. Gerçekten bu kadar dergiyi nasıl okuyabiliyorsun , yetişebiliyorsun deep :D sende atom karınca hızı var - o atom karıncamıydı :D-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      atom karınca ivit. ya akşamları haftasonları evde yalnızım oluyo zaman işte yaa :)

      Sil
  19. hiç bilmiyordum, Umut Sarıkaya tek başına çıkarıyormuş demek, süper..:)

    YanıtlaSil
  20. bir tek kitap dergi film müzik için kullanacağımız bir ömrümüz olsa ne güzel olurdu ama yaa en çokta ozaman hisseder insan yaşadığını.
    Bir dergi daha öğrendim sayende sağol çudutu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      bence de öyle yaşamalı işteee :)

      Sil