3 Aralık 2016 Cumartesi

NARCOS



Narcos, yani narkotikler, bir uyuşturucu ticareti dizisi.

Kolombiya ve A.B.D. arasındaki kokain trafiğini anlatan dizi sürükleyici, etkileyici. 1980’ler, 90’lar’daki kokain dünyasını sunuyor bizlere.

İlk iki sezonda Kolombiya’daki uyuşturucu kartellerinin gelişmesi anlatılıyor. Özellikle de en büyük kokain tüccarı efsanevi Pablo Escobar’ın hayatı.

Escobar, Hitler gibi kötü bir adam, uyuşturucu satışı için çok insan öldürüyor, iyilik de yapıyor ancak kötülüğü daha çok. Kötü adam olsa da bir karizması var, Hitler gibi.

Biraz da ortam ve şartlar ve zenginlik nedeniyle çok yükseliyor, kral oluyor, duraklamıyor bir türlü.

Dizi, soluksuz izleniyor, çok heyecanlı. Üçüncü sezonunu bekliyoruz.

58 yorum:

  1. Bu aralar amma çok dizi izliyorsun deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      eveeet kış geldi ya ondan işte. nerdeyse gecede bir sezon bitiyor :)

      Sil
  2. Aslında başlayıp başlamamak konusunda kararsız kaldığım bir dizi bu. Ama sen sevmişsin ya şuan hemen gidip bir iki bölüm izlemek şart oldu :D

    Bu aralar senın blogu boşladım ben. :( Ama geldim yanii. Önemli olan bu bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma başar.

      tamam affettim seniii :) dizi için bloguma bak çok dizi var yaa blogumdaa :)

      Sil
    2. Bu aralar ya TWD ya da kore dizileri kasıyorum valla. Önerilerine bir bakayım dur *.* Kesin severim. :)

      Sil
    3. fatma başar.

      kore dizileri izle izle bitmiyooo, hangilerini izledin sevdin sölesenee :)

      Sil
    4. Şuan Weightlifting Fairy ve Doctor Romantic izliyorum. İkisi de mükemmel! Özellikle ilk söylediğim kalp ben *.*

      Sil
    5. fatma başar.

      okey tamam listeye aldım :)

      Sil
  3. Yaa deep bende izledim bu diziyi ve bende bekliyorum yeni sezonu :) çok güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      yaaaaaaa ne güzeeel :) bak benim blogda var bir dolu dizi arada bak seçersin belki bişiler :)

      Sil
  4. Çiftlikli dizi beklemekteyim epeyce bir yıldır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      aklımda hayırlısı artık :)

      Sil
  5. izleyim kız canım sıkılıyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meryem demir.

      ay izle miriam :)

      Sil

  6. Breaking bad ve Fargo geldi aklıma...
    Neden bu ikisi geldi ki? DÜn esseve Rin Goblin adında pekçe hoş, çokça hoş bir dizi önermişti taze, taze. Sabaha karşı ona başladım. Oyundan kopayım derken diziye saracağım sanırım. Narcos'a da bugün bakarım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. river.

      ha haaa oyun bitti dizi başladı. goblin bi bakıyım ben de :)

      Sil
  7. Yetişemiyorum artık dizilere bu dizide merak ettiklerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir.

      yetişilmez zaten :)

      Sil
  8. Acayip tavsiye ediyorlar bu diziyi. Herkes bunu izliyor. Ama geçenlerde sezon sonunu öğrenmek gibi bir gaflete düştüm. Öyle olunca izlemiyorum ben yaaa o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif.

      o zaman 3. sezondan başlaaa :)

      Sil
  9. Gerçekten efsaneydi!! 3.sezonu heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşrakkuş.

      evet ya 3. sezonda kartelle uğraşcaklar sanırımsam diy mi :)

      Sil
  10. Boyle yeraltı dünyasının anlatan seyler kasıyor beni bu sıra em gazla bilim kurgu bakabiliyorum o da cok şaşırtacak bir senaryosu olmalı.... Si hassas dönem geçsin seyrederim belki çünkü ben hep yıllar öncenin dizilerine bakarım ;)

    YanıtlaSil
  11. İzleyeceğim diziler arasında en üst sıralarda. Eldekilerin bitmesini bekliyorum. :) Tavsiyen için teşekkürler Deep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaferb.

      ya ne çok dizi var diy mi :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ah ah yazık sanaaa :)

      Sil
  13. Polisiye diziler çok iyi ya, bizdekileri fazla sevmiyorum. Bir "Kanıt" vardı onu da bitirmişlerdi reytinglerden dolayı. Biliyor muydun kanıtı gerçi bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      kanıt izlemedim. ama polisiye dizi benim blogda çok var :)

      Sil
  14. Narcos'u sevdiysen bu filmi de sevebilirsin Deep, eğer izlemediysen bir bak derim: Infiltrator

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdi karadeniz.

      tamam listeye aldım izlerim artıkın :)

      Sil
  15. Sen sevmişsen ben de bakarım bir kaç bölüm tamam. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel ezimova.

      tamam beybisi :)

      Sil
  16. Süper dizi ya cok sevdim ama su var amerika yapinca istemedikleri karizmayi cizdircek detaylari hasir altı ediyorlar. Arandigi donem beyaz saray onu fotograftan ses cikmadi :D

    YanıtlaSil
  17. Ben bu diziye başlaaycaktım fakat Ana karakteri 2.sezondan öldürdükleri için başlamadım hala da çok kararsızım ne yapsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüseyin bey.

      hah haaa anladım ama baksana konu narkotikler yani uyuşturucu ticaretini engellemek isteyen polisler cia filan, yani dizi devam ediyor uyuşturucu peşinde, escobar sadece ilk iki sezonun kahramanı idi. hiç biter mi suç :)

      Sil
  18. Biraz da ortam ve şartlar ve zenginlik nedeniyle çok yükseliyor, kral oluyor, duraklamıyor bir türlü.

    vayyyy, ne şans amaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      ama sonrası vaaar :)

      Sil
  19. başlamak istiyorum ama ilk önce dizinin tamamlanmasını bekleyceğim sanırım. Öbür türlü bekleye bekleye verem oluyorum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ama özgür.

      piki şeker :)

      Sil
  20. Çok güzelmiş ama hiç seyredemiyorum :)sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortada karışık.

      boşver ki önemli bişi diil :)

      Sil
  21. Yeğenim izledi çok beğenmiş ben de bakacağım bugün, yarın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürük.

      bi bak bakalım :)

      Sil
  22. çok methediliyor ama benim ilgimi çekmedi bir türlü :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey.

      belli olmuyor işte neyi sevceğimiz yaa :)

      Sil
  23. Konusu güzelmiş severim mafya dizilerini 😁😁.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zehra ertuğrul.

      güzel buuu :)

      Sil
  24. Bir ara izlemek istediğim dizilerden. Listem epey kabarık olduğundan sıra gelmedi buna bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fernweh.

      diziler bitmiyor kii :)

      Sil
  25. Ya ben bu diziyi çok gördüm ama izlemedim , biraz ağır işleyen bir diziye benziyor :D
    Birde lie to me de ikinci sezona geçtim başrol adam çok çatlak ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      lie to me evet tim roth evet :)

      Sil
  26. maşallah hocam tadında güzel filmler ve özellikle bir sürü dizi izledin bu yılda şansın bol olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      kış gelinceeee olduuuu böyleee :)

      Sil