2 Ocak 2017 Pazartesi

BLOGGER SEMTİ


Artık bir semtimiz var. Bir sitemiz var. Sitemizin yöneticisi de TEO. Taklit Edilemez O :) Teo bu semtin SEO'su. Ayhhh yine çok komikim.

Hepimiz ordayız artık. Yazılarımız da orda, belki başka türlü sorunlarımız da olur, fikir alışverişi olur, alışveriş de var yani, sitenin AVM'si de var tabisi.

Orda toplanıyoruuuz. Siz de geliiin. Hem üye olun hem de kayıt olun.


Ayrıcanaaa, gazetemizi de unutmayın. Sevgili Hikaye Kalpli Kadının bizler için açtığı gazetemiiiz. Orda da toplanıyoruz artık. Gün yapıyoruz :)


Bir deee, sözlüğümüzüüüü unutmayıın. Bizlerin sözlüğüü. Blogçuların yazdığısııı.

31 yorum:

  1. Teşekkür ederim Deep :) Semtte hep birlikte olmamız dileğiyle... Kayıt olmaya gelen herkese şimdiden teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. blogger semti şahane ucuyom hemen

    YanıtlaSil
  3. hepsini ilgiyle takipteyim harikasınızzzzz

    YanıtlaSil
  4. Hepsi şahane sayfalar 👏🏻

    YanıtlaSil
  5. Ha haa :)) Aynen gün yapıyoruz. Çıkın çıkın gelin :)) Teşekkür ediyorum Deep. Sevimli arki ;)

    YanıtlaSil
  6. Hemen gidiyorummmm 😂😊

    YanıtlaSil
  7. Teo'yu izliyorum biliyordum. Çok şaşırdım izlemediğimi görünce. İzleyici olmak kolaydı da yorum yazana dek didindim. Kayboldum sandım :)))

    Kaydoldum mu? Bir bakayım. Kaybolmamak dileğimle kaydolurken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim kişisel bloğumdu :) Bu bloglara destek olan semtimiz :)

      Sil
  8. Bnde sozluk hsric hepsini takipteydim. Simdi ona da uye oluyorum

    YanıtlaSil
  9. Blogger Semtine Üye olmayı başardım sonunda :)) hepsinde dahil olduk teşekkürler güzel insan :))

    YanıtlaSil
  10. özellikle blogsözlük çok güzelmiş.. diğerlerinden de haberim yoktu izlemeye aldım tabi..

    YanıtlaSil
  11. Aaaa sözlüğü bilmiyodum... Semti de bilmiyodum bi gidiyim... Haydi hoşçakal... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. sözlüğe üyeyim ama diğerlerine şimdi katılıyorum, teşekkürler haber verdiğin için! :)

    YanıtlaSil
  13. Deep blog çekilişimden tekrar bahseder misin son günler ya belki biraz daha katılım olur 🙃

    YanıtlaSil
  14. Deep artık yorumlarını göremiyorum :( unutuldum mu

    YanıtlaSil
  15. Ben de geliyorum ☺teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Merhaba arkadaşlar;

    Yorum yapan ve blogları ziyaret eden tüm yazar dostlarıma teşekkürlerimi iletiyorum...

    YanıtlaSil
  17. İzlemeye aldım nerden buluyorsun bu kadar blogu maaşallahın var deep

    YanıtlaSil
  18. Sosyal medya şöyle dursun, blog gibisi yok valla

    YanıtlaSil
  19. Gazeteyi biliyorum digerine bakayim.

    YanıtlaSil
  20. mersiiiii sefgili arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  21. deeptone...geldim okudum yaptım sanırım kayıtı yani banner ekledim zorunlu alanı yaptım oldu mu acep ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaydıızı onayladım ben siteniz bloğumuzda aktif :) Ama kurallara dikkat edin derim şimdiden :)

      Sil
  22. ay bi de bende gazeteye uye olmak istiyorum olabiliyor muyuz acaba bana biraz bilgi verirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  23. off amma yazdım yahu beni davet eder misin sozluge davetsiz uye olamıyormusum da :)

    YanıtlaSil
  24. evet haberdar etmiştin daha önce hemen uğruyorum ozaman :)

    YanıtlaSil