25 Ocak 2017 Çarşamba

BLOOD



Kore dramalarından.

Vampirler, vampir doktorlarla ilgili ancak korku gerilim değil, duygusal, romantik bir dram. Kan tutan bir vampir başrolde. İnsan olmaya çalışan yakışıklı bir doktor vampir.

Kan içmeyen bir vampir. İyi bir vampir ve insan gibi yaşamak, sevmek istiyor. Bir de kadın doktor var hastanede o ise normal insan. Bu ikisi ise geçmişten birbirlerini tanıyorlar ama hatırlamıyorlar.

İkisi de aynı zamanda cerrah olan bu ikilinin çekişmesi ön planda. Ayrıca, hastanede kötüler de var. Hastanede iyi kötü savaşırken bizim vampir doktorun vampir düşmanları da çok ayrıca hastane dışında.

Başroldeki yakışıklıyı You are all Surrounded adlı diziden sevmiştik. Bu dizide de pek havalı bir cerrah vampir olmuş. Diğer oyuncular da iyi.

20 bölümlük dizi heyecanlı ve romantik. Doya doya izleniyor ve öyle bitiyor ki inşallah devamı da gelir.

40 yorum:

  1. Yaaa izlemedimmmmmm bende sana goblini tavsiye edeyim ay bayıldımmmm :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      goblin ivit çok iyi diyorlar ben de başlıycam bugünlerde :)

      Sil
  2. Merak ettim şimdi çok güzele benziyor.Sen tavsiye etmişsin,ben de tavsiye edeyim.Çin draması My Amazing Boyfriend ve bildiğin gibi Hwarang'ı tavsiye ediyorum.
    İzleyeceğim bunuu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysel.

      my amazing boyfriend. hwarang. tamam listeye aldım. artık goblinden sonra :)

      Sil
  3. Kesinlikle izleyeceğim, tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi izlemeye cesaret bulamamıştım çok kötü yorumlar aldıydım diye hatırlıyorum.
    Bir diziyi çok sevenler bir de hic sevmeyenler diye ama sen böyle diyince izlenecek dizim belli oldu.
    Yarın izleyeceğim inşallah.şuan saat 01.01 çok güzel denk getirdimm

    YanıtlaSil
  5. Bu dizi benim de listemdeydi ama güncel diziler şu sıralar o kadar çok dolaşıyor ki ortalarda.. Adım başı spoiler yiyeceğime önce onları izleyeyim sonra eskilere dönerim diyorum ben de :D

    YanıtlaSil
  6. Deep ,
    Bak söylemek aklımdan çıktı.
    Bu başroller gerçekte evli bu diziden sonra evlendilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ay çok yakışıyolardı zaten yaaa iyi olmuş :)

      Sil
  7. Ayy bitirdim ben bu diziyi ☺ çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğba.

      bence deee çok güzeldiii :)

      Sil
  8. Bu nasıl vampir böyle deep :)

    YanıtlaSil
  9. DEPPCİM BEĞENMİŞSE DEMEK Kİ NEYMİŞ İZLENECEK! :D

    YanıtlaSil
  10. İzleyeyim ya değişiklik olur.

    YanıtlaSil
  11. Bu dizi izleme listemdeydi hazır kısa bir tatile girmişken izleyeyim, senin blogda da okuyunca hatırlatmış oldun ^^

    YanıtlaSil
  12. İzlemiştim. Hemde çok severek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşim.

      di mi ama ne şekerdi iki başrol :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      hiç sölenir mi ayol :)

      Sil
  14. Vampir dedigin boyle olur di mi deepsiii :) ay keske devami gelse kötü adamlar pek bi başarısızdı daha karmaşık bi devamı gelse güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      gelsin tabi devamı doymadık ki :)

      Sil
  15. izlemeye başlamak lazım o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin tek kızı mona.

      ay eveeet :)

      Sil
  16. Bu filmi izlemedim,listeme aldım :) geçen izledeğim kore filmini tavsiye ederim;
    a moment to remember

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güray oğul.

      ah eski film o evet yaa izlenmez mi.

      Sil
  17. Deeeeeeeep :)
    Kaç defa geçtim önünden bu dizinin biliyor musun ?
    Ama bu sefer kalıcı olarak izleyelim malum GOBLIN bitti ve mutsuzum bu konu da ilk defa bir dizinin uzatılmasını istedim. Neyse konumuz o değil buna bakacağım sen söyledin diye :)
    Ben deep'in yanıldığını görmedim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müpte.

      ha haa ben de blood bitirip goblin'e başladım yaa :)

      Sil
  18. Ay bu ikisi dizi bitince evlendi ya ,hayatımın şokunu yaşamıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      ama çok tatlı değiller miiii :)

      Sil
  19. Dün izledim ilk bölümü bir acayip geldi sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum ilk defa bir kore dizisi izledim diye herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      bikaç bölüm daha izle bakalımlım :)

      Sil
  20. Kore dizilerine kanım ısındı ya baya belki deniz kızı dizisi şeysiyle birlikte bunuda sürdürürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      deniz kızı hangi diziydi yaa unuttum :)

      Sil