8 Ocak 2017 Pazar

FİLM SEÇKİSİ 2



TEDAVİ

De Behandeling, 2014, Belçika

Bu kuzey suç ve polisiye filminde bir detektif, yıllar önce küçük kardeşinin kaçırıldığını unutamamıştır. Günümüzde de aynı yaşta bir çocuk kaçırılınca detektifin geçmişi canlanır ve manyağın peşine düşer. Her zamanki gibi sıkı ve karanlık bir suç filmi. Not:3/4

AŞK KARMAŞIK ŞEYDİR

Love is Complicated, 2016, A.B.D.

Genç bir kadın bir çatışma yönetimi kursuna katılır. İnsan ilişkilerinde sıkıntı vardır. Ne istediğini söyleyemez. Bunu öğrenmeye çalışır. Hafif komedi, tatlı film. Not:3/4

MERHABA  HÜZÜN

Bonjour Tristesse

Otto Preminger, 1958, A.B.D.

François Sagan’ın aynı adlı romanından sinemaya uyarlanan filmde, Fransız Riviera’sında bir yaz tatilinde birkaç kişinin hayatını izliyoruz. Çapkın ve zengin bir baba, onun hayatı hafife alan güzel kızı ve adamın genç sevgilisi, üçü yazı geçirirken, adamın orta yaşlı eski kadın arkadaşı eve gelir ve adamın kalbini kazanmaya çalışır. Bir evde bir adam ve üç kadın. Bir yaz boyu komik ve aynı zamanda dramatik günler geçirirler birlikte. Film, oyuncular, tümüyle harika. Not:4/4

33 yorum:

  1. Aşk karmaşık şeydir ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ivit senin ilgini çekcek bir film :)

      Sil
  2. Seçimler süper bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamdi çetin.

      iyi film izlemek mutluluk yaa :)

      Sil
  3. tesadüfe bak deep. fotoda jean seberg'ü gördüm. ben de ne zamandır a bout de souffle'yi izlemeyi düşünüyorum hep onun fotolarına bakıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültü.

      o film yani serseri aşıklar evet iyi film seberg de çok iyi ama bak seberg bu merhaba hüzün'de daha da iyi :)

      Sil
  4. Senin önceki yazılarında burada önerdiğin bir filmi izliyorum, yazınca blogda haber edicem sana da :).

    YanıtlaSil
  5. Merhaba yeni güzel filmleeer:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. calimero.

      nersedin kaçaak :)

      Sil
    2. Geldim geldim. İkinci yazıyı yayınlayacağım, sen uğramadın daha:)))

      Sil
  6. İkinci önerdiğin film olan Aşk Karmaşık Şeydir'i izledim.Romantik komedi olmasının yanında psikolojik çözümlemeler de var.Ben de bunu blogumda açarak yorumlayım diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      evet var haklısın. iyi olmuş oleeey okuruuz :)

      Sil
  7. Bu karda yapılacak en güzel şey film izlemek... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      he valla soğukta insan pek çıkmak istemiyor evden dı mı :)

      Sil
  8. Aşk karmaşık şeydir ve merhaba hüzün dikkatimi çekti. İzleyeceklerim çok birikti ama bunları da not alayım. Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      filmler bitmez yaaa :)

      Sil
  9. Aşk Karmaşık Şeydir çok güzel ama , izlemiştimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini.

      sende görmüştüm zateeen :)

      Sil
    2. teşekkür ederimmm :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. tehlikeli tuval.

      bildin iştee :)

      Sil
  11. Best Offer (2013)
    İzleyip tanıtsana filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      tornatoree hiç kaçırır mıyım :)

      Sil
  12. 2017 listemi düzenlemeye başlayayım bari :)

    YanıtlaSil
  13. Deep bana da animasyon film önersene*-* Acayip derecede animasyona ihtiyacım var son günlerde :D

    YanıtlaSil
  14. Hüzün mü, yoooo.. İkincisi komedi. Tamam :)

    YanıtlaSil