26 Ocak 2017 Perşembe

FİLM SEÇKİSİ 5


PRESTİJ

The Prestige, 2006, A.B.D.

İki sihirbazın ölümüne rekabeti. Hugh Jackman ve Christian Bale. Gizemli ve heyecanlı. Not:3/4

SIRADIŞI İLİŞKİ

La Corrispondenza

Guiseppe Tornatore, 2016, İtalya

Şiirsel sinemanın büyükustasından yine bir mücevher. Bir profesörle asistanının akıl almaz ve duygusal aşk ilişkisi. Kaçırmayın. Not:3/4

YILBAŞI TATİLİ

National Lampoon’s Christmas Vacation, 1989, A.B.D.

Tüm zamanların en iyi yılbaşı filmi. Bir aile komedisi. Bir aile, yılbaşı için tüm akrabaları bir araya getirmek ister. Ancak, bütün aksilikler o geceyi bulur. Defalarca izlenebilecek komik ve duygusal bir film. Not:3/4

BİR YILDIZ DOĞUYOR

A Star is Born

George Cukor, 1954, A.B.D.

Tüm zamanların en iyi romantik müzikallerinden biri. Zamanı geçen ve alkolik bir aktör, geleceği parlak bir genç şarkıcıya sinema yolunu açar. Aşık da olurlar birbirlerine.  Başrolde Barbara Streisand’ın annesi Judy Garland bu filmle ünleniyor. Not:3/4

SILKWOOD

Mike Nichols, 1983, A.B.D.

Amerikan sinemasının en büyük ustalarından olan yönetmen bu filmde gerçek bir yaşam öyküsünü anlatıyor. Karen Silkwood, çalıştığı fabrikanın radyasyon yaydığını düşünüyor ve buna meydan okuyor. Başrolde her zamanki gibi inanılmaz oynayan Meryl Streep. Not:3/4

53 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      ben sana artı bir :)

      Sil
  2. 1954 yılı yapımı filim merak ettim.Baya eski...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      ivit eski filmler daha iyi yaaa :)

      Sil
  3. Bir tek prestij i izledim baya etkileyici bir gilmdi.

    YanıtlaSil
  4. Deep FOCUS filmini izledin miiii bak o da çok güzeldi.Will smithin oynadığıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      focus. tamam izlicem. senin seçimlerde hiç boş çıkmıyo hepsisi güzel oluyol :)

      Sil
  5. Deep bana dizi dizi dizi :D seçelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizileri nereye not almıştım acaba :)
      Black Mirror a başlıyım bakalım :)

      Sil
    2. şenay bn.

      black mirror bak bende en iyi bölümler var, 15 kasımda yazmıştım :)

      Sil
  6. Prestij severiz... Canım çekti bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naz.

      ayyy canın prestij mi istediii :)

      Sil
  7. Yıl bası tatiliiiii benim doğduğum yıl.O yıl kötü birşey olmadı 😛 kesin güzeldir 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin piremsesi.

      ha haaa şeker anneee :)

      Sil
  8. Sıra dışı ilişki :'(
    Süperdir.4 kez izledim. Her defasında ağladım.

    YanıtlaSil
  9. not ettim tatil bitmeden izleyeyim şunları :D

    YanıtlaSil
  10. bende izlemiştim bunu ve çok beğendim gerçekten..:)

    YanıtlaSil
  11. silkwood ...pek beğenmiştim...

    YanıtlaSil
  12. Listede sadece Prestiji biliyorum onu da izlememiştim. Yorumlardan sonra sanırım izleyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Prestij ne ilginç filmdi gerçekten de .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan.

      tesla bile vardı filmde :)

      Sil
  14. Prestij gercekten cok iyi bir filmdi yaa! tesekkurler oneriler icin deep. 😊

    YanıtlaSil
  15. Aaa Prestij benim izlemek istediğim bir film. Ama bilgisayarın başından nadiren kalkan ve kırkta yılda bir bilgisayar elime geçtiğinde de kafama kement atmaya çalışan çılgın bir kardeşim var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fasulye.

      ha haaa ye onu sen karnın bi acıktığında :)

      Sil
  16. Sadece Prestij'i izlemişim aralarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük mucizelerim.

      iyi fılım yaa :)

      Sil
  17. Ay ben seni çok ihmal ettim yavrucuğum,pek yoğunum,otuz yıdır var oal ehliyetim burada geçerlilik süresini doldurduğu için yeniden ehliyet alıyorum,ha bire ders çalışıyorum.Bu aralar kusuruma bakma.Bir yayın yapıp kaçıyorum iki üç gün.Bloglara da pek bakamıyorum.Yoksa aklımdasın yani😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda şahin.

      ayyyy doktor gelmiiiş :)

      Sil
  18. 'PRESTİJ' ölmeden önce izlenmesi gereken filmlerden biri ;)

    YanıtlaSil
  19. İçlerinden sadece prestiji izledim.ve yorumlara bakılırsa kimse ıskalamamış o filmi.bu listeden ise kendime sılkwood u seçtim.konusu ilgimi çekti seviyorum ben bu tür filmleri.gerci yapım yılı beni biraz korkuttu genel olarak yeni filmleri tercih etmeye çalısıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merube.

      eski film boşver izleme :)

      Sil
  20. Ya "Prestij" harika bir film Deep gerçekten... Diğerleri de inşallah izleyebilirim... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra gürbüz.

      hepsisini izlemek zor yaa :)

      Sil
  21. Bir Yıldız Doğuyor'u birkaç kez izledim. Çok etkilemişti.

    Komedi filmini şimdiden merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ay o komediyi kaç kez izledim yaa :)

      Sil
  22. Bir Yıldız Doğuyor'u birkaç kez izledim. Çok etkilemişti.

    Yorum değil, silersin okuyunca :)
    Derin, Judy Garland'ın kızı olarak Barbara Streisand'ı değil Liza Minelli'yi hatırlıyorum. Hani New York New York müzikalinde de oynayan iri kara gözlü kadın :))

    Doğru mu hatırlıyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      heyooooo ne güzeeeel yanlış yapmışııım ben de karıştırabiliyoruum :)

      Sil
  23. Aa sen Prestij'i bu zamana kadar nasıl atladıın hayret:)) Deepcim harika bir liste yine, not alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      prestij evet yaa valla bi blogçu arkadaş söyledi. bu liste iyi oldu ivit :)

      Sil
  24. The Prestige akıl almaz bir film olarak hayatımda izlediğim en iyi filmler arasında yerini aldı. Hugh Jackman ve Christian Bale gibi oyuncuların olması filmi dahada güzelleştirmiş favorim diyebilirim

    YanıtlaSil
  25. Yılbaşı filmini not aldım, bu tip filmler eğlenceli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze e.e.

      çok tatlı o filiiiim :)

      Sil
  26. Kimisi vardır varlıklarıyla yokluk çektiren kimide böyle içinde her daim varlığını sürdürebilen sıradışı ilişki için diyom tabi çok çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      evet ya ne filmdi yaaa :)

      Sil