6 Ocak 2017 Cuma

FİLM SEÇKİSİ


JANE DOE’NUN OTOPSİSİ

The Autopsy of Jane Doe, 2016, İngiltere

Jane Doe, A.B.D.’de kimliği belirsiz kadınlara verilen bir ad, kimliği belirsiz erkekler de John Doe. Bu film de bir korku filmi. Kimliği belirsiz bir kadın cesedi morga getirilir, baba oğul morg görevlileri kadına otopsi yapmaya başlarlar. Ama bu hiç kolay değildir. Korku sevenler bu filmi de sever. Not:3/4

ÜÇ AHBAP ÇAVUŞ

The Three Stooges, 2012, A.B.D.

Aynı isimli Amerikan komedi klasiğinin yeniden çevrimi. Üç hafif salak arkadaş, yetimhanede büyürler ve daha sonra yetimhane satılacağı zaman kurtarmak için çaba sarfederler. Hareketlere bağlı komiklikler. Bu filmin orijinali daha iyi. Orijinali aslında TV dizisi ve siyah beyaz. Ancak bu film de komik. Hafif eğlence. Not:3/4

ARICI

The Bee Keeper

Theo Angelopoulos, 1986, Yunanistan

Ulize’nin Bakışı’nın yönetmeninden yine önemli bir film. Bir arıcı, ülkeyi dolaşır, arı kovanlarına uygun yer bulmak için. Kendisi biraz uzak bir insandır. Hayata uzak, duygulara uzak, eşine, çocuğuna uzak. Eski bir öğretmen olan arıcı yolda genç bir kız ile karşılaşır ve birlikte yolculuk yaparlar. Kız canlı olsa da adam sadece bir yaşayan ölü gibidir. Yönetmenden yine çarpıcı bir film. Bu kez insanın sessizliği üzerine. Not:3/4

36 yorum:

  1. Deep önerdiyse, ben hepsini izlerim :) Mutlaka izlenecek ve not alındı. Teşekkürler Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      ayy illa hepsi izlensin demiyoom kii, baak biri korku biri komedi biri de dram bunlarıın, o andaki durumuna göre insanııın :)

      Sil
    2. Sen önerdiysen ben üçünü de izlerim :)) Ne bu tripler 😛

      Sil
    3. hikaye kalpli kadın.

      :)

      Sil
  2. Korku dışında diğer ikisini listeye ekledim. :) Ben korku izleyemiyorum. Sonra etkisinden en az 3 ay kurtulamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar.

      amaniin sakın izlemeee o zaman :)

      Sil
  3. İlle komedi derim.

    Üçüncü film de biraz doğa ile ilgili gibi. Arıcılık da ilginç. Neden olmasın? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      yok doğa filmi değil bu.

      Sil
  4. Bir de teşekkür... Jane/John Doe adlandırmasını bilmiyormuşum. Mr. Smith bilirdim de :)))

    YanıtlaSil
  5. Deep ben sadece aksiyon ve gerilim izlemesen sen önerdin diye izlerdim. Ama korkudan çok korkuyorum arkadaş..😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazal.

      gerilim aksiyon da çok var bendeee :)

      Sil
  6. Yunan filmleriyle ilgili izlemek üzere bir koleksiyon yapmıştım. The Bee Keeper ismini gorunce yarim bıraktığım koleksiyon aklıma düştü simdi. Öne alıp izlemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gündem.

      angelopoulos müthişlerden :)

      Sil
  7. 2010 yılı sonrası filmleri izleme prensibime uygun iki filmi de izlenecekler listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      benim de var öyle prensiplerim zaman zaman :)

      Sil
  8. Dur bakalım, belki zorunlu kış tatili vereceğiz. O zaman döner sizin tavsiye ettiğiniz filmlerden seçeriz. Thx:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaystros.

      ohooo film çok bendee :)

      Sil
  9. Allah razı olsun Deep, sayende fikir sahibi oluyorum. Yoksa hiçbirini duymadım, görmedim, bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emine.

      olsun hepsini bilemeyiz zateen :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. dr. coffee.

      ooooooo doktoor :)

      Sil
  11. korku haricindekileri not aldım şu korku filmleriyle bir barışamadım ya böylede gidecek galiba. Bu arada hikaye kalpli kadın blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilsu.

      hoşgeldin görüşürüz kiii :)

      Sil
  12. Hmmm üçünüde izlemedimmm bu hafta sonu değerlendirilebilirse hakkımızı filmden yana kullanırız belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      film gecesi olunca sen söle banaa seçerim sizee :)

      Sil
  13. karlı bir hafta sonu için güzel alternatifler,bu arada facebookta arkadaşlık gönderdim.Oradan da iletişim halinde oluruz..
    sevgiler...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Korku hariç diğerlerini izleyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      hadi işallah :)

      Sil
  15. Şu arıcıyı düşündüm de; insanın bir evinin olması ne güzel. İnsanların saçmalıklarından bir nebze uzaklaşmak için evine sığınması gibi güzel bir şey yok. :)
    Elhamdülillah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. islam nimeti.

      he yaaa vallahiiii :)

      Sil
  16. merak ettim sonuncu filmi acaba ikisi özüne sadık kalabildi mi yani adam sessiz kız canlı.Gerçi suskunluk derin bir anlam ifade eder ama belki kızda sessizliğe gömülmüştür.
    En iyisi izlemek mesaj alındı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay sölemeyim sonunu da izle, ağır tempolu ama çok iyi film yaa :)

      Sil
  17. Ben o Jane Doe'nun... Layn filmin altyazısını niye göstertmiyo benim makina ? Yoksam Jane'in bi halt etmesimidir nedir bu bilmiyorum ki yaa.. Tam otopsiye başlarkene yapılırmı bu bana !!
    Höyynnkürkkkk!!
    benim makinaya otopsi yapmayan syrakusanın dalağını söksünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sirakuzu.

      ha haaa evet jane yapmıştır gerçekten de yapabilir :)

      Sil