29 Ocak 2017 Pazar

GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞMÜŞ


Aramızdaki en dadlişlerden Bulut Ol Esra mimledi önce. Biliyorsunuz, en çok öğrenci blogçuları seviyorum, ilköğretim, lise, üniversite öğrencileri. Esroş Lise 3'te. Çok ders çalışıyor. İşallah ilerde üniversiteyi tutturacak, hayırlısıyla. Bir de Aysel Ezimova var en sevdiklerimden ki o 12 yaşında ve üç yıldır en ponçik arkadaşlarımdandır. 9 yaşından beri yazıyor yaa biricik o.

http://ayrilmazikil.blogspot.com.tr/2017/01/mim-gokten-3-elma-dusmus.html

Ardından da sevgili film blogçumuz, en faydalı blog ilan ettiğim Ömer var, mimleyen.

http://efsanevifilmizle.blogspot.com/2017/01/mim-2.html

1. Gökten 3 elma düşmüş, yaşamak için 1. ve 2. kontenjanlar doluymuş, 3. elmada kontenjan boşluğu varmış. 1. Beijing, 2. Londra imiş, 3. olarak ben Capri adasını seçiyorum.

2. Gökten 3 elma düşmüş; 1. Oğuz Atay, 2. Reşat Nuri imiş. 3. olarak ise ben Sait Faik'i seçore.

3. Gökten 3 elma düşmüş; 1. Müzik, 2. Bale, 3. olarak ben şüphesiz resim diyorum. Resim bence müzikten de edebiyattan da önemli.

4. Gökten 3 elma düşmüş; 1. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler; 2. Hansel Gretel, 3. olarak da ben Deniz Kızı Arielle diyorum.

5. Gökten 3 elma düşmüş; 1. İlyada, 2. Ramayana, 3. olarak de ben yine Deniz kızlarını, Sirenleri diyorum.

6. Gökte 3 elma asılı durmuş; 1. Dünya, 2. Mars, 3. olarak da ben bilemedim valla. En sevdiğim ve güvendiğim Güneş'dir ama Ay daha romantik. Gitme şansı olsa ise en uzak gezegene gitmek isterim, bizim sistem dışında olsun bir de,

7. Gökten 3 elma düşmüş, 1. Yunan mitolojisi, 2. İskandinav Mitolojisi, 3. Şüphesiz Uzakdoğu.

8. Gökten ak sakallı dede sarkıp fısıldamış, kardeş elimde 3 elma var, hangi yüzyıla gitmek istersin, ilk iki seçenek, 13. yüzyıl ve 24. yüzyıl, ben ise 3. seçenek olarak, geçmişi hiç merak etmiyorum ama geleceği isterim, tam bin yıl sonrasını görmek isterim, yani 30. yüzyıl olsa tamamdır.

9. Gökten 3 elma düşmüş, 1. Piyano, 2. Gitar, 3. benim seçimim ise elbette çello, bunun için kitap bile yazdım, Yani adlı kitabımda çellocu Gece var işte.

10. Gökten 3 elma düşmüş, 3 Kore Pop grubu olarak, 1. DBSK, 2. Süper Junior, 3. benim seçimim ise Bangtan Boys, sevgili Aysel Ezimova sayesinde sevdim.

22 yorum:

  1. Ne güzel mimmiş. Güzel seçimler deep. Çello ve resim konusunda katılıyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa Aysel,12 yaşında mıydı?Ben onu genç kız sanıyordum :) Yaşına göre çok olgun maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel bi yazı olmusss bayıldım.
    Ben k poptan uzakyım birazzz.
    Yemi kitabının ismi çellocu gece mi ?
    İlgincmiş .
    Başta el sallayan gif görünce çok mutlu oldum bu arada .
    Deniz kızı konusunda hem fikiriz ne ağladıydım .
    Capri adasını hiç duymamıştım araştırıyım.
    Ayselle bir tanışamadım gitti .
    Sürekli aksilikler beni buluyor :(
    Mimi yaptiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir mim olmuş böyle Cevaplar Çok güzel Tam Deeplik :) 2ve 3 çok güzeldi:) Emeğine sağlık güzel insan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Deep gibim tatlis olmuş kiii 😃

    YanıtlaSil
  6. El sallayan güzel kıza selam olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çello çalıyor musun? Merak ettim :)

    İlkokulda mandolin kursuna gittim. Asu müzik kursuna gitmek istemişti çünkü. İlk soru müzikti o da müzik kursuna parmak kaldoırmıştı. Ben de kaldordom.

    Şimdi ben müzikten yana yeteneksizliğimden olacak öğrendiğim notlara yanıma kar; sadece dinliyorum. Asu ise en bilinen kitap eleştirmenlerinden oldu. Asuman yani.

    İşte bu yüzden güzel şarkı söylemek, bir parçayı nota olmaksızın çıkarabilmek ne münasebetsizlik, ne münasebetsizlik :)))))))))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuuuş.Çok ponçiksin yineee.Yaa seni çok seviyorum canım arkadaşım. :)

    YanıtlaSil
  9. Düşen elmaların hepsi de süpermiş .

    YanıtlaSil
  10. Arkadaş bi ben yapmamışım şu mimiiii. Hiiiii. Elma bi benim kafama düşmemiş iyi mi. 😐😁

    YanıtlaSil
  11. Bu postu okumamla ortak yanımızın ne kadar çok olduğunu farketmem :o
    Reşat Nuri'yi sevmen,piyano ve resim sevmen :))

    Sevgiler deep :**

    YanıtlaSil
  12. Ayy benim gibi küçük demiyim de işte ne desem bilemedim,olanların da blogger olduğunu bilmek beni çok rahatlattı💜

    YanıtlaSil
  13. Düşen elmaları sevdim ;)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için İnstaKitap Setine https://goo.gl/iLiflK Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ?

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  15. tişkirler şirin arkadaşlarım yaaaa cicişler :)

    esra. yani adlı kitabımın bir kahramanı çellocu gece.

    acemi demirci. ne tatlı bir anekdot :) çello çalmadım. gitar ve bateri denedim.

    aybeniz/lovebird. sizleri görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
  16. üç elma düşmüş elmalı kek yapalım yaa:)) yine süper cevaplar:)

    YanıtlaSil
  17. Hayatımda gördüğüm en ilginçli mim'lerden biriymiş bu ♥.♥ :))

    YanıtlaSil
  18. Ben ilk gifi görünce dedim bunu nerden tanıyordum diye :D esra dan mış ^^
    Resim sevmen beni çok sevindirdi biliyor musun ^^

    YanıtlaSil
  19. Gökten çok güzel elmalı cevaplar düşmüş :)

    YanıtlaSil