19 Ocak 2017 Perşembe

KARA LİSTE 2



2.bölüm

Mesaj gelen o numaradan, beni aradı ve o ses, kalın bir ses ve arkadan, tuhaf gelen sesler vardı.

Açtım telefonu, alo alo kimsiniz ne istiyorsunuz benden dedim, kara listedesin dediler.

(İçimden:  Anlamıyorum, ne kara listesinden bahsediyorlar ).

Telefondaki ses: Sen benim kim olduğumu biliyorsun Murat, ben seni iyi tanıyorum. Başına geleceklere hazır ol.

Murat: Ya burası dağ başı mı, hiçbir şey yapamazsınız, kimsiniz siz? Nerden tanıyorum ben sizi?

Sonra ses kesildi ve kapandı telefon. Ne yapacağımı bilmiyordum. Kafam karıştı, kimi arasam acaba, diye düşünürken ablam Sedef aradı.

Murat:  Alo efendim abla?

Sedef:   Ablacım, iyi misin? Sesin bir garip geliyor.

Murat: İyiyim abla, neden aradın?

Sedef: Nasılsın iyi misin diye aradım.

Murat: İyiyim.

Sedef:  Murat kardeşim, kendine dikkat et hadi benim kapatmam gerekiyor görüşürüz ablacım.

Murat:  Görüşürüz abla.

Ve Murat telefonu kapatır.

(Ya onlara anlatamam, benim yüzümden onlara da bir şey olmasın, ya benden ne istiyorlar, hala anlamadım…)

44 yorum:

  1. Polisiye mi bu yoksa! sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Niye polisi aramadı acaba? İlk aranması gereken onlar.

    YanıtlaSil
  3. Her gün bir parça ekleniyor demek merakla bekliyorum 🤔

    YanıtlaSil
  4. Deeeepppp, azıcık daha uzun mu olsa acaba :)) Böyle merak içinde kalıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      ben deee :)

      Sil
  5. Ne olacak Şimdi Söyleyecek mi Acaba Ailesine hımm Bakalım ne olacak Murat'a merakla Bekliyorum Devamını Güzel insan ...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      nocak ki acabaaa :)

      Sil
  6. Huhuu arkası yarın yapalım birkaç haftalık :) her akşam aynı saatte yeni bölüm yayınlansın :))
    Bizde eee ne olacak ne olacak şimdi deyip heyecanlanalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      ay öyle düşünüyodum dayanamadım yaa :)

      Sil
  7. Deep 3.bölüm uzun olsun azcık ama ucundan merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Kendi kendini yiyip bitiriyo insan meraktan 😃 hiç de sevmezdim kitap okurken yarıda kesilmesini.Ama deep ' tir ne yapsa yeridir 😃 KATLANCAZZZ 😃

    YanıtlaSil
  9. Acaba arkadaşları şakamı yapıyorlar? Yani bir anda korktuğum için öyle olsun istedim:) Devamını heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umman aslan.

      belki de şakadır ki :)

      Sil
  10. Hey Deep! Selam. Bir süredir buralarda yoktum. Hikayem uzun, vaktim az. Senin yorumun benim için değerli. Bir ara okur musun ? http://mustesnabirdeli.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Ay ne gelecek bunun başına yaaaaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      bilmem kiii :)

      Sil
  12. Kaçırmışım ben bu seriyi yahu neyse ki 2 desin daha .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat keydetmeye değer.

      eveet :)

      Sil
  13. Bende 2 de yakalayanlardanım.. Merakla bekliyoreee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıngır mıngır.

      oku hadeee :)

      Sil
  14. Hmmm işler Sedef' te düğümleniyor.

    YanıtlaSil
  15. Arayan kim deep hadi açıkla mafya mı yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi.

      hıhım evet polat alemdar :)

      Sil
  16. Ablasi da süpheli 😂😂😂

    YanıtlaSil
  17. kesin birileri şaka yapıyordur :)

    YanıtlaSil
  18. Başta dağ başımı bir şey yapamazsın dedi , sonra ablasına bir şey olur diye korktu ne ilginç çıktı bu murat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      murat evet dengesiz gibi sanki diy mi :)

      Sil
  19. halkada da vardı bi telefon muhabbeti ama bakalım seninki nereye varacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif şahin.

      halka amanin korkunç yaa :)

      Sil
  20. En nefret ettiğimde insanların sevdikleriyle sınanması.Silahsız düşmanına silahlı çıkmak gibi önüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay aman valla korkunç bişi olmalı :)

      Sil