20 Ocak 2017 Cuma

KARA LİSTE 3



3.bölüm

Hayatım düzene girerken, bu da nereden çıktı şimdi? Ne yapmalıyım bilmiyorum, diye düşünürken telefon çaldı.

Arayan yakın arkadaşım Bülent idi.

Bülent: Murat nasılsın, bu ara görüşemiyoruz.

Murat: Ya Bülent sorma başımda bir bela var!

Bülent: Hayırdır noldu Murat ?

Murat: Bana mesaj atan biri var, cevaplamayınca arıyor beni tehdit ediyor.

Bülent: Ne tehditi Murat neler diyorsun sen, kim acaba o kişi?

Murat: Bilmiyorum ama bana kara listedesin dedi ve olacaklara hazır olmamı istedi.

Bülent: Polise git Murat!

Murat: Olmaz ya aileme zarar verirse, beni çok iyi tanıdığını söylüyor.

Bülent: Ailen biliyor mu olanları?

Murat: Hayır bilmiyorlar, nasıl anlatırım, üzülürler.

Bülent: Kim olabilir, belli ki tanıdığımız biri.

Murat: Bilmiyorum, neyse konuşuruz sonra Bülent.

Bülent: Tamam Murat konuşuruz dikkatli ol.

Ve Murat telefonu kapatır.

Telefonumu masaya koydum.

Sonra, telefon çaldı, tekrardan elime aldım, arayan oydu açtım.

Telefondaki ses: Eğer polise gidersen ailen ölür!

Murat: Hayır hayır bir şey yapma, onların bir suçu yok.

Telefondaki ses: Onları seviyorsan dediklerimi yapacaksın, seni tekrar arıycam bekle.

Murat kapattı, “kapana sıkıldım sanki ne yapacağım ben artık, bu korkuyla yaşayamam”

32 yorum:

  1. Bülent'i gözüm tutmadı desem... :)

    YanıtlaSil
  2. Bir oyun kokusu alıyorum. Bakalım tahmin ettiğim gibi mi olacak? Devamını merakla bekliyorum Deep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli.

      oyun mu olabilir yaa :)

      Sil
  3. 4.bölümü merak ettim şimdi acaba ne olacak :)

    YanıtlaSil
  4. İnsanın arkadaşlarını iyilerden seçmesi lazım. Yoksa başına herşey gelebilir.

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim devamını.

    YanıtlaSil
  6. ama bunlar da çok karanlıkmış Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ra selin.

      bu öykü öyle oldu :)

      Sil
  7. Bize haftasonu torpili olsa mı mesela yarın 2 bölüm olsa pek süpürüslü olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenilenme.

      bitirdim işte hafta sonuu :)

      Sil
  8. Suçlu evin bahçıvanı ( BÜLENT ) 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annesinin prensesi.

      hayıır katil uşak :)

      Sil
  9. off Derin ya, hani şu takip ettiklerim varya sayfamda orada bu siyah pencereyi görünce korktum, bişey mi oldu da böyle paylaşım yaptın diye.neyse sevindim bir sorun yok :)) hikaye güzel gideceğe benziyor merakla bekliyorum devamını, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem b.

      neyse ki hikayeymiiş :)

      Sil
  10. Aaaaa bulente polis dedi sonra adam polise gitme dedi kesin bulenti taniyan biri bu ya da ta kendisi uuuuuuuu😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      bak bu olabilir :)

      Sil
  11. Heyecanlı gidiyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çarpıntı çırpıntı başladııı:)

    YanıtlaSil
  13. Ayyy ates basti aksam aksam 😄😄😄

    YanıtlaSil
  14. Hemen devamlarını okuyorum merakla Gidiyorum Benim de gözüm tutmadı bu Bülent i :) Bakalım ne olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      bülent evet kaka çocuk :)

      Sil
  15. ben bülentten çok şüphelendim şuan

    YanıtlaSil
  16. Sıkıysa karşısına geçsin yüzleşsin ama dimi :)

    YanıtlaSil