21 Ocak 2017 Cumartesi

KARA LİSTE 4



4.bölüm

Murat: Artık bu korkuyla yaşayamam ama kendime zarar da veremem, olmaz. Ailem zarar görür, her ne dediyse yapmak zorundayım. Ailem için ama ne isteyebilir ki benden? Telefonum çalıyor o arıyor.

Telefondaki ses: Hazır mısın?

Murat: Neye hazır mıyım?

Telefondaki ses: Geçmişte bana yaşattıkların için pişman olmaya.

Murat: Sen kimsin, ben sana ne yaptım?

Telefondaki ses: Beni unutmuş olamazsın, ben kimim öyle mi? Bana yaşattığın şeyler yüzünden psikopat oldum.

Murat: Yoksa sen!

Telefondaki ses: O düşündüğün kişi benim desem, ama kimi diyorsun, kimim ben.

Murat: Sen olamazsın, bana bunu yapmazsın. Seninle güzel günlerimiz oldu, neden yapıyorsun bunu.

Telefondaki ses: Şu anda seni gözetliyorum, eğer dediklerimi yapmazsan ben yapacağımı biliyorum.

Murat: Kapattı ya ne yapacak ki ya neden ya neden anlamıyorum o olamaz...

32 yorum:

  1. Telefondaki ses,garip bir intikamcı :( Her türlü psikopatlığı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Psikopat mı??? Allah rastlatmasın. Aklıma hani filmler vardı ya öylesi kişiler üzerine, onların en ünlüsü Antony Perkins geldi. Resimdeki o mu? Aman aman.....

    YanıtlaSil
  3. Off bu ne gizem ama yaa :) Yine kim olduğunu öğrenemedik ki :)) Deeepppp hadi bir bölüm daha paylaş ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      bitti ciciş bitti :)

      Sil
  4. Aaa eski okul arkadası falan mı ya da eski sayko sevgili :D allam kaç tane insana kötüluk yapmış olabilir ki kesin hatırlamasi lazim :) o dedigi kiiim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz gemi.

      bak yaklaştıııın zekiiii şeeeey :)

      Sil
  5. Ama bu kadar gizem kısacık bölüme çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat kaydetmeye değer.

      ha haaa :)

      Sil
  6. Deep ,
    İlk bölüm de korku sandım sonraki bölümde polisiye falan mı diye düşündüm .
    Altından neler çıktı ?
    İntikam
    Ama ilk telefonu açtığında neden sesinden tanıyamadı ki ?
    Hem bu kişinin ne derdi var muratla ?
    Murat bir şey yapmamıştır ya ,
    Birini nasıl psikopat etmiş olabilir ki ?
    Aklımda delice sorular??

    YanıtlaSil
  7. Murat bir intikamcı ile karşı karşıya... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ama çok kısa olmuş buuu, gelecek bölümü bekliyorum sabırsızlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamdi çetin.

      geldi devamııı :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      yaaa valla mııı :)

      Sil
  10. Muratttt bence kendini balkondan atmalısın.Yoksa o gelip seni atcak 😃 Bakırköye randevu alıp gitmeyi unutmuş şahıs 😃

    YanıtlaSil
  11. Geçmişten gelen öfkeli intikam meleği mi? Ayyy, bakalım daha neler göriciiz efenim.

    YanıtlaSil
  12. Off kisacik yaziyosun deep...

    YanıtlaSil
  13. ee kim ki şimdi bu Psikopat Gittim bile diğer bölüme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      ay var böyle deliler iştee :)

      Sil
  14. Derdi ne acaba bu psikopatın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      son bölümde derdiiiii :)

      Sil
  15. kimisinin geçmişini ateşe vermeli yansın kül olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ay ivit vallahi öyle yapmalı :)

      Sil