21 Ocak 2017 Cumartesi

KARA LİSTE 5



5.bölüm

Vay be,  ben onu bir arkadaş, kardeş, dost olarak bilmiştim, yanılmışım. Ne yaptım ben ona, hep onun yanında oldum. Her şeyine destek oldum, bu reva mı bana diye konuşurken telefonum çaldı, işte o arıyor!

Telefondaki ses: Murat kardeşim bu kim, ne istiyor bizden  (ve tokat sesi gelir)

Murat: Abla abla iyi misin? Bırak onu pislik!

Telefondaki ses: Buna sen izin verdin.

Murat: Ya sakin ol bak ablama zarar verme konuşalım.

Telefondaki ses: Ablanı ancak, sen kurtarabilirsin.

Murat: Ya tamam, tamam yapıcam lütfen ablamı bırak.

Telefondaki ses: Benden haber bekle.

Murat:  Kapattı ya, bu adam çok tehlikeli ya ablama bir şey olursa, yok hayır olmasına izin veremem.

Telefon çalıyor.

(Heyecanlı bir şekilde isme bakmadan açar telefonu ablasından haber gelir umuduyla)

Murat: Alo.

Annem: Oğlum ablana ulaşamıyorum, senin haberin var mı?

Murat: Şarjı bitmiştir anne gelir.

Annem: Tamam oğlum kendine dikkat et.

Murat: Anne tamam görüşürüz.

Ve Murat telefonu kapatır.


Finale doğru!

Not: 6. bölüm final.

24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      ah keşkem keşkem :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. hikaye kalpli kadın.

      ben deee. yazarken sonunu planlamam ki hiiç :)

      Sil
  3. Deep ne finali ya nasıl ya ?
    Ne oluyoz o kişi neyin nesiii neyin fesii ?
    Meraktan olucem simdiii .
    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra.

      ay o kadar heycanlanmaaa :)

      Sil
  4. Seninle düşük bütçeli film işine girelim Deep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamdi çetin.

      eveeet b tipi filmleeer :)

      Sil
  5. Çabuk yaz finali 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya.

      tamam üstat kızmaaa :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. calimero.

      kim ki acabasııı :)

      Sil
  7. Bekletme çok... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      tamams bekletmedim ki :)

      Sil
  8. Ben de merak ediyorum ya kim bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu yaşam.

      kim bu yaaa kiiim :)

      Sil
  9. AYYY bu Psikopat kim ki Hemen gidiyorum finaline :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım.

      ak kim ki yaaa off yaaa :)

      Sil
  10. Ya niye baştan ailesini uyarmadı ki , bak kaçırıldı işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha.

      oluyo işte bazen insan kilitleniyooo :)

      Sil
  11. Hep dost bildiklerimiz işte be uzaklarda aramaya gerek yok :)

    YanıtlaSil